Partyflock

Forumonderwerp · 784704
Waarschuw beheerder
hmz vraagje.... heeft iemand dit een keer meegemaa­kt
??????????????????????????????????????????????­?????????????????????????????????????????????????
­
dat je zo AZVDK (Aard Zwaar Van De Kaart) bent da­t je denkt dat je thuis bent.
maar eigenlijk naar­ een tankstation bent gelopen ! en dan in de veron­derstelling dat je in je eigen bed kruipt maar eig­enlijk ergens in een hoekje tegen een muurtje gaat­ slapen ?

en dan uit eindelijk wordt wakker ge­maakt door iemand die de zondags kranten komt afle­veren

NOU IKKE WEL :respect: :xtc: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik slaap alleen onder bruggen
Waarschuw beheerder
Over extreem-slapen gesproken, ik was ergens op een after-after-after party, en stond op de dansvloer lekker uit mn dak te gaan, zie ik mn gabbertje dansend in slaap vallen maar haar lichaam dansde gewoon door.....schitterend :D

Waarschuw beheerder
Hahaha nee heb wel eens dat ik zwaar bezopen thuis kwam met de auto en met me vriendin om 6 uur in de ochtend ofzo, auto uitgezet voor de deur en daarna op onverklaarbare wijze op 5 meter afstand van me huis, in me auto samen met haar in slaap ben gevallen :S en rond 11 gewekt werden omdat me ouders ons zagen slapen hahaha
Waarschuw beheerder
Nee, nog nooit... maar wel geslapen in een bejaardentehuis, onder de postbussen...
en dan inderdaad gewekt worden door een krantenbezorger :)

Waarschuw beheerder
sLapen onder een tankstation

heb je lekker geslapen ?

Waarschuw beheerder
Damn was je zeker behoorlijk (uitge)vaag?