1458x bekeken
| Betreft: | evenement: Latin Village Festival, zondag 3 juli 2005 om 11:00 |
Doe maar foto's maken dan
ik kan niet
de lijst zit al vol
Best dom, PF is goede reclame voor een feest.
In tegenstelling tot wat de smiley doet vermoeden is dat laatste dus positief bedoelt he.
Ff nagevraagd, da's niet waar. Er is nl helemaal geen gastenlijst.
helmaal niet
uhm hoe wil je dan je feest promoten ?
wat raar zeg dat ze geen fotografen toelaten
Er is nl helemaal geen gastenlijst.
ow nee? wat raar
Ja, ik snap er ook niks meer van. Sta er ook op, maar er is er geen.
Vage bedoening iig.
heel raar
mja kan er dus geen fotos maken
dan alleen maar gezellige oldskoolfeest en awakenings dit weekend
Ooh, maar dan is je weekend toch al 'packed'!
(probeer anders via Monumental binnen te komen bij Latin Village)
mja dat wel
vrijdag huisfotograaf
en zaterdag lekker feesten
maar toch had zondag graag fotos gemaakt
Partyfotograaf in hart en nieren.
mja idd
ik had graag een keer zon feest gedaan
als is het maar omdat ik haast altijd op "de hardere feesten" bezig ben
aanwezig 
Wat een coole,vrolijke festival 
Ik vond het alleen raar om weer op hetzelfde terrein te staan, als de dag ervoor.
Hoe dan ook, ik heb de hele dag met een dikke glimlach rondgelopen... dat kan ook niet anders met de hoeveelheid mooie vrouwen wat er rondliep en de muziek wat gedraaid werd. Er zullen vast mensen het niet met eens zijn maar Latin Village was qua sfeer 3x beter dan AWFS. Ik heb me ook meer vermaakt op dit festivalletje
De Spanish Harlem Orchestra was leuk om te zien
Voor de rest lekker gegrooved op Hitmeister D, Laidback Luke, Roog, D-Rashid. Na een overtuigende set op FYM en op Latin Village, moet ik toch toegeven dat Benny goede shit is. Ik was daarvoor niet echt een fan van m, gister kon ik er geen genoeg van krijgen. Hij was sowieso de man van de avond
Al met al, ik hoop echt dat hier een vervolg op komt! Stiekem hoop ik nog voor het eind van deze zomer
Ik vond het alleen raar om weer op hetzelfde terrein te staan, als de dag ervoor.
Hoe dan ook, ik heb de hele dag met een dikke glimlach rondgelopen... dat kan ook niet anders met de hoeveelheid mooie vrouwen wat er rondliep en de muziek wat gedraaid werd. Er zullen vast mensen het niet met eens zijn maar Latin Village was qua sfeer 3x beter dan AWFS. Ik heb me ook meer vermaakt op dit festivalletje
De Spanish Harlem Orchestra was leuk om te zien
Voor de rest lekker gegrooved op Hitmeister D, Laidback Luke, Roog, D-Rashid. Na een overtuigende set op FYM en op Latin Village, moet ik toch toegeven dat Benny goede shit is. Ik was daarvoor niet echt een fan van m, gister kon ik er geen genoeg van krijgen. Hij was sowieso de man van de avond
Al met al, ik hoop echt dat hier een vervolg op komt! Stiekem hoop ik nog voor het eind van deze zomer
laatste aanpassing
Het zal wel link2party zijn en anders is hij van alife... voor de rest heb ik nog een fotograaf, rond zien lopen maar volgens mij, was hij gewoon van de organisatie zelf.

![[..Michel..]](/images/user/79805_2916490.jpg)