Partyflock

Forumonderwerp · 783509
Ook last van:

snotteren, alles vast zitten, rillingen, zweetuitbarstingen, duizelig, zere huid, net alsof je een zak vol met aardappelen bent alsje loopt..??

BLEGH!
waaaaaaaaaaaahhhh! alice, je hebt me aangestoken!

heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld!
beterschap dan maar

:jaja: Vooral snotteren en koorts
:jaja:
ziek, zwak...kvoel me n vaatdoekie..en dan ben k zelfs nog aan t werk :no:

Ja..

Mn hoofd is zwaar, mn neus zit vol.
Zit de hele dag aan de neusspray, paracetamol en aan de zakdoekjes.
Zit de hele dag in de airco op mn werk, heb hem al hoger ingesteld, want zonder airco is het hier net een broeikas.. Na mn werk zit ik een half uur in een sauna op wielen (mn auto) die de hele dag in de zon heeft gestaan.

Ik voel me echt zwaar beroerd, steek al mijn patiënten aan! :o

hier nog één, heb er al zo'n 4 weken last van :S :vaag:

heb gelukkig nu een antibiotica kuurtje... m'n bijholtes zijn flink ontstoken :S
laatste aanpassing

Same here.. :'(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 09:57:
Ja..

Mn hoofd is zwaar, mn neus zit vol.
Zit de hele dag aan de neusspray, paracetamol en aan de zakdoekjes.
Zit de hele dag in de airco op mn werk, heb hem al hoger ingesteld, want zonder airco is het hier net een broeikas.. Na mn werk zit ik een half uur in een sauna op wielen (mn auto) die de hele dag in de zon heeft gestaan.

Ik voel me echt zwaar beroerd, steek al mijn patiënten aan!

CIN, ik leef met je mee.
Ik loop nu stage en idem als bij jou.
juist door die airco ben ik weer flink aangevallen door Mr. Verkoudheid.
Vandaag stond hij wat lager, was op zich wel lekkerder alleen toen werd de lucht er zo sloom van dat we er doodmoe van werden..

achja laat ze maar komen die zieke mensen O:) hier zijn doktersassistentes in de buurt haha ;)
Nee, nooit. :)
Zie mijn post van 9 september 2005 21:10 bij Vitamine pillen.

:cry: voorhoofd holte ontsteking :cry: zwaar klote...

damn jullie kenne ook niks meer hebben tegenwoordig..zitten al meteen bij de dokter als je een beetje spierpijn hebt..Vroegah .. toen schaftte je met 1 hand..

Yep, precies hetzelfde heel het weekend koorts gehad en zweten als een gek, overal spierpijn en snotteren :S Gaat nu weer wat beter alleen nog een kop vol met snot hahaha
snot snot snot snot (N) :/

als het maar weer weg is van t weekend :9

Uitspraak van Alice-D op woensdag 8 juni 2005 om 12:32:
net alsof je een zak vol met aardappelen bent alsje loopt..??

Voel me niet ziek ofzo, maar heb gewoon zin om de hele dag in bed te blijven liggen :P