Partyflock

Forumonderwerp · 784004
4296x bekeken
Betreft: evenement: Blauer See, zondag 31 juli 2005 om 11:00

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Zo eens per jaar open ik ook maar een Topic over een feest en dan wel Blauer See.

Ook dit jaar kunnen we onze danspasje gaan maken in het bos waar de jagers wonen. Schitterende omgeving waar een keer per jaar de rust verstoord wordt.

[img width=602 height=400]http://foto.geileskalteswasser.nl/albums/userpics/10001/normal_DSC00759.JPG[/img]

Zoals alle jaren is ome Sven weer van de partij. Op het hoofdpodium zal hij je meenemen in een reis door de wereld die "elecktronische muziek" heet. Al met al zal hij zo`n 8 uur achter de decks staan (icm de becks en andere geneugten). Achter de tribune zullen o.a. Villa, Hawtin en Dinky (naar verwachting) hun minimalistische klanken te gehore brengen. Gaat de zon weer schijnen zoals 2 jaar geleden of wordt het weer de regendans zoals afgelopen jaar.

Ik ben er hoe dan ook bij, voor mij toch wel een heel speciaal festival. In Nederland zou zoiets nooit mogelijk zijn op zo`n locatie.

Voor de azijnpissers die Sven zo 2001 (of 2000) vinden, neem hier eens een kijkje.

Waarschuw beheerder
als ik niet op vakantie ben dan...

dan moet ik hier bij zijn :yes:

afstand vanaf de grens>?

Waarschuw beheerder
Vanaf Gendringen is het ongeveer 45 minuutjes rijden. Valt reuze mee dus.

Gemutlichheit und Bratwurscht op en top, pff, heb echt zin in dit feestje

Waarschuw beheerder
:O..dan is het vanaf tiel ook max anderhalf uur:O

presenT!8)

i-net site voor meer pics>?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op onze site staan er een paar, zijn er meer maar die heb ik (nog steeds) niet geupload. Zal er morgen wel een paar op knallen

[img width=640 height=480]http://www.love2party.nl/images/2004/20040725_BlauerSee/cimg0055.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.love2party.nl/images/2004/20040725_BlauerSee/cimg0054.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.love2party.nl/images/2004/20040725_BlauerSee/cimg0060.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.livesets.com/photopost/data/652/5886040725_blauer_see_25.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.livesets.com/photopost/data/652/5886040725_blauer_see_40.jpg[/img]

Voor meer foto`s, livesets.com love2party.nl google.nl..
Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest...was gemutlich :)

misschien dit jaar weer al denk ik niet dat ik het zo geweldig zal vinden als vorig jaar (muzikaal gezien dan)

die lokatie is wel echt helemaal geweldig! een van de mooiste waar ik geweest ben!

Waarschuw beheerder
Afgelopen jaar wist bij mij het jaar daarvoor ook weer te overtreffen. We zullen zien wat het gaat brengen.
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Ben zeker aanwezig, voor mij is het maar een half uurtje reizen en die duitse outdoor feestjes bevallen me wel. Btw. op deze site staan nog een aantal filmpjes van 2 jaar geleden www.tribehouse.de
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 10:30:
Afgelopen jaar wist bij mij het jaar daarvoor ook weer te overtreffen. We zullen zien wat het gaat brengen.

ja maar ben een beetje uitgekeken geraakt op dat duitse gedoe en minimal..vandaar :)
Waarschuw beheerder
Hey Luc leuk dat je dit topic hebt geopend. Blauer See ik ben er 2 keer geweest was echt leuk daar. Omgeving etc echt super. Leuke foto's ook trouwens geeft goed weer hoe het eruit ziet daar.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Was 2 jaar geleden een erg gaaf feestje, maar dit jaar valt het 1 dag na RockIt! :/

Lastig dus!
Waarschuw beheerder
iemand enig idee waar ik voor dit feest kaartjes kan bemachtigen?

Waarschuw beheerder
Alleen verkoop aan de kassa naar mijn weten. Als je zorgt dat je er een beetje op tijd bent is dat zeker geen probleem. Vorig jaar was ik wegens autoproblemen pas om een uur of 4 binnen.
Waarschuw beheerder
Was 2 jaar geleden een erg gaaf feestje, maar dit jaar valt het 1 dag na RockIt!

Lastig dus!

Grappenmaker

iemand enig idee waar ik voor dit feest kaartjes kan bemachtigen?

Alleen aan de kassa(zoals het hoort :yes: )
Waarschuw beheerder
donateur
Net als Ruhr In Love, Love Family Park, Green & Blue en andere Duitse festivals niets dan goeie verhalen over gehoord (Y) ff kijken of ik deze mee ken pakken..

Gaat de GKW-posse ook hier een bus voor regelen?! :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ontzettend leuk feest denk ik, maar ben er niet bij helaas :(
Waarschuw beheerder
Denk dak ook maar s ff een kijke ga nemen daaro.. Veel fijne verhaaltjes over gehoord.. Ja toch, mister Hartering :)?

Waarschuw beheerder
Zeker de moeite nick, altijd beter dan zondag thuis zitten :) Heeft u al nagedacht over sms?
Waarschuw beheerder
Doe nix anders :).. Zaterdag eerst Awake, dan de befaamde Ulftse kermis uiteraard (u ook nog ff van de partij mag ik hopen?).. Dan ff een stukkie financiële herbezinning.. En afhankelijk van de resultaten van genoemde herbezinning kan het nog alle kanten op.. Indien ik niet op vakantie ga, ben ik wel van plan om een aantal dikke feesten mee te pakken, waarvan SMS er zeer zeker één kan zijn..

Waarschuw beheerder
whoei ziet er goed uit heurs...na RIL laat ik hier rockit zeker voor schieten!:D

Waarschuw beheerder
twijfeldetwijfel.. me ma is jarig.. weet niet of ik dat kan maken....
misschien als ik er iets heel goeds tegen over stel:P

Waarschuw beheerder
Ulftse kermis gaat ik zeker nog even meepakken, daar kan geen housefeestje tegen op :) Sowieso de zaterdag en zondagmiddag in oer :D Daarna zien we weer verder..

Waarschuw beheerder
Gewoon nu al weekelijks met een bosje bloemen beginnen, komt dat helemaal goed ;)
Waarschuw beheerder
Ulftse kermis gaat ik zeker nog even meepakken, daar kan geen housefeestje tegen op :)

Wijze woorden van een wijs man :yes:.. Sta nog liever een nier en beide beentjes af dan dat ik dit ontzettend boeren volksfeest moet missen ;)...
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat de 31ste juli toch Blauer See worden i.p.v. RockIt!

Nu alleen hopen op beter weer dan 2 jaar geleden! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag!! :@

Uitspraak van Mars.. op zondag 19 juni 2005 om 12:51:
Gaat de GKW-posse ook hier een bus voor regelen?! :d

o:)

Waarschuw beheerder
Bij voldoende aanmeldigen wil ik het eventueel wel op me nemen. Weet alleen niet of er voldoende animo is.

Waarschuw beheerder
Heb gelijk even een offerte opgevraagd bij een lokale busmaatschapij. Deze zou eventueel vanuit doetinchem kunnen vertrekken. Dit ivm treinreizigers. Als ik denk dat het haalbaar is kunnen we kijken of we een man of 30 a 40 bij elkaar kunnen krijgen. Volgens mij moet dat niet zo`n probleem zijn. Laat nog wel ff horen..

Waarschuw beheerder
kdenk dat ik makkelijk manetje of 10 vanuit tiel hiervoor kan porren(Y)

Waarschuw beheerder
Wij zelf zijn ook wel met een mannetje of 20, dan zoeken we nog 10 vrijwilligers :)

Waarschuw beheerder
luc goed bezig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Okee dan, Luc! Zou heel relaxt zijn! Wil voor dit feest zelfs Alexander Kowalski (Rockit Festival) wel laten schieten, zegt genoeg lijkt me ;) die hoor ik wel weer eens, want geloof dat ie in augustus of september weer in NL is (Y)

Ik denk dat ik ook nog wel wat mensen mee ken krijgen, dus beter gaan we nu alvast ff rondvragen :)

Waarschuw beheerder
Heb offerte gekregen, even snel berekend. Bij 40 man zal het om 17 euro pp gaan voor een retourtje.
Dit betekent 10 uur vertrekken vanaf doetinchem cs en 10 uur s`avonds weer terug.
Geïnteresseerd? Stuur maar een pbtje, ga nu eerst ff een lijstje opstellen met mensen die zeggen mee te willen..
Waarschuw beheerder
donateur
Luc, check PB :d
Waarschuw beheerder
Heb ook pb verstuurd :D Doetinchem als opstappunt is echt perfect! Wil zooooooooooooooo graag naar Blauer See!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Germanpagi op donderdag 30 juni 2005 om 17:11:
Wil zooooooooooooooo graag naar Blauer See!!

Als Luc in dit tempo PB's blijft krijgen ben ik bang dat ie nog een 2e bus moet gaan regelen :9

Waarschuw beheerder
Beste mensen,

Heb jij eventueel zondag de 31ste van juli mee te gaan naar Blauer See. Er wordt een busreis georganiseerd vanuit doetinchem. Voor 17 euro (bij voldoende aanmeldingen) heen naar ratingen en terug naar doeticnhem (kaarten zijn daar aan de kassa te verkrijgen voor ongeveer 20 euro). In de line up vinden we o.a. Sven Vaht, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos en meer...
Met deze namen en een unieke locatie kan het niets anders dan een mooie dag worden. Afgelopen jaar heeft bewezen dat weer op blauer see niet van belang is.
Heb je interesse, laat even je e-mailadres bij mij achter zodat ik je op de hoogte kan houden.
Voor meer info betreffende het feest:

www.blauersee.info

De bus zal rond half 10 weer vertrekken uit Ratingen zodat de mensen die met het ov zijn gekomen de trein kunnen halen
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste half uurtje missen is prima te doen!

Nu maar hopen dat er gezelligere mensen meegaan als vorige week bij R.I.L. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 18:45:
Beste mensen,

Heb jij eventueel zondag de 31ste van juli mee te gaan naar Blauer See. Er wordt een busreis georganiseerd vanuit doetinchem. Voor 17 euro (bij voldoende aanmeldingen) heen naar ratingen en terug naar doeticnhem (kaarten zijn daar aan de kassa te verkrijgen voor ongeveer 20 euro). In de line up vinden we o.a. Sven Vaht, Richie Hawtin, Ricardo Villalobos en meer...
Met deze namen en een unieke locatie kan het niets anders dan een mooie dag worden. Afgelopen jaar heeft bewezen dat weer op blauer see niet van belang is.
Heb je interesse, laat even je e-mailadres bij mij achter zodat ik je op de hoogte kan houden.
Voor meer info betreffende het feest:

ik zou hem anders ook even op phono posten (voor als je ondertussen nog niet genoeg aanmeldingen hebt) er si daar ook een topic en mensen zijn wel enthousiast (voor het feest zelf)

misschien is er daar ook nog animo (Y):)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar kon ik niet...dit jaar wel :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOOM-Selection op donderdag 30 juni 2005 om 20:56:
Vorig jaar kon ik niet...dit jaar wel

dan koop ik voor je dat je het weer ook mee hebt dit jaar :flower:
Waarschuw beheerder
Ja, vorig jaar was het bedroevend wat t weer betrof, I know :-)
Waarschuw beheerder
maar ondanks het weer heb ik wel een geweldig feestje gehad toen :)

goeie sfeer en dikke lol met en om die duitsers :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 19:58:
Zoals alle jaren is ome Sven weer van de partij. Op het hoofdpodium zal hij je meenemen in een reis door de wereld die "elecktronische muziek" heet. Al met al zal hij zo`n 8 uur achter de decks staan

daar moet ik eigenlijk bij zijn, maar de keus is gevallen op godskitchen's global gathering: ach, sasha, john digweed, deep dish en carl maken een hoop goed :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van riK™ op donderdag 30 juni 2005 om 21:17:
maar ondanks het weer heb ik wel een geweldig feestje gehad toen

goeie sfeer en dikke lol met en om die duitsers

Twee jaar geleden was het ook al zo slecht weer, maar ondanks dat echt een geweldige dag gehad!

Kijk ook echt weer uit naar komende BS! :yes:

Waarschuw beheerder
2 jaar geleden hadden we mooi weer, 1 jaar geleden alleen maar regen ;)
Waarschuw beheerder
beste mensen..check ook het HAVE A NICE DAY festival in eibergen...de dag ervoor...en in de buurt !
eerst daar knallen en de volgende ochtend naar oom sven

Waarschuw beheerder
Das de dag van de mnml bbq :)

Waarschuw beheerder
damn...ik heb hier echt erug zin..net terug van vakantione

weer lekker duits festival...DOPE!
Waarschuw beheerder
Wat is de site hiervan dan?

En de kosten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
max 20 euro aan de deur...
zoals het hoort;)
Waarschuw beheerder
donateur
www.blauersee.info
Waarschuw beheerder
Ja, dat zijn nog eens prijzen. Misschien kan Rocco zich de volgende keer beter aan de Duitse feesten orienteren als aan ID&T...

Waarschuw beheerder
dat roep ik ookal jaren;)
Waarschuw beheerder
donateur
Al meer nieuws over die busreis Luc?!

Waarschuw beheerder
hahahaha kijk dat forumpiccie van renzo.....HEUMEUUUU!
whahaha

kreeg je een kusje van em renzo>?...8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wel meer dan dat! :O

Je moet wat he als je backstage wil! O:)

Waarschuw beheerder
Mailtje is rondgestuurd, al met al 25 zekerheidjes tot nu toe. Denk wel dat het gaat lukken..

Waarschuw beheerder
heb em al toegevoegd. ben zeker weten van de partij!
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 53746, 54390, 44415, 55262}
Waarschuw beheerder
Het festival waar ik me het meest op verheug deze zomer. Locatie+sfeer+muziek is absoluut geweldig.
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi mooi mooi!
Dan ken ik bij deze niet meer wachten!! :bounce:

Waarschuw beheerder
heerlijk man..
milos heeft nu 6 dagen huis alleen (kratje jupies op tafel...bad aan, muziek volluit...joint aan) dan naar z-frankrijk waar ik de 16 en de 17de monegros meepak..bij terugkomst eerst monocult en free funk festival en dan MNMLGKWBBQ :P en blauer see ....damn als het ook maar half zo vet is als op de foto's dan gaat het idd memorabel worden :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Elk jaar weer proberen de zomer ervoor te overtreffen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 11:34:
Het festival waar ik me het meest op verheug deze zomer. Locatie+sfeer+muziek is absoluut geweldig.

wel richie voor mij hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Richie best DJ in the world :respect:
Waarschuw beheerder
Nou dan zet je maar schrap, want Sven, Richie en Ricardo hielden zondag op Love Family Park ook al flink huis! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt dus smullen :kwijl:

Waarschuw beheerder
goedzo Ellie gaat weer een memorabel dagje worden!
Waarschuw beheerder
Mainstage it will be..Sven Väth koning van het Woud en van Blauer See :respect:
Waarschuw beheerder
Dit lijkt me ook wel vet ipv van Dominator :P

Naja ik ga maar weer eens eventjes bij mensen vragen of ze dit wat vinden :D
Waarschuw beheerder
Laat deze feesten trouwens lekker buiten pf,als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
Mag jezelf invullen..vind ik verder niet interessant om over te discussïeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 30 juni 2005 om 12:55:
Okee dan, Luc! Zou heel relaxt zijn! Wil voor dit feest zelfs Alexander Kowalski (Rockit Festival) wel laten schieten, zegt genoeg lijkt me ;)

Was probleem, overdag toch??

Uitspraak van Mars.. op dinsdag 5 juli 2005 om 17:58:
ff kijken of ik Bart nog mee ken krijgen, dan hebben we er in elk geval weer een liefhebber bij (Y)

Klinkt zeeeeeeeeeeeeeeer intressant ja (Y).

Heb dan nog wel vakantie (Y).

Enne 10 uur daar zijn :vaag:. Waar ergens gaat het gehouden worden dan :| :/ .

Zolang ik de trein terug naar Utrecht maar haal :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
ook bijna zeker aanwezig, ligt nog even aan iemand maar lijkt me zeker een gruwelijk mooi feestje..B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 14:34:
goedzo Ellie gaat weer een memorabel dagje worden!

denk green & blue.. herinner je ons nog bij ricardo?!:]

Uitspraak van Da Phool op woensdag 6 juli 2005 om 18:28:
Mainstage it will be..Sven Väth koning van het Woud en van Blauer See

ook vath ga ik aandoen. ik eet graag van meerdere walletjes meeO:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 6 juli 2005 om 18:35:
Laat deze feesten trouwens lekker buiten pf,als je het mij vraagt

heb je goed Tim, schrok er eigenlijk ook een beetje van dat ie op pf staat. Dit is echt zo'n feestje waarvan je moet weten dat het er is. Zelfs in Duitsland kennen heel veel partygangers dit feestje niet.
Artiest Davlov
Waarschuw beheerder
Groningen is ook goed vertegenwoordigd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dit ziet dr echt geweldig uit. hoop aanwezig te kunnen zijn. ben in ieder geval wel vrij die nacht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 20:43:
dit ziet dr echt geweldig uit. hoop aanwezig te kunnen zijn. ben in ieder geval wel vrij die nacht.

Dus je gaat gewoon B).

:flower: ;).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig Steph :d

Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt me echt super :) hoop wat mensen mee te kunnen krijgen. die dag dr voor ook nog rockit nl. maar aangezien ik niet op vakantie ga, mag dr best wel meer gefeest worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar hebben er meer last van *rockit* maar ja dan maar wat eerder weg uit Maarssenveen 8). Tis voor het goede doel he :).

Lukt je vast wel om mensen over te halen :flower:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
"Lukt je vast wel om mensen over te halen"

kon jij dat maar ook he bart :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_aw op donderdag 7 juli 2005 om 22:55:
kon jij dat maar ook he bart :bier:

Puist :[ .

Kraftwerk al niet, Monegros niet :[ .

:flower: :bier:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
underworld???

Of kan jij dan weer niet??

Puist :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_aw op donderdag 7 juli 2005 om 22:59:
underworld???

Of kan jij dan weer niet??

Puist :)

Kan ik vast wel. Moet allen kaartje hebben he :flower:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 7 juli 2005 om 23:01:
Kan ik vast wel. Moet allen kaartje hebben he

Je hebt weer een herkansing op ILT in November, dus wees niet getreurd beste Bart! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op donderdag 7 juli 2005 om 23:05:
Je hebt weer een herkansing op ILT in November, dus wees niet getreurd beste Bart! ;)

Ga ik nu ook al naar ILT 8) :bier:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 7 juli 2005 om 23:06:
Ga ik nu ook al naar ILT 8) :bier:.

kZou er niet meer aan beginnen :no:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 21:34:
hoop wat mensen mee te kunnen krijgen. die dag dr voor ook nog rockit nl.

Niet nodig, gewoon naar Doetinchem komen, gaan genoeg leuke mensen mee met de bus :yes:

maar aangezien ik niet op vakantie ga, mag dr best wel meer gefeest worden ;)

Hier precies hetzelfde verhaal! Dus gewoon lekker veel feesten :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 7 juli 2005 om 23:52:
kZou er niet meer aan beginnen :no:

Weet ik 8). Maar Outdoor wel *als dat ooooooit nog komt!*

Hier precies hetzelfde verhaal! Dus gewoon lekker veel feesten :d

We zijn met 3 B).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 7 juli 2005 om 23:55:
Weet ik 8). Maar Outdoor wel *als dat ooooooit nog komt!*

Let's hope so!! Beter gaan ze op tijd beginnen met het boeken van DJ's/live-acts zodat het volgend jaar gewoon weer doorgaat.. Want o o o wat was dat een feest zeg! :respect:

Uitspraak van WYNN op donderdag 7 juli 2005 om 23:55:
We zijn met 3 B).

Waarom op vakantie gaan als je lekker ken festivallen?! :d

Ga je trouwens nog naar SMS of wat? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 8 juli 2005 om 00:00:
Let's hope so!! Beter gaan ze op tijd beginnen met het boeken van DJ's/live-acts zodat het volgend jaar gewoon weer doorgaat.. Want o o o wat was dat een feest zeg! :respect:

NOOOOOOOOOOOOOOOOH echt doop ja!! Wil zeker weer een herkansing voor dat feest B). Beter gaan ze nu al aan de slag wacht er al 2 jaar op :/ .

Waarom op vakantie gaan als je lekker ken festivallen?! :d

Omdat een bounty strand met over heerlijke cocktails ook niet verkeerd is (Y).

Uitspraak van Mars.. op vrijdag 8 juli 2005 om 00:00:
Ga je trouwens nog naar SMS of wat? :/

Nee :/ . Werk dan weer vollop... Kan geen vrij voor krijgen en wil aan het einde van dit jaar ook nog wel een vrij dagje meepikken als ik er zin in heb. Even zuinig aan doen met de daagjes ook (Y).

*lekker naief doen*

Tis maar een feest.

*doet niet meer naief*

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 00:03:
Wil zeker weer een herkansing voor dat feest B).

Anders ik wel! :yes: Die set van Luke Slater :O Eerste set die ik gehoord heb die dag, denk alleen dat jij die gemist heb, aangezien ik bij de ingang iedereen al kwijt was :/

Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 00:03:
Omdat een bounty strand met over heerlijke cocktails ook niet verkeerd is (Y).

Vind ik op het moment compleet niet belangrijk :)

Hm idd wel handig als je wat dagen overhoudt.. strax ben je bijna al je dagen al kwijt terwijl je nog moet gaan beginnen met het nieuwe seizoen :p

Maar doe eens niet zo naïef ja :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 8 juli 2005 om 00:13:
aangezien ik bij de ingang iedereen al kwijt was :/

Gebeurt anders NOOIT :). Volgens mij heb ik Luke wel mee gemaakt (Y). *rag tent toch??*

Vind ik op het moment compleet niet belangrijk :)

Lijkt mij dan wel weer even heerlijk B).

Hm idd wel handig als je wat dagen overhoudt.. strax ben je bijna al je dagen al kwijt terwijl je nog moet gaan beginnen met het nieuwe seizoen :p

Zou zuur zijn of niet dan ;).

Maar doe eens niet zo naïef ja :[

Soms ben ik dan :bloos:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Hawtin, villalobos en vath(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 00:16:
Gebeurt anders NOOIT :). Volgens mij heb ik Luke wel mee gemaakt (Y). *rag tent toch??*

Nee precies, dat is mij nog nooit overkomen! o:) maar hij stond idd in de 'ragtent' ja.. waar we later nog bij Remus stonden ;)

Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 00:16:
Zou zuur zijn of niet dan ;).

Is niet best idd.. gelukkig heb ik daar verder geen last van :)

Maar om ff ontopic te blijven: het wordt een magisch feestje!! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op vrijdag 8 juli 2005 om 00:26:
Nee precies, dat is mij nog nooit overkomen! o:)

Zeg ik je!

maar hij stond idd in de 'ragtent' ja.. waar we later nog bij Remus stonden ;)

Wat was ie toen nog VET he B). Luke heb ik dus ook mee gemaakt en al gelijk 6 belgen met de vraag of ik drugs bij me had om me heen :/ .

Is niet best idd.. gelukkig heb ik daar verder geen last van :)

Zwartwerkert!

Maar om ff ontopic te blijven: het wordt een magisch feestje!! (L)

Zeker vet!! Vanaf hoelaat gaat het blikje bier los dit keer 8). Weer half tien B).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
BURP@!

zinnnnnnnnnnnnn:bounce:

maak je borst maar nat renszszotje(Y)

dregaat gezupen wordeen:lief: :bier:
Waarschuw beheerder
Niet nodig, gewoon naar Doetinchem komen, gaan genoeg leuke mensen mee met de bus

Zo is het.
Laat maar horen vanaf Doetinchem rijdt er weer een bus.
Er wordt rekening gehouden met eventuele aansluitingen op zondagavond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 01:33:
maak je borst maar nat renszszotje

dregaat gezupen wordeen

Zo te zien ga jij het heel lastig krijgen die betreffende zaterdagavond! Vergeet je je teiltje niet mee te nemen jongeman? O:)

Uitspraak van Da Phool op vrijdag 8 juli 2005 om 06:24:
Niet nodig, gewoon naar Doetinchem komen, gaan genoeg leuke mensen mee met de bus

Zo is het.

Gewoon mee gaan Steph, hoe meer mensen uit Breda hoe beter! ;)

Waarschuw beheerder
Zo te zien ga jij het heel lastig krijgen die betreffende zaterdagavond! Vergeet je je teiltje niet mee te nemen jongeman?

WHIEEE!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat Betuws? :vaag: ;)
Waarschuw beheerder
Sjembek dat zeurt. Dat is betuws

Waarschuw beheerder
Is dat Betuws?

kken geen betuws..zelfs geen sjembek;)
wel tiels......das elk woord zonder T en kennen is kunnen en omgekeerd....;)

Waarschuw beheerder
donateur

ik kan dus op jullie rekenen :lief: o:)

Uitspraak van da_renzo op vrijdag 8 juli 2005 om 10:19:
Gewoon mee gaan Steph, hoe meer mensen uit Breda hoe beter!

en zo is dat ;)

Uitspraak van Da Phool op vrijdag 8 juli 2005 om 06:24:
Er wordt rekening gehouden met eventuele aansluitingen op zondagavond.

moet ik bij jou zijn voor aan t aanmelden van de bus?

hoe ik daarna weer in breda kom zie ik dan wel weer trouwens 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 22:49:
ik kan dus op jullie rekenen :lief: o:)

Tuurlijk kan jij dat ;).

moet ik bij jou zijn voor aan t aanmelden van de bus?

Ik doe het dan weer via Luc :).

hoe ik daarna weer in breda kom zie ik dan wel weer trouwens 8)

Hoop dat wij het ook weer terug halen tot Soest 8).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 23:02:
Hoop dat wij het ook weer terug halen tot Soest .

dat maakt t ook wel weer avontuurlijk ;)

is dr niets te doen daar s avonds in doetinchem? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 23:34:
dat maakt t ook wel weer avontuurlijk ;)

Zeker :D.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 23:34:
is dr niets te doen daar s avonds in doetinchem? 8)

Ja vertel eens luitjes. Zondag aaf daar volop leven in de brouwerij. Of moeten we de straten daar onveilig maken B).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
de waggel in gendringen..:bier:
8)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan dus op jullie rekenen (L)o:)

Zeker weten! Wordt denk ik net zo'n gezellig dagje als RIL!! Maar die heb jij gemist, dus beter mis je deze niet en ga je gewoon mee! :d

Uitspraak van WYNN op vrijdag 8 juli 2005 om 23:02:
Hoop dat wij het ook weer terug halen tot Soest 8).

En anders maar niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:12:
En anders maar niet ;)

:O.

Straatschoffies worden die avond B).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, moet toch wat he? 8) Vermaken ons best B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:15:
Ach ja, moet toch wat he? 8) Vermaken ons best B)

Doen we altijd wel B). Ik zal me inhouden op de terug reis :).

*meneer* Laat jij dan ook achterwege he :P.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Jij en je inhouden? :x

Ik maak er wel 'mevrouw' van als er een kerel staat :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:32:
Jij en je inhouden? :x

*met een stalen gezicht* Kan ik best!

Ik maak er wel 'mevrouw' van als er een kerel staat :9

Nou dan kan ik conducteurs echt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer normaal aankijken.

*kan je me echt lek schieten!*

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zaterdag 9 juli 2005 om 00:35:
*met een stalen gezicht* Kan ik best!

Dat bedoel ik ;)

Wat hebben wij toch met conducteurs?? :9

Gaat gewoon gezellig worden! Of we nou thuiskomen of niet! Maar dat komt wel goed, ze houden er rekening mee.. is alleen wel aardig eindje reizen terug naar Soest :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:41:
is alleen wel aardig eindje reizen terug naar Soest :/

Net zo ver als op de heen weg (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Terugweg lijkt altijd langer ;)

Trouwens lekker mensen aan het irriteren?! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:47:
Trouwens lekker mensen aan het irriteren?! 8)

Ik weet van niets o:).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
PB
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:47:
Terugweg lijkt altijd langer ;)

Even terug komenden op...

Nou nee die gaat over het algemeen wel sneller, duurt wat langer om te vertrekken meestal :|.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:49:
PB

Waarom niet hier :/ .

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik het zo zeggen: de terugweg LIJKT bij mij altijd wat langer te duren :) weet ook niet hoe dat komt, maar dat gevoel heb ik nu eenmaal :/ is verder ook niet belangrijk, zolang we OOIT maar een keer de weg terug kunnen vinden :p

Uitspraak van WYNN op zaterdag 9 juli 2005 om 00:50:
Waarom niet hier :/ .

Gaat wel erg offtopic, that's why
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:56:
Gaat wel erg offtopic, that's why

Gelezen ja :).

Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 00:56:
zolang we OOIT maar een keer de weg terug kunnen vinden :p

Jij hebt er meer moeite mee dan deze jongen over het algemeen :flower:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom ben jij altijd mijn navigator :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:00:
Daarom ben jij altijd mijn navigator :d

:D. Anders kom ik niet thuis natuurlijk :flower:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Oh maar thuis kom ik uiteindelijk wel hoor.. duurt alleen wat langer :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:06:
Oh maar thuis kom ik uiteindelijk wel hoor.. duurt alleen wat langer :9

Zal er in Utrecht nog iets te doen zijn :x.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
:| Je wilt zaterdag naar Rockit gaan, zondag naar Blauer See en dan zondagnacht ook nog iets doen in Utreg? Onverzadigbaar ofzo? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:18:
:| Je wilt zaterdag naar Rockit gaan, zondag naar Blauer See en dan zondagnacht ook nog iets doen in Utreg? Onverzadigbaar ofzo? :9

Vakantie :|.

Je vergeet de vrijdag :x.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je dat ik nix beters ken verzinnen om met m'n geld te doen dan 3/4 keer per weekend stappen? :/ Een auto komt me niet aanwaaien hoor :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:31:
Denk je dat ik nix beters ken verzinnen om met m'n geld te doen dan 3/4 keer per weekend stappen? :/

Zeg ik dat je overal mee naar toe moet dan :/ .

Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:31:
Een auto komt me niet aanwaaien hoor :no:

Klopt (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Met een beetje geluk krijg ik toestemming om er een mooie fotoshoot van te maken :)

en natuurlijk heerlijke danspasjes maken (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zaterdag 9 juli 2005 om 01:32:
Zeg ik dat je overal mee naar toe moet dan :/ .

Indirect wel, want ik ben nu eenmaal goed gezelschap B)

Uitspraak van Tom™ op zaterdag 9 juli 2005 om 01:33:
Met een beetje geluk krijg ik toestemming om er een mooie fotoshoot van te maken :)

En haal het niet in je hoofd onverwachte foto's te maken :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:37:
Indirect wel, want ik ben nu eenmaal goed gezelschap B)

Je begint naast je schoenen te lopen jongen man!

Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:37:
En haal het niet in je hoofd onverwachte foto's te maken :[

Op het moment dat ik hem nak schiet jij het plaatje Tom (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zaterdag 9 juli 2005 om 01:39:
Je begint naast je schoenen te lopen jongen man!

Nee hoor, dat deed ik allang :9

Uitspraak van WYNN op zaterdag 9 juli 2005 om 01:39:
Op het moment dat ik hem nak schiet jij het plaatje Tom (Y).

Samenzwering! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:45:
Nee hoor, dat deed ik allang :9

:gaap:.

Uitspraak van Mars.. op zaterdag 9 juli 2005 om 01:45:
Samenzwering! :O

:|.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
He Bart en Marcel,hadden jullie dit gesprek niet op MSN Messenger kunnen doen :D ?

Waarschuw beheerder
ik ga er denk ook wel heen...hoor er nu zoveel dingen over en moet die locatie gewoon een keer zelf meemaken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 9 juli 2005 om 10:39:
He Bart en Marcel,hadden jullie dit gesprek niet op MSN Messenger kunnen doen :D ?

Marcel had zijn MSN niet aan :).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
hey maar hoelang is het rijden naar die blauwe zee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 13:41:

Vanuit?

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gelul weer hier zeg 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 23:57:
de waggel in gendringen

die naam doet me alleen maar denken aan een gans :jaja: :/ ;)

Waarschuw beheerder
die naam doet me alleen maar denken aan een gans

nu je het zegt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:01:
wat een gelul weer hier zeg 8)

Weet jij ook weer wat te verwachten ;).

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 13:41:

Doetinchem wilden ze om 11:00 vertrekken zodat we om half 1 aankomen bij Blauer See. Of is dat geen antwoord op je vraag...

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Doetinchem wilden ze om 11:00 vertrekken zodat we om half 1 aankomen bij Blauer See. Of is dat geen antwoord op je vraag...

jawel nu weet ik precies hoelang je er over doet...thanks (Y)

denk dat ik er met de auto heen ga ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:05:
jawel nu weet ik precies hoelang je er over doet...thanks (Y)

:flower:.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:05:
denk dat ik er met de auto heen ga ;)

Wat jij wilt :flower:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Wat jij wilt .

is er nog plaats in een bus dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:11:
is er nog plaats in een bus dan?

*haalt schouders op*

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
geen flauw idee dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:25:
geen flauw idee dus

:). Correct ;).

Vraag Luc anders even (Y).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
bij ons is de zee ook blauw 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 14:49:
bij ons is de zee ook blauw 8)

Bedankt voor de info knul :flower:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
bij ons is de zee ook blauw

je liegt appie ;)
Waarschuw beheerder
die naam doet me alleen maar denken aan een gans

De busreis gaat via Doetinchem over Gendringen.
Het logo vd Waggel is inderdaad een Gans,dit wat ook logisch is want het ligt in Gendringen.
Vroeger in 900 voor Christus wilde men een Gans(ook wel een Gent genoemd)een ring om zijn nek doen.
Zie daar het ontstaan van Gendringen.

Doetinchem ligt echt pal naast Arnhem voor de onwetende niet Aardrijkundegehadhebbendegast(en) o:)

* De bus zit nog niet vol,dus degene die welwillend tegenover een gezellig reisstaan. Laat mij of LucH even wat horen. De reistijd vanuit Doetinchem zal +- 1uur/1.15minbedragen. We zorgen ervoor dat iedereen die verder weg moet vanuit Doetinchem,aansluiting zal hebben op zijn of haar trein.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 9 juli 2005 om 15:19:
De busreis gaat via Doetinchem over Gendringen.
Het logo vd Waggel is inderdaad een Gans,dit wat ook logisch is want het ligt in Gendringen.
Vroeger in 900 voor Christus wilde men een Gans(ook wel een Gent genoemd)een ring om zijn nek doen.
Zie daar het ontstaan van Gendringen.

:respect: weer wat geleerd!!

Doetinchem ligt echt pal naast Arnhem voor de onwetende niet Aardrijkundegehadhebbendegast(en) o:)

Dat was reeds bekend maar goed moet dat vage trein ding iets daar wel komen he :D.

We zorgen ervoor dat iedereen die verder weg moet vanuit Doetinchem,aansluiting zal hebben op zijn of haar trein.

Jullie zijn geweldig :lief:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Dat was reeds bekend maar goed moet dat vage trein ding iets daar wel komen he .

Met de (Mark van) boemeltrein bedoel je.
Nou ja je bent er zo.
Kijk wat je er voor terug krijgt een prachtige dag(is beloof).

Jullie zijn geweldig .

Gegroet een WYNN

Ist doch gut
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 9 juli 2005 om 15:26:
Met de (Mark van) boemeltrein bedoel je.

Die witte met hier en daar wat geel en blauw idd :).

Uitspraak van Da Phool op zaterdag 9 juli 2005 om 15:26:
Nou ja je bent er zo.
Kijk wat er voor terug krijgt een prachtige dag(is beloof).

Vorige keer dus niet ;).

Ja dat is een ding dat zeker is B). Draag er graag mijn steentje aan bij :D.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Zie daar het ontstaan van Gendringen

ik dacht eigenlijk aan de gans uit Olie B. Bommel, met Zwelgje enzo :bloos: of bestaat dr ook een verband met Gendringen en Tom Poes :vaag:

maar ik laat t je maandag ff weten, waarschijnlijk komen dr 2 personen bij in de bus, als dat mogelijk is natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=408 cacheid=00137352001a9aef54165f501a00d82a7d]http://www.lambiek.net/artists/toonder/toonder_blokkenpuzzel_1946.jpg[/img]
Geen idee,ik zal de geschiedenisboeken er eens op naslaan :)

Gezelligheid kent geen tijd in onze bus.
Is prima ik hoor het maandag dan wel van je.

Waarschuw beheerder
donateur
:D

de zwelbast :o
Waarschuw beheerder
Hij is best eng.
Ik weet nog wel dat ik de film voor het eerst zag.
Het enige moment in mijn leven dat ik echt moest huilen.
Zwelgje moest op een gegeven moment de stad verlaten,
echt tragisch.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat ook altijd te huilen voor de tv tijdens deze film. ook op t moment dat zwelgje het feest van Olie had verpest. Zwelgje kreeg toen straf, echt zielig was dat :(

mooie film :lief: ;)
Waarschuw beheerder
Dat zal dan wel hetzelfde moment zijn.
Hij ging in ieder geval weg bij Oliver.
Dat was echt het meest ontroerende moment uit de film.
Echt een pakkende klassieker blijft het :)

Waarschuw beheerder
jeps ben erbij :D

Waarschuw beheerder
Maandag of dinsdag stel ik de (min of meer) definitieve lijst op. Ga dit weekend ook nog ff recruiten op de ulftse kermis. Altijd wel een paar gasten die mee willen..

Waarschuw beheerder
hahaha op de kermis?
Waarschuw beheerder
Ulftse kermis B) , zo even keet skoppen daar :D

Waarschuw beheerder
Je weet wel, botsautohangen, boksbalslaan en beugels drinken... :D

Waarschuw beheerder
daar gebeurt het dus allemaal ;) :woepwoep:

Waarschuw beheerder
och..weer van die ulftse mafkezen drbij...:nee:

kheb wat maatjes van me geinformeerd....om de bus op te vullen.....khoor het deze dagen van ze..
kzal het vandaag even proberen vast te zetten.aangezien ik vannacht lekker in het vliegtuig stap:)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij helaas niet echt interessante vertrekplaats. ik rij zelf wel via venlo :)

Waarschuw beheerder
venlo is 7 dagen eerder ook een gratis leuk festivalletje(Y)....free funk...
vorig jaar uitstekend vermaakt:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan is ook nog altijd 10days off :P daar ga ik in totaal 5 vd 10 naartoe (l)
Waarschuw beheerder
Oh ja, hier ga ik ook heen.. Wordt een mooi weekend.. (L)

Waarschuw beheerder
dan is ook nog altijd 10days off daar ga ik in totaal 5 vd 10 naartoe

in belgie allemaal>?:@
tering..doe je goed..

als ik niet over 6 uurtjes naar het warme zuiden vloog dan was ik in nederland zowiezo de 5 daagjes ook wel geweest..

fischerspooner, hell, tiefschwarz, miss kittin,..niet verkeerd......al zie ik de meeste wel de 16de op monegros uiteraard B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tom™ op zondag 10 juli 2005 om 22:25:
dan is ook nog altijd 10days off daar ga ik in totaal 5 vd 10 naartoe

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 22:53:
al zie ik de meeste wel de 16de op monegros uiteraard

bladiebla :z ;p

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 22:53:
als ik niet over 6 uurtjes naar het warme zuiden vloog dan was ik in nederland zowiezo de 5 daagjes ook wel geweest..

maar veel plezier in ieder geval (F) ben wel benieuwd hoe dat feestje in barcelona was :D

en ik ga maar weer aan t werk in t bruisende bredase nachtleven :vaag: :(

Waarschuw beheerder
en ik ga maar weer aan t werk in t bruisende bredase nachtleven

en en en was het vet?
Waarschuw beheerder
Er zullen hier foto's genomen worden door Partyflock!

:X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op maandag 11 juli 2005 om 18:32:
Er zullen hier foto's genomen worden door Partyflock

:no:

Jammer, jammer, jammer, jammer, jammer! :(

Als Tom en Eric nu eens hun camera's thuislieten! Op zich prima maar op deze manier gaan er volgend jaar natuurlijk veel meer NL-ers naar Blauer See en dat terwijl het zo lekker onbekend en underground is! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan open geen topic :P

Exposure komt er altijd ;) En alleen de liefhebbers bezoeken het buitenland. Toen ik 2 jaar geleden naar SMS ging was er ook "geen" Nederlander. We vinden altijd wel weer iets unieks en ik vind als fotograaf zijnde dat ik dit soort speciale evenementen juist vast moet leggen. Dit is speciaal (l)

Waarschuw beheerder
inderdaad tom :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
okey, ben dr 100% zker bij :D cossie gaat ook mee, en misschien nog een maatje :)

Waarschuw beheerder
dope :yes:

Waarschuw beheerder
laat pulse.demon.nl en beatfreax maar foto's maken, die maken tenminste sfeerreportages en niet 12 pagina's vol foto's met alleen koppen erop. Kan pf een voorbeeld aannemen.
Waarschuw beheerder
donateur
anders scheer je ff alle fotografen over 1 kam :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp jouw mening vanuit fotograaf-oogpunt, maar heb je zelf als liefhebber niet zoiets dat sommige festivals gewoon onbekend moeten blijven voor het grote publiek (in hoeverre dat kan uiteraard)?! :)

Waarschuw beheerder
Dit festivalletje is zo klein, zelfs veel Duitse partygangers kennen het niet eens. En dan heb ik het niet over lui die uit de buurt komen van Frankfurt maar over mensen uit de omgeving Dusseldorf (Ratingen ligt tegen Dusseldorf aan). Alleen de mensen die echt in het wereldje zitten kennen dit feestje en dat komt de sfeer daar echt wel ten goede.

Vorig jaar de hele dag regen gehad, maar de sfeer was zo ultiem goed. De organisatie deelde grote tentzeilen uit die door de menigte omhoog werden gehouden zodat iedereen een beetje droog uit zn dakkie kon gaan. Zie je het al voor je in NL ik niet.

Maar Tom ik zag net dat je al heel wat fotoshoots had gedaan, laat maar zien dat je een mooie sfeerreportage kunt maken hier voor pf!
Waarschuw beheerder
Dan open geen topic

Exposure komt er altijd En alleen de liefhebbers bezoeken het buitenland. Toen ik 2 jaar geleden naar SMS ging was er ook "geen" Nederlander. We vinden altijd wel weer iets unieks en ik vind als fotograaf zijnde dat ik dit soort speciale evenementen juist vast moet leggen. Dit is speciaal

Het is niks persoonlijks,voor mij hoeft het alleen niet zo zulke foto's op een bekendere site bij dat soort feesten. Dat geldt dus ook voor een beatfreax en pulse demon. Maar ik weet dat ik teveel romantiseer,dat krijg je met romantici.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar ik weet dat ik teveel romantiseer,dat krijg je met romantici.laatste aanpassing 12 juli 2005 17:52

ah wat lief ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 23:22:
ah wat lief

Romantisch ventje hoor die Tim! :)

Op Blauer See doen we een dinertje bij kaarslicht... Flesje wijn erbij! :9

Waarschuw beheerder
hihihihihihi
Waarschuw beheerder
Op Blauer See doen we een dinertje bij kaarslicht... Flesje wijn erbij!

Op de main heb ik een tafeltje voor ons gereserveerd bij gastheer Väth.

Waarschuw beheerder
Op Blauer See doen we een dinertje bij kaarslicht... Flesje wijn erbij!

Op de main heb ik een tafeltje voor ons gereserveerd bij gastheer Väth.

zou ik mogen aanschuiven heren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 16:17:
Maar Tom ik zag net dat je al heel wat fotoshoots had gedaan, laat maar zien dat je een mooie sfeerreportage kunt maken hier voor pf!

zijn ruhr in love sfeerreportage was PERFECT!:D

Maar tim has got a point....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 13:43:
zou ik mogen aanschuiven heren?

Een derde persoon kan de romantiek ernstig verstoren dus liever niet! Ik weet echter zeker dat heer Vath wel graag wat gezelligheid van je wil hebben! Nodig je hem uit! :)

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
[img width=466 height=659 cacheid=000964c6001ac0db9ee3def21a00dad0f0]https://partyflock.nl/images/upload/27245_original.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga wel met zijn dochter tafelen :P

Waarschuw beheerder
ik ga wel met zijn dochter tafelen

nou ja dan blijft alleen nog zijn vrouw over...en bedankt :[

Waarschuw beheerder
De busreis gaat niet door, weet zeker dat het haalbaar is maar dan had ik er eerder mee moeten beginnen. Heb gewoon geen zin om zelf geld bij te gaan leggen. Denk dat het nu een herbergje wordt en gewoon met de auto.
Waarschuw beheerder
donateur
Neeeeeee dat ga je niet menen?! :(:'( is er niet een mogelijkheid dat het toch door ken gaan, want anders ken ik nooit daar terecht komen en ik denk dat ik niet de enige ben..

Als het wat duurder word dan maakt mij dat niet zoveel uit, ik wil hier gewoon supergraag heen!!

Waarschuw beheerder
herberg dan kan ik ook niet mee......:'(
ik moet de volgende dag gewoon werken dus....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
net ff geregeld dat ik toch niet hoef te werken:D

Waarschuw beheerder
kenker de kenker...geen blauer see voor mij dit jaar :(

Waarschuw beheerder
Als we er allemaal hetzelfde over dachten zou het makkelijk zijn geweest. Jij vindt een paar euro meer niet erg, de ander wel. De een wil tot het einde blijven, de ander neemt genoegen met een uurtje minder. Al met al teveel moeite omdat binnen 2 weken goed op elkaar af te stemmen. Vind het zelf ook jammer maar geraak er hoe dan ook.

Waarschuw beheerder
2 Elise, mooizo, heb een leuk herbergje gevonden waar we tegen een zeer zachte prijs kunnen overnachten. Althans, er is ook nog een after in de harpune :D

Waarschuw beheerder
2 luc H:

kan je geen klein busje regelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Luc! Ik wil mee!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je menen :S .

Uitspraak van Mars.. op maandag 18 juli 2005 om 18:43:
Luc! Ik wil mee!! :@

Ja Luc :@.

Potjandikkeme!!

*of pass even een route beschrijving o:)*

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet niet hoe we met auto`s zitten maar ben bang dat die aardig vol zitten. Als er een plaats vrij is kunnen jullie natuurlijk mee.

Routebeschrijving, gewoon bij arnhem de grens over, vervolgens dortmund aanhouden alwaar je vanzelf afslag ratingen tegen komt.

2 Fietspomp: Kan wel, gaat de prijs ook weer flink omhoog en aangezien mijn andere optie veel makkelijker en tevens goedkoper is kies ik daarvoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Eitje dus B).

Gaat wel goed komen zie ik alweer (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
hmm best klote grote bus niet meer..hopelijk kan ik op t feesje de dag ervoor nog een plaatsje bij iemand in de auto vinden o:)
Waarschuw beheerder
donateur
:(

Heb die maandag al vrij geregeld!

Ik ga wel liften ofzo :/

Waarschuw beheerder
Neem aan dat jij sowieso wel met ons mee kunt. Denk dat we met 3 auto`s zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Top! (Y)

Toch ga ik zelf ook nog even achter een busreis aan! Ik neem aan dat je al de mogelijkheden hebt onderzocht, maar informeren bij enkele busmaatschappijen kan nooit kwaad natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Kan zeker geen kwaad, probleem is, dit feestje is over 2 weken al. Voor veel busmaatschapijen is dit erg kort dag wat kan leiden tot een hoger tarief. Tevens zou ik dan zo snel mogelijk 40 (gelieve 50) mensen bij elkaar zien te krijgen waarvan je zeker op aan kunt dat ze ook daadwerkelijk gaan. Voor mij ondoenlijk maar ik wens je succes! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bart, ga jij rijden?! :d

Na alle verhalen die ik gehoord heb (en bedankt Luc en cornuiten :@:9) wil ik hier gewoon zo graag naartoe, zou wel erg relaxt zijn als jij de auto pakt! (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 18:56:
Als er een plaats vrij is kunnen jullie natuurlijk mee.

We kijken wel ff over hoe en wat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 18 juli 2005 om 21:20:
Bart, ga jij rijden?! :d

Wel zo makkelijk lijkt me.

Uitspraak van Mars.. op maandag 18 juli 2005 om 21:20:
We kijken wel ff over hoe en wat :)

Komen er hoe dan ook wel (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Wederom zeer goed bezig kerel!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 18 juli 2005 om 21:31:
Wederom zeer goed bezig kerel!! :respect:

Ja joh (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doe jij trouwens in het forum?? :O

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 18 juli 2005 om 21:49:
Wat doe jij trouwens in het forum?? :O

:9

Ja ja, soon ben ik exit op dit Forum :[ .

Duurt niet lang meer, ik kick al lichtelijk af (Y).

PBtjes gaan het worden!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 19:58:
Zoals alle jaren is ome Sven weer van de partij. Op het hoofdpodium zal hij je meenemen in een reis door de wereld die "elecktronische muziek" heet. Al met al zal hij zo`n 8 uur achter de decks staan (icm de becks en andere geneugten)

Jaaa..... en zo kan je dan ook een super mix downloaden van maar liefst 6 uur.... Sven op zn best. Dit jaar toch maar eindelijk eens een kijkje nemen :yes:
Waarschuw beheerder
:respect: 2 Koning Väth

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 19 juli 2005 om 06:49:
2 Koning Väth

zo'n koning was ie vorig jaar op Blauer See absoluut niet eerder een aanfluiting. Moet wel zeggen dat ie dit jaar op Love Family Park wel goed zn best deed.

Waarschuw beheerder
Je hebt alleen maar geminimaalt heumeu, u heeft geen recht van spreken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond ook niet dat Sven Väth toen geweldig draaide, maar die minimalheumeu van een Marnix heeft inderdaad geen recht van spreken... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 14:33:
Je hebt alleen maar geminimaalt heumeu, u heeft geen recht van spreken

das niet waar, heb zeker wel een tijd bij ome Sven staan kijken. Hij kan het zeker wel, heb ook zeer veel respect voor wat deze meneer voor de techno heeft betekend, maar af en toe zou ie gewoon wat minder moeten snoepen... :D

Waarschuw beheerder
maar af en toe zou ie gewoon wat minder moeten snoepen...

ja joh snoept ie zoveel?
Waarschuw beheerder
donateur
af en toe

dat zou idd heel wat schelen :P Maar ik moet zeggen.. soms draait ie ZO ontzettend VETH... en soms.. tja.. dan loop ik gewoon weg :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 18:07:
2 Elise, mooizo, heb een leuk herbergje gevonden waar we tegen een zeer zachte prijs kunnen overnachten. Althans, er is ook nog een after in de harpune

klinkt goed...:)

Waarschuw beheerder
weet ik marnix, geef ik je ook gelijk in. Hoe hij vorig jaar aan het einde van de dag op het podium stond :D Als iemand die foto`s nog kan vinden, was iets van nachtdigital.de...
Waarschuw beheerder
Vond ook niet dat Sven Väth toen geweldig draaide, maar die minimalheumeu van een Marnix heeft inderdaad geen recht van spreken...

Minimalheumeus hebben nooit enig recht van spreken jwt :9

maar af en toe zou ie gewoon wat minder moeten snoepen...

:x

Hoe hij vorig jaar aan het einde van de dag op het podium stond

BOEIEND! Kniel voor de koning :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 19 juli 2005 om 17:19:
BOEIEND! Kniel voor de koning

Knielen mag, bukken lijkt me niet zo verstandig! :x

Waarschuw beheerder
Knielen mag, bukken lijkt me niet zo verstandig!

whahahahaha (Y)
Waarschuw beheerder
Knielen mag, bukken lijkt me niet zo verstandig!

Was? Sven is doch keine schwule na!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat de bus niet doorgaat :( maar toch wel aanwezig :) :D
Waarschuw beheerder
[Luc] Weet je wat het ook is, als je om 9 uur uit ratingen weg gaat kun je de trein in doetinchem wel halen maar dan kom je nog niet veel verder dan arnhem. Das het geeikel wat ik eigenlijk niemand wil aandoen.:) [/Luc]

Waarschuw beheerder
gewoon van 13.00-22.00uur hawtin vs villalobos, weet wel dat we sowieso vroeger binnen moeten zijn dan vorig jaar!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik jou weinig ga zien Marnix o:)

Of die twee moeten op de main staan,dat noemt men in Gendringen catastrofaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 20 juli 2005 om 12:19:
Ik denk dat ik jou weinig ga zien Marnix

Of die twee moeten op de main staan,dat noemt men in Gendringen catastrofaal

denk het ook Tim,maar goed ik ga me wel goed vermaken achter de tribune, misschien loop ik de tribune nog wel ff op om te zwaaien! ;)

Waarschuw beheerder
Ik zeg half 10 vertrekkken, half 11 daar bij het herbergje, half 12 bij de ingang. Meer dan op tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik even niet te gek doen bij Rockit :$ ik wil er ook vroeg zijn
Waarschuw beheerder
Ik zeg half 10 vertrekkken, half 11 daar bij het herbergje, half 12 bij de ingang. Meer dan op tijd.

Vroeg genoeg,lijkt me een prima plan.

Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik kaartjes kan halen? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 10:52:
Weet iemand waar ik kaartjes kan halen?

Alleen aan de deur...
Waarschuw beheerder
Zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmmmm !!! op donderdag 21 juli 2005 om 11:10:
Zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

Waarschuw beheerder
en hoeveel mensen kunnen er op dat terrein?

heb niet zo veel zin om voor lucht naar duitsland te rijden haha
Waarschuw beheerder
Genoeg er zijn voldoende kaarten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 11:30:
en hoeveel mensen kunnen er op dat terrein?

heb niet zo veel zin om voor lucht naar duitsland te rijden haha

Gewoon op tijd gaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad een aanrader. Het is een mooi terrein en je hebt er een leuke dag dus waarom zou je (te) laat vertrekken?!

Als je voor 13u binnen bent is er geen enkel probleem denk ik!

Waarschuw beheerder
Ik ben druk bezig vrienden te overtuigen dat ze mee moeten, maar het gaat nog niet echt van harte bij de meesten :(

maar voor 13:00 binnen moet te doen zijn :)
Waarschuw beheerder
Dan ga je toch alleen..ik weet zeker dat je je vermaakt daar(je ogen uit kijkt).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op donderdag 21 juli 2005 om 17:02:
Dan ga je toch alleen..ik weet zeker dat je je vermaakt daar(je ogen uit kijkt).

helemaal mee eens! :)

Waarschuw beheerder
mensen(Y)
ben net terug van 2 weekies vakantione....wat bemerk ik tot mn grote verbazing.gaat die gvd reis niet door>?:O
:@

alst moet ga ik wel vanuit gendringen met de trein..fuckit....maar wel weer even minder zeg...
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm sja je doet r nix aan he... :)

Waarschuw beheerder
Als jij mij zekerheid had kunnen bieden voor 15 man was er niks aan de hand geweest :)
Waarschuw beheerder
Of Bloemendaal eindfeest of dit...........dit lijkt me echt erg leuk feest.
Waarschuw beheerder
Twee totaal andere dingen..wereld van verschil qua publiek.

Waarschuw beheerder
nou ik had het wel geweten..Bloemendaal of Blauer See ik had zeker voor Blauer See gekozen :D

Waarschuw beheerder
Als jij mij zekerheid had kunnen bieden voor 15 man was er niks aan de hand geweest

als ik niet 2,5 weken in frankrijk was geweest was dat ook makkelijk gelukt(Y)
kben net terug...en ervor waren er andere bezigheden..maargoed..fuckit..
komt wel goed(Y)
Waarschuw beheerder
misschien valt er nog wel iets te regelen met de barbecue? Zat mensen die nog geen vervoer hebben en die daar wel aanwezig zullen zijn (looks at meself) dus als iemand nou zo slim is een busje daar mee naar toe te nemen (milos, doet die vw het nog?) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heeft milos een vw boes? :)

Waarschuw beheerder
We zijn op dit moment met 3 auto`s, 15 personen wie mee kunnen dus (we zijn sowieso met 15 personen). Een auto extra zou voldoende zijn maar ik denk niet dat er van ons nog meer mensen zijn die gaan rijden. Daarbij komt ook nog eens dat wij zondagavond niet terug gaan, blijven overnachten in een herbergje daar (of in de harpune :))

Waarschuw beheerder
http://www.groovetrackers.com/news/6500

Waarschuw beheerder
heeft milos een vw boes?

nee..maar kben in onderhandeling met mn ouwe lui om er een te kunnen krijgen als ik jarig ben......over 3 weekies...
maargoed...zo'n echte ouwe VWbus gaat nooit lukken.veels te duur.....maar ig een die lekker groot is en die ik zelf kan painten aan de buitenkant!:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb pas geleden nog zitten zoeken naar een vette bak om te toeren :P

wat vind je hiervan:

[img width=640 height=480 cacheid=00137735001b2fbd18fa24671a00e052fd]http://www.pinzgauer.uk.com/images/THW-Pinzgauer.JPG[/img]

zag er pas geleden eentje te koop staan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind deze wel heel erg wijs! :yes:

[img width=350 height=254 cacheid=000986f4001b321504d9c7971a00e07618]http://www.hubcapcafe.com/i/2001/mn_bug_in/vw_6701.JPG[/img]

Wie regelt zoiets voor naar Blauer See en voor naar SMS? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand enige idee of er ook beetje goedkope hotels daar in de buurt zijn? voor een overnachting
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat het lekker weer wordt trouwens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand enige idee of er nog een beetje goedkope hotels daar in de buurt zijn? voor een overnachting
Waarschuw beheerder
donateur
1 keer overnachten lijkt me voldoende hoor TechnoFreak #1 :)

Waarschuw beheerder
tom heeft zeker de loterij gewonnen>?8)

die van de renzo ziet er al vele malen beter uit...dessalnietemin kost zijn plaatje in het echt nog steeds 10 ruggen8)

(Y)
Waarschuw beheerder
is er niet toevallig bij iemand een plekje vrij in de auto dan!?!?

Zou er heel graag heen gaan, maar heb tot nu toe nog geen vervoer kunnen regelen!!

Is het met openbaar vervoer ook te bereiken dan!?

Zaterdag eerst maar ff op RockIt kijken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
In Dusseldörf hotel zoeken lijk me goed....thnx voor de advies.

En hoe zit het met 'Nederlandse auto's controle'? geen zin om Nautre One tafarelen mee te maken :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoFreak #1 op dinsdag 26 juli 2005 om 14:09:
In Dusseldörf hotel zoeken lijk me goed....

Kun je gelijk naar de after in de Harpune in Dusseldörf ;)

www.harpune.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Afgelopen 2 jaar geen controle maar gezien het feit dit festival aan populariteit wint onder de nederlanders weet je het maar nooit

Waarschuw beheerder
is onze overnachtingsplek in dusseldorf?

Waarschuw beheerder
Nopes, in ratingen
Waarschuw beheerder
gezien het feit dit festival aan populariteit wint onder de nederlanders

Jammergenoeg wel ja

Waarschuw beheerder
Achja, het zal de sfeer + locatie sowieso niet ten nadelen komen en dan is het voor mij eigenlijk voldoende. Of er nu 10 of 200 nederlanders zijn, het wordt sowieso weer dik.
Waarschuw beheerder
..en dan ben ik net die 201ste nederlander, want nèt terug van vakantie en ik hoor dat ik mee kan naar Blauersee! :D :D Gaat zéker leuk worden!
Waarschuw beheerder
Eeey, es gibts wieder ein geile party in der naehe...

der Ort des Geschehens ab 10h allen Geheimagenten und Spionen aus ganz Deutschland und den umliegenden Nachbarländern zur Durchsuchung freigegeben.

LOL :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hou deze link in de gaten voor het weer daar ;)

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/5151/weersverwachting/
Waarschuw beheerder
jeuj..plekkie over in de auto.

toch maar even een kijkje nemen dan :)
Waarschuw beheerder
maat van me moet eerst trainen om 11:00 uur kunnen er pas rond een uur of 2 zijn. Is dat een probleem ivm de aanschaf van kaarten?

Is er iemand die me daar iets zinnigs over kan zeggen?
Waarschuw beheerder
Je komt wel binnen,dat kan ik je met veel zekerheid zeggen.
Ga voor de derde keer en dit jaar zijn we er voor het eerst voor 14.00 maar dat komt door omstandigheden.
Jaren ervoor waren we er altijd om 14.30 pas.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand of er lockers daar aanwezig zijn?

Waarschuw beheerder
Afgelopen 2 jaar niet

Waarschuw beheerder
Wij GAAn NU WEG!!! WEITER!! Wir machen fucking weiter

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat ik al vroeg was 8)
Waarschuw beheerder
Zin in...
Dadelijk lopen we in een rondje met zn allen het Ratingse dal binnen en horen het geluid heen en weer kaatsen (L)
Waarschuw beheerder
donateur
YEAH zin in!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Na de fantastische bbq toch nog gelukt om mee te kunnen :D heb er nu ook superveel zin in! Over paar uurtjes heerlijk in de modder dabben, yeah :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan nu vertrekken....ZIN ZIN ZIN :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat zeker goedkomen vandaag, vertrekken over een uurtje! :)

Uitspraak van Uneek op zondag 31 juli 2005 om 09:06:
de fantastische bbq toch

Dat was het zeker B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bijna onderweg! zin in! :D
Waarschuw beheerder
[img width=914 height=229]http://www.blauersee.info/var/popup.gif[/img]

eerst nog even wat dingen fixen en dan bij mr. väth op de koffie. het weer ziet er iig al goed uit

Waarschuw beheerder
te brak van rockit.......te weinig geld op de bankrekening.....te erg kloteweer...

milos skipt blauer see.....meiner entschuldigung:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 10:45:
te brak van rockit.......te weinig geld op de bankrekening.....te erg kloteweer...

milos skipt blauer see.....meiner entschuldigung

mietje...

Waarschuw beheerder
je moeder :flower:
Waarschuw beheerder
hahaha (Y):)

Waarschuw beheerder
tis stom maar kheb gister afschuwelijk veel rose gedronken na rockit wat erin resulteerde dat ik om half 7 nog aan t tollen in mn bedje was...8)
en mn vervoer wilt me alleen nog afzetten, al mn maten zijn te brak...(NOG brakker dan ik)
8)
Waarschuw beheerder
ben gister ook nog naar de poema geweest :)

van 7 tot 10 beetje geslapen..zo in de auto nog f uurtje pitten...gaat goed komen..

mietje! :[

Waarschuw beheerder
ik word oud...:/

8)
Waarschuw beheerder
ghehehehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan nu vertrekken... hier giet het pijpestelen :/

hopelijk niet in Ratingen
Waarschuw beheerder
donateur
gvd baal stierlijk dat ik vandaag moet werken:s
Waarschuw beheerder
Dan ben je niet de enige..
Waarschuw beheerder
Net ff gebeld naar een vriend van me die daar nu is..
Hawtin is ziek en komt dus niet draaien..
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Baal er zwaar van dat ik niet ga...
Vrijdagavond naar de MS Stubnitz geweest, niet geslapen en zaterdag een superleuke minimal bbq gehad.
Maandag weer beginnen om 7 uur... dus ff geen Blauer See...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op zondag 31 juli 2005 om 15:52:
Hawtin is ziek en komt dus niet draaien..laatste aanpassing 31 juli 2005 16:00

[img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]

Ah nee, das wel lullig, is voor veel menschen toch wel grote reden om daar heen te gaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja is zeker lullig..
Waarschuw beheerder
donateur
Ziekelijk goed feest! In Duitsland snappen ze het!! Erg knap als ik dit jaar nog een beter feest ga meemaken!! :respect:
Waarschuw beheerder
Ik zie dat je naar sms gaat..

Waarschuw beheerder
donateur
wowww!!! wat een geweldige dag... locatie, de regen, sven vath, villalobos, en veel gezellige mensen :D bedankt allemaal voor deze superdag :D

en bart en marcel, in tijden niet zo gelachen... :D was echt helemaal top!!! :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 926, 664, 610}
Artiest Wesdex
Waarschuw beheerder
wauw
Waarschuw beheerder
donateur
poef sven väth... (L) Het was fenomenaal!!!
Werkzaam bij GZG Amsterdam
Waarschuw beheerder
Allejezus, wat een feest. Net als vorig jaar regen, maar wat zou dat!?! Dinky was een leuke opwarmer, lekker platen gehoord. Het wachten was uiteraard op Der Mann mit der goldenen Platte. Toen meester Vath op het podium verscheen kon het feest pas echt beginnen, en hoe! Weer alleen maar topplaten gehoord (sommige 3 keer, haha) en wat stond hij het publiek weer gek te maken. Een stuk frisser als vorig jaar, maar zeker niet minder gestoord. Het is en blijft een ras-entertainer, man wat heb ik van zijn performance genoten. Scheiz an die regen en gaan! Op naar volgend jaar..

Waarschuw beheerder
Hawtin geen seconde gemist, Villalobos draaide echt gruwlijke platen, Dave Angel - Airbourne :respect:
Waarschuw beheerder
nah...was voor mij toch echt een bevestiging dat ik gewoon niet meer naar minimal feesten moet gaan... is gewoon niet mijn kopje thee :)

al met al wel een vet gezellig dagje gehad.

frisbee-en was het tofst B)

Waarschuw beheerder
Hawtin geen seconde gemist, Villalobos draaide echt gruwlijke platen, Dave Angel - Airbourne

Ja , die remix was zekers vet, later in de harpune was die ook gaaf...heb erg genoten van duitsland

Waarschuw beheerder
Pfff, wat was het wederom vet. Regen op Blauer See (L), kan voor mij niet beter!
Dinky opende de dag leuk. Beetje acid in de koelkast was dan ook een leuke binnenkomer. Nog een aantal bekende plaatje kwamen voorbij die ik zo even niet weet. Al met al leuk en aardig maar iedereen staat te wachten op ome sven. Bij opkomst werdt er dan ook luidkeels gejoeld en geschreeuwd voor dit stukje antiek uit de housescene. Vanaf dat moment die ganze tag op de main gebleven. Waar ik de laatste tijd toch veel meer minimalere feestjes opzoek wist hij mij de gehele dag te boeien. Van lekker houssie tot electro. Mooiste momenten van de dag:

Legowelt - Disco Route
Anthony Rother - Father
Timbuktu - Pan-African Electro Dub
En dat laatste nummer voordat de microfoon werdt gepakt, Solvent - Radio Gaga (L). Betere afsluiting had ik me niet kunnen wensen.

Voor mij staan deze platen synoniem aan Svennemans (Zijn ook allen te vinden op z`n Sound of the 1,2,3,4,5th Season compilation). Ondanks dat je ze al zo vaak gehoord heb, met sven, regen, in het woud, het meer, de tribune, duitse uitzinnigheid lijkt het puzzelstukje op z`n plaats te vallen.
Heb nu alleen nog gigantisch last van m`n oren, heb het echt zelden zo erg gehad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat een wereld plaat....

Sven Vath blijft een klasse appart, niet echt door zijn draai kunsten. Maar er is er geen een die het publiek zo kan bespelen als hij. Hij kreeg iedereen zo op zijn hand.
Draaide soms echt juweeltjes van platen, en de sfeer vooraan was super, Heb hier zeker wel een paar uur gestaan.
Waarschuw beheerder
het was echt een superfeest! Mn eerste echte duitse festival, en er gaan er sowieso meer volgen..ik had nog geluk dat er een paar mensen af hadden gezegd zodat ik nog mee kon reizen/slapen met de GKW, bedankt hier nog voor!

Sven Vath was echt super, hij hield me gewoon bezig op de main, zodat ik ook maar weinig van villalobos heb meegekregen..heerlijk energierijk en een rasentertainer idd

Sfeer was geweldig, ik durf zelfs te stellen dat de regen hier aan bij droeg, en de locatie is ook werelds..pff dit gaat me wel even duren om bij te komen

Waarschuw beheerder
Is onze koekenbakker nog thuis gekomen dan?

Of het moment dat sven aan het einde de microfoon pakt
"Tanzen in regen ist doch so geil!!!" waarna die weer met zo`n smerige glimlach (zoals alleen hij het kan) het publiek in kijkt en al die handen in de lucht.

Hmmm, langzamerhand begint de film steeds langer te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Graag gedaan Steph ;) heel leuk dat je mee ben gegaan!

Zit nu ook nog steeds na te genieten! Heb echt een van m'n beste feesten beleeft! Stonden met een hele leuke groep mensen te feesten, probeerde ook contact te leggen met wat Duitsers maar dat was verbaal niet zo'n succes, aangezien mijn Duits slechter dan slecht is.. maar gelukkig heb je niet altijd woorden nodig om elkaar te begrijpen! Was een dolle boel, ging heerlijk los! Cool om te zien hoe de Duitsers feesten!!

Ik wil terug!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :respect: :respect:

Mensen mensen mensen mensen mensen!

Wat een wereldeditie was deze Blauer See! Geweldige groep mensen, heerlijke regen (+ zeil) en 6 uur Svennemanstechno!

Dit is samen met Ruhr in Love het beste feest van 2005 voor mij!

Abrikozenjam, Ovide en de driewieler wat een pannekoeken! ppprrtttt :bier:
Waarschuw beheerder
Ah nee, das wel lullig, is voor veel menschen toch wel grote reden om daar heen te gaan..laatste aanpassing

Ik heb hem niet gemist hoor.

Was weer een lekker feest.
Was war Sven in Ubervorm :respect:
Waarschuw beheerder
Maar hawtin draait toch altijd heeeeeeeel erg goed
Waarschuw beheerder
BOEIEND..het is Blauer See,wat boeit mij nu of Hawtin er niet is.

Waarschuw beheerder
zo laat nog op beste tim>?
zeker naar de waggel geweest>?
8)
:bier:
Waarschuw beheerder
He Afhaker ;)
Nee ben gewoon nog op,ben nog zo opgewekt dat ik niet kan slapen.
Maar goed zul jij wel geen last van hebben na Rockit o:)
Je hebt weer een vreselijke 'natte'(L) editie van Blauer See gemist
Waarschuw beheerder
Ik moest werken anders was ik zeker gegaan..
Maar dan was ik zeker toch voor hawtin gegaan. Dat was dan mijn "hoofdact" van de dag geweest en als die weg is valt het tegen..

Nog mensen die naar Poller Wiesen gaan???

Waarschuw beheerder
He Afhaker
Nee ben gewoon nog op,ben nog zo opgewekt dat ik niet kan slapen.
Maar goed zul jij wel geen last van hebben na Rockit
Je hebt weer een vreselijke 'natte' editie van Blauer See gemist

anders hou je even je bek tim :@
;)

ik heb al 3 dagen een kater van rockit.maar kblijf gewoon dordrinken;)

gast ik wil echt graag naar neetjur wan 1 a 2 dagen..kunnen we niet wat regelen>?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 2 augustus 2005 om 01:35:
Nog mensen die naar Poller Wiesen gaan???

:yes:
vorig jaar was geweldig:respect: ondank mijn dikke kater

Waarschuw beheerder
pollerwiesen present)Y'

Waarschuw beheerder
jammer dat je gemist hebt milos! het was beter dan ruhr...;)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 02:11:
pollerwiesen present

Present!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 10:01:
pollerwiesen present

Present!
Waarschuw beheerder
Ben niet bij pollerwiesen er is een veel mooier feest dat weekend :)
Waarschuw beheerder
donateur
oh fck ja.. Boompjesdans!
Waarschuw beheerder
Nee Gendringse kermis o:)
Waarschuw beheerder
Heinz citeer top bottom 2 augustus 2005 01:35[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
Heinz Ik moest werken anders was ik zeker gegaan..
Maar dan was ik zeker toch voor hawtin gegaan. Dat was dan mijn "hoofdact" van de dag geweest en als die weg is valt het tegen..

Jammer als je met zo'n instelling naar een feest gaat (voor jezelf)... Als je dus was gegaan was het feest tegen gevallen?
Waarschuw beheerder
Ik vind het altijd zo lekker om tegen zulke mensen in de gaan (L).
Domkopf 1e klas als je het mij vraagt ;)
Waarschuw beheerder
Echt een topfeest! Ondanks Hawtin, de regen, de Heineken voor 3,50 en de afwezigheid van sta-toiletten toch nu al één van mijn beste feesten van dit jaar.

Zaterdag DV en Voltt... kan niet wachten!
Waarschuw beheerder
donateur
je kan toch ook staand pissen in zo'n dinky? links van je is een pisbak ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 19:57:
Anthony Rother - Father
En dat laatste nummer voordat de microfoon werdt gepakt, Solvent - Radio Gaga

Wat was ik graag gegaan! Nu hopen dat het volgend jaar lukt.

:( En dit moest ik dus missen. Het zijn echt kippenvel platen!

Waarschuw beheerder
jammer dat je gemist hebt milos! het was beter dan ruhr...

hmmzzz..elise gaat even hard gebeten worden volgend feestje :[
gvd beter dan ruhr...:nee:
dat kan toch gewoon niet:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Harm* op dinsdag 2 augustus 2005 om 11:36:
Jammer als je met zo'n instelling naar een feest gaat (voor jezelf)... Als je dus was gegaan was het feest tegen gevallen?

Ja neem aan dat voor veel mensen Hawtin toch wel degene is waar veel mensen voor komen. En als die dan afhaakt dan zal dat zeker tegenvallen.
En nee, ik laat er niet mijn dag door verneuken.

Uitspraak van Da Phool op dinsdag 2 augustus 2005 om 11:47:
Ik vind het altijd zo lekker om tegen zulke mensen in de gaan .
Domkopf 1e klas als je het mij vraagt

Goh, zolang iedereen dezelfde mening heeft als mij is alles goed maar zodra ik rechtdoor ga en de andere iets naar links dan word meneertje boos..
Jammer..
Waarschuw beheerder
Ja neem aan dat voor veel mensen Hawtin toch wel degene is waar veel mensen voor komen

Goh, zolang iedereen dezelfde mening heeft als mij is alles goed maar zodra ik rechtdoor ga en de andere iets naar links dan word meneertje boos..
Jammer..

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 2 augustus 2005 om 13:32:
Ja neem aan dat voor veel mensen Hawtin toch wel degene is waar veel mensen voor komen. En als die dan afhaakt dan zal dat zeker tegenvallen.

Uit je opmerking begrijp ik dat je er nog nooit bent geweest anders had je wel beter geweten. Als Sven Vath echter niet was komen opdagen dan was het wel wat anders geweest, maar BS is totaal niet afhankelijk van Hawtin! :no:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 13:30:
gvd beter dan ruhr...
dat kan toch gewoon niet

Toch was het zo Milos, al was RIL natuurlijk een heel ander soort feest! :)

Waarschuw beheerder
okeoke...ik verlies;)
Ja neem aan dat voor veel mensen Hawtin toch wel degene is waar veel mensen voor komen. En als die dan afhaakt dan zal dat zeker tegenvallen

ik wist het al VOOR RIL.....maar het werd me toen alom duidelijk dat het er op sommige feesten niet toe doet wie er draait...

ene dj paul bij de monochrome heeft me laten housen en genieten als nooit tevoren...
fuck liebing en de rest verder op.
dat is echt heerlijk(Y)

Waarschuw beheerder
En nee, ik laat er niet mijn dag door verneuken.

Was blij dat Villalobos alleen draaide, en dat zeg ik als Hawtin fan van het eerste uur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 2 augustus 2005 om 13:52:
Uit je opmerking begrijp ik dat je er nog nooit bent geweest anders had je wel beter geweten. Als Sven Vath echter niet was komen opdagen dan was het wel wat anders geweest, maar BS is totaal niet afhankelijk van Hawtin!

haha idd ja :)

ik kwam absoluut niet voor de muziek, vond er geen drol aan :)
maar die lokatie is gewoon zo ubercoolisch B) Dan een berg leipe duitsers...heb me heel de dag kapot gelachen..en als je dan ook nog een frisbee meeneemt komt het helemaal goed...

enige jammere was wel dat me wiet werd afgepakt, het bier 3,50 was en er toch wel wat van die bietsende duiters rond liepen...

maar heb echt een leuke dag gehad.
Waarschuw beheerder
Nee ik ben er nog nooit geweest en kan idd ook niet over de locatie meepraten..

Maar als ik naar een feest ga ga ik toch voor de muziek..
Waarschuw beheerder
donateur
zeg rikker, zat jij aan de kartoffelsalat?
Waarschuw beheerder
Nee ik ben er nog nooit geweest en kan idd ook niet over de locatie meepraten..

Maar als ik naar een feest ga ga ik toch voor de muziek..

Op de feesten in Nederland ga ik wel voor de line-ups,daar buiten kan het me vaak niet zoveel schelen.
Het gaat dan niet om het principe dat het gras altijd groener is bij buren,maar puur om het sfeertje.
Feesten met sfeer in Nederland ben ik uberhaubt niet tegen gekomen het laatste jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:44:
Feesten met sfeer in Nederland ben ik uberhaubt niet tegen gekomen het laatste jaar

5 days off :jaja:

Waarschuw beheerder
FYM, after van rockit in de poema

Waarschuw beheerder
zijn echt wel feesten met sfeer in nederland...maar niet zoals de duitse(Y)

Waarschuw beheerder
damn vergeet helemaal doornroosje met krause duo daar hing een vet sfeertje :D

Waarschuw beheerder
zijn dr genoeg.maar weinig bij feesten op grotere schaal dan tot 1000 man.

in duitsland is de sfeer zowiezo anders....dat kan je hier weer niet vinden....maar dat weerhoud mij er echt niet van elk weekend een mooi feestje hier op te zoekn;)

Waarschuw beheerder
inderdaad...

dit weekend ff rustig aandoen en dan volgende week knallen op SMS
Waarschuw beheerder
Ik heb intens genoten :)

Wat een prachtige lokatie zo middenin een dal omgeven door bomen. En wat een sfeer daar in Duitsland toch altijd. Je komt binnen en "HET" is er gewoon meteen. Geweldig gewoon.

Ik moest wel even slikken toen ik hoore dat Richie ziek was maar ach, dat kon eigenlijk de pret niet drukken. Afgesloten bij Sven Vath die heerlijke platen draaide, echt heerlijk genoten.

En van die regen heb ik niks meer gemerkt, welke regen??? ;P De sfeer maakte alles dubbel en dwars goed :)

Wel jammer dat we de after in de Harpune niet meer binnenkwamen.... club was vol en deuren bleven dicht :C
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 2 augustus 2005 om 17:27:
5 days off

De sfeer op Rockit was op zich ook erg uitbundig tijdens Kowalski en the Youngsters :D

5 Days Off was inderdaad ook erg goed qua sfeer. Voor de rest valt het idd best tegen.
Waarschuw beheerder
ik heb Richie ook totaal niet gemist, als je je daar door laat lijden op zo'n soort feest ben je niet goed wijs imho. De sfeer is zoveel belangrijker voor je gemoedstoestand toch?

En idd, in nederland heb je wel feesten waar dit 'duits' sfeertje ook hangt, maar dan zijn dit bijna altijd feesten tot een mannetje (/vrouwtje) of 1000 idd, zoals feesten in doornroosje ja (after van extrema met josh wink!)

btw, iedereen zeurt hier over 3,50 voor bier, maar als je bittburger kocht, kreeg je wel 33cl voor 3,50..das goedkoper dan 15cl voor 2 euro in nederland hoor!?
Waarschuw beheerder
Het scheelt dat Baco 6,50€ was, zeurpieten ;)
Who cares wij hebben Väth en jullie nïet!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:36:
zeg rikker, zat jij aan de kartoffelsalat?

nee een vriend van me wel geloof ik..

nee ik trek dat nogal slecht hoor..als ik die worsten al zie heb ik al helemaal geen honger meer :)
Waarschuw beheerder
Watjes,gewoon eten zo'n overheerlijke curryworst.
Je hoeft dat ding niet eens te snijden,dat doen ze zelf nog voor je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 2 augustus 2005 om 18:53:
De sfeer op Rockit was op zich ook erg uitbundig tijdens Kowalski en the Youngsters

ja daar was de sfeer echt top! handjes in de lucht en gaan.
Veel bekenden gezien daar
Waarschuw beheerder
Zo'n lekker gore, vette worst waar het vet uit spuit als je er een mes of vork insteekt :9

Culinair hoogstandje.
Waarschuw beheerder
die duiste worsten zijn echt lekkerrrrrrrrrr. lekekr vet en het saus moet er echt afdruipen
Waarschuw beheerder
donateur

Dit was mijn allereerste keer Blauer See en ik kwam niet echt voor bepaalde namen.. hoorde van een aantal mensen in dit topic dat BS juist een combinatie is van geweldige sfeer, leuke mensen, een schitterende lokatie en goede muziek. Hawtin is 1 van mijn favorieten, maar het boeide me compleet niet dat hij er niet was, want op het moment dat ik dat hoorde wist ik al dat BS 1 van m'n beste feesten ooit zou gaan worden, terwijl we er pas net 3 uur waren!! Het was gewoon PURE MAGIE!! (L)

En VOORAL door de sfeer, de gelukzalig kijkende doordansende menigte in de stromende regen en de lokatie maakten dit voor mij een absoluut uniek evenement! De muziek kwam voor mij op de 2e plek, hoewel ik alleen maar geweldige sets heb gehoord!

Kwamen om ongeveer 1 uur binnen bij Dinky (zo was haar naam toch?) en het stond toen al behoorlijk los te gaan op de mainstage en de tribune! Draaide echt superplaten, wat een heerlijke binnenkomer!

Daarna naar de andere stage gegaan, want Hawtin en Villalobos zouden gaan draaien.. hoorde toen dat Hawtin een oogontsteking had en niet kon komen.. natuurlijk wel gebleven om Villalobos in z'n eentje te bewonderen. En wat was het weer heerlijk! Ricardo keek zoals altijd weer lekker vaag uit z'n ogen :p heb erg genoten van zijn set, lekker staan knallen in de inmiddels stromende regen! Boeide niet, maakte het juist enorm apart!!

Na een tijdje terug naar de main gegaan om Sven aan het werk te zien.. Was gewoon non-stop genieten.. De muziek van Koning Vath was perfect voor dit feest! Genieten, genieten en nog meer genieten! Geweldige sfeer waar wij stonden, met geweldige mensen om me heen, zowel Nederlanders als Duitsers! Het klopte gewoon helemaal!!

Bedankt allemaal voor deze geweldige dag! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Potjandikkie.... wat een vet feestje... :bounce:
Heb van de regen echt niks mee gekregen ;) maw... erg veel genoten van de omgeving, muziek, en de lieve mensjes waarmee ik was.... :D

G-E-W-E-L-D-I-G!!

Euh... VOLTT?! jajaja we komen er aan :P:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook met de worsten is niets mis:P

duits eten is altijd goe te eten naar mijn mening:P

hoop toch snel wat fotootjes te zien!

Waarschuw beheerder
donateur
heel goed omschreven marcel :D vergeet jouw boze blik ook niet toen t afgelopen was ;p
Waarschuw beheerder
jammer dat ik hier nietr ben geweest! was ook wel te gaar van RockIT en de after in de Poema

Waarschuw beheerder
Foto's op http://www.groovetrackers.com/partys/pictures/205
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vond het echt enorm klote dat het afgelopen was.. had van mij tot volgende week mogen duren :d zat er zeker de laatste 3 uur echt hélemaal in! Lekker zweven op Meester Sven (L)

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 2 augustus 2005 om 21:17:
was ook wel te gaar van RockIT en de after in de Poema

Daarom ben ik dus ook niet naar de after in de Poema gegaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:44:
Op de feesten in Nederland ga ik wel voor de line-ups,daar buiten kan het me vaak niet zoveel schelen.
Het gaat dan niet om het principe dat het gras altijd groener is bij buren,maar puur om het sfeertje.
Feesten met sfeer in Nederland ben ik uberhaubt niet tegen gekomen het laatste jaar

Waar ga jij dan naar feesten in nederland??
Ik ben ook zeker voor feesten in duitsland en idd, in duitsland is het ook veel beter.
Maar als ik naar een feest ga waar ik nog nooit ben geweest dan ga ik toch af op line up..

Waarschuw beheerder
donateur
Heinz, gelukkig voor jou was je dr dan niet bij (F) dus hou lekker op met zeuren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 23:47:
Heinz, gelukkig voor jou was je dr dan niet bij dus hou lekker op met zeuren

Nou moet ik ophouden met zeuren??
Ik zeg wat en iedereen begint te zeiken..
Ik kan me best voorstellen dat het een supervet feest is en waar een line up niet echt belangrijk is. Maar ik ben nog nooit op dat feest geweest dus ik ga af op namen.
Waarschuw beheerder
donateur
En dat moet je in dit geval gewoon niet doen ;) als je een feest niet kent dan zoek je toch achtergrondinformatie of zie ik dat nou verkeerd?

Waarschuw beheerder
hey junkie hoe heb je het gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
Lees maar ff m'n post een aantal posts terug ;)

Waarschuw beheerder
geen zin denk...denk aan de :smoke:ie mensen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Samengevat: Geniaal!

Waarschuw beheerder
kijk das nou nog is een mooi stuk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken het wel kort en bondig samenvatten :d

Waarschuw beheerder
hahaha dat kan die wel ;)

ga je nog naar SMS?

Waarschuw beheerder
donateur
Roemer... mietje... waarom was je dr niet :o

Waarschuw beheerder
hahaha nouuuuuuuuu..ne ben gaan afteren in de poema en was om 06:00 uur thuis..dus niet echt veel zin meer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Roemer je hebt inderdaad echt weer iets gemist!

Net als die andere 15.437.019 miljoen nederland trouwens!

Ik denk dat ik een boomhut ga kopen in BS, Ratingen en daar ga wonen! :woepwoep:

Waarschuw beheerder
solly...je ziet me toch op sms :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent idd gewoon een mietje Roemer :[ en als je keuze moet maken tussen avondje Poema waar je elk weekend heen kan of BS...

Is zo goed als zeker dat SMS doorgaat, maar wacht nog op bevestiging

Waarschuw beheerder
beters junkie...hoe ga je?
Waarschuw beheerder
donateur
Als het doorgaat met de auto.. wordt dan een lang weekend (Y)

Waarschuw beheerder
inderdaad gelijk heb je....eigen auto?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee heb m'n rijbewijs nog niet :( nog een paar lessen..

Rijd dus met iemand anders mee dan :)

Waarschuw beheerder
kijk vetjesssss

das beter dan ik met de bus :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zorg wel dat m'n zaakjes goed voor elkaar zijn o:)

Ik ben pitten :Z
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=425]http://mirror.nachtagenten.de//pictures/3/2005.07.31_BlauerSee/IMG_392.jpg[/img]

Bram, Tim, Bjorn, Elise, Renzo, Stephanie en Marcel staan weer flink te housen vooraan bij Vath ;)

Niek praat liever zo te zien! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo hoort het, SMS is de boodschap!

Roemer, van zo'n technoert als jij had ik toch wel beter verwacht..waar was je!

edit: ja ehh je moet toch ook je duits op peil houden he ;) met het oog op SMS (toch vind ik nog steeds dat je maar een dag of 2 extra gaat werken en gewoon mee moet gaan renzo)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil uiteraard heel graag naar SMS, maar dat gaat gewoon niet lukken. Donderdag eindigt m'n stage en vrijdag begin ik alweer met fulltime te werken en zal dat zoveel dagen als ik terecht kan moeten doen om Mallorca (en beetje Ibiza) te kunnen betalen die 4 maanden dat ik er zit!

Je kan gewoon niet alles helaas! :)

p.s. Ben je nog hersteld van je duikeling? O:)

Waarschuw beheerder
slaap lekker ouwe (Y)

Waarschuw beheerder
Roemer, van zo'n technoert als jij had ik toch wel beter verwacht..waar was je!

ik was naar rockit en daarna naar de after van rockit in de Poema...

jij wel naar blauwe zee?
Waarschuw beheerder
ben wel hersteld inmiddels..ben gewoon vandaag niet gaan werken, 'k trok het toch niet echt (heb van 10 uur 's avonds maandag tot 18.00 uur vandaag, dinsdag dus, geslapen..)

dus ja roemer, ik heb wel de blauwe zee bevaren :)

toch wil ik die vodafone dames nog wel eens spreken, wordt een sowiesootje volgend jaar

Waarschuw beheerder
vodafone dame?

ja volgend jaar is roemers er ook bij :D
Waarschuw beheerder
2 Renzo : Wat mij betreft gaan we Projekt aandoen.
De week erop pakken we weer een geniaal duits festival,maar daar hoor je nog meer over :x

Waarschuw beheerder
en ik krijg zeker weer niks te horen...tss en bedankt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uneek op woensdag 3 augustus 2005 om 00:52:
ben wel hersteld inmiddels..ben gewoon vandaag niet gaan werken, 'k trok het toch niet echt (heb van 10 uur 's avonds maandag tot 18.00 uur vandaag, dinsdag dus, geslapen..)

toch wil ik die vodafone dames nog wel eens spreken, wordt een sowiesootje volgend jaar

:O

Ik moest gewoon stagelopen vandaag, maar had graag ook uitgeslapen tot 18u ondanks het feit dat ik dacht dat ik wel zo'n stoere jongen zou zijn die het wel prima zou trekken vandaag, maar ik had het zwaar... :/

Volgend jaar gaan we 's middags gewoon een goed gesprek aan met die Vodafone dames en gaan we met z'n allen die Ratingse kroeg in! :yes:

Uitspraak van Da Phool op woensdag 3 augustus 2005 om 00:57:
Renzo : Wat mij betreft gaan we Projekt aandoen.
De week erop pakken we weer een geniaal duits festival,maar daar hoor je nog meer over

Projekt zie ik ook heel erg zitten dus lijkt mij een goed idee. Wat betreft dat Duitse festival weet ik eigenlijk al 94,7% zeker wat je bedoelt, maar ik zeg lekker niks anders komt Tom voor PF weer foto's maken :x ;)

p.s. Heppie bursdee 2 joe! 24 alweer maar dat zag ik gisteren wel aan je conditie bij dat voetballen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet iemand waar je foto's kan bekijken van blauer see, de site www.tribehouse.de weet ik al
Waarschuw beheerder
donateur
de mijne komen vandaag hier online

Waarschuw beheerder
nrw.nachtagenten.de
www.omendruffi-online.de/blauersee05
Waarschuw beheerder
http://www.feuerwehr-ratingen.de < komen ze nog op

2 phool: Feli nog !

2 renzo: Die ratingse kroeg gaat het zeker worden, maar dan moeten ze volgende keer wel eten in huis halen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Uneek op woensdag 3 augustus 2005 om 13:10:
http://www.feuerwehr-ratingen.de

Wat moeten we met de brandweer Niek?
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei: komen ze nog op..net zoals bij phono :x
Waarschuw beheerder
Dankjewel Niek

Renzo het is echt waar wat Niek zegt,op die site zouden er ook foto's komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 00:15:
hahaha nouuuuuuuuu..ne ben gaan afteren in de poema en was om 06:00 uur thuis..dus niet echt veel zin meer

geen excuus! ik heb ook tot half 6 in de poema rond gelopen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto's op Phono.nl geven exact aan hoe het was, een geweldige, regenachtige, zware en ernstige dag! :yes:

Prachtige reportage Eric, mijn complimenten! (Y)

Waarschuw beheerder
De beelden op phono geven juist het einde erg mooi in beeld, totalen wanzin, hektiek und massahistie :D

Oja, geld is overgemaakt renzo
Waarschuw beheerder
donateur
Oki (Y)

Wat de foto's ook weergeven de gedachten en herinneringen zijn toch het mooiste aandenken! :)
Waarschuw beheerder
precies hetzelfde bij mij Renzo.. ik kan er maar niet over uit hoe geweldig het was. Vanaf het begin dat we naar Duitsland reden tot aan het afscheid in Gendringen was het 1 grote ..tja, TRIP zal ik het maar noemen ;)

maar kijken we wel uit mensen, niet te enthousiast doen of volgend jaar is het een 100% nederlands feesje :p

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wat minder blij met wat foto's van phono 8) maar de rest is verder echt leuk geworden :jaja:

Waarschuw beheerder
hahaha was het zo erg ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het hele weekend nuchter gebleven, lijkt wel of ik dan nog erger ga kijken :vaag: ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bedoelt deze :X

[img width=500 height=334]http://dance.phono.nl/albums/album245/blsee05_114.jpg[/img]

:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
rot op roemer :[

w8 maar tot volgende week ;)

Waarschuw beheerder
hahahahaha ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hihi :X
Waarschuw beheerder
Wat is er mis met die foto dan?
Een mooie knik of simpele lach naar het altaar van Koning Vath.
Das ist doch gut oder!?

Waarschuw beheerder
hahaha indeed, je kijkt wel lief stef :P