Partyflock

Forumonderwerp · 783398
2 volgers · 35150x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
het seizoen is geopend kan me niet voorstellen als er zoveel karpervissers zijn dat niemand gericht op snoek vist....ik doe het beide gr tim

Waarschuw beheerder
hahahha gast, ik zie gras en blauwe lucht, ik stond vandaag kneedeep in de sneeuw en nu is het weer aan het sneeuwen :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 21:02:
hahahha gast, ik zie gras en blauwe lucht, ik stond vandaag kneedeep in de sneeuw en nu is het weer aan het sneeuwen

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 21:02:
ik zie gras en blauwe lucht, ik stond vandaag kneedeep in de sneeuw en nu is het weer aan het sneeuwen :|

ik heb vandaag ook gras gezien en geen sneeuw ,de lucht was af en toe gewoon blauw.

maar ja ik woon niet bij hem in de buurt O:)
Waarschuw beheerder
van de zomer voor het laatst op snoek gevist vanuit mijn boot :/ had er 1tje bij de eerte inworp, 72 cm (heb ik foto van, wel klotefoto door telefoon :(, digicam vergeten :S ), daarna niks, maar dan ook niks meer gevangen :(

binnenkort maar weer ff in de sloot proberen dan maar, had ik vorig jaar ook paar snoekies, had dr ook een paar aan de lijn, (grote) maar de lijn brak :(

mijn record baarsvissen is 49 cm b) (helaas geen foto :( )
wat ik wel op de foto heb, baars van 43 cm :jaja:

[img width=640 height=480 cacheid=000ae0dc001f8e16ee59a8961a011a5fac]http://img386.imageshack.us/img386/819/cimg00929dm.jpg[/img]
:woop: gevangen in Het Twiske. (natuurgebied)
[img width=640 height=480 cacheid=000ae0f8001f8e85026defaf1a011a5fac]http://img386.imageshack.us/img386/6581/cimg00931jg.jpg[/img]
die jonge kop :vaag: (al paar jaar geleden)

[img width=640 height=480 cacheid=000ae102001f8ecfacbc6db21a011a5fac]http://img386.imageshack.us/img386/5167/foto00315ee.jpg[/img]
:D

gelukkig heb k een redelijk bootje om mee te vissen :) zie profiel, 5.20m lang bij 1.75m breed (ongeveer 550-600 kilo) yamaha 25 pk 2 takt, 2 cilinder, 400cc :woop: (helaas staal, snelheid is 35 km/h ongeveer)

had daarvoor een alu bootje met Johnson “5” pk, 2 cilinder 2 takt. 164cc, (omgezet naar 8-9.9 pk O:))
alu boot was 3.70m bij 1.10m (54 kilo) k haalde de 37.6 km/h met dat ding, maar was niet fijn om mee te vissen :no:
bootje verkocht om de grote te kopen,"5" pk motertje heb ik nog, misschien in de toekomst weer zo'n klein bootje erbij halen.

of een 40-50 pk achter de grote boot (daar word nu stuurconsole ingebouwd b) )

[img width=480 height=640 cacheid=000ae113001f8ee9a8ad8c7a1a011a5fac]http://img15.imageshack.us/img15/8817/foto00433wy.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo'n boot is kut op groter water :/ stuitert over golfen alsof je een skippybal was :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 04:14:
alsof je een skippybal was

:vaag:

Waarschuw beheerder
kenker op idioot :@

Waarschuw beheerder
gister 4 mooie poldersnoekjes 63cm 2x68cm(alleen was de een 2 x zo dik) en een van 69, valt niet tegen in de polder vang ze meestal (nog) kleiner..

zometeen ff bootje huren op de nieuwkoopse plassen, schijnen monsters te zwemmen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 04:14:
Zo'n boot is kut op groter water stuitert over golfen alsof je een skippybal was

zo'n kleintje wel ja :jaja:
die grote niet :no:
ben daarmee al een paar keer op het Y geweest in a'dam :jaja:
Waarschuw beheerder
hep ik met levent visje gevangen en dat was een week geleden vandaar de blauwe lucht

Waarschuw beheerder
heeft toch een platte bodem of niet?? :9

Uitspraak van actief op zondag 27 november 2005 om 12:01:
gister 4 mooie poldersnoekjes 63cm 2x68cm(alleen was de een 2 x zo dik) en een van 69, valt niet tegen in de polder vang ze meestal (nog) kleiner..

dat is het kutte van de meeste polder....schiet gewoon niet op :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 12:16:
schiet gewoon niet op

weet je wat pas niet opschiet? als je al vanaf half 11 op je vismaat zit te wachten die zonodig toch naar de kroeg moest gister..

vorige week 82cm in de polder, ik schrok er helemaal van :cheer:

Waarschuw beheerder
ga je toch zonder hem? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 12:16:
heeft toch een platte bodem of niet??

:jaja:

[img width=640 height=480 cacheid=000ae129001f8f63c968d1781a011a7698]http://img359.imageshack.us/img359/4509/bootmetyamaha7sv.jpg[/img]

maar deze is groot en zwaar en lang en breed, en zeer stabiel, naast mij ligt zo'n aluminium legerboot met dezelfde maten, die boot is 3x zo ligt, maar als je in die boot stapt, wiebelt ie alle kanten op :jaja: (let wel, mijne is van staal ;) )
je kan balanceren op de zijkant van de boot (gewoon over die rand lopen ;) ) en je kan met 2 man op de zijkant staan jumpen, dan komt er nog geen water in aan de zijkant :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat doe jij allemaal met die boot? :o

mijne kan dat niet :/ maarja tis aluminium,wel kan wel rustig aan 1 kant hangen zonder om te gaan ofzo B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 13:26:
kan wel rustig aan 1 kant hangen zonder om te gaan ofzo

:)

met mijn vorige kon ik dat niet :no: (ben toen zelfs omgeslagen met 35 km/h O:) )

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op zondag 27 november 2005 om 12:33:
maar deze is groot en zwaar en lang en breed, en zeer stabiel, naast mij ligt zo'n aluminium legerboot met dezelfde maten, die boot is 3x zo ligt, maar als je in die boot stapt, wiebelt ie alle kanten op :jaja: (let wel, mijne is van staal ;) )
je kan balanceren op de zijkant van de boot (gewoon over die rand lopen ;) ) en je kan met 2 man op de zijkant staan jumpen, dan komt er nog geen water in aan de zijkant

Zeer stoer, je vangt vast bar weinig, ik wist het wel als ik een snoek was en boven me een idioot op de rand staat te springen ;) ghe ghe :D

Waarschuw beheerder
ik dans ook altijd in mijn boot B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 14:43:
Zeer stoer, je vangt vast bar weinig, ik wist het wel als ik een snoek was en boven me een idioot op de rand staat te springen ghe ghe

sja, maar hij had het over dat het vast op en neer gaat enzo in de deining ;)

dat van die rand enzo, dat is altijd het eerste wat k test als k een boot net heb gekocht ;) (want k ben die onstabiele dingen zat ;) )

als ik aan het vissen ben vanuit mijn boot, doe ik dat soort dingen nooit :no: ;)
zit dan vaak in een tuinstoel ofzo, hengel naast me (aangezien we vaak met dood aas vissen :) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 14:51:
ik dans ook altijd in mijn boot

als k wat heb gevangen ja :)

Waarschuw beheerder
haha kom je bij een botenwinkel aan,ga je staan dansen op de rand B)

morgen weer trollen :D
Waarschuw beheerder
hier op het water bij mij is bar weinig gevangen dit jaar :/ :( ongeveer 2 snoeken de man :/, niet veel :no:

aangezien ik er vorig jaar ong 25-30 had :)
vriend van me heeft dit jaar in Het Twiske wel een paar metersnoeken gevangen :)

Waarschuw beheerder
2 de man in een jaar?:S dan zou ik ook wel dansen als ik wat ving :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 12:32:
ga je toch zonder hem

helaas, mijn spullen liggen nog in zijn auto van gisteren :frusty:

Uitspraak van Tim!!! op zondag 27 november 2005 om 15:01:
hier op het water bij mij is bar weinig gevangen dit jaar ongeveer 2 snoeken de man , niet veel

dit jaar? ik begin net pas :p maar 2 de man is wel heeeeel weinig inderdaad..
dat vang ik toch meestal minstens als ik ga
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 november 2005 om 15:31:
maar 2 de man is wel heeeeel weinig inderdaad..
dat vang ik toch meestal minstens als ik ga

klopt, dit water hier is inderdaad erg ruk (daar waar moterboten mogen varen)

elders is het denk ik wel beter, maar ja, waar? :/

Waarschuw beheerder
ligt het wel aan het water? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 15:34:
ligt het wel aan het water?

Hahahaha ja idd.. Probeer ieder ander water zou ik dan zeggen..

Waarschuw beheerder
of andere techniek ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 15:48:
of andere techniek

:x
Waarschuw beheerder
iedereen hier gebruikt ander aas en andere manier van vissen, de 1 met fishfinder, de ander zonder, de ander gaat verticalen, de ander trollen, de ander dood aas, de ander pluggen en spinners.

maar het maakt niet uit :no:
op de fishfinders is ook niet veel te zien helaas :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op zondag 27 november 2005 om 15:55:
iedereen hier gebruikt ander aas en andere manier van vissen, de 1 met fishfinder, de ander zonder

Das wel een wereld van verschil ja :9

Maar dan word het toch echt tijd om een nieuw stekkie te zoeken dacht ik zo...
Waarschuw beheerder
denk het ook :/

maar misschien dat ik nu wel wat vang als ik nu ga vissen (omdat het dan rustig is op het water, geen andere boten) misschien maakt dat uit :)

maar k ga het van de week weer proberen in de sloot hier :)

Waarschuw beheerder
tja...dan ander water idd :9

weet niet wara ik morgen zal gaan :S
Waarschuw beheerder
weet iemand goed viswater? eventueel bereikbaar met de boot vanuit landsmeer (ligt in de buurt van a'dam noord-zaandam) ik woon tegen Het Twiske aan.

Het Twiske is goed water, maar daar mag niet gevaren worden met een boot met een moter (zowel electrisch als benzine)

Waarschuw beheerder
koop een landkaart en zoek wateren op

Waarschuw beheerder
ja,zoek een tak! :vaag:

Waarschuw beheerder

tak? :/

Waarschuw beheerder
:\

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
dekker, zoek tak hond!

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
hahahaha mijn maat had net beet en sloeg aan,LIJNBREUK!!!
gelukkig had zij hem niet overgepakt dus zijn dobber kwam weer boven.
dus gooi ik hem er in en HOPPA 76cm ;-)

en verder weer geen reet :[

Waarschuw beheerder
niet veel ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op zondag 27 november 2005 om 16:23:
Het Twiske is goed water, maar daar mag niet gevaren worden met een boot met een moter (zowel electrisch als benzine)

dan ga je roeien, als je met dood aas vist heb je toch geen motor nodig??

Uitspraak van Felix da house cat! op zondag 27 november 2005 om 17:53:
gelukkig had zij hem niet overgepakt dus zijn dobber kwam weer boven.
dus gooi ik hem er in en HOPPA

hoe bedoel je dit??? niet overgepakt??

Waarschuw beheerder
http://www.enschede-stad.nl/forum/viewtopic.php?t=1016

hierdoor kan ik nog steeds niet vissen, volgende week lange sessie met makreel, nieuwe stek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 november 2005 om 19:50:
hoe bedoel je dit??? niet overgepakt??

.

sssssssst!!! levend aas :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier schijnt al 2 dagen het zonnetje B)

ga morgen denk ook met doodaas een plas aftrollen.