Partyflock

Forumonderwerp · 783840

Na hoeveel keer heb jij je theorie gehaald?
En na hoeveel keer heb je je rijbewijs gehaald?

auto:

1x
2x

motor

1x
4x

:$ ik zeg nix... maar stap voorlopig ff niet bij jou in de auto :9 heheh!

neej heurrr.. je moet ook niet denken dat je kan rijden zodra je je rijbewijs hebt... dan begint het pas eigenlijk :jaja:

maar gefelif met je theorie! snel je examen aanvragen nu ;)

thanx ap! :D

geeneens bij mij in de auto? :o ;) het is de bedoeling dat ik naar sms ga rijden :jaja:

:9 geen dank... ik ga eerdaags ook beginnen aan mn rijbewijs.. maar dan voor de motor :jaja: mn zwager gaat me ff leren schakelen op zo'n ding en dan ga ik maar is beginnen!

tjah euhhh ik had graag bij je in de auto gestapt naar SMS hoor.. :[ alleen ben ik dan nog steeds op vakantie haha.. anders had ik zo met je mee gereden O:)

ik zie mezelf al lekker voorbij scheuren op de duitse autosnelweg b) maarja... nog ff oefenen eerst ;)

motorrijbewijs :D cool! :jaja: appie in leren pak op de motor :D wil je het deze zomer nog gaan halen?

ja op de Duitse wegen zal et niet zo opvallen dat je nog niet kan rijden! :-o :$ hehehe! neej maar daar heb je wel lekekre wegen waar je ff kan wennen aan de auto :jaja:

ja ik ben wel van plan eerdaags te beginnen... en wat ik zo begrijp heb je voor je motor niet onwijs veel lessen nodig... en mag je redelijk snel examen doen :D vandaar dat ik eerst ff wil leren schakelen op zo'n ding.. dan kan ik na een les of 10 mn examen aan gaan vragen :9

als je de basis al kent scheelt dat ontzettend veel idd :jaja: ik heb nl. nog steeds moeite met de basis van autorijden (schakelen etc.) daarom lukt t af en toe ook nog niet :/

ik moet dr vandoor, ik zie je zaterdag :jaja:

awake :lief: :D

kussie (K)

Ja daarom :jaja: en voor je motor schijn je ook al minder lessen nodig te hebben... dus ik heb er de volste vertrouwen in! :9

hmmm maar ja schakelen enz daar moet je idd aan wennen in de auto.. en et mooie is.. per auto verschilt dit ook nog is 8) dus als je geslaagd bent en in een andere auto stapt dan werkt de koppeling ook weer anders... die dingen komen allemaal vlekkeloos wanneer je een tijdje je rijbewijs hebt :jaja:

Ja tot zaterdag!!! zin in!! :jaja: :D

(K)