Partyflock

Forumonderwerp · 784373

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?

Waarschuw beheerder
ik vind dat het echt leuk is dat er iemand was die leestekens heeft uitgevonden :yes:
Waarschuw beheerder
wat is dr mis met kuifjes!!!

:S

Waarschuw beheerder
maakt me niks uit wat een ander doet of heeft.. tattoo anabolen tja niet mijn zorg.. en gelukkig is iedereen anders ..anders hadden ze maar 1 soort pindakaas bij de AH
Waarschuw beheerder
Kan ik mij wel in vinden, vooral die kuifjes losers en nog erger die matjes met het haar naar voren gekamt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 22:48:
ik vind dat het echt leuk is dat er iemand was die leestekens heeft uitgevonden

(L).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op vrijdag 10 juni 2005 om 22:46:
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?

Dussss....:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 22:48:
ik vind dat het echt leuk is dat er iemand was die leestekens heeft uitgevonden

Ach, jij hebt er zeker zo een naast je liggen, met een zinkend schip op de rug.
Waarschuw beheerder
donateur
achja ze zijn er nou eenmaal he.. je ken niet ff de reinigingsdienst ofzo bellen om een gif te spuiten zodat ze verdwijnen...

Waarschuw beheerder
vorige week stond ik naast iemand die net zo groot was als breed...ik vind het ook niet mooi, maar die persoon was best aardig. en volgens mij heb je tattoo`s om het te laten zien..

Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten het allemaal zelf weten!

Bekijk het anders, als iedereen er hetzelfde over dacht dan lijken we toch allemaal op elkaar

allemaal zelfde kapsel. Nou das leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 10 juni 2005 om 22:50:

en is elke man die wat aan zijn lichaam doet meteen een anabolenboy?! :S

erg kortzichtig.maar goed je ben niet de enige hier op pf

Waarschuw beheerder
'De cultuur die is geworden, is geworden.'

J. Romkes-Bos, maart '05'.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 23:02:

ik denk wel dat ik zou lachen ja
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd.. verschil moet er zijn :jaja: en mja als je er nie van houdt..dan kijk je toch gewoon niet naar die persoon :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 10 juni 2005 om 23:02:
Uitspraak van Niekenuz :[ op vrijdag 10 juni 2005 om 22:50:
-----------------------------------------------------------
en is elke man die wat aan zijn lichaam doet meteen een anabolenboy?!

erg kortzichtig.maar goed je ben niet de enige hier op pf

(Y)

iedere man die wat aan zn lichaam doet is dr goed mee bezig!! (het kan ook teveel natuurlijk...maarjah das weer een mening!!)

Persoonlijk vind ik tattoo's ook wel errug vet!! (ni te veel)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja vind ik ook. anabolen types of kuifjes dat wil wel zeggen dat die mensen bezig zijn met hun uiterlijk, dat vind ik wel goed.. want als dat niet zo is wordt daar weer over geklaagd... dan zijn het ineens vieze mensen..

ik persoonlijk vind het erg tof als mensen anders zijn, en dat ook durven te zijn, en daar het schijt aan hebben

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens (Y) ik zie lievere een jongen die beetej sportief is spijkerbroek aan gewoon maxies of kisten eronder. dat vind ik veeeeeeel lekkerder :kwijl: dan al die jonmgens met hun strakke shirtjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 23:08:
Helemaal mee eens ik zie lievere een jongen die beetej sportief is spijkerbroek aan gewoon maxies of kisten eronder. dat vind ik veeeeeeel lekkerder dan al die jonmgens met hun strakke shirtjes.

maarjah dat zal ook wel per "sub-cultuur" verschillend zijn!! (Y)

Waarschuw beheerder
ik hoef geen kerle die langer als mij voor de spiegel staat en ja ik sta er amper voor

Waarschuw beheerder
oow ja dat klotp wel maar prop mezelf nie echt in een hokje verder maar hou niet zo van dat mode gedoe

Waarschuw beheerder
'De mens is slimmer dan de profilatie, wanneer hij echt gaat nadenken..'

Wim H. , Mei '05
Waarschuw beheerder
donateur

Waar je allemaal op let!!!! :/
Dat intereseert me nu echt niet, gaat erom dat je lol met ze hebt en je je met ze amuseert, 't boeit toch niet hoe ze er uit zien :no:

:D

(k)
Waarschuw beheerder
mm wat is er mis mee !!
Waarschuw beheerder
Het gaat gewoon om die hele scene.. In mijn tijd was het nog om de daden, nu is het allemaal van dat laffe geföhn voor de spiegel. Het is gewoon niet meer hetzelfde.
Waarschuw beheerder
gegeg kom dan maar eens mee stappen
Waarschuw beheerder
Dat limbodansen in limboland laat ik liever even schieten, Armond.
Waarschuw beheerder
wel de echte :P kom maar eens bij ons staan op defqon of zo

ben maar klein :P
Waarschuw beheerder
Ik zoek je wel op tussen het gras ;)
Ik ga nu maar eens genieten van een welverdiende nachtrust, welterusten allemaal!
(K)

Waarschuw beheerder
die hele brede gasten die dansen allemaal het zelfde ..ze kunnen hun armen nog niet eens normaal bewegen ...en maar denken dat ze mooi zijn hahahah ...

tatoe''s vind ik niet zo erg ..,aar idd meestal; zijn het de jongere dunnen lelijke jongens .die hun shirtjes helemaal oprollen ..zodat ze hun ''tweety tatoe'' kunne laten zien.
Waarschuw beheerder
tggggg beetje gefrustreerd omdat je er zelf niet goed uitziet zeker!!!

geef mij maar een mooi getraind lijf met tatoos en een mooi bekkie erop hoor :jaja: he schat (l) 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 11 juni 2005 om 13:37:
tggggg beetje gefrustreerd omdat je er zelf niet goed uitziet zeker!!!

egwel :yes: dat is het!
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal zijn het ook nog van die mennekes die eigenlijk heel zielig zijn..

Waarschuw beheerder
hier nog een tatooboy
wat een onderwerp
kom j aandacht tekort
neem een plakplaatje op je schouder dan heeft je mouwloos shirtje ok nog eens nut met je slappe armpies
zow he dat lucht op he jij je aandacht wer

mensen fijne stapavond en warm aankleden he anders word METHA boos
Waarschuw beheerder
Heb jij de föhn al weer klaar liggen, je shotje redbull al gehad? En dan vanavond met die dikke bagwanreet de darkroom onveilig maken

hey held beetje jaloers op hem??? Heb even jouw foto bekeken vanmiddag maar ik zie dat je die alweer snel weg hebt gehaald,heel wijs want je bent zo fucking lelijk dat mn ogen er zeer van deden!:-)

en vanavond maakt hij de darkroom niet onveilig maar MIJN slaapkamer (6)
Waarschuw beheerder
King of alkmaar: ik zei hem vanmiddag al:"er hangt een draadje uit je mouw" maar dat bleek zijn arm te zijn 8)

Waarschuw beheerder
Vind kuifjes ook leuk! :yes:

Waarschuw beheerder
ach sasje soms moet je ze niet die aandacht geven snap niet wat hij op een partysite moet
Waarschuw beheerder
King you are definately right maar ik als vrouw van heeeeeerlijke tatooboy MET kuifje en lekker lijf vind dat ik daar best tegenin mag gaan ;-p vind het heerlijk als andere mensen zo gefrustreerd doen (6)

Waarschuw beheerder
ow daarom ben ik nog vrijgezel ik mis me kuifje
bedankt voor de tip metha
en niet teveel red bull zuipen he daar ga je van ijlen

sas ik weet niet hoor maar het word zo haatdragend en hij zegt nix meer terug
haha
doe je de groeten aan je tatoo boy
trouwens mijn tatoos zelf ontworpen dus mag wel beetje trots zijn toch en krengen zijn te duur om te verstoppen
Waarschuw beheerder
King je mag laten zien wat je in huis hebt hoor!Ga je toch zeker niet verstoppen omdat zon balhaar dat wilt??? :/ zou een mooi verhaal worden zeg...

En nee hij zegt wijselijk niks meer omdat hij dondersgoed weet wie hier gelijk hebben :-)wijs van hem trouwens..

Waarschuw beheerder
haha ja best wel
maar vertel eens wat maakt je zo kwaad dan
Waarschuw beheerder
kwaad????:/ ik ga gewoon lekker fel tegen zijn gezwets in!Moet je maar niet zon dom topic openen he...
Waarschuw beheerder
mama???heb jij een mama???? :vaag: wie wil jou nou als kind?:/
Waarschuw beheerder
He doosje het blijkt maar weer dat het verstand er bij jullie niet op getatoëerd is, jullie zijn te serieus.Wat heb ik al een vrienden gemaakt en ben nog maar een paar dagen op PF. Maar neem die jongen op die foto niks kwalijk kan er niks aan doen.

Groetjes aan iedereen(K)

Waarschuw beheerder
die gasten die happy zijn met dit topic zijn jaloers en lopen zelf in vodden van de c&a en hebben nergens succes bij de meiden.
oja en geen tattoos is saai :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd die zijn gewoon onzeker over zichzelf,wat erg begrijpelijk is :jaja:

Waarschuw beheerder
met onzekerheid over jezelf kom je niet ver...

Waarschuw beheerder
hehehe winnut geweldig, die gasten geven altijd veel uit aan wijve:D
give me beer hon!

Waarschuw beheerder
hmz ligt eraan sommige gasten met tattoo's zien er toch wel erg smakelijk uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 11 juni 2005 om 18:54:
kwaad???? ik ga gewoon lekker fel tegen zijn gezwets in!Moet je maar niet zon dom topic openen he...

8)
Niet doen, slecht voor je hart ;-)

2 King, super mooie tattoo op je rug :kwijl:
Ik heb er zelf ook 3 en ik ben er hartstikke trots op :yes:
Uitspraak van Methadon-crew op zaterdag 11 juni 2005 om 22:59:
He doosje het blijkt maar weer dat het verstand er bij jullie niet op getatoëerd is,

't IQ van ezel zeker, jij komt zelf met 't topic, wees dan zelf 'n vent en accepteer de negatieve reactie's
't enige waar 't bij jou dus om draait, is uiterlijke schijn en daarbij kraak je dus driekwart van PF'ers af :no:
Ik moet zeggen; je hebt behoorlijk veel lef :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 12:53:
geen tattoos is saai

8) (y)

(k)
Waarschuw beheerder
de topicopener zijn stelling berust enkel op vooroordelen en bevat geen elnkel onderbouwing.

want bijv. waarop bewijs jij dus dat die zogenoemde mannetjes speciaal een shirt aan hebben (voor jou,want jij ziet het) zodat hun tattoo zichtbaar wordt,is het niet veel aannemelijker dat ie dat gewoon een leuk shirt vind :|

voor de rest als je een getraind lichaam heb ben ik van mening dat je die best mag tonen aan de mede mens en dat daar heren bij zitten die een kuur ondergaan,dat kan.

Het feit is dat jou kortzichtigheid alle getrainde of uit zich zelf goed geporportioneerde heren meteen anabolen boys zijn :S

al met al als je je aan iets stoort dat is prima dat doe ik ook maar laat het dan wel berusten op feiten en persoonlijke onderbouwde mening
Waarschuw beheerder
:respect: KLABAM
Waarschuw beheerder
Is de spiermassa uit elkaar geknapt:D

Waarschuw beheerder
Aan je uiterlijk te zien, ben jij het type dat jaren gepest werd op school.. Begin je na die jaren onderdrukking ineens je "demonen" te veroordelen??

Geduld is een schone zaak, train nu maar gewoon door op die pure kracht van je.. Eens mag je bij de fohn/tattoo/anabolen boys staan :yes:

Waarschuw beheerder
je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?

Hoe kortzichtig kun je zijn.............beetje triest.
Waarschuw beheerder
Is de spiermassa uit elkaar geknapt

hoe dom kun je zijn als je mij aanziet voor een kerel 8)

idd en hoe gefrustreerd kun je zijn!snap ik wel met zon harses maar goed....... o:)

Waarschuw beheerder
hey sasje ben jou nou nog hier bezig
haha
xxx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 14 juni 2005 om 11:10:
Is de spiermassa uit elkaar geknapt

:-O
toch 't IQ van 'n ezel :yes:
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 14 juni 2005 om 14:57:
snap ik wel met zon harses maar goed.......

Harses heeft 'n ezel niet :[

(k)
Waarschuw beheerder
Verstand komt met de jaren, alleen gaat dat voor jou met je 39 lentes niet op. Hou jij je maar lekker bezig met ezeltje prik en dat soort infantiele spelletjes.
Waarschuw beheerder
ow nee i almost forgot...een zak hooi heeft geen verdere inhoud 8)

verstand komt met de jaren maar dat gaat kennelijk niet voor jou op want volgens mij heb jij per levensjaar ook 1 hersencel dus reken maar uit 8)
Waarschuw beheerder
Jullie hebben het aldoor over mijn foto, maar ik had toch gezegd dat die jongen op de foto er niks aan kan doen.
Wie heeft er problemen met z'n hersentjes, ik schat de hoogte van jouw IQ op dat van een wortel. Alleen al dat je er zo serieus op ingaat, maar ja probeer dat een wortel maar duidelijk te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan NOG ben je leuk om op te zeiken :-)
Waarschuw beheerder
Wat een kortzichtige hokjesdenker ben jij zeg.. Wat dacht je ervan om meer op jezelf te letten dan op anderen..?
Waarschuw beheerder
Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker het evangelie verspreiden op de eerstvolgende EO-jongerendag?
(K)
PS Ik denk dat ik nog wel een apart forum kan openen over die belachelijke zweetbandjes, ook nergens goed voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een topic openen bedoel je... wie had het net over iq?
Waarschuw beheerder
Dus...? Ik reageer nu toch..? Er is niks mis met iemands iq afzeiken, maar jij hebt zelf ook geen iq om over naar huis te schrijven vrees ik voor je..
Waarschuw beheerder
Overduidelijk is trouwens wel, dat het merendeel van de negatieve mannelijke reacties voldoet aan het stereotype 'Föhnboy'.
Waarschuw beheerder
En een topic openen onder de naam 'Verrasende joints'. Ik zou maar zwijgen over iq, aandachtsvragende dyslect die je bent.
Waarschuw beheerder
Hahaha..

Jij stopt tijd in mijn berichtjes uitpluizen om taalfoutjes te zoeken en vervolgens gebruik je die om mijn iq aan te vallen... wat ben jij een kansloze sukkel..

Maar als we die toer op gaan hoef ik niet ver te zoeken...

ik schat de hoogte van jouw IQ op dat van een wortel

op die van een wortel

En nou in je mand.
Waarschuw beheerder
Onverbeterlijke dwaas, HET iq wordt DAT iq, misschien is het handig om die dikke vandale maar eens uit je kont te halen, maar dat terzijde.
Iedereen on-topic graag :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is maar net waar je je druk o maakt zeg.

ik kan me echt niet druk maken hoe een ander er uit ziet of zich kleed.
Waarschuw beheerder
Jij hoeft je nergens druk om te maken schatje (K)

Waarschuw beheerder

juist om dit soort mensen trek ik strakke shirtjes aan!
korte mouwen,en ga er nog extra voor onder de zonnebank,en als het nog ff kan met hun wijf ouwehoeren,want ze durven er NOOIT wat van te zeggen.
en daarom heb je van dit soort Topic's..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 21:36:
en als het nog ff kan met hun wijf ouwehoeren,want ze durven er NOOIT wat van te zeggen.

Zegt hij, die elke ochtend braaf zijn bambix naar binnen lepelt.

Waarschuw beheerder
1- Die personen mogen hun lichaam laten zien want ze hebben er hard voor gewerkt en hoeven zich totaal niet in te houden voor magere scharminkeltjes als jij die te lui zijn om een sportschool binnen te stappen (zo zie je eruit tenminste).
2- Tattoo's mogen best gezien worden, want als dit topicje over vrouwen met geile tattoo's ging had je je af zitten rukken achter je pc'tje op de foto's.
3- "Zegt hij, die elke ochtend braaf zijn bambix naar binnen lepelt." is weer 1 van de meest onvolwassen en hersenloze opmerkingen van vandaag, gefeliciteerd !
4- Een gespierde dame zoals "Purple" is wél interessant en mag wél d'r lichaam laten zien dus hou op met je zielige onzekere topicjes en ga alsjeblieft naar de sportschool/plastisch chirurg ofzo want dan kun je vol zelfvertrouwen naast zo'n gespierde MAN staan ...
Waarschuw beheerder
Goede beargumentatie, petje af. Ik weet nog wel een prachtig beroep voor je, nymfomaantje van me..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 14 juni 2005 om 18:45:
Verstand komt met de jaren, alleen gaat dat voor jou met je 39 lentes niet op.

Beter te laat als helemaal niet :devil:
Maar zo zie je maar weer, alleen maar van de hoge toren afblazen en voor de rest nix daar :nO:

2 Nymfomaniac: :respect:

(k)

Waarschuw beheerder
Methadon Crew,ik denk dat als jij naar de sportschool gaat je wel subsidie krijgt van de staat!! gehehehe..
Waarschuw beheerder
Vooral dat gehehehe erachter, dat doet het em!
Grote vent die je bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 14 juni 2005 om 20:54:
Onverbeterlijke dwaas, HET iq wordt DAT iq, misschien is het handig om die dikke vandale maar eens uit je kont te halen, maar dat terzijde.

Het iq wordt inderdaad DAT, maar in jouw zin slaat het aanwijzend voornaamwoord terug op DE hoogte en dan wordt het DIE... Ga nou geen discussies aan met mij over taal; die win je toch niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Methadon-crew,waar ben je nou allemaal mee bezig?

je opent een topic met enkel vooroordelen,met tot gevolg dat je overrompelt word met kritiek,en je heb vast drie keer na gedacht waarom je uberhaupt dit topic heb geopent,wat je heb je een aanzienlijke tijd afzijdig gehouden.

dit win je niet meer,dus ga nie hopeloos zonder enige gronden mensen afzeiken
Waarschuw beheerder
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie

Krijg je geen aand8 van de meisjes meer? hahaha
Waarschuw beheerder
Voor de één zijn het enkel vooroordelen, voor de ander is het gewoon even leuk tegen het zere been aanschoppen. Gezien het feit dat dit topic hele mooie reacties ontlokt, is dat dan ook wel gelukt.
Waarschuw beheerder
Ik ga ook maar eens aan de anabole.
Gewoon om hem te fucken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op woensdag 15 juni 2005 om 08:13:
Voor de één zijn het enkel vooroordelen, voor de ander is het gewoon even leuk tegen het zere been aanschoppen. Gezien het feit dat dit topic hele mooie reacties ontlokt, is dat dan ook wel gelukt.

volgens mij moet je een betere invulling zoeken in je leven !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 11 juni 2005 om 18:35:
tja,ik snap het allemaal wel hoor

hier kan ik eg nie warm voor lopen als ik een dame was:P
Waarschuw beheerder
idd al die heerlijk gespierde mannen komen jouw kansloze topic afzeiken om jou de ogen ff goed uit te steken.

Ik durf te wedden dat jij miljoenen pogingen probeert om breed te worden en dat lukt niet DUS ga je maar lekker gefrustreerd lopen doen,schitterend!!:-D
zie hem al zitten elke ochtend met zn glas geklopt rauw ei en zn shakes en zn potjes supplementen en creatineshots...savonds gedeprimeerd in zn bedje te huilen:"het lukt niet" bloed zweet en tranen in de sportschool maar de knakker krijgt geen balletje erbij MOEHAHAHAHHA

trouwens,ik ben een vrouw en die reageren hier net zo hard op en you know why?wij houden van heerlijke afgetrainde,verzorgde mannen en niet van knuppeltjes zoals jij, die zijn alleen maar goed om af te zeiken! :-)
Waarschuw beheerder
o en een cursus Nederlandse taal en dan met name grammatica zal jou ook zeker niet misstaan,heb je in ieder geval nog iets bereikt in je kansloze leventje 8)
Waarschuw beheerder
Jeetje, wat is er mis mee om je gespierde lijf wat naar voren te brengen doormiddel van strakke shirts ??:S Daar train je toch voor ofniet da...mensen laten toch ook een tattoo zetten om het aan anderen te laten zien en niet om het maar verborgen te houden. Maargoed dat begrijp je wss niet helemaal. Get an life man! :S

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zielepietje, nix beters te doen?
Waarschuw beheerder
Jij heb zeker niks beters te doen Wubbo Ockels

Waarschuw beheerder
?

Waarschuw beheerder
Als ik straks op de sportschool zit,zal ik aan je denken Methadon-kind.
Waarschuw beheerder
Ik vind persoonlijk de lomschool wat meer bij je passen. Ook daar mag je aan me denken (K)

Waarschuw beheerder
ik zie aan je (K) dat je dus duidelijk op mannen valt,misschien kan je je es in laten schrijven bij een gaykrant,misschien dat je daar wel vrienden maakt.
wel ff van te voren een beetje vaseline op je anus doen he...

Waarschuw beheerder
als je op Google gaat zoeken naar kringspiermusketiers,krijg je gelijk de foto Methadon-crew.
Waarschuw beheerder
Mag ik jou dan als eerste een meter langer neuken!!!

Waarschuw beheerder
kijk ik train nu bijna 2 jaar en ik boek resultaten waar ik het voor doe maar trouwens loser ik zoek nog een lat om oefeninge mee te doen

Waarschuw beheerder
Ghehehehe!
denk dat m'n piemol nog dikker dan zijn rukarm is..

Waarschuw beheerder
dat miniscule ding van methadon
Waarschuw beheerder
Buiten dat is hij te laf om de discussie met mij voort te zetten terwijl ik hem toch echt uitgeluld had.. Dan gewoon niet reageren hè.. Laffe haas..
Waarschuw beheerder
He G.T.O - Recharge, met je belachelijke emotionele teksten op je profiel, heb je de schouder om op te huilen gevonden bij die bambixbut? Nielzepiels, jij moet lekker met je dopeverslaafde moeder gaan discussieren. En nu weer iedereen on-topic.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Methadon-crew op woensdag 15 juni 2005 om 08:13:

Dus ben je eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel zielig :/
Nou ja, niet eigenlijk, maar gewoon 'n ontzettende nul, dat je nu al de profielen er bij moet nemen :no:

[img width=29 height=33]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/finger/dito3.gif[/img]

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bambixbut? best grappige naam...:P

Waarschuw beheerder
kan altijd wel lachen om al die josti's :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 23:32:
kan altijd wel lachen om al die josti's

familie van um...?

Waarschuw beheerder
8)

weer es wat anders dan een plaatje van een lekker gespiert lichaam :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga lekker feesten inplaats van op die lui te letten %)

volgens mij ben je gewoon jaloers :[

Waarschuw beheerder
mense ik besteed er geen woorden meer aan heb wel betere dingen te doen en methadon misschien in het verstandig om brinta te eten en brood met pindakaas misschien wordt je dat wel een echte grote jonge
Waarschuw beheerder
Nog steeds te laf om inhoudelijk te reageren op mijn laatste post zie ik...
Waarschuw beheerder
heb geen kuif, nooit anabolen op, en heb zoveel tattoos dat ik n trui aan moet!!
bovendien kijk ik niet naar gasten maar naar mooie vrouwen op feesten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 23:03:
Uitspraak van **Dennis** op vrijdag 10 juni 2005 om 23:02:

ik denk wel dat ik zou lachen ja

zolang t nie jouw kapsel is ken k t wel aan..

Enne sas..
hij is gewoon jaloers dat hij geen vriendin heeft die hem verteld dattie een mooi lijf heeft..
(k)
Waarschuw beheerder
iid zonde daarom draag ik geen truien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KateMossFan op donderdag 16 juni 2005 om 13:46:
iid zonde daarom draag ik geen truien!!

8)
hehehehe :D
Ze zijn iid te mooi om te verbergen ;-)
(dan zie je de rest tenminste ook :bloos: )

Dit is speciaal voor jou, Methadoncrew, omdat je 't er zo gek op bent O:)

[img width=120 height=172]http://www.geocities.com/bertenmausie2002/bodybuilding.gif[/img]

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel n erg klein shirtje dan hoor....
Waarschuw beheerder
Ga jij ff lekker trippen op de botox

Waarschuw beheerder
Wrom heb jij je eigen taaltje waar niemand wat van snapt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Methadon-crew op donderdag 16 juni 2005 om 14:46:
Ga jij ff lekker trippen op de botox

:-O
Ik zou willen dat ik kon betalen :D
Ik trip wel op wat anders ;-p

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:37:
Wrom heb jij je eigen taaltje waar niemand wat van snapt?

Omdat jij het verstand hebt van kabouter plop.

Waarschuw beheerder
Waarom zijn bananen krom ?

Waarschuw beheerder
laatst gelezen dat; als je vroeger flink anaal misbruikt bent,je graag met een duikbril op foto's wilt staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het leuk als ik zie dat mannen wat aan hun uiterlijk gedaan hebben

Er goed verzorgd uitzien vind ik super belangrijk, dus kij ker ook maar al te graag naar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 23:36:
Ik vind het leuk als ik zie dat mannen wat aan hun uiterlijk gedaan hebben

Er goed verzorgd uitzien vind ik super belangrijk, dus kij ker ook maar al te graag naar

Alleen kijken he, Niet aankomen :P
Waarschuw beheerder
wat ben jij toch een sufferd, dit is al de 2de forum die ik tegenkom van jou die weer boordevol jaloezie zit, deze man heeft miere armpies en een ouwe fiat panda en dat zit hem gruwelijk dwars en ergert zich daarom aan iedereen die het wat beter geregeld heeft dan hem, jonge, je bent echt een LAPZWANS 1STE KLAS !:yes: niks meer aan te doen, geef het maar op, het wordt helemaal niks met je
vriendelijke
en iets minder vriendelijke
groete
PIET
Waarschuw beheerder
hahaha en trouwens... hij heeft 1 vriend genaamd wim, en dat is toevallig de enigste die het met hem eens was op zn andere forum, en die wim heeft niks serieus ingevuld bij zn gegevens dus zou heeeeel goed kenne dat die zogenaamde wim gewoon onze grote vriend Methadon-crew lapzwans is met zn denkbeeldige vriend !!!
Waarschuw beheerder
donateur
methadon-crew is een gefrusteerd mannetje :yes:
Waarschuw beheerder
weet je et !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op zaterdag 18 juni 2005 om 18:09:
methadon-crew is een gefrusteerd mannetje

En ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was... Nou ja heb niet de moeite genomen om op zijn profiel te kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XlinkK op zaterdag 18 juni 2005 om 01:41:
Alleen kijken he, Niet aankomen

Hey ben netjes opgevoed he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 20:23:
Hey ben netjes opgevoed he

Daar twijfelde ik ook helemaal niet aan, maar wel aan mezelf O:)

8)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 18:59:
En ik dacht eigenlijk dat het een vrouw was... Nou ja heb niet de moeite genomen om op zijn profiel te kijken.

:D ik heb die moeite wel genomen want hij viel me lastig :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op zondag 19 juni 2005 om 22:28:
Uitspraak van Purple op zaterdag 18 juni 2005 om 18:59:

ik heb die moeite wel genomen want hij viel me lastig

jah kijk maar uit met onze PF-ruggentuffer,hij aast op roze anusjes...
Waarschuw beheerder
Ga jij even naar de kamer van koophandel, met je goedkope grappen

Waarschuw beheerder
ben je er nou nog steeds? .. Ga eens ff weg ofzo.. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:28:
ben je er nou nog steeds? .. Ga eens ff weg ofzo..

Ben je gek, hij vindt 't leuk en wij trappen 'r telkens in O:)

:/

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op vrijdag 10 juni 2005 om 23:24:
Ik zal je vertellen, ik ben puur, alles op eigen kracht, wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Dat mag ook wel eens wat respect verdienen.

op eigen kracht?

waskracht zeker

sukkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op zaterdag 18 juni 2005 om 17:21:
wat ben jij toch een sufferd, dit is al de 2de forum die ik tegenkom van jou die weer boordevol jaloezie zit, deze man heeft miere armpies en een ouwe fiat panda en dat zit hem gruwelijk dwars en ergert zich daarom aan iedereen die het wat beter geregeld heeft dan hem, jonge, je bent echt een LAPZWANS 1STE KLAS ! niks meer aan te doen, geef het maar op, het wordt helemaal niks met je
vriendelijke
en iets minder vriendelijke
groete
PIET

hahahaha ja idd:jaja:

:respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Nou Wes, als het je niet bevalt ga je toch lekker de nicht uithangen op pussylounge?
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En de volgende reacties gaarna wat objectiever.

Waarschuw beheerder
Waar let jij allemaal wel niet op?
Je bent drukker bezig naar andere mensen te kijken dan aan het feesten. Laat ze lekker en let is op jezelf in plaats van op een ander.

Waarschuw beheerder
Nou M-crew je hebt gelijk hoor lach me ook altijd suf om die gastten

Kijk doen ze het nu zonder bijbedoeling omdat ze het puur voor zichzelf doen maar wees eerlijk dat is in 99,9 % van de gevallen niet zo

En lachen dat mensen dan gelijk met jaloezie komen
Waarschuw beheerder
en dan van die ongelooflijke sukkels die helemaal blij zijn met hun spierballetjes,en iedereen mag het weten,strakke shirtjes,stoer kijken,ieder meisje aanspreken en elke kerel die ze tegenkomen gevaarlijk aankijken in de hoop dat er wat gebeurt zodat ze kunnen laten zien hoe sterk ze wel niet zijn.

9 van de 10 vrouwen vinden dit soort gasten helemaal te gek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op donderdag 30 juni 2005 om 21:20:
Nou Wes, als het je niet bevalt ga je toch lekker de nicht uithangen op pussylounge?

ik zal jou de nicht uit laten hangen en me ballen laten zuigen vieze hoerezoon
Waarschuw beheerder
donateur

He stakker, over een nicht gesproken...check je forumfoto anders nog ff;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op zondag 3 juli 2005 om 16:39:
Niet zo populair boy

BOY, dat zeg je goed

volgens mij ben je er zelf nog niet over uit
wat je nou helemaal precies bent of wel, GIRL
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thanatos op zaterdag 2 juli 2005 om 11:53:
9 van de 10 vrouwen vinden dit soort gasten helemaal te gek

Ik hoor niet bij die negen!!!
Getver!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:49:
Getver!!!

getver??? bedoelde je zeker je profiel foto mee of niet?
Waarschuw beheerder
Ach Wes Henk Bres, ga aan de fles. Heb je haar gevieterd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thanatos op zaterdag 2 juli 2005 om 11:53:
en dan van die ongelooflijke sukkels die helemaal blij zijn met hun spierballetjes,en iedereen mag het weten,strakke shirtjes,stoer kijken,ieder meisje aanspreken en elke kerel die ze tegenkomen gevaarlijk aankijken in de hoop dat er wat gebeurt zodat ze kunnen laten zien hoe sterk ze wel niet zijn.

En geen foto op je profiel ... wat een verrassing :o not
Het stinkt hier weer eens naar jaloezie !

Hmm dit topicje blijft wel lang in leven zeg :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 09:52:
Nou M-crew je hebt gelijk hoor lach me ook altijd suf om die gastten

Kijk doen ze het nu zonder bijbedoeling omdat ze het puur voor zichzelf doen maar wees eerlijk dat is in 99,9 % van de gevallen niet zo

Zozo 99,9% nog wel ... kun jij in iemand hoofd kijken of gedachtes lezen dan ?
Jij kijkt iemand aan en weet direct wat iemand bedoelingen zijn en waarvoor ze JAREN trainen? Knap joh !

En weer is dit een reactie van een mager mannetje ... :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker doortrainen, wat is er nou mooier en beter dan een lekker gespierd lichaam! ;) Ikzelf train nu al iets meer dan een jaar en ben er best trots op me lichaam.

Waarschuw beheerder
Anabolen boys?:S
Waar bemoeid iedereen zicht toch altijd mee?
Je moet toch lekker zelf weten wat je doet:S
En wat je aantrekt:S

GET A LIFE!!!
Waarschuw beheerder
Praat niet over het leven wanneer je zelf als een wandelende tijdbom stoer achter je toetsenbordje zit. Wat een onzin he?
Waarschuw beheerder
kots
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
excuses, even miscommunicatie hier, dat 'kots' sloeg natuurlijk op die extravagante types met matjes die je op de gayparade ziet.
Waarschuw beheerder
en op die

:o

kortom: ik ben het met je eens ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat maakt mijn dag weer goed :)
Wetende dat ik niet alleen sta in de strijd tegen deze subcultuur.
Waarschuw beheerder
lol sjappies, mensen moeten zelf toch lekker weten wat ze met hun uiterlijk doen. Als je daar commentaar op hebt kijk je toch lekker de andere kant op. nerdje

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet erg, als zij zich daar fijn bij voelen moeten ze het doen...... en dat ze tattoo dan te zien is vind ik ook helemaal niet erg... je hebt er tenslotte ook voor betaald en dan vind ik dat ie gezien mag worden
Waarschuw beheerder
..:: Nymfomaniac ::.. citeer 8 juli 2005 23:57

Hmm dit topicje blijft wel lang in leven zeg

gek he want het is zo ongeveer het meest kansloze topic op pf!

Waarschuw beheerder
What ever, waar maak je je druk om
Waarschuw beheerder
Inderdaad, waar maakt iedereen zich druk om. Meningen zijn er om gegeven te worden, al dat zielige gejank!
Waarschuw beheerder
is dit zielige topic nou nog steeds open???? Heb je je inmiddels al een nieuw imago aangeschaft???? zal je jaloezie wel ten goede komen 8)

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
paar tatoos kunnen best mooi zijn :yes:
anabolenslikkers zijn walgelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op zondag 10 juli 2005 om 02:04:
anabolenslikkers zijn walgelijk

waneer is iemand in jouw ogen een anabolenslikker??

Ik ken hem niet persoonlijk en dat hoef ook niet maar ik vind arnold schwarzenegger een fenomeen,uniek

zijn toewijding aan de sport,die die altijd met liede deed,daar heb ik respect voor en hij heb zat kuurtjes gehad maar dat maakt m niet wagelijk,integendeel!!
Waarschuw beheerder
donateur
als je echt zo toegewijd bent aan je sport heb je toch zeker geen anabolen nodig..
Sport gaat om het spelen, het bewegen, de competitie..
Afvallen byvoorbeeld, is toch zeker ookgeen sport..
anabolen heeft nix met sport temaken.. maar met jezelf oppompen..

ik vind supergespierde mensen sowiezo niet mooi..
Klerekasten met uitpuilende spieren met ranzige dikke aders erover
Maar als ze nou zo zijn doordat ze zo fanatiek met hun sport bezig zijn dan kan ik er respect voor opbrengen..
Maar niet voor die opgeblazen typetjes die er alleenmaar gespierd uit willen zien..
Vooral vrouwen die anabolen gebruiken zijn walgelijk..
ik wil nieteens weten wat die hormonen in een vrouwenlichaam aanrichten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op zondag 10 juli 2005 om 07:30:
waneer is iemand in jouw ogen een anabolenslikker??

Mja als je wat anabolen gebruikt om makkelijker van je bierpens af te komen en er van de zomer wat beter uit te zien, dan isdat eigenlijk wel vergelijkbaar met afslankmiddeltjes en cosmetische chirurgie..

Maar de meeste van die kerels gaan door tot ze er nietmeer uitzien en gaan lopen pronken met hun nepspieren.. Moet er tochniet aan denken dat mn vriend zo zou zijn

Waarschuw beheerder
bluuuuuuuuhhhh nee ik hou daar helemaaaal niet van. geef mij maar een dunne hahah . mannen met spieren zijn ijdel en ik hou niet van ijdele mannen

Waarschuw beheerder
Praat niet over het leven wanneer je zelf als een wandelende tijdbom stoer achter je toetsenbordje zit. Wat een onzin he?

Ja moet je horen wie het zegt, kheb nog nooit zoveel reactie van 1 persoon gezien:S lijkt mij duidelijk wie hij de hele dag achter een toetsenbordje zit:S

LOSER!!:dood:

Waarschuw beheerder
Hey,hey

@-Sasje24 super sterke tekst van je hoor wha,ha... lachen gewoon toppertje van je...

en

@-Purple petje af hoor voor je wat een damn super mooie pic en mooi wedstrijd figuurtje petje af nogmaals compilimentjes van ons doei,doei -x-

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op zaterdag 9 juli 2005 om 19:44:
kortom: ik ben het met je eens ja

Oftewel, standaard hersenloos partyflockertje :gaap:
Ik weet niet of je wel eens in de spiegel kijkt ... maar ik zou jou dan weer niet op een feest willen zien ... doe mij maar een "föhnboy" dan :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat kunnen mensen zich druk maken over andere..laat al die mensen het tog zelf weten of ze anabolen gebruiken,onder de tattoo's zitten en dat willen laten zien of dat iemand zich helemaal netjes kleedt en er altijdgoed wilt uit zien..

ik moet eerlijk zeggen ik vind het wel wat hebben hoor als iemand zo breed is of mooie tattoo's heeft..
ik zou het zelf dan ook laten zien als ik dat zou hebben ofzo;):)

maar ik ben gewoon een lui iemand die op dit moment helemaal geen zin heeft om te trainen..dus mij zal je niet snel met gespierd lichaam zien lopen haha:P..

wat ik wel soms best irri en dom vind, loop ik in me blotuh pens op een houseparty komt er zoeen brede kerel naar mij toe ofzo doe je shirt aan joh ziet er niet uit.. dan denk ik ook pleur op omdat ik neit breed ben moet ik wel shirt aan en jij niet...en het zelfde als je met uitgaan gewoon ouwe kleding of vage kleding aan heb die jij mooi of fijn vind zitten.. en dat er dan van die modepoppentje naar je toe komen.. leef jij nog soms in de jaren 90 ofzo.. en je gaat tog niet met trainingsbroek uit of wie draagt er nu zoeen shirtje/trui met allemaal vage kleuren enz erop.. dat is tog me eigen keus dan en ik hoef er tog niet persee met de mode mee te lopen?...

maarja zo zijn ze niet allemaal dus ga niet iedereen over een kam scheren..

iedereen heeft een eigen mening..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joenuhhboy op maandag 11 juli 2005 om 13:46:
wat ik wel soms best irri en dom vind, loop ik in me blotuh pens op een houseparty komt er zoeen brede kerel naar mij toe ofzo doe je shirt aan joh ziet er niet uit..

Dat zijn dus inderdaad irritante teringlijers, net zo irritant als de mensen die van mening zijn dat ALLE BB-ers patsers zijn

Waarschuw beheerder
Dat is gewoon jaloezie.
Als iemand niet te gek met de kuurtjes heeft gedaan is breed mooi. Het is dat het niet mijn ding is en ik het lichaam er niet voor heb, anders had ik het wel geweten.
Waarschuw beheerder
O:)*Iedereen draagt en doet maar wat hij/zij wil. Je komt toch voornamelijk voor het feest?*O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met weemoed denk ik terug aan die tijd, dat ik ook zo was. Tegenwoordig veel jongens op de afdeling die ook zo zijn begonnen, anabolen, veelvuldig föhnen.. zoveel onzekerheden in hun leven dat de drang naar drugs te groot is. Denk hier goed over na.
Waarschuw beheerder
waar maakt die gast zich druk om zeg :S
Waarschuw beheerder
ik val niet zo op die johnny bravo boys

Waarschuw beheerder
TATTOO'S HEB JE OM TE LATEN ZIEN .....zo denk ik er over;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meester apc op maandag 18 juli 2005 om 21:38:
waar maakt die gast zich druk om zeg

Ik denk dat ie zelf beetje onzeker over zichzelf is en daarom maar dingen gaat afkraken. Maargoed die mensen lopen er genoeg rond op de wereld.
Waarschuw beheerder
Altijd dat gedoe over onzekerheden, heel erg makkelijk om je eigen verschijning daarop af te schuiven. Ik ventileer hier alleen mijn mening, die kennelijk door velen wordt gedeeld.
Ontopic:
Deze zomer weer verschillende 'trends' meegemaakt, wat ook in het rijtje thuis hoort zijn die teenslippers, echt zó gay!

Waarschuw beheerder
Ik vind het GEIL!

O:)
Waarschuw beheerder
Kvind het vreselijk..

Waarschuw beheerder
waarom moet een brede man nou altijd automatisch anabolen slikken :/
en tattoo's... ben gek op tattoos.. en tja, zeker niet alles is mooi... kijk je toch gewoon de andere kant op :[
dat geldt trouwens voor het hele topic O:)
iig beter iemand die goed voor zichzelf zorgt dan het tegenovergestelde :P

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij zon smerige gast die zijn eigen niet goed verzorgt of wel?

Ik ben ijdel ik geef et toe maar ik irriteer me meer aan mensen die zichzelf niet verzorgen en onder et talg zitten en uit hun mond stinken. Laat die mensen ik ben alleen maar jaloers op brede mensen dus ik werk er lekker aan en ga er niet over liggen zeiken net als jou. Jij bent zon gast die te lui is om te trainen en dan maar iedereen gaat afkraken. Als ik dat had he zon breed lichaam dan liep ik wel zonder shirt op een feestje :D

Maar je hebt gelijk dat gaas netje vind ik meestal smerig staan en niet iets voor hetero mannen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit vind ik nou het voorbeeld van een mooie, krachtige reactie. Heel erg temperamentvol, zonder schelden. Petje af.

Waarschuw beheerder
ik vind dat een jongne gewoon lekker zichzelf moet zijn en niet dat wannabe... get a life

Artiest Nasty Nick
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook niet zo op die extravagante anabole sponsen die zich veels te pontificaal gedragen... 9 van de 10 keer worden de spieren gecompenseerd met de herseninhoud. Begrijp me niet verkeerd, maar ik spreek uit persoonlijke ervaringen, bijvoorbeeld door met mensen uit de fitnesszaal te praten.

Bijwerking van anabole stereoide zouden bijv. kunnen zijn dat je piemeltje een maatje kleiner word. Laat mij dan maar me bierbuikje en m'n normale formaat behouden... Immers goed gereedschap hangt onder een afdakje, of niet dames? :)

Waarschuw beheerder
Immers goed gereedschap hangt onder een afdakje, of niet dames?

je bent wel aardig zeker van je zaak dat je daar goed keuring voor nodig hebt van de dames

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:56:
je bent wel aardig zeker van je zaak dat je daar goed keuring voor nodig hebt van de dames

Je zinindeling klopt niet, laat staan dat je wat nuttigs te melden hebt.

Come again...

Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat je me wel begrijpt

Waarschuw beheerder
ach jonge krijg tieten met je gezeur

Artiest DirtyDirk
Waarschuw beheerder
hehehe lekker lang gesprek...nick good one boy!

Waarschuw beheerder
jaloers ofzo? :[

wij verdelen ze in andere categorieen:

- sjonnie's
- sjakies
- corkies

8)

vraag me af in welke categorie ik jou moet plaatsen O:)

Waarschuw beheerder
Geweldig ! Het topicje leeft gewoon NOG STEEDS ! Toch knap hoe makkelijk sommige mensen uit de tent te lokken zijn en ik blijf bij m'n eerdere mening die ik hier gepost heb ;p

Waarschuw beheerder
Sommige mensen zien er wel graag goed en verzorgd uit ,en durven zichzelf wel op een bepaalde manier neer te zetten.
Over smaak valt niet te twisten , ik snap iig niet wat je probleem is.

Ik zie er graag goed uit , en heb ook graag een getraint lichaam.
Want mede daardoor voel je je een stuk beter en je zelfvertrouwen groeit er ook door.

Ik snap ook niet wat er leuk aan is om als een boer/zwerfer in modelloze verbleekte lonsdale truinen en werkschoenen op een feest rond te lopen , maargoed niet iedereen heeft eigenwaarde he ;)

Waarschuw beheerder
Zeg Gijs, goede toelichting. Ik begrijp en respecteer je mening, ik wil je dan ook niet de grond in trappen of wat dan ook. Maar nu het volgende.

Waarom voel je je zekerder in een breed lichaam!? Dat hoeft toch helemaal niet? Ik snap wel dat je het mooi vind maar om jezelf 'omhoog te halen' aan de grote van je spierballen vind ik een beetje...ja hoe zal ik het zeggen... beetje jammer?.

Nog even dit; er is een verschil tussen spieren hebben en anabolen slikken. Ik heb het puur over die overdreven types waarvan je gewoon zeker weet; 'dit kan geen puur natuur zijn'. Beetje het stereotype wat er rondliep in de begindagen van QlubTempo in de hemkade (2001-2003).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 14:37:
Ik heb het puur over die overdreven types waarvan je gewoon zeker weet; 'dit kan geen puur natuur zijn'.

En waarom is dit dan weer 'overdreven' ? Als je het alsnog voor jezelf doet en eventueel om wedstrijden te doen ... dan doe je het ook niet om jezelf omhoog te halen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 14:47:
En waarom is dit dan weer 'overdreven' ? Als je het alsnog voor jezelf doet en eventueel om wedstrijden te doen ... dan doe je het ook niet om jezelf omhoog te halen

Ik snap wel wat je bedoelt...maar als je wedstrijden wilt winnen mag je geen anabolen gebruiken, daar hebben ze dopingtests en dat soort flauwekul.
Kijk verder dan je neus lang is en je ziet dat, zoals ik al aangaf, bij de eerste (ongeveer) 15 edities van QlubTempo, een groot merendeel daar veels te zwaar gebouwd waren en die gaven ook aan dat je daar geen ruzie mee moest hebben...

of was dat misschien de lokale sportschool die daar maandelijks een feestje hield? lijkt me niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 14:59:
Ik snap wel wat je bedoelt...maar als je wedstrijden wilt winnen mag je geen anabolen gebruiken, daar hebben ze dopingtests en dat soort flauwekul.

Dat heb je dus verkeerd, je weet weinig van BB merk ik ... met BB-wedstrijden gebruiken ze AS (Anabolen Steroiden) die in een korte tijd je lichaam weer uit is ... dus kijk jij maar eens verder dan je neus lang is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 23:34:
Dat heb je dus verkeerd, je weet weinig van BB merk ik ... met BB-wedstrijden gebruiken ze AS (Anabolen Steroiden) die in een korte tijd je lichaam weer uit is ... dus kijk jij maar eens verder dan je neus lang is

Ok goed, misschien heb je inderdaad gelijk. Maar, zover ik weet, bij andere topsporten (olympische sporten, tour de france etc..) als ze merken dat er enkele vorm van AS in je lichaam zit, word je geschorst en dat is niet voor niks.

Ik vind het leuk dat je het goed probeerdt te praten, maar net zoals drugsgebruik; het is niet goed en het valt niet goed te praten, maar het word genoeg gedaan. In mijn vriendengroep zitten dan ook geen reguliere drugsgebruikers omdat ik, net als anabole, er niet mee wil worden geassocieerd.

Daarbij vind ik veel van de mensen die deze troep gebruiken vaak niet al te snugger... zoals ik al eerder hierboven heb vermeldt.

Waarschuw beheerder
Zoals ik net op n ander topic al schreef, dat kijk mij us breed zijn en kijk mij us een tattoo hebben noem ik HAANTJESGEDRAG , maar geen zorgen, het gaat meestal wel over met de jaren :respect:

Waarschuw beheerder
Oke, ik eet dus regelmatig een XTC-tje of wat, ben zelfstandige, woon in een leuk verbouwd boerderijtje, met bv twee badkamers, op de veluwe, heb een redelijk stukje grond voor de paarden van mn dochter, mijn vrouw en ik rijden beide een hele leuke auto en ik heb een prutshypotheekje om de belastingdienst wat bezig te houden.
Wat je met sommige drugs of ondanks toch nog kunt berijken, verbazend zeker? Maar neem in de tussen tijd nog een biertje of een lekkere borrel want dat is door de kortzichtige goegemeente, die niet weet waar ze over praat, wel geaccepteerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 08:50:
Ok goed, misschien heb je inderdaad gelijk. Maar, zover ik weet, bij andere topsporten (olympische sporten, tour de france etc..) als ze merken dat er enkele vorm van AS in je lichaam zit, word je geschorst en dat is niet voor niks.

Nee, ik heb 100% gelijk... en topsporters (olympische sporten, tour de france etc) gebruiken ook AS die snel uit je lichaam is ... alle records op eigen kracht zijn al een lange tijd geleden verbroken door sporters die AS gebruiken ... en het heeft niets met goedpraten te maken ... maar je moet je oordeel ergens niet over klaar hebben als je er nog nooit van je leven mee te maken gehad hebt en er niets van weet 8)

omdat ik, net als anabole, er niet mee wil worden geassocieerd.

Met deze opmerking is de discussie dus afgelopen, want je zegt dus dat je er niets mee te maken hebt dus je hebt er gewoon de ballen verstand van ... jij bent gewoon zo'n kuddedier die met de grote horde meehuppelt zodat jullie met z'n allen dezelfde mening kunnen hebben ... vind ik eigenlijk nog triester dan AS-gebruik :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 08:50:
Daarbij vind ik veel van de mensen die deze troep gebruiken vaak niet al te snugger... zoals ik al eerder hierboven heb vermeldt.

Die opmerking komt anders ook niet bepaald snugger over ... jij hebt het over die 'paar' rotte appels ertussen die zomaar een naald in hun been/reet zetten zonder te weten wat het is of hoeveel het is of wat dan ook .. maar dat is niet de gemiddelde AS-gebruiker ...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:49:
Zoals ik net op n ander topic al schreef, dat kijk mij us breed zijn en kijk mij us een tattoo hebben noem ik HAANTJESGEDRAG , maar geen zorgen, het gaat meestal wel over met de jaren

Ja, maar door die paar haantjes worden alle gespierde mannen meteen als zulke losers gezien ... dan hoeft iemand maar stil te staan met een gespierd lichaam en een tattoo en dan is het al een "haantje" ... mensen die niets met AS te maken hebben (gehad) hebben wel erg snel hun oordeel klaar hoor :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anabolen je hoort en ziet het steeds vaker.
Mensen die puur natuur getraind zijn, zonder al die kkzooi te gebruiken mogen spieren laten zien vind ik.
Maar iedereen moet het maar voor zich zelf weten!

Waarschuw beheerder
Nou Nymfje, ik ben anders wel un stukkie breder en heb heel wat meer tattoos dan de heren op je fotooje, tís alleen hoe ga je dr mee om? je kunt ook gewoon je tshirt aanhouden toch?
K kan mezelf ook wel "RED ROOSTER" aan noeme, gnegne, dank je wel voor t plan. :respect: (K)

Waarschuw beheerder
donateur

Wat lul jij poep kerel of heb je keer slag gehad van hun ofzo
Waarschuw beheerder
Ach ja iedreen moet lekker zelf weten hoe die eruit wil zien..
Waarschuw beheerder

Ik kijk er anders erg graag naar :jaja:

Waarschuw beheerder
Vind die meide die zo'n struik uit hun reet hebben groeien ook leuk hoor....:kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 10:58:
Met deze opmerking is de discussie dus afgelopen, want je zegt dus dat je er niets mee te maken hebt dus je hebt er gewoon de ballen verstand van

lekker kort door de bocht. Ik geef gewoon m'n mening over de gebruikers van deze rotzooi. Het enigste wat jij doet is het tegendeel bewijzen. Daarom word ik nog niet met diezelfde rotzooi geassocieerd. Jij blijkbaar wel want je hebt er zo ontzettend veel verstand van, ik ga haast denken dat het goed voor me is. Nou meissie, wees er maar trots op hoor...

En geen gelul, een groot percentage van wat er in de sportschool rondloopt wat enigsinds spierbal is\heeft, is gewoon niet slimmer dan een uitgeholde kokosnoot. Ik spreek uit ervaring en daar trek ik mijn conclusies uit...period.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 14:49:
En geen gelul, een groot percentage van wat er in de sportschool rondloopt wat enigsinds spierbal is\heeft, is gewoon niet slimmer dan een uitgeholde kokosnoot. Ik spreek uit ervaring en daar trek ik mijn conclusies uit

haha oké ik merk dat je nu een beetje in de hoek gelult word en er dus nog meer onzin uitgooit ... als jij een discussie niet aankan en meteen doet alsof ik reclame maak schiet het niet op natuurlijk ... de enige die ik tot nu toe met feiten heb zien gooien dat ben ik dus ... jij hebt alleen een beknopte mening die je hier neerzet dus inderdaad ... period .. maar leuk geprobeerd, misschien win je een discussie met iemand anders wel (f)

Waarschuw beheerder
Mischien gaat niet iedereen naar de sport-school om het haantje uit te hangen maar verdomme gewoon gezond uitzien, iemand die zich staat te showen is gewoon een anabolen-hufter met een te grote trots,maarja ik kijk ook graag in de spiegel :D

Waarschuw beheerder
Wat noem je showen? Heb je wel eens naar je 'macho' forumpiccie gekeken ? 8)

Waarschuw beheerder
je kan je ook verstoppen achter een laken...

Oeps, ik ben echt wel scherp vandaag :woop:

Waarschuw beheerder
Tattooboys zijn :kwijl: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:43:
Oeps, ik ben echt wel scherp vandaag

Nou, valt nogal tegen als je dat al een gevatte opmerking vond :s

Waarschuw beheerder
2 NastyNick>
Het zit je allemaal wel erg hoog he?
Ik heb er ook niks mee, maar mensen moeten zelf weten wat ze doen. Leven en laten leven.

Waarschuw beheerder
Idd snap ook niet waarom dit topic dus nog open is :S Is dit voor jaloerze mensen ofzo?

Waarschuw beheerder
Leven en laten leven? voor sommige is een voorbeeld ook niet verkeerd

Waarschuw beheerder
Hoe bedoel je?

Waarschuw beheerder
Ik vind het nog steeds GEIL! O:)

Waarschuw beheerder
Wat ik zeg

Waarschuw beheerder
Een voorbeeld ja, maar wat voor voorbeeld?

Waarschuw beheerder
Hoe kan je mensen laten leven als ze niet beter weten, een steun in de goede richting kan sommige helpen? waar of niet

Waarschuw beheerder
Diepzinnig hoor 8)

Waarschuw beheerder
Vind je? ligt nogal voor de hand

Waarschuw beheerder
ik zie dat jullie mijn voorbeeld volgen met "gevatte" opmerkingen maken.....(6)

Waarschuw beheerder
fohnboy :nee:
tattooboy :jaja: :nee: (ligt er aan WAT voor tattoo)
(bij voorkeur een mooie op zijn kuit...)
anabole/ gespierde boy :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb niks tegen een gespierde jongen :D:D MAar dan moet er wel echt aan gewerkt zijn 8)

En tja tattoo's al helemaal geen probleem want heb r zelf 3 en komt nog wel wat bij :D

En een fohn ligt eraan wat voor kapsel het wordt.. Zolang het niet Johnny Bravo stijl hoog is valt het best mee... (JA het is wel wat ernstig ijdel als een jongen z'n haar fohnt!!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 18:27:
Ik vind het nog steeds GEIL!

hahahaha...zij wel :respect:...you go girl ;P

tja....en on-topic: vind gewoon dat je mensen lekker in hun waarde moet laten :yes:
Peace..love...en .....föhnboys , anabolenboys en tattooboys :cheer:
[img width=445 height=100]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAANAUud6yPpE619uVCd1V8rz*FG8PcDrHF2k5TKLE56hFOCAdh9nuv8NfIkcDBfktd0EMhQ25dzCcJrCqCo*oWLXsXmkTLf2MWzI*U*U/hate.jpg?dc=4675540860738557331[/img]

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
het valt mij op dat veel mensen allemaal wel niet verkondigen hoe slecht anabolen wel niet zijn..
wat denk je van andere drugs als: xtc, en speed hoe slecht dat wel niet voor je is. terwijl best wat mensen hier dat wel eens gebruiken.
en met anabolen hoef je echt niet constant een kuur te doen.
als je het met mate doet, valt het best wel mee, dat is met alle drugs zo, dus ook met anabolen.
Waarschuw beheerder
sonitus quod dico sonitus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopatha op dinsdag 13 december 2005 om 02:40:
sonitus quod dico sonitus

WAZEGIEEEEEE :[
Waarschuw beheerder
ieder voor zich als hun hun er prettig bij voelen waarom niet ja iedereen mankeert wel wat het is maar net hoe je er mee omgaat de 1 doet anebolen de ander zit aan de heroiene de 1 heeft tattoos de ander is alcohlist

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe bekijken jullie deze kwestie?

Uh.. why not? Als zij zich daar lekker bij voelen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 20:31:
iemand die zich staat te showen is gewoon een anabolen-hufter

Kan ik hieruit concluderen dat jij een anabolen-hufter bent?

Shirts uit hoeft van mij ook niet, brede mannen zijn geil, tattoos ook en kuifjes zijn beter dan Balkenende kapsels :)
Zo..dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
vind t allemaal irritant!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:01:
- sjonnie's
- sjakies
- corkies

die moet ik onthouden
super
Waarschuw beheerder
Zo goed als een half jaar geleden dat dit 'topic' werd geopend door mij, en de emoties liepen soms vrij hoog op.
Vooral die losers die zichzelf herkenden in dat idiote gedrag, vielen weer lekker door de mand.
Stom he?
Waarschuw beheerder
da wor je idd nie goed van!
kut sjonny's :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op zaterdag 24 december 2005 om 16:09:
Zo goed als een half jaar geleden dat dit 'topic' werd geopend door mij, en de emoties liepen soms vrij hoog op.
Vooral die losers die zichzelf herkenden in dat idiote gedrag, vielen weer lekker door de mand.
Stom he?

Vind eerder dat je zelf door de mand valt... Hoe kun je mensen nou wat gaan stereotyperen, en bij voorbaat zeggen dat ut lozers zijn of weet ik wat...

Zelf voldoe je ook wel aan de beschrijving van een bepaald hokje, en zou je dus ook wel bij un bepaalde soort mensen horen.... Maar dat maakt tog ook nix uit:/.. vind ut un beetje makkelijk lulle om wa mense belacheluk te zitte make...

net zoals dat bijv. iemand veel traint, en dat die dan maar meteen anabole gebruikt zou hebbe...
nn mense die goed getraind zijn, die kunne ook wa strakkere shirts aandoen.. dat staat hun dan teminste ook.. betr dan van die smalle lijfjes met zon shirts aan..
Waarschuw beheerder
Voor jou heb ik ook een bepaald hokje in gedachte, namelijk het type dat in Nederland is geboren, maar de taal beheerst als een kleuter van vijf jaar oud.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op zaterdag 24 december 2005 om 22:53:
Voor jou heb ik ook een bepaald hokje in gedachte, namelijk het type dat in Nederland is geboren, maar de taal beheerst als een kleuter van vijf jaar oud.

Nouja, is er toch wat mis met je inschattingsvermogen:/

Ik denk dat je zelf goed in het hokje past: 'Ik voel beter dan anderen, en oordeel over mensen zonder dat ik ze ken. Kortom, ik strooi met ongegronde meningen, heb nergens verstand van, en ben zo'n type wat heel hard schreeuwt over van alles en nog wat, maar eigenlijk niks weet.'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het wekt bij sommige gasten vaak ergenissen op of jaloezie. Ik zeg eerlijk ik zou ook best wat breder willen zijn. Ik ben het helaas (nog) niet.

Maar ik krijg de aandacht die ik wil. Beter gezegt ik neem genoegen met de aandacht die ik krijg door mijn doen en laten en niet door mijn uiterlijk vertoon.

Ik moet wel vaak lachen om die brede gasten die zich tussen dansend publiek proberen te wurmen want dansen kunnen ze vaak niet omdat hun lichaam dit niet meer toelaat tenzij je conditioneel ook goed in mekaar zit dan is er nix aan de washand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op zaterdag 24 december 2005 om 22:53:

ik weet in welk hokje de topic opener hoort: TRIEST GEBOREN, TRIEST GEBLEVEN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op maandag 26 december 2005 om 14:20:
ik weet in welk hokje de topic opener hoort: TRIEST GEBOREN, TRIEST GEBLEVEN

whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 14:10:
Maar ik krijg de aandacht die ik wil. Beter gezegt ik neem genoegen met de aandacht die ik krijg door mijn doen en laten en niet door mijn uiterlijk vertoon.

Tja, maar niet iedereen traint voor de 'aandacht'... dat vind ik juist triest moet ik zeggen, dat doe je voor jezelf omdat je het zelf mooi vind ...

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 14:10:
Ik moet wel vaak lachen om die brede gasten die zich tussen dansend publiek proberen te wurmen want dansen kunnen ze vaak niet omdat hun lichaam dit niet meer toelaat tenzij je conditioneel ook goed in mekaar zit dan is er nix aan de washand.

Dat dansen heeft niets met hun spieren te maken hoor ... de brede gasten die niet dansen die kunnen gewoon van zichzelf al niet dansen ... en er zijn zoveel kerels die niet kunnen dansen :/
Waarschuw beheerder
Je komt toch om te feesten of zie ik dat verkeerd ?
[img cacheid=000b30dd00207133bc54604b1a01299706]https://photo.partyflock.nl/images/31959/main/135627.jpg[/img]versta jij dit onder normale shirts?

Waarschuw beheerder
LOL :x

Waarschuw beheerder
Altijd weer leuk dat mensen over het onderwerp AS beginnen en dan zeggen dat ze er niets van willen weten en het verafschuwen. Maar als 't je werkelijk niet bezighoudt, zou je het toch ook niet aanhalen? :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op dinsdag 27 december 2005 om 14:52:
versta jij dit onder normale shirts?

aan die foto te zien hoort het hokje "hetero" ook niet bij hem..:X

uitspraak van een HETERO anabolenloser ...Hulde! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen aandacht. Laat mij gewoon lekker me eigen feestje bouwen, met/zonder kuifje, met/zonder shirt met korte mouwen.

Flikker op, en ga je druk maken om iets anders :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:42:
Tja, maar niet iedereen traint voor de 'aandacht'... dat vind ik juist triest moet ik zeggen, dat doe je voor jezelf omdat je het zelf mooi vind ...

trainen doe je voor jezelf...ik wel iig :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 13:42:
Dat dansen heeft niets met hun spieren te maken hoor ...

ah joh...ze moeten toch dingen blijven verzinnen om mensen die trainen af te kunnen zeiken :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:31:
aan die foto te zien hoort het hokje "hetero" ook niet bij hem..

8) :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 11:31:
aan die foto te zien hoort het hokje "hetero" ook niet bij hem..

hahahahahahaah :D
Waarschuw beheerder
whaha meestertopic dit:D
hoe breder hoe beter(Y)

ik train ook voor mezelf, evt extra aandacht is leuk.. maar ik ga me eigen egt nie kapot trainen, 6x per dag eten, in houden met alchohol en drugs puur voor de aandacht.

Waarschuw beheerder
laat ze lekker..

als zij er zo bij willen lopen, moeten ze dat zelf weten.
ook al lopen ze in adam kostuum..

(was dat maar zo.. alle mannen in adam kostuum:))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 december 2005 om 20:11:
(was dat maar zo.. alle mannen in adam kostuum:))

gelukkig is da nie zo:D

Waarschuw beheerder
waarom zou dat niet kunnen?:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 december 2005 om 20:20:
waarom zou dat niet kunnen?:D

kdenk dat alleen de helft van de bevolking dat kan waarderen;)

Waarschuw beheerder
daar zit wel wat in ja..
maar goed..

ik zou het niet erg vinden. hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 28 december 2005 om 19:51:
alchohol en drugs

als je hier nou es helemaal van af blijft zul je zien dat je nog beter gaat (Y)

Waarschuw beheerder
:respect: kris :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 21:25:
als je hier nou es helemaal van af blijft zul je zien dat je nog beter gaat (Y)

dat besef ik zelf ook. mjaa ik kan het niet laten op een party om een pilleke te pakke:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 28 december 2005 om 21:59:
dat besef ik zelf ook. mjaa ik kan het niet laten op een party om een pilleke te pakke

zonde joh.
met alchol valt t wel mee.
maar als je geregeld drugs gebruikt, daar kan je niet tegen trainen.
t breekt teveel af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 22:01:
maar als je geregeld drugs gebruikt, daar kan je niet tegen trainen.
t breekt teveel af.

kgebruik geen speed ofzo he.. alleen af en toe xtc..ik eet gwon megaveel van te voren..soms nog op feest zelf..en ik verstop een zak met boterhammen buiten in de bosjes ofzo om te kunnen eten na afloop:D

zo probeer ik zo min mogelijk catabool te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op vrijdag 10 juni 2005 om 23:24:
Ik zal je vertellen, ik ben puur, alles op eigen kracht, wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. Dat mag ook wel eens wat respect verdienen.

Kerel waar ben je mee bezig...

Je lult over het feit dat mensen die zich uit de naad getraind hebben voor een gezond sportief lichaam, dat ze teveel aandacht vragen als ze zonder shirt rondlopen (wat volgens jou gepaard gaat met het gebruik van anabolen, althans, die link leg je).

En zelf eis je hier de aandacht van iedereen op en wil je respect krijgen omdat je zelf een keer naar de sportschool bent geweest.

Get a life man....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 december 2005 om 20:11:
(was dat maar zo.. alle mannen in adam kostuum)

*droomt weg*

Nou, wil ze niet allemaal zien eigenlijk hoor :/

Waarschuw beheerder
Kerel waar ben je mee bezig...

Je lult over het feit dat mensen die zich uit de naad getraind hebben voor een gezond sportief lichaam, dat ze teveel aandacht vragen als ze zonder shirt rondlopen (wat volgens jou gepaard gaat met het gebruik van anabolen, althans, die link leg je).

En zelf eis je hier de aandacht van iedereen op en wil je respect krijgen omdat je zelf een keer naar de sportschool bent geweest.

Get a life man....

:D :respect:
Waarschuw beheerder
Creatine en dat andere spul niet?
Waarschuw beheerder
veeel minder dan anabolen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 22:01:
met alchol valt t wel mee.

Zwaar onderschat. Bier levert 110 cals per glas, zonder ook maar 1 gr carbs/Eiwit/Vet. Als je 10 bier drinkt, heb je dus 1100 lege cals erbij en omdat je maag gevuld is, is er geen ruimte meer voor andere voedingsstoffen. Een auto volgooien met water, dan is de tank gevuld, maar zitten er dus geen energiestoffen in, die er ook niet meer inkunnen. ;) Als je bij thuiskomst dus gelijk gaat pitten, komt dat dubbelop. Want je mis ook nog eens je voeding.

Verder ontrekt alcohol zwaar het vocht uit je lichaam en breekt 't weefsel af. En op langere duur verlaagd alcohol je testo gehalte en het trekt je stofwisseling omlaag.

Waarschuw beheerder
Fóhnboys En anabolen BAH om te kotsen ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op donderdag 29 december 2005 om 12:31:
Creatine en dat andere spul niet?

Nee.. creatine is geen troep.. maar juist (Y).. niks mis mee, zeker niet als je weet waar je mee bezig bent..
welk ander spul?
Waarschuw beheerder
ik gebruik alles en t kan me geen fuck schelen wat men er van vindt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 15:30:
Verder ontrekt alcohol zwaar het vocht uit je lichaam en breekt 't weefsel af. En op langere duur verlaagd alcohol je testo gehalte en het trekt je stofwisseling omlaag.

dus: alchohol is kut!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rcowie op donderdag 29 december 2005 om 23:44:
ik gebruik alles en t kan me geen fuck schelen wat men er van vindt.

(Y) hehe.. je ziet er fokking goed uit kerel! en nee kben geen gay!:/

hoe lang train je al enzo?
Waarschuw beheerder
je pikt ze er zo uit, de gasten die altijd zonder shirt lopen (ja dat kun je bij de PF profielen wel zien) die zeggen dat ze voor hunzelf trainen..praten poep! als dat zo was dan kunnen ze ook netjes hun shirt aan houden :p

Waarschuw beheerder
Dat dat voor vrouwen niet anders is, kunnen we bij jouw foto's wel zien, tattoo girl.
Niks mis mee hoor, ik val zelf ook onder dat "hokje".
Waarschuw beheerder
idd anaboy ...train al 9 jaar en ben al zon 3/4 jaar aan t dieeeten.
en als je t niet aan staat dan kijk je toch gewoon de andere kant op , t is wat ik al zij "t ken me geen f**k schelen wat men er van vind"
en dan nog iets ,als iemand zn t-shirt uittrekt die dr uit ziet als een afgetrainde tl balk wordt er niets gezegd?
Waarschuw beheerder
ps: een vrouw die zich schaars kleed is allemaal ok!!
Waarschuw beheerder
heb ook een tattoo die je ziet als ik een t-shirt aan heb lekker boeiend
Waarschuw beheerder
m@rcowie

:) ziet er (Y) uit :D
Waarschuw beheerder
dank u zusterje!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 30 december 2005 om 09:26:
zeggen dat ze voor hunzelf trainen..praten poep

diegene die hier poep praat ben jij,vind dat jij een poeptattoo hebt.
heb je zeker ook voor een ander laten zetten?
anders liep je er ook niet mee te koop op PF en zelfs niet voor een poepblad...:flower:
dus praat jij geen poep en haal die stront uit je ogen!..(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ik gebruik ook wel hoor maar wou gewoon even kijken wat iedereen ging zeggen want de meeste mensen geloven alles snel. maar die foto ben ik wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sprieter op vrijdag 30 december 2005 om 14:22:
MD, denk eens logisch na.....

da doe ik:p
ik vroeg omdat ie zegt dat AS voor losers is..en de pic van kohnken..wat een naam..is niet egt naturel lijkt me.
Waarschuw beheerder
:D haha
is mijn echte achternaam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 15:30:
Zwaar onderschat. Bier levert 110 cals per glas, zonder ook maar 1 gr carbs/Eiwit/Vet. Als je 10 bier drinkt, heb je dus 1100 lege cals erbij en omdat je maag gevuld is, is er geen ruimte meer voor andere voedingsstoffen. Een auto volgooien met water, dan is de tank gevuld, maar zitten er dus geen energiestoffen in, die er ook niet meer inkunnen. Als je bij thuiskomst dus gelijk gaat pitten, komt dat dubbelop. Want je mis ook nog eens je voeding.

dit ga ik zeker onthouden.
goeie uitleg. (Y)
jammer dat je hier niet op de karma knop kan drukken :D

Waarschuw beheerder
als dat zo was dan kunnen ze ook netjes hun shirt aan houden :P

Zag ik jou niet een poging wagen om buurmeisje van 't jaar te worden? :9 ;)

Uitspraak van Tini Tulpetaat op vrijdag 30 december 2005 om 00:13:
dus: alchohol is kut!

Je moet natuurlijk ook genieten van 't leven, maar alcohol is echt èèn van de catabolere middelen. Omdat al de effecten puur lichamelijk zijn. (Net als peuken. Maar dat merk je meer tijdens je training zelf) En aangezien je je lichaam wilt builden...

GHB, wiet, Paddo's, LSD, Ketamine en met name andere middelen die voornamelijk op 't geestelijke vlak werken, brengen lichamelijk weinig schade toe. (maar hebben andere risico's) GHB geeft volgens sommige bbérs meer groeihormoon af tijdens de slaap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 17:33:
GHB geeft volgens sommige bbérs meer groeihormoon af tijdens de slaap.

GHB schijnt ook heel eiwitrijk te zijn..:D

Waarschuw beheerder
Kan misschien ja, maar wat het vrijwel zeker doet is iemands instelling verneuken.
Als je dan zo nodig aan de rotzooi moet kun je net zo goed gewoon groeihormoon nemen.
En wat alcohol betreft vind ik dat dit verhaal alleen op gaat voor de stevige drinkers. Het bevat trouwens gewoon koolhydraten hoor, maar geen goede natuurlijk ;)
Hou het bij 3-4 pilsjes op een zaterdagavond, drink sap tussen door en eet af en toe wat, je merkt geen verschil.
Ik niet tenminste, heb ook een tijd lang niks gedronken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *026* op vrijdag 30 december 2005 om 14:46:
diegene die hier poep praat ben jij,vind dat jij een poeptattoo hebt.
heb je zeker ook voor een ander laten zetten?
anders liep je er ook niet mee te koop op PF en zelfs niet voor een poepblad...
dus praat jij geen poep en haal die stront uit je ogen!..laatste aanpassing 30 december 2005 16:41

HELEMAAL MEE EENS !!!!
als een jongen dus traint en een mooi lichaam heeft dan mag ie z`n shirt niet uit trekken anders vraagt ie aandacht...
hoe zit het dan met de vrouwen die korte rokjes dragen of topjes aanhebben?
ennne stardust wat jij nu vraagt is negatieve aandacht :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 17:54:
Hou het bij 3-4 pilsjes op een zaterdagavond

Dat moet dan ook kunnen, maar ik ken vrijwel niemand die het daarbij dan ook laat als de avond nog lang gaande is. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 december 2005 om 02:50:
Dat moet dan ook kunnen, maar ik ken vrijwel niemand die het daarbij dan ook laat als de avond nog lang gaande is.

ik wel.
heb maar 1 glas gehad gister :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 18:22:
als een jongen dus traint en een mooi lichaam heeft dan mag ie z`n shirt niet uit trekken anders vraagt ie aandacht...
hoe zit het dan met de vrouwen die korte rokjes dragen of topjes aanhebben?

juist(Y)

Waarschuw beheerder
je pikt ze er zo uit, de gasten die altijd zonder shirt lopen (ja dat kun je bij de PF profielen wel zien) die zeggen dat ze voor hunzelf trainen..praten poep! als dat zo was dan kunnen ze ook netjes hun shirt aan houden

een echte poepuitspraak...(n)
Waarschuw beheerder
donateur
Bah verschrikkelijk die figuren. je herkent ze ook erg snel. kijken heel stoer, lopen heel breed...En denken dat ze 2 vierkante meter nodig hebben om te lopen.

Waarschuw beheerder
Lachen altijd die figuren...Kunnen nieteens meer dansen door de spieren, drie keer week onder de zonnebank en als ze dan ook nog een wauze kop hebben, is t compleet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goh de mensen hebben iets nieuws geleerd hier..het word poep :p en blijkbaar voelen zich aangesproken :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat grappig dat je altijd de mensen die zich aangesproken voelen, veel in topics zitten als: show me your muscles, of wat doe jij aan je lichaam, of anabolen O.I.D. Ik wil niet oordelen hoor, het valt gewoon op... o:)
Waarschuw beheerder
Wat grappig dat je altijd de mensen die zich aangesproken voelen, veel in topics zitten als: show me your muscles, of wat doe jij aan je lichaam, of anabolen O.I.D. Ik wil niet oordelen hoor, het valt gewoon op...

dat blijkt..... :gaap: wat een stumper ben jij zeg hahahahaahhaahhahahaahhaahhaahhahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaha.................
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 januari 2006 om 17:34:
wat een stumper ben jij zeg

En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt.

[img width=330 height=480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DZOHVIVB[/img]

Sorry, gevoelige snaar geraakt ? :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 13 januari 2006 om 17:19:
Wat grappig dat je altijd de mensen die zich aangesproken voelen, veel in topics zitten als: show me your muscles, of wat doe jij aan je lichaam, of anabolen O.I.D. Ik wil niet oordelen hoor, het valt gewoon op...

Wel grappig dat dat voor de mensen die erover lopen te narren, niet anders is :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 13 januari 2006 om 17:52:
Uitspraak van sasje is mammie!! :cheer: op vrijdag 13 januari 2006 om 17:34:
wat een stumper ben jij zeg

En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt.

Sorry, gevoelige snaar geraakt ?

Wat hebben die 2 berichten eigenlijk met elkaar te maken?:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 13 januari 2006 om 16:50:
en blijkbaar voelen zich aangesproken

zei ze trots terwijl ze haar tattoo aan ons showde..:X
dus jij valt ook in dat rijtje dom oud vel dat je der rond huppelt..:X

"En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat hebben die 2 berichten eigenlijk met elkaar te maken?

hahaha dat weet hij zelf ook niet denk ik!?!Komt toch niets zinnigers uit dat zelfcomplexje ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 januari 2006 om 20:11:
zelfcomplexje

dat zelfcomplexje heet ook wel afgunst...:X
Waarschuw beheerder
ach,ik zie liever een mooi afgetraind lijf dan zo`n rotkop als hem :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 januari 2006 om 20:30:
dan zo`n rotkop als hem

:O :X
Waarschuw beheerder
ach,ik zie liever een mooi afgetraind lijf dan zo`n rotkop als hem

ff voor de duidelijkheid.. wie bedoel je nu met hem?
Waarschuw beheerder
afwazig...is niet zo moeilijk te zien toch wie hier de rotste kop heeft 8) ;-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op vrijdag 13 januari 2006 om 15:29:
Bah verschrikkelijk die figuren. je herkent ze ook erg snel. kijken heel stoer, lopen heel breed...En denken dat ze 2 vierkante meter nodig hebben om te lopen.

liever dat soort figuren dan van die magere latten die elk feest aan de drugs zitten, en met een strakke smoel rondlopen.
das pas verschrikkelijk. (Y)

Waarschuw beheerder
@ Afwazig, het zijn vaker die wanna-be's die zichzelf op die manier zo graag doen overkomen.

Ik kan nu zeggen dat ik juist eerder een stap opzij doe en andere mensen meer ruimte gun, bovendien hebben mensen er nòg meer respect voor, aangezien het idee er is dat die (!?)Anabolenboys(!?) het alleen daarvoor doen.

En een gevoel van trots is niets mis mee toch? Als vrouwen zich 'presenteren' heeft niemand daar moeite mee, het wordt dan zelfs graag gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
dan zo`n rotkop als hem

Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 13 januari 2006 om 20:57:
afwazig...is niet zo moeilijk te zien toch wie hier de rotste kop heeft

Lieverd, maak jij je maar druk om je eigen kind. Vind zowiezo dat bepaalde mensen zich niet mogen voortplanten, daar heeft niemand wat aan. Het is overgens ook geen prettig gezicht.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 21:41:
liever dat soort figuren dan van die magere latten die elk feest aan de drugs zitten, en met een strakke smoel rondlopen.
das pas verschrikkelijk.

Zijn idd net zo erg. Vind ik ook.

Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 14 januari 2006 om 02:17:
ik ruik jaloezie

Ik arrogantie als ik dit:
[img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/85322_small.gif[/img][img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/5197_small.jpg[/img][img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/137463_small.jpg[/img][img width=100 height=133]https://partyflock.nl/images/user/242134_small.jpg[/img]

allemaal voor bij zie komen...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 15:23:
En een gevoel van trots is niets mis mee toch? Als vrouwen zich 'presenteren' heeft niemand daar moeite mee, het wordt dan zelfs graag gezien.

Nee maar er is een verschil in presenteren, als het er te dik op ligt is dat bij een vrouw net zo'n afgang...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om je eigen kind

je noemt jezelf al kind,je boekt vooruitgang vriend (y) dat jouw moeder je bij het grofvuil heeft gezet kan ik ook niet helpen maar begrijp het wel! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ afwazig..;

waarom heb ik het idee dat je hier je bekkie zo los durft te trekken en op een feest of iets dergelijks niet...?
want dan durf je niks te zeggen,tenminste,dat idee heb ik..:D

ten 2e, ik ben niet het typje wat zo breed mogelijk probeert te lopen om aandacht te krijgen op bv een feest of uitgaan.
doe altijd m'n voetjes aan de kant,en ben al helemaal geen ruziezoeker.
en als ze het dan WEL willen hebben,zal ik nog steeds rustig blijven,maar als het dan niet daarmee ophoud,dan kan je de rest wel invullen.
de laatste keer dat ik gevochten heb was in '99.
dus jij trekt je conclusies maar,ik vind je gewoon een afgunstige suffert om die domme en wat rare uitspraken van je.
Hulde!!..:flower:

nog een prettig en mager leven verder..:D
Waarschuw beheerder
boeiende....ja dat is altijd zo...van die internetbluffers die in het echt geen reet voorstellen. behoooorlijk kansloos!En idd,ik begrijp zn frustratie wel hij past nog door een rietje die suffert :gaap:

*hey afwazig!Er hangt een draadje aan je mouw!!! Ow nee,het is je arm 8)*

ik pleit voor mooie lichamen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 14 januari 2006 om 16:30:
je noemt jezelf al kind,je boekt vooruitgang vriend

:no: niet alleen dom, maar ook nog eens blind (n) jammer, het zit je ook niet echt mee he ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:19:
@ afwazig..;

waarom heb ik het idee dat je hier je bekkie zo los durft te trekken en op een feest of iets dergelijks niet...?
want dan durf je niks te zeggen,tenminste,dat idee heb ik..

Ik doe me niet beter voor, dus op een party zou ik dezelfde discussie voeren als hier.

Alleen vind ik het heerlijk dat juist mensen in dit soort topics lekker happen en zich aangevallen voeren.

ten 2e, ik ben niet het typje wat zo breed mogelijk probeert te lopen om aandacht te krijgen op bv een feest of uitgaan.
doe altijd m'n voetjes aan de kant,en ben al helemaal geen ruziezoeker.
en als ze het dan WEL willen hebben,zal ik nog steeds rustig blijven,maar als het dan niet daarmee ophoud,dan kan je de rest wel invullen.
de laatste keer dat ik gevochten heb was in '99.

Jongen je bent me geen verklaring schuldig...

dus jij trekt je conclusies maar,ik vind je gewoon een afgunstige suffert om die domme en wat rare uitspraken van je.

nog een prettig en mager leven verder..

En dan kunnen ze alleen maar generaliseren..:bah:
Waarschuw beheerder
*ontopic* ipv op kansloze wannabe`s te reageren :

[img width=300 height=225 cacheid=0013a2a3001fea77aa45e9ce1a012c78d7]https://partyflock.nl/images/user/286349_large.jpg[/img]

:kwijl: GEIL!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op zaterdag 14 januari 2006 om 17:39:
En dan kunnen ze alleen maar generaliseren..

Je doet zelf ook niet anders..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op zaterdag 14 januari 2006 om 15:40:
Zijn idd net zo erg. Vind ik ook.

hieruit kan ik opmaken dat je jezelf dus erg vind?
aangezien jij ook niet vies bent van drugs op feesten.
ik weet zeker als jij een breed mannetje op feesten ziet lopen niet het lef hebt om er opaf te lopen en eens zeggen wat je hier allemaal verkondigd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op zaterdag 14 januari 2006 om 17:56:
Je doet zelf ook niet anders..

.

Waarschuw beheerder
maargoed.
je bent waarschijnlijk gewoon een klein ventje dat ineens wel lef heeft als ie veilig achter z,n pctje zit, en altijd t laatste woord moet hebben anders doe je s,avonds geen oog dicht.
dus weltrusten :flower:
Waarschuw beheerder
Er is een verschil tussen breed lopen en breed zijn. Al eens gehoord dat spieren groeien als je trained? Wat ik wil zeggen als je een mooie tl balk wil zijn en je loopt met je armen langs je lichaam. Hangen je armen recht naar beneden. Maar als je even kijkt naar iemand met een getrained lichaam zie je dat diegene een v vorm heeft. Dus als zoiemand ze armen laat hangen langs ze lichaam loopt ie breed? Oke dat is jou mening die van mij is ze doen precies hetzelfde als die tl balken alleen zit er bij hun vorm in. Je moet is gat kijken of je het verschil ziet tussen mensen die breed zijn zoals sommige die hier een reactie hebben geplaatst. Of dat het tl balken zijn die breed willen zijn en daardoor met hun armen wijd gaan lopen. mzzl jeroen

Waarschuw beheerder
hou gewoon je kleren aan, daar zijn ze voor toch? ik vind vrouwen met te weinig kleren aan ook te ver gaan

Waarschuw beheerder
donateur

ik voel me een beetje buiten gesloten :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zwerfkat 1981 op zaterdag 14 januari 2006 om 20:30:
conza heeft humor zeg.

Nou zeg...:$
dat valt best mee joh...

strax word ik nog arrogant :X

Waarschuw beheerder
donateur

trouwens...wat me nu net opvalt...

omdat we onze vooruitgang/prestaties op foto zetten,en als forum plaatje gebruiken...(gewoon omdat we daar trots op zijn,omdat we daar erg veel werk voor verzetten en discipline voor nodig hebben om dat te bereiken)...daarom noem jij ons arrogant...

maar wie heeft er 368 foto's van zichzelf,in dia-showtje,als forumplaatje dan???:S
hoe noem jij dat dan??
Waarschuw beheerder
nou conza ik kijk er graag naar hoor dus kom maar op met de foto`s ;-p

zulke reacties zeggen meer over dat persoon zelf dan over de mannen met een mooi lijf en die daar erg trots op zijn!
Waarschuw beheerder
Niets mis met bodybuilding !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 20:39:
omdat we onze vooruitgang/prestaties op foto zetten,en als forum plaatje gebruiken...(gewoon omdat we daar trots op zijn,omdat we daar erg veel werk voor verzetten en discipline voor nodig hebben om dat te bereiken)...daarom noem jij ons arrogant...

je haalt me de woorden uit mijn mun mond(Y)
en je hebt idd humor:D
Waarschuw beheerder
Allemaal leuk en aardig michelinpoppetjes, maar laten jullie de fohnboys ook nog even aan het woord?
No disrespect !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 17 januari 2006 om 22:22:
Allemaal leuk en aardig michelinpoppetjes, maar laten jullie de fohnboys ook nog even aan het woord?
No disrespect !

oh ja, jij hebt dit topic geopend:D
www.superdudes.nl daar staan de fohnboys
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 17 januari 2006 om 22:31:
www.superdudes.nl is toch wel way to low onder mijn niveau.

oh je vind jezelf een fohnboy? ik dacht dat je daar een hekel aan had:D
Waarschuw beheerder
Integendeel zelfs, maar dat zal jij natuurlijk wel weer niet begrijpen. Train die hersens eens in plaats van dat opblaaspak, bedplassertje!
Waarschuw beheerder
Of mag ik je kluitmans noemen, wel toepasselijk hihi.
Uit de kluiten gewassen kleuter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 17 januari 2006 om 22:38:
ntegendeel zelfs, maar dat zal jij natuurlijk wel weer niet begrijpen. Train die hersens eens in plaats van dat opblaaspak, bedplassertje!

haha wat is jouw probleem man? kan ik beter over jou zeggen, want je maakt een vrij hersenloze opmerking:D
Waarschuw beheerder
Ik ventileer mijn mening hier, waar jij en nog een aantal van die klaplopers weer een probleem van maken.
Overigens, voor tips over training etc ga je maar naar dat topic van jullie.
Waarschuw beheerder
ach man lul tog nie zo uit je nek:D
maar 'ventileer' je mening dan maar, klaploper:/
Waarschuw beheerder
Zoals jij hier op je forumplaatje staat, verwacht je ook een lul in je nek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 17 januari 2006 om 22:38:
Integendeel zelfs

:\ jij veranderd ook makkelijk van mening...
-->
Je wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten

Ogjah, gelukkig ben jij zo perfect.. Enjah, daarom heb jij het recht om zo te oordelen.. Toch wel slim van je dat je het achter je pc doet.. ook al durf je daar in real-life niemand op aan te spreken zoals je dat hier doet... als je het zou doen, zou je je tengere lijf op elke denkbare plek breken.. Want het minste zuchtje wind neemt jou al te grazen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op dinsdag 17 januari 2006 om 22:59:
Zoals jij hier op je forumplaatje staat, verwacht je ook een lul in je nek :D

soow jij durft vanachter je pc:D maar zoals paolo al zei, je bent gwon een zielig mannetje(Y)
Waarschuw beheerder
Ik snap dit soort dingen niet he, wat veel mensen niet schijnen te snappen, is dat bij bodybuilding maar een klein deel daadwerkelijk gaat om uiterlijk vertoon naar anderen:S

Ik heb zelf eerder "redelijk" getraind, en ik kan je vertellen, je krijgt vaker te horen dat je rustig aan moet doen dan dat je te horen krijgt dat je er zo geil uitziet zo. Natuurlijk zijn er meiden die het mooi vinden, en kerels die even slikken...

...maar je moet haast mongool zijn om alleen om die rede zo vaak ind e sportschool te zitten! onderling foto's laten zien, samen trainen, vooruitgang boeken, allemaal onderdeel van een sport waar je gewoon aanleg voor hebt en/of fanatiek mee bezig bent.

Je zou toch ook niet zeggen dat een prof schaatser of prof voetballer het uit opschepperij doet? nee dat zijn gewoon "heerlijke ventjes". Ik denk dat de mensen die zich er niet mee bezig houden, tevreden zijn met een wat tengerder postuur, of aan de drugs willen en dergelijke eens even wat beter moeten nadenken, alvorens te generaliseren over dat gote gasten geen hersens hebben etc. etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar of we jouw serieus moeten nemen, ik denk dat je daarvoor beter bij het leger des heils terecht kan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fitness is op zich niks mis mee,maar een zwetend stuk vlees wat tegen je op staat te springen als je met je biertje in je hand staat is toch jammer.en het is ook wel warm en iedereen is uit zijn bol,maar hou gewoon je shirt aan man,als je af wil koelen doe dan je broek uit,daar gaat de warmte zitten als je staat te springen,doet ook niemand(godzijdank)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op woensdag 18 januari 2006 om 20:31:
Maar of we jouw serieus moeten nemen, ik denk dat je daarvoor beter bij het leger des heils terecht kan.

Nou, denk dat dat anders een prima uitleg is van boy zonderman.. en dat het niet anders is...

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 16:47:
fitness is op zich niks mis mee,maar een zwetend stuk vlees wat tegen je op staat te springen als je met je biertje in je hand staat is toch jammer.en het is ook wel warm en iedereen is uit zijn bol,maar hou gewoon je shirt aan man,als je af wil koelen doe dan je broek uit,daar gaat de warmte zitten als je staat te springen,doet ook niemand(godzijdank)

Dit is ook zo.. vind ik ook.. en erger ik me ook altijd op... alleen dit heeft niks met een bepaald figuur temaken, ik zie net zoveel (mischien nog wel meer) mensen die gewoon smal/mager zijn.. die dit doen..
Waarschuw beheerder
nogmaals,die negatieve uitlatingen,wat sommigen als *mening* interpreteren,zegt meer over diegene in kwestie dan over de mannen met mooie lichamen :-)... zie liever een goed stuk vlees met een toppie karakter dan een pukkelige puistenkop met een jaloers karakter die nog niet eens het lef heeft zichzelf op internet te vertonen omdat hij zo godvergemen lelijk is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind de reacties onder foto's altijd er lachwekkend/triest.. gelul over anabolen terwijl je toch respect moeten hebben voor degene met MOOIE spieren

Zelf vind ik zonnebank figuren met veel te dikke ballen ook TE, snap ook niet dat iemand zijn hele leven/eetpatroon gaat aanpassen voor zijn lichaam :S maar ieder zn ding!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 sasje,een goed stuk vlees met een toppie karakter?op een houseparty?die ook nog eens helemaal uit zijn dak is en over het algemeen zichzelf helemaal te gek vindt?

goede keuze.

Waarschuw beheerder
@belphegor: Laat me raden ... jij bent :

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 januari 2006 om 17:42:
een pukkelige puistenkop met een jaloers karakter die nog niet eens het lef heeft zichzelf op internet te vertonen omdat hij zo godvergemen lelijk is!

Waarschuw beheerder
van gespierde mannen hou ik niet :no:

heb ze liever wat spekkig 8)
heb ene vriend gehad die bodybuilde knuffelt niet lekker en hij was meer bezig met de sportschool dan met mij :(

doe mij mijn lekkere kereltje maar, maar dan wél met zijn mooie tattoo die gezien mag worden :D vind mannen met tattoos sexy maar het moeten er niet teveel zijn :no:

zelf wil ik er ook nog 1 en die zal ik dan ook zeker showen aan de wereld ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy Zonderman op woensdag 18 januari 2006 om 02:03:
Ik snap dit soort dingen niet he, wat veel mensen niet schijnen te snappen, is dat bij bodybuilding maar een klein deel daadwerkelijk gaat om uiterlijk vertoon naar anderen

dat is bull! ik heb zelf in dat wereldje vertoeft! mijn zoontje is kind van zo'n patser, hij vond zijn drugs en sportschool belangrijker dan mij en zijn kind!
álles in die familie draaide om uiterlijk.
dus vertel niet dat bodybuilders niet op uiterlijk gesteld zijn ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 19:10:
@belphegor: Laat me raden ... jij bent :

Hij is Chuck Norris schele :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 19:02:
2 sasje,een goed stuk vlees met een toppie karakter?op een houseparty?die ook nog eens helemaal uit zijn dak is en over het algemeen zichzelf helemaal te gek vindt?

je hebt een verschil tussen trots zijn op wat je bereikt hebt en helemaal gek zijn van je zelf, vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tini Tulpetaat op donderdag 19 januari 2006 om 19:19:
je hebt een verschil tussen trots zijn op wat je bereikt hebt en helemaal gek zijn van je zelf, vind ik.

Helemaal mee eens... maar ik denk dat dit alleen voor sporters/liefhebbers te bevatten valt;)
Waarschuw beheerder
ach ja ieder zn ding (y)

hoe dan ook ik houd van verzorgd en er moet idd wat vlees aan zitten...magere scharminkels moet ik niet :no: en dan baseer ik alleen ff op uiterlijk he!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 19:16:
dat is bull! ik heb zelf in dat wereldje vertoeft! mijn zoontje is kind van zo'n patser, hij vond zijn drugs en sportschool belangrijker dan mij en zijn kind!

tjah, dat jouw kerel zo was zegt niks over andere BB'ers.
als ik vrouw en kinderen heb gaan die dus egt wel VOOR mijn spiertjes!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@chiara,nee,dat ben ik niet.eet redelijk gezond.

2 mdman,de meeste mensen die breed zijn weten het ook,en willen over het algemeen dat iedereen het weet,en ziet.allemaal fijn en aardig,maar niet als ik okselzweet in mijn bier krijg.gewoon shirtje aan zwaan kleef aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 19:26:
2 mdman,de meeste mensen die breed zijn weten het ook,en willen over het algemeen dat iedereen het weet,en ziet.allemaal fijn en aardig,maar niet als ik okselzweet in mijn bier krijg.gewoon shirtje aan zwaan kleef aan.

dit topic gaat tog niet over blote bast op feesten?
ik heb het ook paar keer gedaan, maar doe het tog maar niet meer, want kmerkte wel da veel mensen met stonde aan te gapen:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 mdman,ze stonden je niet aan te gapen,maar te kijken welke kant je op zou lopen zodat ze hun biertje uit de weg konden houden,been there done that.

wel tof dat je nu je shirtje aanhoudt,hoeven ze je ook niet meer aan te gapen.win win situatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 19:35:
2 mdman,ze stonden je niet aan te gapen,maar te kijken welke kant je op zou lopen zodat ze hun biertje uit de weg konden houden,been there done that.

je hoort mij tog nie zeggen waarom mensen keken? en wat denk jij dat ik zwalkend tegen iedereen aan loop en ieders bier verderf?:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 mdman,probeer de ironie te zien,niet iedereen zal dat waarschijnlijk denken,ik wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 20:01:
2 mdman,probeer de ironie te zien,niet iedereen zal dat waarschijnlijk denken,ik wel.

Mwah het is gewoon irritant om te horen. als je je al 5 jaar de tering traint: Ha daar heb je weer zo'n anabolen sjakie

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ho ho,ik train zelf ook,heb niks gezegd over anabolen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op donderdag 19 januari 2006 om 19:28:
ik heb het ook paar keer gedaan, maar doe het tog maar niet meer, want kmerkte wel da veel mensen met stonde aan te gapen

je ziet er ook niet uit hoor :x
je doet me denken aan de turtles 8)

haha ik hou dus niet van die opgepompte popeye's :no:
en zonder shirtje op een feest lopen vind ik imbi gedrag :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 20:59:
je doet me denken aan de turtles

Zeg doe eens aardig, wij zeggen toch ook niet tegen je dat je eruitziet als een varken :/
Waarschuw beheerder
je doet me denken aan de turtles 8)

heb jij wel es in de spiegel gekeken?:/

en zonder shirtje op een feest lopen vind ik imbi gedrag :frusty:

nou het waren HC feesten en waren zat die dat ook deden, dus nie zo mauwe muts
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
lijkt net de zandbak van de kleuterschool hier :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 21:03:
wij zeggen toch ook niet tegen je dat je eruitziet als een varken

muhahaha jij trekt volle zalen ;)
Waarschuw beheerder
wordt toch niet goed van al die kuifjes op al die feesten en die anabloen boys niks op tegen maar doe normale shirts aan. En het ergste vind ik nog gasten die altijd net een shirtje aan hebben waardoor ook net hun tattoo zichtbaar wordt. Hoe bekijken jullie deze kwestie?

laat mensen lekker dragen wat ze willen toch.. of verwacht je dat we voor jou massaal in een burka gaan lopen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 21:25:
muhahaha jij trekt volle zalen

Ben je depressief, haat je gewoon iedereen of heb je een kutleven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 21:40:
Ben je depressief, haat je gewoon iedereen of heb je een kutleven?

in tegendeel

heb geen spiermassa's en anebolen nodis om gelukkig te zijn.
en loop ook niet in mijn blote tieten om aandacht te vragen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 21:52:
in tegendeel

heb geen spiermassa's en anebolen nodis om gelukkig te zijn.
en loop ook niet in mijn blote tieten om aandacht te vragen

Nee jij neemt gewoon twee kinderen, om gelukkig te zijn en dat op je 22ste levensjaar.
Daarbij hele dagen achter de pc zitten op een party site..
Waar je heel je familie leven tentoonsteld...

Je geeft me echt te denken of je wel in staat bent om je kleine op te voeden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sprieter op donderdag 19 januari 2006 om 22:00:
Nee jij neemt gewoon twee kinderen, om gelukkig te zijn en dat op je 22ste levensjaar.

:yes:

jeps en aangezien ik lieve kleine kindjes heb die veel slapen heb ik genoeg tijd over voor mezelf. :)
heerlijk leventje :yes:
kwil nog veel meer kindjes 8)

Waar je heel je familie leven tentoonsteld...

jah tuurlijk heb niets te verbergen en ben trots op mijn mooie gezinnetje :D

joh ik kan er wel 100000 opvoeden (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 21:25:
muhahaha jij trekt volle zalen

Eerder dan jij denk ik zo :yes:

Waarschuw beheerder
fohnboys??? :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 chiara,denk het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 22:37:
2 chiara,denk het niet.

denk van wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 januari 2006 om 22:37:
2 chiara,denk het niet.

Tja, je hebt mensen die op lelijke varkens vallen natuurlijk, maar de meerderheid toch niet hoor .. dus denk het toch wel 8)
Waarschuw beheerder
wat een heerlijk reltopic is dit tog:D
Waarschuw beheerder
Daarbij hele dagen achter de pc zitten op een party site..

idd ja wtf doe je eigelijk hier 'stefje'? je bent nog niet eens op een party geweest:D:/

Waarschuw beheerder
de dames zeggen nooit

''hey doe jij je shirtje eens aan''

en het is altijd gruwelijk heet op die feesten

Waarschuw beheerder
dus vertel niet dat bodybuilders niet op uiterlijk gesteld zijn

:gaap:
Het enige wat jij hiermee bewijst is dat je zelf niet zo slim bent. Een kind krijgen van iemand waar je zo over denkt en die ook nog drugs gebruikt.
En dan maar af reageren dat iedereen hetzelfde is, lekker bezig (y)
Waarschuw beheerder
Zeg doe eens aardig, wij zeggen toch ook niet tegen je dat je eruitziet als een varken

anders houdt jij ff lekker je bijdehante harses leleijk mokkol :[

jouw moeder is het bij jou in ieder geval vergeten!

Eerder dan jij denk ik zo

en waar haal je die wijsheid vandaan????je hebt een rotbek,kijk veeeeeeeeeeeeeeeeel liever naar die van Stef :jaja:

Tja, je hebt mensen die op lelijke varkens vallen natuurlijk, maar de meerderheid toch niet hoor .. dus denk het toch wel

knort het grootste varken!

Het enige wat jij hiermee bewijst is dat je zelf niet zo slim bent. Een kind krijgen van iemand waar je zo over denkt en die ook nog drugs gebruikt.
En dan maar af reageren dat iedereen hetzelfde is, lekker bezig

net of je alles van te voren weet joh kuko!?! met je levenswijsheid van likmereet! :gaap:

zo enough 4 today,ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24 :-)
Waarschuw beheerder
pfffff wat een rel topic, zeik gewoon niet en heb respect voor diegene die er alles voor geven en hun levenstijl aanpassen om breed te worden. of je het nou mooi vind of niet ze hebben wel de dicipline en daar heb ik respect voor !! :[

de meeste die daar wat over te zeiken hebben hebben zelf niet eens dicipline om te gaan sporten:[

Waarschuw beheerder
Had ik het tegen jou?
Als zeuren op internet over mensen die toevallig dezelfde sport doen als je ex levenswijsheid is ben ik daar niet jaloers op.

ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24

Weltruste en fijn dat je ons de woorden in de mond legt dat daar is mis mee is :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 januari 2006 om 23:01:
net of je alles van te voren weet joh kuko

denk dat voordat je besloten heb dat je kinderen neem, dat je dan tog wel zon beetje weet hoe je man in elkaar zit en dat ie aan de shit zit :S

sommige mensen damm :/

Waarschuw beheerder
anders houdt jij ff lekker je bijdehante harses leleijk mokkol

Wederzijds wannabe modelletje ...

Uitspraak van Foxhound op donderdag 19 januari 2006 om 23:21:
de meeste die daar wat over te zeiken hebben hebben zelf niet eens dicipline om te gaan sporten

Inderdaad ... sporters hebben tenminste een doel waar ze ook daadwerkelijk wat aan doen ... en zwanger worden is nou niet bepaald een uitdaging ...

en waar haal je die wijsheid vandaan????je hebt een rotbek,kijk veeeeeeeeeeeeeeeeel liever naar die van Stef

Zegt meer over jou dan over mij (f)
zo enough 4 today,ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24

Waar gaat dat heen met de wereld ... dat is hetzelfde als bij de AA zitten en zeggen "Ik ben een alcoholist en ik ben er trots op"

Hersendode figuren ... jullie vervelen me ... genoeg gezegd hier !!!
Waarschuw beheerder
haha man man man..tgaat egt nerges over:D
Waarschuw beheerder
dus vertel niet dat bodybuilders niet op uiterlijk gesteld zijn

en dan ten eerste>

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 22:50:
En dan maar af reageren dat iedereen hetzelfde is, lekker bezig

goed gesproken, zo had ik er zelf nog nieteens zo zeer bij nagedacht. maar wat ik zelf op zou merken aan deze ietwat geëmotioneerde reactie, is dat het feit dat de sport en de anabolen zo belangrijk waren voor de papa van jou kindje, niet meteen wil zeggen dat het hem om het uiterlijk ging, dit zou net zo goed binnen mijn stelling kunnen passen aangezien ik nooit beweerd heb dat bodybuilders overal heel veel tijd voor vrijmaken o.i.d.. daarnaast wil ik graag opmerken dat - dit is wel een beetje dubbelop maar ik moet het even kwijt - dat jij last had van dat hij zo was, en dat jij je nu stukken beter af voelt, niets zegt over het feit wie er goed of slecht bezig was, alleen over jou beleving van hetgeen gebeurd is, en dat jou beleving al helemáál niets zegt over anderen die misschien op een heel andere manier met de sport bezig zijn.

Keuzes zijn er om gemaakt te worden, en ik denk persoonlijk dat meneer van der Vaart die lieve sylvie ook bij het grofvuil zet als zijn carriere in bedwang zou komen dus wat dat aangaat is niemand heilig hier, en "in dit wereldje vertoeven" is nog altijd iets anders dan zelf trainen...

we gaan hier natuurlijk geen appels met peren vergelijken;)
Waarschuw beheerder
Een goede, zeer krachtige respons!
Fijn dat er mensen zijn die er even de tijd voor nemen, en zich inlezen in de materie (Y)
Waarschuw beheerder
dat daar is mis mee is

ow vertel??? wat is er mis met ons leventje?ik heb een huis,een baan (jaja ik werk ook nog naast mijn taak als moeder!!!),een auto,geld,een lieve man die goed voor ons zorgt....zo slecht heb ik het nog niet voor elkaar dacht ik zo ;-)

thanks voor t compliment!!!

en zwanger worden is nou niet bepaald een uitdaging

achgut ben je onvruchtbaar?????? Rotharses is lichtelijk gefrustreerd!? heb je dat witte ding om je kop om je zogenaamde massa bij elkaar te houden??? o:)

nah ja anyway,mijn mannetje heeft geen anabolen gebruikt maar heeft wel een lekker lijf .... dus die hele dingen staan hier niet in verband met elkaar....eerst lezen voor je je wijsheid probeert rond te strooien! Zo blijkt maar weer dat dat pure vooroordelen zijn en dat een man ook zonder die troep een mooi lijf kan hebben!dus kansloze jaloerse knakkers.....TOEDELSSSSSSSSSS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:33:

ze is mooier als jou!!

Uitspraak van sasje is mammie!! :cheer: op donderdag 19 januari 2006 om 23:01:
zo enough 4 today,ik ben slapen met MN MAN EN KIND!en ja ik ben SLECHTS 24

Waar gaat dat heen met de wereld ... dat is hetzelfde als bij de AA zitten en zeggen "Ik ben een alcoholist en ik ben er trots op"

ja tuurlijk..
heb eigenljk medelijden met je..
t feit dat je zo praat over baby's betekend gwoon dat je geen liefde kent en die ook nooit zal kennen...

Inderdaad ... sporters hebben tenminste een doel waar ze ook daadwerkelijk wat aan doen ... en zwanger worden is nou niet bepaald een uitdaging ...

ik sport 4x in de week..
mijn figuur is heilig..
maar vor n kindje geef ik dat graag op..
en een kindje krijgen geen uitdaging..
je heb geen idee waar je over praat..

Waarschuw beheerder
ow vertel??? wat is er mis met ons leventje?ik heb een huis,een baan (jaja ik werk ook nog naast mijn taak als moeder!!!),een auto,geld,een lieve man die goed voor ons zorgt....zo slecht heb ik het nog niet voor elkaar dacht ik zo

Sorry stond een spelfout in die zin. Ik bedoelde dat ik nooit gezegd heb dat daar iets mis mee is, maar jij doet dat wel zo overkomen.
Waarschuw beheerder
no hard feelings ;-) ik laat dat zo overkomen uit opzet omdat IEMAND hier in dit topic beweert dat Stef te jong is om een goede moeder te zijn...ik vraag me dan op mijn beurt af wat een getalletje zegt over het feit of je wel of geen goede meoder bent :/

Tink :knuffel: youve got PB

ik ben ff tukkie doen (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 20 januari 2006 om 11:58:
ik laat dat zo overkomen uit opzet omdat IEMAND hier in dit topic beweert dat Stef te jong is om een goede moeder te zijn...ik vraag me dan op mijn beurt af wat een getalletje zegt over het feit of je wel of geen goede meoder bent

mijn beste dinnetje was 18 toen ze der kleine kreeg..
en ik ben zo trots op haar..
:respect:
die kleine is een moordwijffie..
had iemand van 30 eg niej beter gedaan..

Tink youve got PB

thnx..
(F)

ik ben ff tukkie doen

slaap lkkr..

(K)

Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond m'n eerste depot deca zetten, vanaf volgende week voor een periode van 8 weken in een kuur vol gas trainen. Daarna een mooie draak op m'n schouder.

Waarschuw beheerder
haha lol :D
laat dan wel ff wat foto's zien hier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Methadon-crew op vrijdag 20 januari 2006 om 11:12:
Een goede, zeer krachtige respons!
Fijn dat er mensen zijn die er even de tijd voor nemen, en zich inlezen in de materie

:\ volgens mij zijn er hier toch wel meer mensen die zich inlezen in de materie.. en zijn er ook wel meer nuttige opmerkingen gevallen.. maar die kwamen geen van de keren van jou kant af...

En wat is dat hier voor "bitchfight":/.. sorry maar kon t niet anders omwoorden:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 22:42:
Tja, je hebt mensen die op lelijke varkens

nou ik biecht op

alle jongens in mijn dorpje wouden wel met mij aanpappen :D
ik was lekker popu 8) varkens zijn HOT!!!!

8)

:woep:
Uitspraak van Tini Tulpetaat op donderdag 19 januari 2006 om 22:45:
idd ja wtf doe je eigelijk hier 'stefje'? je bent nog niet eens op een party geweest

meer dan jij ooit zal zien koter!
ben op de vetse feesten geweest, maar toen was ik nog puber en kinderloos 8)

Uitspraak van Foxhound op donderdag 19 januari 2006 om 23:25:
denk dat voordat je besloten heb dat je kinderen neem, dat je dan tog wel zon beetje weet hoe je man in elkaar zit en dat ie aan de shit zit

ik durfde niet bij hem weg te gaan werd mishandeld en misbruikt :bloos:
en dat kind is er gekomen omdat ik onvruchtbaar was verklaard en dus niet uitging van een bevruchting (Y)

Uitspraak van [P] a o l o op vrijdag 20 januari 2006 om 14:41:
En wat is dat hier voor "bitchfight"

8)

héééééérlijk toch? ik raak niet uitgeluld dus kom maar op met kritiek! i'm a bitch and i (L) to fight :devil:

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VRHYDPGR[/img]
zie hier mijn tienermoedervarkenskop en mijn ongelukkige ondervoede zoontje.

jeetje zien ze er niet slecht uit?
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8UMNE8ZD[/img]

sjah tienermoeders zijn vreselijk hé?
jongens kom op joh

ik ben een SUPERMAMA :D
ben écht trots op mezelf en heb jullie complimentjes ook echt niet nodig.

Waarschuw beheerder

sjow ben jij even jaloers op d'r mooie smoeltje 8)

maar hey no hard feelings ik zou ook jaloers zijn op mooie dames als ik zo'n hoofd had als jou!

maar er is hoop voor je
ken je ''make me beautiful'''?

ik wil je wel opgeven! lief he zo ben ik dan ook nog weer (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 16:10:
zie hier mijn tienermoedervarkenskop en mijn ongelukkige ondervoede zoontje.

jeetje zien ze er niet slecht uit?

jij zegt het...
Waarschuw beheerder

Ach waar maak je je druk om :gaap:

Waarschuw beheerder
2 Stefje
Oke dan kan ik je reactie wel een beetje begrijpen.
Maar probeer het ruimer te zien. Van alcohol kunnen mensen ook agresief worden, maar dat is lang niet bij iedereen zo.
Ik ken jongens die trainen met alles erop en eraan en hele beste kerels zijn en ook voor hun vriendin ja!
Terwijl er ook "dood normale" ventjes zijn die ontzettend agressief zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 12:59:
Ik ga vanavond m'n eerste depot deca zetten, vanaf volgende week voor een periode van 8 weken in een kuur vol gas trainen. Daarna een mooie draak op m'n schouder.

Alleen deca? Neem aan ook test is vaak de basis van de meeste kuren. Wat is je schema? Ben wel geintresserd in je vooruitgang en dergelijke. mzzl jeroen

Waarschuw beheerder
Was een grapje denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 19:45:
Oke dan kan ik je reactie wel een beetje begrijpen.
Maar probeer het ruimer te zien. Van alcohol kunnen mensen ook agresief worden, maar dat is lang niet bij iedereen zo.
Ik ken jongens die trainen met alles erop en eraan en hele beste kerels zijn en ook voor hun vriendin ja!
Terwijl er ook "dood normale" ventjes zijn die ontzettend agressief zijn.

ik vond anders dat er in dat fitness wereldje behoorlijk wat drugs rondging :S
tuurlijk zijn er ook mensen die zonder shit een mooi lijf hebben. mja het hoeft van mij niet die opgepompte lijven.
vind het onnatuurlijk en lelijk zelfs :P

maarja das mijn mening hé :)

Waarschuw beheerder
Dat eerste heb je absoluut gelijk in.
En wat natuurlijk betreft, ik vind dat je als man van nature behoorlijk vormloos bent. Dus daar moet wat aan gedaan worden hé ;) Maar het is voor mij ook weer niet zo belangrijk dat ik daarvoor iets zou gebruiken. Vind het wel gaaf maar de nadelen niet waard.
Mensen die het wel doen kan ik iig best begrijpen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 23:07:
tuurlijk zijn er ook mensen die zonder shit een mooi lijf hebben. mja het hoeft van mij niet die opgepompte lijven.

Ben het hèlèmaal met je eens! Want opgepompt duidt ten alle tijden op gebruik van die shit. Wij pikken die gebruikers er wel tussen uit nietwaar?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 19:56:
Was een grapje denk ik

*Nods*

Waarschuw beheerder
Ojee, tienermoeders united hier

Zoals ik al zei, jullie vervelen me ... ontopic is misschien een handige discussie anders moeten jullie maar een eigen topic aanmaken 8)

Het ging hier over spieren ... en nee, niet beginnen "ohh je bent nu uitgelult" jullie interesseren mij niet genoeg om over te discussieren (f)

Waarschuw beheerder
Dus ontopic:

Waarom zou je je storen aan anderen op feesten of waar dan ook ... dan kun je schijnbaar niet in je eentje/met je vrienden een feestje bouwen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 01:48:
Waarom zou je je storen aan anderen op feesten of waar dan ook ... dan kun je schijnbaar niet in je eentje/met je vrienden een feestje bouwen

zeer sterk punt.... mijns inziens natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Verschil moet er wezen mensen (Y)
Waarschuw beheerder
Ojee, tienermoeders united hier

achgut kuttekopje heeft ook al niet leren tellen op school :-( ze kent het verschil tussen een 10 en een 20 nog niet eens :-o

en nee, niet beginnen "ohh je bent nu uitgelult"

je denkt ik zeg het maar alvast voor ze de woorden uit mn mond nemen :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 01:38:
*Nods*

eeey! maar kan zomaar niet!
er gebruikt nl niemand van de fitness/voedings/anabolentopic's!...:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 21 januari 2006 om 15:31:
achgut kuttekopje heeft ook al niet leren tellen op school ze kent het verschil tussen een 10 en een 20 nog niet eens

eeey KAKTEEF!!
ga jij nou maar een topic over lekkende tepels openen...
Niemand zit op jou gemekker te wachten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 17:18:
eeey KAKTEEF!!

hahahahahahah (y)

:respect:

Waarschuw beheerder
Gaat weer lekker los hier :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 17:36:
Gaat weer lekker los hier

die opstandige vrouwtjes zullen wel anabolen gebruiken,ze zijn zo opstandig..(y) :X

Waarschuw beheerder
De pil he, oh nee, dat dan weer niet

Waarschuw beheerder
stelletje kneusjes zijn jullie nog niet uit gerelt?

edit

sorry het is niet tegen de mensen uit de fitnes topic bedoeld :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat iedereen gewoon lekker in z,n waarde en hou anders gewoon je bek.

Waarschuw beheerder
donateur
gaat helemaal nergends over laat die mense gewoon in hun waarde ieder zijn nivo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 01:38:
Ben het hèlèmaal met je eens! Want opgepompt duidt ten alle tijden op gebruik van die shit. Wij pikken die gebruikers er wel tussen uit nietwaar?

wat zeg je nou?:S

Waarschuw beheerder
Haha lees nog eens goed die zin...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 21 januari 2006 om 21:00:
wat zeg je nou?

you ever heard 'bout sarcasme? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 23:23:
you ever heard 'bout sarcasme? ;)

zoon vermoeden had ik al, ook al omdat hij het zei;)
Waarschuw beheerder
eeey KAKTEEF!!

oooh jij bent zeker haar geplastificeerde blonde plaspop ....BARBIE :cheer:

Waarschuw beheerder
de sfeer zit er lekker in hier zeg%) bijna elk topic hier draait wel uit op gezeik........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 21 januari 2006 om 15:31:
achgut kuttekopje heeft ook al niet leren tellen op school

Als je denkt dat ik de moeite neem om op je profiel te kijken heb je het dus mis ... heb me schijnbaar vergist in de leeftijd ja omdat ik jullie leeftijd d.m.v. jullie posts schatte ... je hebt namelijk nog geen enkele volwassen discussie met iemand kunnen voeren, en dat zegt genoeg ... misschien www.tmf.nl wat meer voor jou ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 17:18:
eeey KAKTEEF!!

Enough said !!

(Da's engels en betekent: Genoeg gezegd)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Goed, aangezien er weer niet normaal gedaan kan worden gaat dit topic dicht. :flower:
laatste aanpassing