Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?
Uitspraak van Niekenuzop vrijdag 10 juni 2005 om 22:50:
wat is dr mis met kuifjes!!!
-----------------------------------------------------------
en is elke man die wat aan zijn lichaam doet meteen een anabolenboy?!
erg kortzichtig.maar goed je ben niet de enige hier op pf
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?
Helemaal mee eens ik zie lievere een jongen die beetej sportief is spijkerbroek aan gewoon maxies of kisten eronder. dat vind ik veeeeeeel lekkerder dan al die jonmgens met hun strakke shirtjes.
kwaad???? ik ga gewoon lekker fel tegen zijn gezwets in!Moet je maar niet zon dom topic openen he...
He doosje het blijkt maar weer dat het verstand er bij jullie niet op getatoëerd is,
geen tattoos is saai
Verstand komt met de jaren, alleen gaat dat voor jou met je 39 lentes niet op.
Onverbeterlijke dwaas, HET iq wordt DAT iq, misschien is het handig om die dikke vandale maar eens uit je kont te halen, maar dat terzijde.
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie
Voor de één zijn het enkel vooroordelen, voor de ander is het gewoon even leuk tegen het zere been aanschoppen. Gezien het feit dat dit topic hele mooie reacties ontlokt, is dat dan ook wel gelukt.
Voor de één zijn het enkel vooroordelen, voor de ander is het gewoon even leuk tegen het zere been aanschoppen. Gezien het feit dat dit topic hele mooie reacties ontlokt, is dat dan ook wel gelukt.
![[img width=29 height=33]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/finger/dito3.gif[/img]](http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/finger/dito3.gif)
Nielzepiels, jij moet lekker met je dopeverslaafde moeder gaan discussieren
En nu weer iedereen on-topic.
heb zoveel tattoos dat ik n trui aan moet!!
Uitspraak van **Dennis** op vrijdag 10 juni 2005 om 23:02:
allemaal zelfde kapsel. Nou das leuk
ik denk wel dat ik zou lachen ja
iid zonde daarom draag ik geen truien!!
![[img width=120 height=172]http://www.geocities.com/bertenmausie2002/bodybuilding.gif[/img]](http://www.geocities.com/bertenmausie2002/bodybuilding.gif)
Ga jij ff lekker trippen op de botox
Uitspraak van Purple op zaterdag 18 juni 2005 om 18:59:
En ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was... Nou ja heb niet de moeite genomen om op zijn profiel te kijken.
ik heb die moeite wel genomen want hij viel me lastig
Ik zal je vertellen, ik ben puur, alles op eigen kracht, wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Dat mag ook wel eens wat respect verdienen.
wat ben jij toch een sufferd, dit is al de 2de forum die ik tegenkom van jou die weer boordevol jaloezie zit, deze man heeft miere armpies en een ouwe fiat panda en dat zit hem gruwelijk dwars en ergert zich daarom aan iedereen die het wat beter geregeld heeft dan hem, jonge, je bent echt een LAPZWANS 1STE KLAS ! niks meer aan te doen, geef het maar op, het wordt helemaal niks met je
vriendelijke
en iets minder vriendelijke
groete
PIET
Nou Wes, als het je niet bevalt ga je toch lekker de nicht uithangen op pussylounge?
Niet zo populair boy
en dan van die ongelooflijke sukkels die helemaal blij zijn met hun spierballetjes,en iedereen mag het weten,strakke shirtjes,stoer kijken,ieder meisje aanspreken en elke kerel die ze tegenkomen gevaarlijk aankijken in de hoop dat er wat gebeurt zodat ze kunnen laten zien hoe sterk ze wel niet zijn.
Nou M-crew je hebt gelijk hoor lach me ook altijd suf om die gastten
Kijk doen ze het nu zonder bijbedoeling omdat ze het puur voor zichzelf doen maar wees eerlijk dat is in 99,9 % van de gevallen niet zo
anabolenslikkers zijn walgelijk
waneer is iemand in jouw ogen een anabolenslikker??
wat ik wel soms best irri en dom vind, loop ik in me blotuh pens op een houseparty komt er zoeen brede kerel naar mij toe ofzo doe je shirt aan joh ziet er niet uit..
waar maakt die gast zich druk om zeg
wat ook in het rijtje thuis hoort zijn die teenslippers, echt zó gay!
Ik heb het puur over die overdreven types waarvan je gewoon zeker weet; 'dit kan geen puur natuur zijn'.
En waarom is dit dan weer 'overdreven' ? Als je het alsnog voor jezelf doet en eventueel om wedstrijden te doen ... dan doe je het ook niet om jezelf omhoog te halen
Ik snap wel wat je bedoelt...maar als je wedstrijden wilt winnen mag je geen anabolen gebruiken, daar hebben ze dopingtests en dat soort flauwekul.
Dat heb je dus verkeerd, je weet weinig van BB merk ik ... met BB-wedstrijden gebruiken ze AS (Anabolen Steroiden) die in een korte tijd je lichaam weer uit is ... dus kijk jij maar eens verder dan je neus lang is
Ok goed, misschien heb je inderdaad gelijk. Maar, zover ik weet, bij andere topsporten (olympische sporten, tour de france etc..) als ze merken dat er enkele vorm van AS in je lichaam zit, word je geschorst en dat is niet voor niks.
Daarbij vind ik veel van de mensen die deze troep gebruiken vaak niet al te snugger... zoals ik al eerder hierboven heb vermeldt.
Zoals ik net op n ander topic al schreef, dat kijk mij us breed zijn en kijk mij us een tattoo hebben noem ik HAANTJESGEDRAG , maar geen zorgen, het gaat meestal wel over met de jaren
Met deze opmerking is de discussie dus afgelopen, want je zegt dus dat je er niets mee te maken hebt dus je hebt er gewoon de ballen verstand van
En geen gelul, een groot percentage van wat er in de sportschool rondloopt wat enigsinds spierbal is\heeft, is gewoon niet slimmer dan een uitgeholde kokosnoot. Ik spreek uit ervaring en daar trek ik mijn conclusies uit
Hoe bekijken jullie deze kwestie?
iemand die zich staat te showen is gewoon een anabolen-hufter
Zo goed als een half jaar geleden dat dit 'topic' werd geopend door mij, en de emoties liepen soms vrij hoog op.
Vooral die losers die zichzelf herkenden in dat idiote gedrag, vielen weer lekker door de mand.
Stom he?
Voor jou heb ik ook een bepaald hokje in gedachte, namelijk het type dat in Nederland is geboren, maar de taal beheerst als een kleuter van vijf jaar oud.
Voor jou heb ik ook een bepaald hokje in gedachte, namelijk het type dat in Nederland is geboren, maar de taal beheerst als een kleuter van vijf jaar oud.
ik weet in welk hokje de topic opener hoort: TRIEST GEBOREN, TRIEST GEBLEVEN
Maar ik krijg de aandacht die ik wil. Beter gezegt ik neem genoegen met de aandacht die ik krijg door mijn doen en laten en niet door mijn uiterlijk vertoon.
Ik moet wel vaak lachen om die brede gasten die zich tussen dansend publiek proberen te wurmen want dansen kunnen ze vaak niet omdat hun lichaam dit niet meer toelaat tenzij je conditioneel ook goed in mekaar zit dan is er nix aan de washand.
Tja, maar niet iedereen traint voor de 'aandacht'... dat vind ik juist triest moet ik zeggen, dat doe je voor jezelf omdat je het zelf mooi vind ...
Dat dansen heeft niets met hun spieren te maken hoor ...
aan die foto te zien hoort het hokje "hetero" ook niet bij hem..
alchohol en drugs
dat besef ik zelf ook. mjaa ik kan het niet laten op een party om een pilleke te pakke
maar als je geregeld drugs gebruikt, daar kan je niet tegen trainen.
t breekt teveel af.
Ik zal je vertellen, ik ben puur, alles op eigen kracht, wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Dat mag ook wel eens wat respect verdienen.
met alchol valt t wel mee.
anabolen is voor losers
ben jij dat op je pic?
anabolen is voor losers
ja md man dat ben ik
ben jij dat op je pic?
zeggen dat ze voor hunzelf trainen..praten poep
Zwaar onderschat. Bier levert 110 cals per glas, zonder ook maar 1 gr carbs/Eiwit/Vet. Als je 10 bier drinkt, heb je dus 1100 lege cals erbij en omdat je maag gevuld is, is er geen ruimte meer voor andere voedingsstoffen. Een auto volgooien met water, dan is de tank gevuld, maar zitten er dus geen energiestoffen in, die er ook niet meer inkunnen. Als je bij thuiskomst dus gelijk gaat pitten, komt dat dubbelop. Want je mis ook nog eens je voeding.
Verder ontrekt alcohol zwaar het vocht uit je lichaam en breekt 't weefsel af. En op langere duur verlaagd alcohol je testo gehalte en het trekt je stofwisseling omlaag.
als dat zo was dan kunnen ze ook netjes hun shirt aan houden
dus: alchohol is kut!
diegene die hier poep praat ben jij,vind dat jij een poeptattoo hebt.
heb je zeker ook voor een ander laten zetten?
anders liep je er ook niet mee te koop op PF en zelfs niet voor een poepblad...
dus praat jij geen poep en haal die stront uit je ogen!..laatste aanpassing 30 december 2005 16:41
je pikt ze er zo uit, de gasten die altijd zonder shirt lopen (ja dat kun je bij de PF profielen wel zien) die zeggen dat ze voor hunzelf trainen..praten poep! als dat zo was dan kunnen ze ook netjes hun shirt aan houden
Wat grappig dat je altijd de mensen die zich aangesproken voelen, veel in topics zitten als: show me your muscles, of wat doe jij aan je lichaam, of anabolen O.I.D. Ik wil niet oordelen hoor, het valt gewoon op...
Uitspraak van sasje is mammie!!op vrijdag 13 januari 2006 om 17:34:
wat een stumper ben jij zeg
Uitspraak van Methadon-crew op vrijdag 10 juni 2005 om 22:46:
En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt.
Sorry, gevoelige snaar geraakt ?
en blijkbaar voelen zich aangesproken
Bah verschrikkelijk die figuren. je herkent ze ook erg snel. kijken heel stoer, lopen heel breed...En denken dat ze 2 vierkante meter nodig hebben om te lopen.
dan zo`n rotkop als hem
afwazig...is niet zo moeilijk te zien toch wie hier de rotste kop heeft
liever dat soort figuren dan van die magere latten die elk feest aan de drugs zitten, en met een strakke smoel rondlopen.
das pas verschrikkelijk.
ik ruik jaloezie
![[img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/85322_small.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/user/85322_small.gif)
![[img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/5197_small.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/5197_small.jpg)
![[img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/137463_small.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/137463_small.jpg)
![[img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/242134_small.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/242134_small.jpg)
En een gevoel van trots is niets mis mee toch? Als vrouwen zich 'presenteren' heeft niemand daar moeite mee, het wordt dan zelfs graag gezien.
je noemt jezelf al kind,je boekt vooruitgang vriend
@ afwazig..;
waarom heb ik het idee dat je hier je bekkie zo los durft te trekken en op een feest of iets dergelijks niet...?
want dan durf je niks te zeggen,tenminste,dat idee heb ik..
ten 2e, ik ben niet het typje wat zo breed mogelijk probeert te lopen om aandacht te krijgen op bv een feest of uitgaan.
doe altijd m'n voetjes aan de kant,en ben al helemaal geen ruziezoeker.
en als ze het dan WEL willen hebben,zal ik nog steeds rustig blijven,maar als het dan niet daarmee ophoud,dan kan je de rest wel invullen.
de laatste keer dat ik gevochten heb was in '99.
dus jij trekt je conclusies maar,ik vind je gewoon een afgunstige suffert om die domme en wat rare uitspraken van je.
nog een prettig en mager leven verder..
En dan kunnen ze alleen maar generaliseren..
Zijn idd net zo erg. Vind ik ook.
Ik arrogantie als ik dit:
allemaal voor bij zie komen...
conza heeft humor zeg.
Ik arrogantie als ik dit:
allemaal voor bij zie komen...
omdat we onze vooruitgang/prestaties op foto zetten,en als forum plaatje gebruiken...(gewoon omdat we daar trots op zijn,omdat we daar erg veel werk voor verzetten en discipline voor nodig hebben om dat te bereiken)...daarom noem jij ons arrogant...
Allemaal leuk en aardig michelinpoppetjes, maar laten jullie de fohnboys ook nog even aan het woord?
No disrespect !
www.superdudes.nl is toch wel way to low onder mijn niveau.
ntegendeel zelfs, maar dat zal jij natuurlijk wel weer niet begrijpen. Train die hersens eens in plaats van dat opblaaspak, bedplassertje!
Integendeel zelfs
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten
Zoals jij hier op je forumplaatje staat, verwacht je ook een lul in je nek
Maar of we jouw serieus moeten nemen, ik denk dat je daarvoor beter bij het leger des heils terecht kan.
fitness is op zich niks mis mee,maar een zwetend stuk vlees wat tegen je op staat te springen als je met je biertje in je hand staat is toch jammer.en het is ook wel warm en iedereen is uit zijn bol,maar hou gewoon je shirt aan man,als je af wil koelen doe dan je broek uit,daar gaat de warmte zitten als je staat te springen,doet ook niemand(godzijdank)
Ik snap dit soort dingen niet he, wat veel mensen niet schijnen te snappen, is dat bij bodybuilding maar een klein deel daadwerkelijk gaat om uiterlijk vertoon naar anderen
2 sasje,een goed stuk vlees met een toppie karakter?op een houseparty?die ook nog eens helemaal uit zijn dak is en over het algemeen zichzelf helemaal te gek vindt?
je hebt een verschil tussen trots zijn op wat je bereikt hebt en helemaal gek zijn van je zelf, vind ik.
dat is bull! ik heb zelf in dat wereldje vertoeft! mijn zoontje is kind van zo'n patser, hij vond zijn drugs en sportschool belangrijker dan mij en zijn kind!
álles in die familie draaide om uiterlijk.
2 mdman,de meeste mensen die breed zijn weten het ook,en willen over het algemeen dat iedereen het weet,en ziet.allemaal fijn en aardig,maar niet als ik okselzweet in mijn bier krijg.gewoon shirtje aan zwaan kleef aan.
2 mdman,ze stonden je niet aan te gapen,maar te kijken welke kant je op zou lopen zodat ze hun biertje uit de weg konden houden,been there done that.
ik heb het ook paar keer gedaan, maar doe het tog maar niet meer, want kmerkte wel da veel mensen met stonde aan te gapen
je ziet er ook niet uit hoor
je doet me denken aan de turtles
en zonder shirtje op een feest lopen vind ik imbi gedrag
wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?
in tegendeel
heb geen spiermassa's en anebolen nodis om gelukkig te zijn.
en loop ook niet in mijn blote tieten om aandacht te vragen
Nee jij neemt gewoon twee kinderen, om gelukkig te zijn en dat op je 22ste levensjaar.
Waar je heel je familie leven tentoonsteld...
Je geeft me echt te denken of je wel in staat bent om je kleine op te voeden...
dat is bull! ik heb zelf in dat wereldje vertoeft! mijn zoontje is kind van zo'n patser, hij vond zijn drugs en sportschool belangrijker dan mij en zijn kind!
dus vertel niet dat bodybuilders niet op uiterlijk gesteld zijn
anders houdt jij ff lekker je bijdehante harses leleijk mokkol
de meeste die daar wat over te zeiken hebben hebben zelf niet eens dicipline om te gaan sporten
en waar haal je die wijsheid vandaan????je hebt een rotbek,kijk veeeeeeeeeeeeeeeeel liever naar die van Stef
zo enough 4 today,ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24
dus vertel niet dat bodybuilders niet op uiterlijk gesteld zijn
Het enige wat jij hiermee bewijst is dat je zelf niet zo slim bent. Een kind krijgen van iemand waar je zo over denkt en die ook nog drugs gebruikt.
En dan maar af reageren dat iedereen hetzelfde is, lekker bezig
Wederzijds wannabe modelletje ...
Uitspraak van sasje is mammie!!op donderdag 19 januari 2006 om 23:01:
zo enough 4 today,ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24
Waar gaat dat heen met de wereld ... dat is hetzelfde als bij de AA zitten en zeggen "Ik ben een alcoholist en ik ben er trots op"
Inderdaad ... sporters hebben tenminste een doel waar ze ook daadwerkelijk wat aan doen ... en zwanger worden is nou niet bepaald een uitdaging ...
ik laat dat zo overkomen uit opzet omdat IEMAND hier in dit topic beweert dat Stef te jong is om een goede moeder te zijn...ik vraag me dan op mijn beurt af wat een getalletje zegt over het feit of je wel of geen goede meoder bent
Tink youve got PB
ik ben ff tukkie doen
Een goede, zeer krachtige respons!
Fijn dat er mensen zijn die er even de tijd voor nemen, en zich inlezen in de materie
Tja, je hebt mensen die op lelijke varkens
idd ja wtf doe je eigelijk hier 'stefje'? je bent nog niet eens op een party geweest
denk dat voordat je besloten heb dat je kinderen neem, dat je dan tog wel zon beetje weet hoe je man in elkaar zit en dat ie aan de shit zit
En wat is dat hier voor "bitchfight"
Wederzijds wannabe modelletje ...
Ik ga vanavond m'n eerste depot deca zetten, vanaf volgende week voor een periode van 8 weken in een kuur vol gas trainen. Daarna een mooie draak op m'n schouder.
Oke dan kan ik je reactie wel een beetje begrijpen.
Maar probeer het ruimer te zien. Van alcohol kunnen mensen ook agresief worden, maar dat is lang niet bij iedereen zo.
Ik ken jongens die trainen met alles erop en eraan en hele beste kerels zijn en ook voor hun vriendin ja!
Terwijl er ook "dood normale" ventjes zijn die ontzettend agressief zijn.
tuurlijk zijn er ook mensen die zonder shit een mooi lijf hebben. mja het hoeft van mij niet die opgepompte lijven.
Was een grapje denk ik
wat zeg je nou?
achgut kuttekopje heeft ook al niet leren tellen op school
eeey KAKTEEF!!
ga jij nou maar een topic over lekkende tepels openen...
Niemand zit op jou gemekker te wachten!!!