Partyflock

Forumonderwerp · 786631
534x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Is de 128MB PCI-Express Radeon X300 SE een beetje geschikt voor het spelen van zware games?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt geen zin om meer dan 175 euro ongeveer uit te geven aan een kaart. Ik hoef ook niet het beste van het beste aangezien ik niet echt superveel meer game.

Wat zijn leuke kaartjes waar je redelijk mee kan gamen voor 175 euro?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat past ook nog wel binnen het budget.

Waarschuw beheerder
Dat vroeg ik me dus af he... je heb die GeForce in 60 verschillende merken maar met dezelfde chipset (bijv ASUS 6600GT, Aelous 6600GT, XFX 6600GT, Leadtek 6600GT)Wat is nou t verschil daartussen?

Waarschuw beheerder
:yes: Ik zou zeggen de XFX 6600GT .. :O is beter dan die XFX6800LE wat ik daarvoor had. En vooral de beste keus als je WoW speelt 8) 8)
Waarschuw beheerder
nou is vaak een kwestie van hoeveel hertz de prosessor is hoesnel t ramm is en wat voor aansluitingen erop zitten ook is de koeling anders..

bij xfx is t al standaart iets hoger gezet en een hele goede fan verder zit er altijd wel extar dingen bij en xfx is gewoon erg goed als je kijkt in de tests.. :D

Waarschuw beheerder
heb nou geforce 6600 die draait alles ook wel lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel hertz de prosessor is

Tegenwoordig zegt aantal Hz geen reet!

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig zegt aantal Hz geen reet!

Waar moet je op letten?
Waarschuw beheerder
donateur
Features die een processor heeft... hoeveelheid cache, 64 bit extensies, dual-core, FSB (vnl. Intel's CPUs)... aardig wat dingen waar ik nu niet op kom.
Waarschuw beheerder
Fuck it over een maandje de 7800 GTX:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Geld teveel?
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst de Asus V9999 (N-Vidia Gforce 6800GT) gekocht bij Mycom, was in de aanbieding voor 200 euro.
Je kan em zwaar overclocken (Core 350 > 420 en Mem 1000 > 1120)
Je kan ook met die kaart 4 pipelines openknallen en je vertex shaders met rivatunter. Standaard score bij 3DMark05 was 4000 punten, en overclocked met alles open en nieuwste drivers kwam die op 5300 punten. Counterstrike Source kon bij mij helemaal open. Eigenlijk kwa geld is dit echt de allebeste kaart op dit moment.