tjah euhhh ik had graag bij je in de auto gestapt naar SMS hoor..
ja op de Duitse wegen zal et niet zo opvallen dat je nog niet kan rijden!
hehehe! neej maar daar heb je wel lekekre wegen waar je ff kan wennen aan de auto 
ja ik ben wel van plan eerdaags te beginnen... en wat ik zo begrijp heb je voor je motor niet onwijs veel lessen nodig... en mag je redelijk snel examen doen
vandaar dat ik eerst ff wil leren schakelen op zo'n ding.. dan kan ik na een les of 10 mn examen aan gaan vragen 
ja ik ben wel van plan eerdaags te beginnen... en wat ik zo begrijp heb je voor je motor niet onwijs veel lessen nodig... en mag je redelijk snel examen doen
Ja daarom
en voor je motor schijn je ook al minder lessen nodig te hebben... dus ik heb er de volste vertrouwen in! 
hmmm maar ja schakelen enz daar moet je idd aan wennen in de auto.. en et mooie is.. per auto verschilt dit ook nog is
dus als je geslaagd bent en in een andere auto stapt dan werkt de koppeling ook weer anders... die dingen komen allemaal vlekkeloos wanneer je een tijdje je rijbewijs hebt 
Ja tot zaterdag!!! zin in!!

hmmm maar ja schakelen enz daar moet je idd aan wennen in de auto.. en et mooie is.. per auto verschilt dit ook nog is
Ja tot zaterdag!!! zin in!!