Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 23:35:Ik vind het onderste kleurtje, hte gele, het lekkerst, en om daar te komen moet ik eerst het hele ijsje opeten. Hierdoor is mijn verslaving ontstaan
whahahahaha
Beter bouwen ze nog meer van die ijsfabrieken, zodat er nooit meer een tekort is aan die rakketten, en nog meer promotieteams... Lekker gratis ijs weetje 
(Die dingen zijn zoooooooooooooooooooooooooooó fucking horny) Op een feest zijn die dingen gewoon niet te missen, en al helemaal niet nu in de zomer
(Die dingen zijn zoooooooooooooooooooooooooooó fucking horny) Op een feest zijn die dingen gewoon niet te missen, en al helemaal niet nu in de zomer
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 29 juni 2005 om 23:37:Beter bouwen ze nog meer van die ijsfabrieken, zodat er nooit meer een tekort is aan die rakketten, en nog meer promotieteams... Lekker gratis ijs weetje
kijk dat zijn de woorden laus
wanner beginnen we mej bouwe
Uitspraak van Sound Maniacals er oorlog zou uitbreken moeten ze de racket fabrieken niet pakkuh want ik hou van die ijsjesop woensdag 29 juni 2005 om 23:41:
dan gaan we die persoonlijk weer veroveren
Uitspraak van Sound Maniacals er oorlog zou uitbreken moeten ze de racket fabrieken niet pakkuh want ik hou van die ijsjesop woensdag 29 juni 2005 om 23:41:
Whahahahahaha
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 29 juni 2005 om 23:44:Whahahahahaha , kdoe ut bijna in m'n broek
niej doen ej wan dan verlies je ut racket vocht te snel
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 29 juni 2005 om 23:48:Tering, ja das waar moe da vocht nie verliezen oh, wan dan sterf ik en mis ik een hoop racket ijsjes...
en dazz iets om niej te missen orr
Uitspraak van Sound Maniacik ga nu un RAcket pakkuh voordat ik ga slapen..anders kan ik nie slapenop woensdag 29 juni 2005 om 23:49:
da ga udz zniej ej die van mij heknog niej morgen pas
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 29 juni 2005 om 23:52:Ik ken gewoon iemand die vind pereijs gewoon lekkerder... Mannen wat vinde we daarvan??
wies dat dat kan duz zniej ej die gaan we racket ijsjes leren eten
en dit gata volgens ut raket leren eten 7 stappen plan:
1 koop racket ijsjes
2 maak ze open
3 doe de rest in devriezer anders smelten ze
4 neem een racket uit de doos
5 laat um doos uw mon glijden en geniet dur van
6 pak er nog 1 en doe ut zelfde weer
7 bij de 3e ben je verslaafd
laatste aanpassing
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op woensdag 29 juni 2005 om 23:52:Ik ken gewoon iemand die vind pereijs gewoon lekkerder... Mannen wat vinde we daarvan??
dat is niet goed
Uitspraak van Sound Maniacja en dat doe ik gewoon geregeld de rest zie ik nie voor meop woensdag 29 juni 2005 om 23:59:
dazz voor de beginnende racket eter

![[ C.T.Z. ] Laus](/images/user/105678_1786725.jpg)