Partyflock

Forumonderwerp · 785054

Waarschuw beheerder
Is het hebben van sex met een minderjarige verboden:
JA

Maar hoe zit het nou precies...
stel

Jongen 18, Meisje 16
mama vind het niks en gaat naar politie.
Word je dan ook aangehouden?
OP grond van seks hebben met een minderjarige..

ik vraag dit omdat ik dus toch zo'n lekker jong mokkel (16) achter me aan heb huppelen...
pracht exemplaar...die moet ik op me lijstje terwijl ze nog zo young & fresh is..

Nee serieus...Ze is een leuke meid en ik leer haar beter kennen maar al mijn voorgaande relaties waren met (veel) oudere meisjes. Ik heb geen zin in problemen..

Vandaar dus iemand die het 1 en ander kan vertellen wat kan en niet kan...
zij is 16 en ik 19, ze word dit jaar nog 17 en ik 20
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 19:48:
Bah, heb ook 2 maten die altijd met jonge wijfies zaten te kloten. Allebei 25, maar ze pakken gerust een wijf van 15

omdat dat de enige zijn die ze KUNNEN pakken, als ik ze zo zie.

Waarschuw beheerder
dat is een leeftijdsverschil van niks...go for it..!
Waarschuw beheerder
ach joh, wat maak je je druk!

Toen ik 16 was, had ik keer iets met iemand van 23! Niet dat dat wat was, maar goed :S EIKEL O:)

En toen ik 17 was, met mn skatje die toen 21 was..
Nu ben ik 18 en hij nog steeds 21, ma goed :P bijna 22 dan!

Maar bedoel: als je er als ouder niet mee eens bent, wordt dat eerst dat meisie wel duidelijk gemaakt!

Dus maak je nie dik, dun is de mode:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 08:37:
Uitspraak van Rintje op donderdag 16 juni 2005 om 01:16:
Jullie kijken allemaal een beetje teveel amerikaanse tv volgens mij. Lees de zedenwet er maar op na, 16 mag, alles wat eronder zit kan gevaarlijk zijn, maar 16+ mag je gewoon hard naaien hoor.

Ja met toestemming van de ouders!!!!!

Zoals ik al zei, lees de zedenwet er maar op na. Voor toestemming van de ouders zal ze tussen de 12 en 16 moeten zijn. 16+ is geen probleem, omdat het maatschappelijk gezien gebruikelijk is dat mensen van 16 en ouder sex hebben en worden dus als handelingsbekwaam gezien :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juni 2005 om 17:56:
16 en 19 jaar, dat hoeft toch geen probleem te zijn

idd, een verschil van drie jaar is nix. vanaf een jaar of acht tussenin begint het mentaliteitsverschil pas echt op te valle en probleme te veroorzake...

Waarschuw beheerder
voor de wet is onder de 18 gewoon minderjarig..dus mocht moeders er de pest in hebben dan heb je pech :9
Waarschuw beheerder
2 troubelson:
Bij seks is het iets anders geregeld. Seks met minderjarigen vanaf 16 is niet strafbaar, ook als de ouders het er niet mee eens zijn. Tussen de 12 en 16 is alleen strafbaar als de ouders/opvoeders niet akkoord zijn: dan kunnen zij aangifte doen. Geen probleem dus.

Ik was zelf ook 16 toen ik een relatie had met een 20-jarige. Die relatie heeft overigens meer dan 12 jaar geduurd. Vind het vrij normaal. Meisjes zijn op 16-jarige leeftijd vrij volwassen en vinden mannen van 18-19 jaar veel interessanter dan die jongetjes van 16.
Waarschuw beheerder
donateur
zij is 16 en ik 19, ze word dit jaar nog 17 en ik 20

ik was ook 20 en mijn vriendin 15, en heb er nu nog steeds mee, nu onderhand al 4 jaar later. Zeker als de ouders er ook geen problemen mee hebben is er toch niks aan de hand...!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op maandag 13 juni 2005 om 21:32:
ik ben 22, me vriendin is 17

zie geen reden waarom het niet kan

zolang de ouders het best vinden kan het :)

Waarschuw beheerder
ik vind dat je eigen zaak is..
nja als je echt van elkaar houd vind ik het niet erg..
toch:$