Partyflock

Forumonderwerp · 784389
Waarschuw beheerder
Alles wat ID&T vroeger deed leek in goud te veranderen: Thunderdome, Mysteryland, Innercity, Trance Energy, Tiësto in Concert, Sensation. De laaste tijd lijken ze de feeling een beetje kwijt. Tuurlijk er is nog genoeg goeds maar:

- Mislukking Ambassador/Pleasure Dome
- Boetes voor Slam FM waar sowieso al weinig mensen naar luisteren
- N-Joy
- Afschaffen van succesvolle Shockers

Begrijp me niet verkeerd: dit is geen anti-ID&T verhaal ofzo, zij waren met veel dingen de eersten en de besten, maar hun behoefte om innovatief te zijn lijkt steeds vaker niet goed uit te pakken...

Wat is er mis met ID&T de laatste tijd, weet iemand het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van djpiel op zondag 4 september 2005 om 21:46:
UDC is zover ik weet van een ex-ID&T-er.

Fout UDC is opgericht na een conflict tussen ID-T en T.N.T die vroeger samenwerkten na dit conflict heeft iemand van T.N.T (namen weet ik niet :bloos: ) UDC opgericht
Dat conflict had dacht ik weer te maken met Dancevalley
Dat de eerste keer door mensen van T.N.T in samenwerking met mensen van ID-T werd georganiseerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rekel op vrijdag 10 juni 2005 om 23:56:
Afschaffen van succesvolle Shockers

shockers komt heus wel terug. je moet niet vergeten dat elk bedrijf ook wel eens een misser kan en moet maken om succes te behalen

Waarschuw beheerder
Kartelafspraken hebben ze
Waarschuw beheerder
n-joy hebben ze zich een beetje op verkeken.

n-joy had een line up die je per jaar vierhonderd keer gratis kan zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2005 om 15:21:

hebben ze ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van djpiel op zondag 4 september 2005 om 21:46:
Q-dance heeft sowieso banden met ID&T

Duncan is groot aandeelhouder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van In Abstracto op maandag 5 september 2005 om 00:07:
Fout UDC is opgericht na een conflict tussen ID-T en T.N.T die vroeger samenwerkten na dit conflict heeft iemand van T.N.T (namen weet ik niet :bloos: ) UDC opgericht
Dat conflict had dacht ik weer te maken met Dancevalley
Dat de eerste keer door mensen van T.N.T in samenwerking met mensen van ID-T werd georganiseerd.

Ook goed :) Volgens mij was het trouwens niet Dancevalley maar Mysteryland nu je dit zo zegt. Is dat niet die Brian Bout van UDC?

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 17:57:
Duncan is groot aandeelhouder

Ik bedoel maar :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 16:36:

hebben ze ?

De feestorganisaties waardoor de prijzen zo hoog blijven

Waarschuw beheerder
id-t is koning, maar toch laatste tijd niet goed bezig :no: >>> geen n-joy maar shockers :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 01:08:
Uitspraak van wackiejacky op zaterdag 11 juni 2005 om 01:01:
Ik weet dat Mysteryland 1996 gewoon 50 gulden kostte hoor.

En dat is hetzelfde als 45 euro?

52 euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2005 om 23:45:
De feestorganisaties waardoor de prijzen zo hoog blijven

Volgends mij is het meer een monopoly postitie die ID&T heeft.
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 6 september 2005 om 10:44:
52 euro

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 6 september 2005 om 10:44:
52 euro

Alles is duurder niet alleen kaartjes voor feesten.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 16:04:
Volgends mij is het meer een monopoly postitie die ID&T heeft

Blijkbaar weet je dan niet wat monopoly positie betekend. :frusty: Net of er geen andere organisaties zijn die grote feesten neer zetten. En de markt is redelijk betreedbaar, zo blijkt, want er komen langzaam maar zeker nieuwe grote party organisatoren bij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 7 september 2005 om 17:37:
Blijkbaar weet je dan niet wat monopoly positie betekend. Net of er geen andere organisaties zijn die grote feesten neer zetten.

En in welke orgenisaties heeft ID&T aandelen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen van Q. Bij UDC niet, Rige niet, MoH niet, FCA niet, Masters of massacre niet, B2S niet, Frequence niet.. en nog tig anderen.

Dus het blijkt met je reactie wel dat je of het begrip niet kent, of de markt niet kent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 7 september 2005 om 17:51:
Dus het blijkt met je reactie wel dat je of het begrip niet kent, of de markt niet kent

Ik heb idd geen verstand van die mark nee, en het begrip ken ik wel jah, daarom heb ik het ook over een soort van, maar ID&T heeft heus wel wat macht en invloed op andere organistaties.
Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk ze zijn het in mijn ogen ook een beetje verloren. Ik denk dat het met de jaren steeds meer commercieel is geworden. Dit gaat vaak ten kosten van het event.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:57:
maar ID&T heeft heus wel wat macht en invloed op andere organistaties

Het is een organisatie om rekening mee te houden... maar het blijft een concurrent, die daarmee ook geen invloed of macht zal hebben. Hebben ze dat wel, dan spreek je van kartel-afspraken.. wat verboden is ;)

Daar blijkt wederom dat de markt kennis een beetje achterblijft. ;)

Waarschuw beheerder
Weer wat geleerd.

Waarschuw beheerder
eindelijk mensen die het ook inzien...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 8 september 2005 om 10:38:
Het is een organisatie om rekening mee te houden... maar het blijft een concurrent, die daarmee ook geen invloed of macht zal hebben. Hebben ze dat wel, dan spreek je van kartel-afspraken.. wat verboden is

[miereneukmode]ID&T heeft zeker wel invloed. als jij een organisatie bent, ga jij zeker geen hardcore feest geven op 3 december... althans, ik zou het niet doen... dus ID&T heeft in zekere zin wel invloed. niet direct natuurlijk, maar het is er wel.[/miereneukmode]

:P
Waarschuw beheerder
donateur
jij zegt dat ze geen invloed hebben...hebben ze dus wel :[