Partyflock

Forumonderwerp · 784939
1 volger · 27495x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 12 mei 2009 om 16:45:
begint al aardig verslavend te worden, hoe simpel het ook is eigelijk

haha klopt, had het toen het uitkwam nooit gespeeld, maar lag tijdje geleden in low-budget bak, dus maar gekocht en nu keihard er aan verslaafd haha, heb zelfs speciaal zo'n game mouse (logitech G9) en een joystick gekocht om mee te vliegen haha het gaat te ver.... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op donderdag 14 mei 2009 om 08:32:
haha klopt, had het toen het uitkwam nooit gespeeld, maar lag tijdje geleden in low-budget bak

Volgens mij heeft hij het over BF Heroes. Ik zou BF2 nu niet echt als een simpele game willen afschilderen :[
Bf2 heeft zelfs een onovertroffen sterke gameplay, veel meer diepgang dan al die andere shooters van nu..;)

Heeft iemand trouwens al de 1.5 patch beta2 geprobeerd? Dit is de 2e beta, er komt misschien nog een 3e. Ze wilden geloof ik de 1.5 final tegen eind mei releasen, maar als ik het zo lees wat er weer allemaal crasht en fout gaat dan wordt het eerder 2012 :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 11:24:
Heeft iemand trouwens al de 1.5 patch beta2 geprobeerd? Dit is de 2e beta, er komt misschien nog een 3e. Ze wilden geloof ik de 1.5 final tegen eind mei releasen, maar als ik het zo lees wat er weer allemaal crasht en fout gaat dan wordt het eerder 2012

Ik heb nog helemaal de patch niet gespeeld.. ga het niet proberen ook. Zi het allemaal wel zodra die uitkomt. Tot die tijd blijf ik wel gewoon 1.4 knallen b)

Ben btw eindelijk de 100k grens gepasseerd.. :D nu op naar mn wietbladrang!
Waarschuw beheerder
donateur
Bf2 heeft zelfs een onovertroffen sterke gameplay, veel meer diepgang dan al die andere shooters van nu..

haha nja diepgang wil ik niet zeggen, tis gewoon knallen voor je leven :), maar de gameplay is inderdaad onovertroffen...
speel ook met patch 1.4 en dit gaat prima, en de beta daar waag ik me niet aan hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op donderdag 14 mei 2009 om 08:32:
haha klopt, had het toen het uitkwam nooit gespeeld, maar lag tijdje geleden in low-budget bak, dus maar gekocht en nu keihard er aan verslaafd haha, heb zelfs speciaal zo'n game mouse (logitech G9) en een joystick gekocht om mee te vliegen haha het gaat te ver....

Volgens mij heeft hij het over BF Heroes

hehehehe bedoelde idd Heroes:P

ik krijg m maar niet meer aan de praat bf2 door die punkbusterfout
van de week maar is eraf halen en opnieuw erop gooien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op donderdag 14 mei 2009 om 14:43:
ik krijg m maar niet meer aan de praat bf2 door die punkbusterfout
van de week maar is eraf halen en opnieuw erop gooien

Ik heb dat ook een hele tijd gehad.. zwaar irritant :|

Heb je die pbsetup al gedaan??

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Zelfs nadat ik die sjit had gedaan bleef ie me kicken.. uiteindelijk gewoon de bestanden die ie copieerd op mn bureaublad laten staan (ipv in het mapje stoppen in je bf2 map) en nu draait ie weer.. heel af en toe nog updaten, maar dat is zo gebeurd.. :)
Waarschuw beheerder
ok ok zal t zo wel ff proberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op woensdag 13 mei 2009 om 13:39:
Werd er een rally gehouden op dat moment ?

Nope
Uitspraak van Andy! op woensdag 13 mei 2009 om 22:15:
Nee. Volgens mij commander hacks?

Yess,

Het heeft lang geduurd ik nog zoiets mee gemaakt hebt, ... deze was op de EA UK Wake Island,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er zijn twee punkbusters exe's je moet die alletwee installeren,

de eerste installeerd punkbuster, de twede exe file herinstalleerd de eerste exe file,

ik had dat ook, dank zij die twede exe file van punkbuster kan ik online kasse :p:p:p:p:p:p:p

deze link zal je helpeng:

http://voodooclan.net/smf/index.php?topic=1035.0

succes (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij is al een tijdje uit hoor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 18 mei 2009 om 13:17:
hij is al een tijdje uit hoor

:lol: haha verkeerd begrepe welke battlefield 2 het is, dacht Bad Company 2, die isser nog nie :P en die gaat gespeeld worde !
Waarschuw beheerder
U gotta love the rpk-74 B)

[img width=1024 height=819 cacheid=00108e98002d92ec06c91c1d1a02803323]http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/dc187841f91a437671928504465a1b6ce7836093.png[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=650 height=268 cacheid=00108eb1002d9346f9331a351a02803d00]http://www.gotavapen.se/gota/ak/akm/rpk74_01.jpg[/img]

trrrr trrrrrrrrrrrrrrr tr tr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ra ra ratak tak trrrrrrrrrrr :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Topic kick , show your screenshots ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op maandag 25 mei 2009 om 11:42:
Topic kick , show your screenshots

Zal eens even gaan zoeken in me verzameling screenshots van de afgelopen 4 jaar :P
Waarschuw beheerder
Ghehe , vanmiddag ff @SUPER?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op maandag 25 mei 2009 om 13:18:
Ghehe , vanmiddag ff @SUPER?

Ok add me op Xfire, roelmaes87

Waarschuw beheerder
Speel wel alleen in (volle) 64 player servers dus die 200+ scores kun je dan vergeten :P

[img width=160 height=128 cacheid=001090e3002d97d21a8129031a0280fc6b]http://img259.imagevenue.com/loc484/th_51334_screen258_122_484lo.jpg[/img]

in de A-10 ;) (Armored Fury)
[img width=160 height=128 cacheid=001090e5002d97d74194fc6e1a0280fc6b]http://img264.imagevenue.com/loc42/th_51333_screen142_122_42lo.jpg[/img]

[img width=160 height=128 cacheid=001090ea002d97d9c98afa531a0280fc6b]http://img220.imagevenue.com/loc43/th_51331_screen149_122_43lo.jpg[/img]

ff baserapeng (6)
[img width=160 height=128 cacheid=001090ec002d97de61831eed1a0280fc6b]http://img196.imagevenue.com/loc850/th_51344_screen139_122_850lo.jpg[/img]

[img width=160 height=128]http://img267.imagevenue.com/loc89/th_51338_screen117_122_89lo.jpg[/img]

[img width=160 height=128]http://img221.imagevenue.com/loc85/th_51336_screen102_122_85lo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nederlands :\

He ho LETS GO! lmfao
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Realtec op woensdag 27 mei 2009 om 16:48:
Nederlands

He ho LETS GO! lmfao

Was me eigenlijk nog niet opgevallen , dit was met standaard bf2 toch niet ofwel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op woensdag 27 mei 2009 om 17:16:
Was me eigenlijk nog niet opgevallen , dit was met standaard bf2 toch niet ofwel?

Je kan toch gewoon in het engels installeren?

Wanneer komt trouwens 1.5 final patch uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Realtec op woensdag 27 mei 2009 om 20:36:
Wanneer komt trouwens 1.5 final patch uit?

Dat weet niemand..
Eerst werd er gezegd door iemand op EA UK die aan de patch werkt dat het eind mei zou zijn. Maar dat kan nooit want zelfs de 2e beta is niet goed speelbaar. Ze moeten nog een hoop doen voor een stabiele patch.
Waarschuw beheerder
gaan ze daarvoor nog een patch uitbrengen pfff echt blooperkoningen bij EA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op donderdag 28 mei 2009 om 20:29:
gaan ze daarvoor nog een patch uitbrengen pfff echt blooperkoningen bij EA

wat wil je hiermee zeggen? komt over alsof je niet echt een bf2 fan bent.. maar wat blooperkoningen betreft heb je wel een . want het duurt altijd jaren voordat ze een patch uitbrengen (die vervolgens zo onstabiel is als de pleuris)

FYI bf2 is en blijft de sjit b)
Waarschuw beheerder
Nou ik wil niet veel zeggen :P maar als dit een onstabiele patch gaat worden weet ik ook niet meer wat ik van EA moet denken :P
Waarschuw beheerder
bf2 is goede choco

alleen dat patch beleid gaat nergens over natuurlijk, dat zijn jullie roerend met mij eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op vrijdag 29 mei 2009 om 19:28:
alleen dat patch beleid gaat nergens over natuurlijk, dat zijn jullie roerend met mij eens

Die 1.5 patch had er al lang moeten zijn, misschien al 2 jaar...
Of het aan EA ligt of aan Dice, misschien aan beiden. Ze zien zelf ook dat BF2 nog steeds in de top10 staat van meest gespeelde PC games. Maar ondanks dat hebben ze BF2 niet willen verbeteren, misschien omdat ze dan niet genoeg geld meer vangen met andere games?
Waarschuw beheerder
EA en patchen is altijd al een ramp geweest en zal ook altijd zo blijven. Sterker de Fight Night Round 4 demo op Xbox Live loopt op de meest vreemde tijden vast, EA snapt het na al die jaren nog steeds niet helemaal.
Waarschuw beheerder
lol @ forumpic van Roel! 8)

Gisteravond weer ff aan het spelen en na een half uur werd ik er te temmes van.. een server vol met jumpers/hoppers/bunnies blablablabla ik kan me er zo boos om maken.. ik was er gelijk klaar mee :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 2 juni 2009 om 11:34:
lol @ forumpic van Roel!

b)
Uitspraak van Waggel 070# op dinsdag 2 juni 2009 om 11:34:
een server vol met jumpers/hoppers/bunnies blablablabla ik kan me er zo boos om maken

ik erger me ook wel vaak ja :P Vooral op Karkand is het soms een ramp. Dan heb je ook nog soms die squad bug als USA zijnde. Dan kun je die teamplay helemaal vergeten..
Waarschuw beheerder
squadbug roel ? nog nooit gemerkt.
en idd lol @ jou plaatje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op dinsdag 2 juni 2009 om 15:37:

Dat je geen squads kan maken. Volgens mij hebben alleen sommige servers hier echt veel last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 15:55:
Dat je geen squads kan maken. Volgens mij hebben alleen sommige servers hier echt veel last van.

Dat krijg je zodra je een custom squad vernoemd naar een bestaande squad naam (dus bijvoorbeeld als custom name Bravo als er nog geen Bravo squad bestaat) serverreset is dan nodig om de bug 'op te lossen'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 15:55:

hey gisteren sprak je dat de SF soms vastloopt, wel ik heb nog 30 min ff SF gespeeld en daar kwam er drie keer op "probleem met verbinding" beeld blijft stilstaan en zelf kan je niks doen, ... na soms wel bijna 10 sec speel je weer mee en ben je aan flarden geknald :s:s

pff ik merk hier ook de laatste tijd veel zever mee dat ie vast loopt :s:s

Uitspraak van Andy! op dinsdag 2 juni 2009 om 15:37:

bijna alleen op de supper@ servers merk ik dat altijd bij één en de zelfde team geeen squad kan worde aan gemaakt ... ik heb het nog niet mee gemaakt op men andere servers waar ik speel, en ben sterk aan het vermoeden dat de admins of server houders van supper@ "die ene server" eventjes onder de loop moet nemen bij hun server settings denk ik. kan zijn da ik verkeerd ben, en dat het werkelijk een bug is. het zal denk ik wel kunnen opgelost worden.

btw: kan iemand mij vertellen wat een time-server is ??? vooral de "dark" levels alles in het donker ... zijn time servers, je mag er op, maar niet vechte en geen vlaggen respawnen. wat is nu zo'n server ??????? vind wel kut, want heb nu eindelijk betere pc en wil graag is door-game op zo'n level in het donker, ... maar nergens mag je schieten :( (leviatan, devils persh, ....)

iemand raad of iemand die servers weet waar wel mag "normaal" gespeeld worde ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 2 juni 2009 om 20:38:
hey gisteren sprak je dat de SF soms vastloopt, wel ik heb nog 30 min ff SF gespeeld en daar kwam er drie keer op "probleem met verbinding" beeld blijft stilstaan en zelf kan je niks doen, ... na soms wel bijna 10 sec speel je weer mee en ben je aan flarden geknald

Ik heb het idee dat SF vaker bugs/vastlopers heeft dan de gewone BF2 ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 2 juni 2009 om 20:38:
btw: kan iemand mij vertellen wat een time-server is ??? vooral de "dark" levels alles in het donker ... zijn time servers, je mag er op, maar niet vechte en geen vlaggen respawnen. wat is nu zo'n server ??????? vind wel kut, want heb nu eindelijk betere pc en wil graag is door-game op zo'n level in het donker, ... maar nergens mag je schieten (leviatan, devils persh, ....)

iemand raad of iemand die servers weet waar wel mag "normaal" gespeeld worde ??

\

Je weet wat stadspadding is? Daar is het namelijk voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op dinsdag 2 juni 2009 om 22:22:
stadspadding

nee ?

net zoals glitching, snap niet wat ze bedoelen :s 'k weet wel dat het richting cheaten staat, want tiz altijd in de negatieve zin aangegeven :s maar wat exact inhoud weet ik niet,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 3 juni 2009 om 02:44:
nee ?

Als bijvoorbeeld 2 van USMC en 1 van MOC samen gaan paddlen. De MOC schiet de Amerikaan neer, de overgebleven Amerikaan revived de gewonde. En dit steeds herhalen.

Waarschuw beheerder
Er moeten trouwens nog genoeg SF servers zijn, al zullen het er misschien niet zo veel meer zijn als 2 jaar terug.
Die donkere levels als Devil's Perch, Leviathan etc. zullen minder gespeeld worden. Maar zijn wel vette mappen om eens te spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 juni 2009 om 14:16:
Er moeten trouwens nog genoeg SF servers zijn, al zullen het er misschien niet zo veel meer zijn als 2 jaar terug.

Ghost town word nog volop gespeeld hoor..vet level trouwens :)
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=578]http://www.realtec.nl/forum_backup/bf2@super.JPG[/img]

En ja veel deaths maar wat wil je als je de hele round als enigste medic rond loopt.. Echt veel domme mensen @ bf2

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op vrijdag 5 juni 2009 om 16:52:
Ghost town word nog volop gespeeld hoor..vet level trouwens

Idd vette map, alleen met vehicles is hij matig. Choppers worden al onder vuur genomen voordat ze zijn opgestegen :lol:
Warlord vind ik de beste map van SF. Lekker hoge daken om te snipen en clays te spammen ^^ Of gewoon lekker rushen met medic, dat paleisje is ook leuk helemaal achterdoor.

Uitspraak van Realtec op vrijdag 5 juni 2009 om 18:28:
En ja veel deaths

Jij speelt toch niet meer heel actief BF2 toch? Dan vind ik het geen slechte score. Voor mezelf zou ik het niet indrukwekkend vinden, maar ik ben dan ook pas echt tevreden bij een ratio van 4:1 of hoger :P Ik speel dan ook nog bijna dagelijks dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:06:
Of gewoon lekker rushen met medic, dat paleisje is ook leuk helemaal achterdoor

zij ma zeker,

als je in het paleis net twee verschillende vlaggen hebt, spammen we de ene kamer met de andere kamer continu met nades, en dan zijn er nog snullen bij die continu smoke of gas lossen,

dat paleis is gewoon HET geweldigste van de SF

ghost town met chopper is wel vet ja ... chopper vliegt wel relax maar je bent continu onder vuur :s :p:p
Waarschuw beheerder
Maar roel.. skills blijven wel.. als je weekje speeld heb je je aim zo weer en raak je kut koppen weer:P
Meeste mikken op de body en dan zijn ze altijd te laat en kun je jezelf erna weer healen :) (uiteraard met het medic doosje die je vantevoren klaargelegd heb.)