| Betreft: | evenement: Hardcore Reload, zaterdag 10 september 2005 om 22:00 |
Megalodon en idd The Driller en Skinny mag van mij ook wel
komen draaien lkkr knallen en Flink BOUNCEN VAN TE VOREN IN HET KWADRAAT KK GAAAAAAN!!!!!!!!!!!
komen draaien lkkr knallen en Flink BOUNCEN VAN TE VOREN IN HET KWADRAAT KK GAAAAAAN!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 11:48:Een groot deel van de dj's die hier genoemd is al eens geweest in de N201, dus zeker wel haalbaar. Alleen niet allemaal tegelijk dan he
idd, maar is het niet leuker om wat dj's te nemen die nog niet in de n201 zijn geweest, of in ieder geval niet van het afgelopen jaar dan.
Uitspraak van TerrorTwan.nl 497 op woensdag 22 juni 2005 om 18:47:ik zou bijv partyraiser ook wel willen horen, en paul elstak, dat lijkt me echt vet
partyraiser is al geweest boek hem dan volgend jaar ofzo
en paul elstak is een beetje oudbollig aan het worden hoor
we zijn toch niet van de happy
ik kies voor
megalodon vs the driller
partyraiser
the headbanger
art of fighters
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
megalodon vs the driller
partyraiser
the headbanger
art of fighters
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Uitspraak van TerrorTwan.nl 497 op maandag 27 juni 2005 om 12:36:nou ik heb toch liever de hardcore van deze tijd
paul elstak
en dat noem jij deze tijd
ik vind wat ik erges hierboven heb genoemd toch wel redelijk
-scrat
-megalodon vs the driller
-headbanger
-endymion
ik denk ook dat het een redelijke prijs is en toch veel bezoekers aantrekt
alleen een beetje jammer dat de entree steeds duurder word
en tis jammer dat veel mensen dj's noemen die als eens zijn geweest mensen probeer is een keer wat nieuws!
en een idee voor nu-age:
beginnende dj's
-scrat
-headbanger
-endymion
ik denk ook dat het een redelijke prijs is en toch veel bezoekers aantrekt
alleen een beetje jammer dat de entree steeds duurder word
en tis jammer dat veel mensen dj's noemen die als eens zijn geweest mensen probeer is een keer wat nieuws!
en een idee voor nu-age:
beginnende dj's
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 22:14:Ik zou partyraiser boeken laatste aanpassing 10 juli 2005 22:14
misschien voor volgende ETM?
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 10 juli 2005 om 22:23:misschien voor volgende ETM?
Nu serieus: Dan niet..........
laatste aanpassing
Defile hoort niet op een hardcore reload maar meer op een chemical strike feestje of op engage is veel te duister die bes
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 22:27:Uitspraak van *HT* Megalodon: F_uck the dj *HT* op zondag 10 juli 2005 om 22:23:
misschien voor volgende ETM?
uhmm nee dank juh
echt niet joh, je was toch zn grootste fan?
Lunatic & Miss Hysteria 
scrat
megalodon vs the driller
art of fighters
endymion
zijn zker vet
en als hun komen weet ik tenminsten dat het flink knallen word

megalodon vs the driller
art of fighters
endymion
zijn zker vet
en als hun komen weet ik tenminsten dat het flink knallen word
-scrat
-headbanger
-endymion
Veel mensen willen smurf maar na 2 nummers terror staan jullie allemaal weer aan de kant... al dat gezeik iedere keer over terror terwijl je na 2 nummers moe bent
moet je vooral smurf een uur laten draaien dan staat iedereen net zo stil als met engage the madness met darkcore...
-headbanger
-endymion
Veel mensen willen smurf maar na 2 nummers terror staan jullie allemaal weer aan de kant... al dat gezeik iedere keer over terror terwijl je na 2 nummers moe bent
moet je vooral smurf een uur laten draaien dan staat iedereen net zo stil als met engage the madness met darkcore...
The Headbanger, Endymion en Art of Fighters vind ik wel beste line up..
en dan nog wat onbekendere namen erbij, altijd vet
of paul elstak, dat zou ook leipe shit zijn
of paul elstak, dat zou ook leipe shit zijn
dat vind ik nou
ook hoef geen terror hoor gaat tog iedereen aan de kant staan

helemaal geen zin in
ik wil GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
ook hoef geen terror hoor gaat tog iedereen aan de kant staan
helemaal geen zin in
ik wil GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Uitspraak van TerrorTwan.nl 497 op maandag 11 juli 2005 om 17:26:The Headbanger, Endymion en Art of Fighters vind ik wel beste line up
ik denk dat het te duur word en aangezien art of fighters en endymion toch vet zijn kennen we headbanger miss wel een andere keer nemen samen met partyraiser?
die 2 euro is het probleem niet hoor, 
maar ik denk dat sommige mensen liever een nederlandse dj hebben en dan 10 euro entree hebben, mij lijkt 't wel leip als ze zouden komen

maar ik denk dat sommige mensen liever een nederlandse dj hebben en dan 10 euro entree hebben, mij lijkt 't wel leip als ze zouden komen
mij maakt het opzich niet uit als ik maar een vette avond heb vind ik alles best 

ja idd.. maar sander? is er al iets bekend over de line up??
waarom meteen weer 2 enzyme artiesten? gewoon combineren met een artiest van hierzo http://www.rigebookings.com/