| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 24 september 2005 om 22:00 |
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat ook de jonge garde die deze stijl goed en misschien sommige wel beter draaien ook de kans horen te krijgen
Ben ik niet met je eens. Ik vind dat ook de jonge garde die deze stijl goed en misschien sommige wel beter draaien ook de kans horen te krijgen
Wat ik ook erg jammer vind dat het voor sommige dj's klaarblijkelijk moeilijk blijft om zich aan een concept te houden. Elke Mindcontroller hoor je weer dingen als Prednison Attack, Chronic Disorder en Thrillseeka. Daar zakt m'n broek echt van af. Ik wil gewoon echt Early Hardcore horen, dus dat houdt niet alleen in hitjes (elke keer hetzelfde dus), maar ook gewoon andere vette platen die vroeger gedraaid werden.laatste aanpassing 29 juni 2005 14:55
En waarom dan wel niet? Als je zo duidelijk ver
i.ll bet he can suck a golfball trough a gardenhose
hij draait altijde zelfde set
op hisory of hardcore zowel op mindcontroller
als hij een half uurtje langer moet door draaie is ze inspiratie op. dan is het eene plaat aan ander plaat aan.
mooi voorbeeld van connecties hebben......................
i.ll bet he can suck a golfball trough a gardenhose
hij draait altijde zelfde set
op hisory of hardcore zowel op mindcontroller
als hij een half uurtje langer moet door draaie is ze inspiratie op. dan is het eene plaat aan ander plaat aan.
mooi voorbeeld van connecties hebben......................
Wat ik ook erg jammer vind dat het voor sommige dj's klaarblijkelijk moeilijk blijft om zich aan een concept te houden. Elke Mindcontroller hoor je weer dingen als Prednison Attack, Chronic Disorder en Thrillseeka. Daar zakt m'n broek echt van af. Ik wil gewoon echt Early Hardcore horen, dus dat houdt niet alleen in hitjes (elke keer hetzelfde dus), maar ook gewoon andere vette platen die vroeger gedraaid werden
Outblast
Uitspraak van DJ THE SON OF HELLRAZOR op zondag 3 juli 2005 om 17:29:
en paul ook niet met ze offensive pogo troep
tja maar paul heeft nog een hoop ouwe hardcore op z'n naam staan.
en behoort tot 1 van de ouwe top garde...
Holographic live
Line-up is altijd goed, daar maak ik me niet druk om!
Gezelligheid ook niet want die is ook altijd top!