Helaas zitte de meesten nu thuis met vrouw en kind en gaan ze niet meer stappen
de heat kwam pas paar jaartjes later..maar was geen verkeerde tent...dat zeker niet..
maddox vlaardinge.. de old warehouse X was ook altijd wel leuke en vage locatie..von ik dan..
ja en dan altijd ff na chille in de 3 musse....ging 1 uurtje per dag dicht..en dan stonde er altijd al 100 mense voor de deur te wachte tot et opeging...en maar blowe.....
me eerste tattoo was et varkentje van 1 van de 3 varkentjes van de 3 mussen..met de tip boekies met 3 musse stickertje...laatste aanpassing 1 februari 2006 12:26
Whahaha...De drie mussen....Vaak gezeten ja...
De drie mussen....
...De drie mussen....Vaak gezeten ja...Na Parruk ff blowen
ik heb park niet meegemaakt maar ben wel begonnen in de fun
wel iedere hal in nederland waar ze feesten gaven
ik ben nooit in de fun geweest
is toch leuk dat je die tijd hebt meegemaakt
laten we een keer met een leuk groepje gaan dan?
Trouwens je bent er 1 jan geweest
laten we een keer met een leuk groepje gaan dan?
ja zekers maar mijn vaste plekken waren toch: Parkzicht, CLub X, The Limit en Zino
En wie zouden we allemaal mee kunnen nemen?
daar hou ik wel van en voor stappen ben ik altijd in. maar ik vond het wel 'n tent om van het padje af te zijn en dat doe ik voorlopig niet
weet je waar ik ook vaak heen ging; de boot in Rotterdam
de feesten die toen nog zowat elke zaterdag wel ergens gegeven werden
Ik, jij, Enovi, Bianca en er hebben er vast wel meer zin om mee te gaan is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik er geweest ben en bianca is er ook nog nooit geweest
en de feesten die toen nog zowat elke zaterdag wel ergens gegeven werden
Club X. Belgie uiteraard
dat was echt bizar daar met al die zalen en trappetjes. ik heb daar echt gekke dingen gezien!!!
lijkt me leuk jullie eens te ontmoeten
hellraiser in de SHZ
dat was echt bizar daar met al die zalen en trappetjes. ik heb daar echt gekke dingen gezien!!!
Club X. Belgie uiteraard
dat je daar in zo'n veel te smal gangetje liep met je veel te wazige hoofd
Daar heb ik HELEMAAL niks aan toe tevoegen
X was een SUPER locatie met een SUPER sfeer die helaas niet meer open is
Zo vergat ik Kadance.
Ook regelmatig geweest
dan kom je 9 april gewoon naar Breda, Vandall draait daar, wij zijn er en nog meer bekende die gaan komen.
en al die trappen die vol zaten met mensen. ik zag ook 2 gasten met 'n gozer onder hun arm lopen op zoek naar de EHBO die ze dus echt niet konden vinden in die wirwar.
dat was zeker 'n top feest,maar zo weet ik er wel meer
Ja denk niet dat iedereen er zo over denkt