Partyflock

Forumonderwerp · 784890
hoe ziet het er dan allemaal uit?
Dat zou betekenen dat hij er achter staat. ;)

Nee is echt een sell out.
Ja echt jammer. Ga zo dat interview is terugzoeken, ben wel benieuwd hoe hij het precies heeft verwoord ;)

ahh shuddup, die Marc-E-Bwoy - XTC a Love Extreme is een vette hard trance plaat. Met een kippenvel break waar een vette piano hookline in zit.... alleen de vocal is kut maar daar erger ik me allang nie meer aan....

Om maar te zwijgen over Children of E - Crack it!

das imo de vetste 'newstyle' hardstyle plaat die er is...
Ja bijv. Ultratech - Bel-E-Ve is ook vet.
Maar dat betekent niet dat ik over de rest niet mag zeiken.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 14:36:
alleen de vocal is kut

Gaat om het totaal plaatje, alles moet kloppen.

Uitspraak van Mr.loudnezz op maandag 13 juni 2005 om 01:38:
dan is er geen dance muziek meer ,deze artiesten werken dan hard in de fabriek omdat iedereen downloadt

zelden zon domme opmerking gehoord.
Als alle breezahkutjes mp3's van allerlei artiesten downloaden zullen dr zat zijn die het vet vinden en die naar de lokale disco/kroeg gaan als 'hun' dj er draait.

En van die '3 op een avond' kut gigs word je wel rijk als je enigszins bekend bent. Darkraver verdient daar bijvoorbeeld meer aan dan aan zn eigen feest Pussy Lounge.

CD's zijn een kut medium vind ik. Veels te duur. En met veels te duur bedoel ik alles hoger dan gratis. Ik ben zelf ook als producer aan een label verbonden en het zal mij echt een schijtzorg zijn als mensen al mn nrs van MIJN EIGEN soulseek account downloaden. K sta bij BUMA-Stemra ingeschreven en het enige waar ik bang voor ben is als iemand mijn traxx of melodieën zou jatten en dan krijgt ie tog een proces aan zn broek.

Van producen word je alleen rijk als je top40 muziek maakt, en dat is in mijn ogen muziek zonder bestaansrecht.

Conclusie: ze downloaden maar lekker zolang maar af en toe ze de feesten bezoeken waar ik in de toekomst zal staan.

Producen is in mijn ogen puur voor jezelf en je eigen promotie, omdat als mensen je nummers (en dus je visie op muziek) mooi vinden, ze vanzelf wel een keer komen luisteren als ik bij hun in de lokale boerenschuur/kroeg/disco moet draaien :P

En met het verkopen van vinyls verdien je per plaat een paar 100 euro dat moet je echt niet voor het geld doen :S

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 8 oktober 2005 om 14:46:
Gaat om het totaal plaatje, alles moet kloppen.

jah het nummer is ook niet zó mega 100% super duper vet... anders had k de vinyl wel gekocht. Maareh tis in mijn ogen niet slechter dan Like it Loud, waar ook een vocal in zit die overbodig is....

dj-ing producen is echt geen vetpot...alleen de echte goede/bekende djs kunnen er rijk van worden...
Voor de rest niemand. dan kun je beter mooi je school afmaken en erna werk zoeken:)

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 8 oktober 2005 om 14:46:
Gaat om het totaal plaatje, alles moet kloppen

Dat gaat nogal lastig, aangezien je een mens bent zal er altijd, hetzij marginaal, een compromis in zitten. En ook al vind je als producer/muzikant dat het af is en klopt. Je kunt daar als luisteraar nog wel een andere mening over hebben...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 16:29:
dj-ing producen is echt geen vetpot...alleen de echte goede/bekende djs kunnen er rijk van worden...
Voor de rest niemand. dan kun je beter mooi je school afmaken en erna werk zoeken

daarom volg ik ook nog een opleiding vanaf februari...

maar ik heb iets van 15 producties kwa melodie en sound (alleen nog geen opbouw) klaar liggen en als het zo doorgaat en ik flink veel kan releasen, dan zie ik vanzelf wel waar het schip strandt. Erg productieve producers die ook DJ zijn komen meestal sneller aan de bak dan iemand die 2 of 3 plaatjes heeft uit gebr8.

Maar iemand als Marco Joosten bijvoorbeeld heeft 11 platen gereleased en of hij van dj-ing kan leven: zn werk bij mid town eindhoven zegt genoeg dus idd, rijk word je er nie van

Kunnen we ons niks van voorstellen
Ja hoe het nu is met een paar toevoegingen kunnen we wel

Bron Maurice de Hond

(viel niet geheel in slaap):p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 17:15:
Dat gaat nogal lastig, aangezien je een mens bent zal er altijd, hetzij marginaal, een compromis in zitten. En ook al vind je als producer/muzikant dat het af is en klopt. Je kunt daar als luisteraar nog wel een andere mening over hebben... Je kunt daar als luisteraar nog wel een andere mening over hebben...

Als een plaat heel vet is maar er komen van die kinderachtig vocals als bijv. 'Sterf met een gezwel aan je kontgat' in voor, is voor mij het totaalplaatje negatief. Je kunt dan mss wel zeggen de bassline is vet, maar niet de plaat is vet. Je kunt een plaat mss wel beoordelen op enkele onderdelen, maar het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje. Zo bedoelde ik het.
laatste aanpassing
zou ut niet weten :)
duurt nog zooo lang

dan is er rock house B)

early techno :k :respect: