2752x bekeken
| Betreft: | evenement: Xtreme, zaterdag 26 november 2005 om 20:00 |
@ stiefel > wrom zouk t anders zeggen als t gewoon zo is ? 
tuurlijk is t beter om ene stijl per area te doen ... maar zelfs n $Q-Dance$ snapt dat nog nie dus tsja ... de vorige x had luna t met zn " one man " show gewoon verneukt want daardoor moest steve al om 00u i.p.v. op t einde ... hardstyle VOOR hardcore kan nog enigszins effectief zijn maar andersom vrijwel nie ... en waardoor ? ... juist ... zie vorige post
ben gewoon benieuwd hoe t in dat opzicht zal verlopen op 26 nov
tuurlijk is t beter om ene stijl per area te doen ... maar zelfs n $Q-Dance$ snapt dat nog nie dus tsja ... de vorige x had luna t met zn " one man " show gewoon verneukt want daardoor moest steve al om 00u i.p.v. op t einde ... hardstyle VOOR hardcore kan nog enigszins effectief zijn maar andersom vrijwel nie ... en waardoor ? ... juist ... zie vorige post
ben gewoon benieuwd hoe t in dat opzicht zal verlopen op 26 nov
nee want ik heb waardering voor alle muziekstijlen 
f voor de duidelijkheid ...
maar nu weer back on topic want hier kan k hele verslagen over schrijven
om Nos maak k me natuurlijk nie druk maar ben s benieuwd naar de kwaliteit van AOF
f voor de duidelijkheid ...
kortzichtige denkwijze v.d. gemiddelde hardcore liefhebber
maar nu weer back on topic want hier kan k hele verslagen over schrijven
om Nos maak k me natuurlijk nie druk maar ben s benieuwd naar de kwaliteit van AOF
We hebben momenteel verschillende opties over, wat we eigenlijk in gedachten hadden was: 1 extra (grotere) act in Area 2, en een extra grotere hardstyle act in area 1, Maar plots is daar een vergeten mailtje van een ander boekingsbureau wat ons toch weer even doet twijfelen.
Hoe of wat zullen jullie snel zat weten.
Hoe of wat zullen jullie snel zat weten.
Leuke line-up..
Space Invaders gehoord op Defqon en waren zeker de moeite waard...
Space Invaders gehoord op Defqon en waren zeker de moeite waard...
Denk dat ik ook ff mee die kant op ga!!
In Venlo weten ze vaak wel een feestje te bouwen + Dat de jullie daar zo lekker gemoedelijk zijn!!
En t is weer eens een goed excuus om ook nog ff los te mogen gaan op Hardcore
In Venlo weten ze vaak wel een feestje te bouwen + Dat de jullie daar zo lekker gemoedelijk zijn!!
En t is weer eens een goed excuus om ook nog ff los te mogen gaan op Hardcore
zie nu net dat Angerfist ook komt.....
Sinds waneer is dat bekent dan?
Sinds Vandaag
Is zeker een goeie line up alleen jammer dat het feest weer in de Haandert is want daar is het gewoon veelste heet das echt niet meer leuk. Plus geluid was vorige keer echt 3 x niks klonk echt werkelijk nergens na. Maarja die fout zullen ze een 2de keer niet maken hoop ik toch. Het is wel goedkoop daar!!
Als jullie feestjes op andere lokatie's in de buurt van Tegelen gaan houden ben ik weer van de partij
Als jullie feestjes op andere lokatie's in de buurt van Tegelen gaan houden ben ik weer van de partij
Is zeker een goeie line up alleen jammer dat het feest weer in de Haandert is want daar is het gewoon veelste heet das echt niet meer leuk. Plus geluid was vorige keer echt 3 x niks klonk echt werkelijk nergens na. Maarja die fout zullen ze een 2de keer niet maken hoop ik toch. Het is wel goedkoop daar!!
boeit het nou... de sfeer was vorige keer ook lekker... dus dit keer zal het zeker ook zijn

![[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif)