Partyflock

Forumonderwerp · 785259
1048x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey wat merk ik...nog geen forum over Kimi Räikkönen?!!?

Plaats hier alles over Kimi Räikkönen

[img width=435 height=651 cacheid=000926ba0019eb4c6f992c8a1a00cae94e]http://images.hugi.is/formula1/35546.jpg[/img]

Van mij mag hij dit jaar winnen !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
The ICE man, een geweldige coureur, al mag hij soms wel iets uitbundiger zijn en heeft hij nog steeds moeite met engels, wel zeker één vazn mijn favorieten! :)

Waarschuw beheerder
Kimi ging altijd kapot :P

Waarschuw beheerder
kimi rulezzzzzz bigtime & mclaren volg ik al sinds senna en hakkinen :yes: hoop dat kimi deze stijgende lijn mag volgen :d
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen mag winnen behalve die arrogante duitser!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nico:bier: op woensdag 3 augustus 2005 om 12:37:
behalve die arrogante duitser!

haha eindelijk iemand die het in de gaten heeft :respect:
Waarschuw beheerder
Kimmi is gewoon de mompelkoning!!!! Alhoewel je hem alweer wat beter kan volgen als in de eerste 2 seizoenen van zijn F-1 carriere..... Alleen wordt hij geen wereldkampioen in 2005, zijn wagen laat hem iets te veel in de steek. Hij rijdt verder wel erg goed, maar als de auto het laat afweten dan houdt het gewoon een keer op.

Alonso gaat dit jaar met het kampioenschap aan de haal, hij verdient het!!! En ben blij met Ferrari, van mij mogen ze nog wel ff wat langer klungelen.... Kan Schumi ook met pensioen!!!!!
Waarschuw beheerder
kimi mag dit jaar wel winne maar jah als zijn auto maar heel blijft ehh .. anders maar Alonso winne :D:P hahaha
Waarschuw beheerder
Het deed wel goed om te zien hoe The Iceman ontdooide bij zijn trouwerij ( vorig jaar )..... Is er toch iemand die hem warm kan maken.....

Mijn vraag is of zijn vrouw hem beter verstaat als wij....
:D
Waarschuw beheerder
Hoorde op RTL Boulevard dat Kimi is vreemdgegaan.... :nocheer: btje jammer.......vind 'm meteen een stuk minder simpathiek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar....hij heeft wel weer pole position! Spannende race morgen....leuk circuit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mon-Sherry o:) op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:05:
pole position

:bounce: word weer kickuh :yes: jammer dat montoya r nie naast staat :no: een complete rij van mclaren zou echt (y) zijn..:d
Waarschuw beheerder
Kimi Räikkönen die is goed
ff kijken wat die zo gaat doen
Waarschuw beheerder
:respect: voor de iceman :respect:

sneu weer dat montoya niet tot het eind kon volhouden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: for kimi :woep: jammer dat het geen 1 & 2 was nu loopt hij nog maar 2 puntjes uit :cry: maar mc laren is duidelijk nr 1 :respect:
Waarschuw beheerder
ik ben ook een super fan van The Ice Man.
Ga elk jaar naar een race en ben een maand geleden bij de race in hongarije geweest. Ben er nog niet achter hoe ik foto's plaats op partyflock maar bijna al mijn foto's staan op :

http://daisian.hyves.nl

greetz dee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mon-Sherry o:) op vrijdag 19 augustus 2005 om 23:03:
Kimi is vreemdgegaan....

Inderdaad jammer cherry ma goed... jij bent er gelukkig niet de dupe van geworden ;)

Hij is en blijft lekker qua uiterlijk dan he :)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen hier vooral weg is van Kimi vanwege z'n relaxte attitude. ;)

At Sherry, hij heeft zich ook al eens in de watten laten leggen in een stripclub, om vervolgens stomdronken eruit te worden gezet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:47:
At Sherry, hij heeft zich ook al eens in de watten laten leggen in een stripclub, om vervolgens stomdronken eruit te worden gezet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 14:38:
Inderdaad jammer cherry ma goed... jij bent er gelukkig niet de dupe van geworden

Tja ach mannen, wat moet je ermee..... Haha geintje hoor! Maare G-Weetje gelukkig ben ik er nog nooit de duppe van geworden...maar zodra zoiets gebeurt.... dan weet je dat hij je niet waard was :) tog??!!
Waarschuw beheerder
off topic --> haha enne G-Weetje.... werkze :P

Waarschuw beheerder
:respect: montoya op pole @ monza :yes: kimi na plek 11 :@ zeer jammer :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yepzz, moeten ze bij McLaren maar eens betrouwbare onderdelen maken. Kimmi had het dit jaar kunnen worden, ik denk dat de opties voor hem een beetje op zijn. Helaas, volgend jaar beter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scrat **H4L** op zaterdag 3 september 2005 om 21:04:
volgend jaar beter!

idd ik hoop dat de v8 het beter vol kan houden dan de v10 dit jaar is wel vaag dat mclaren wel constant de snelste is maar we zullen zien morgen wat het word :d we houden hoop hahaha :p
Waarschuw beheerder
en weer materiaalpech.. anders had ie cker gewonnen! :P

Waarschuw beheerder
idd :cry: is jammer dat alonso het dit jaar kado krijgt van mclaren ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 18:47:
is jammer dat alonso het dit jaar kado krijgt van mclaren

Er is nog hoop toch??!
Mooie wedstrijd vandaag trouwens! Super :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mon-Sherry o:) op zondag 11 september 2005 om 15:53:
Er is nog hoop toch??!

:d r is nog steeds hoop en als het nie lukt met rijders dan maar met constructeurs titel :yes: en idd top wedstrijd :woep: jammer van montoya :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op zondag 18 september 2005 om 16:16:
precies!!

alonso hoeft maar derde te worden in brazilie :@ klotebende :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 20:12:
alonso hoeft maar derde te worden in brazilie klotebende

Mja en dat zal hem ook wel lukken helaas :(

Waarschuw beheerder
we zullen zien we zullen zien :yes: hoop van nie heb mijn hoop nog steeds op kimi :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanaf de 17e plaatst toch 1e geworden! :woep:
En die inhaal actie was super!
Waarschuw beheerder
zo die was echt toppie!!! laatste ronde pakt ie hem toch mooi ff!!!
Waarschuw beheerder
Alles wat Olav Mol over hem zei vandaag, vond ik echt supertof!
Ik denk dat Alonso ook wel weet dan Kimi kampioen was geworden als hij niet zo ongelofelijk veel pech had.
Waarschuw beheerder
Geweldige race :D

Coureur van het jaar: Kimi!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blonde Angel op maandag 10 oktober 2005 om 18:48:
Coureur van het jaar: Kimi!!!

:yes::jaja::yes:

Waarschuw beheerder
kimi maakt ze volgend jaar allemaal in hij heeft flink wat pech gehad dit jaar ik denk dat hij nog beterder is dan hakinnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 18:02:
kimi maakt ze volgend jaar allemaal in

:d ik hoop het :yes: morgen ff zien of hij samen met montoya de constructeurs titel in de w8 kan slepen :p

Waarschuw beheerder
:respect: voor alonso& renault maar volgend jaar hoop ik dat ze r nie zo makkelijk van af komen :d
Waarschuw beheerder
Alonso naar McLaren:O! Kimi naar ???

Waarschuw beheerder
Ferrari met schumacher :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blonde Angel op zondag 25 december 2005 om 13:09:
Alonso naar McLaren! Kimi naar ???

Huis!! Nee verwacht haast wel dat Kimi naar Ferrari zal verhuizen ondanks de geruchten dat Schumi toch bij Ferrari blijft.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 15:09:
Ferrari met schumacher :respect:

Zeker wel ja!!!

Waarschuw beheerder
Zo mag ik het horen!
Waarschuw beheerder
donateur
Las vandaag ergens dat Kimi in 2007 misschien naar Toyota verhuist. Ze hadden hem een aanbod gedaan voor 5 seizoenen, hij zou er 100 miljoen voor krijgen. Maar ja dit zijn dus geruchten. BMW en Renault zitten schijnbaar ook al achter de Fin aan. Ben benieuwd, denk dat hij bij Toyota het beste af is. Dit is toch wel het team wat het hardste aan de weg timmert laatste tijd.

Waarschuw beheerder
donateur
raikkonen is de snelste :jaja:
Waarschuw beheerder
Op de radio zeiden ze op 1e kerstdag dat hij al getekend zou hebben bij Toyota?? Geloof er niet zoveel van, lijkt me trouwens ook geen goede keus voor hem... Denk dattie dan juist verder terug gaat!!!

Waarschuw beheerder
[img width=550 height=367]http://www.racefreaks.nl/graphs/432/jygvxnmoqgvlwmbrcfu.jpg[/img] kimi zal na 2006 bekend maken wat hij gaat doen , mc laren moest een betrouwbare auto bouwen voor kimi om wkampioen 2006 te worden!!! dus we zullen zien of ze hun woord houden :yes: zoniet dan is r grote kans dat kimi vertrekt :p

Waarschuw beheerder
Arrogante rijder, die kimi :/ en mclaren... droomt u fijn verder 8)