Partyflock

Forumonderwerp · 783398
2 volgers · 33557x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
het seizoen is geopend kan me niet voorstellen als er zoveel karpervissers zijn dat niemand gericht op snoek vist....ik doe het beide gr tim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 14:18:
hengel in de mond is gewoon stom,slaat gewoon nergens op.En comfertabel is het al helemaal niet

"Comfortabel" is het zeker niet maar vind het altijd wel leuke plaatjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 14:18:
hengel in de mond is gewoon stom,slaat gewoon nergens op

en als een ander het nou wel vet vindt ?

ik vind het wel een vette foto, en zeker met de vlieghengel (Y)
Waarschuw beheerder
mensen de allerbeste wensen toegewenst,

dat er dit jaar maar weer veel strakke lijnen komen,weer mooie PR's verbroken zullen worden en weer vele mooie uurtjes aan de waterkant zullen doorbrengen!!!
Waarschuw beheerder
net ff uurtje gevist met als resultaat 1 snoekje voor mij en 3 voor een maat van mij :D
en 1 losser en 1 volger :P

waren niet de grootste snoeken, maar wie het kleine niet eert....:P

[img width=360 height=480 cacheid=000edb27002a20780efb43de1a021ee1fb]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TADVR4ZZ.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op dinsdag 1 januari 2008 om 18:43:
maar wie het kleine niet eert....

hahahahahaha tering die zijn wel heel minnie. Waarop heb je ze gevangen

Waarschuw beheerder
gisteren nog ff proberen te snoeken en snoekbaarzen op het ijsselmeer maar 3 x niks :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 18:51:
Waarop heb je ze gevangen

allemaal op de commerciële kutpluggen ;p (J 11)

gewoon hier bij mij voor de deur in het parkwatertje :P

maar heb nu wat bucktail spinners enzo besteld :D die dingen blijven toch veel fijner.
hier in de winkel heb je meestal al die standaard spinners :S

iemand nog tips waar je wat mooie bucktail of tandem spinners kan krijgen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.rnrtackle.nl/ ?
Waarschuw beheerder
ken het niet.... je zou haast zeggen dat het goedkoper moet zijn maar zie geen grote verschillen!
haal toch liever zelf bij de winkel!
Waarschuw beheerder
Je kan daar 10% korting krijgen als je je nickname van roofvisforum.nl bij je bestelling vermeldt.

Waarschuw beheerder
www.fish-fetish.nl

verslag staat er op
Waarschuw beheerder
leuk!!

maar niet iedereen heeft de karperspullen in de schuur.... zitten op dit moment 2 man op de vecht hier.

ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
ik ook wel, ik denk dat als ze midden in de vecht zelf zitten dat het dan niet veel word. alhoewel hij stroomt wel veel minder hard dan bij mij hiero hé.

als je hier echt karper wil vangen moet je wel een dooie arm in gaan ofzo. en minstens anderhalve week goed voeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op woensdag 2 januari 2008 om 23:11:
ik ook wel, ik denk dat als ze midden in de vecht zelf zitten dat het dan niet veel word. alhoewel hij stroomt wel veel minder hard dan bij mij hiero hé.

niks gepakt daar! was ook wel te verwachten......... zaten op een T splitsing, opzich wel een goede plek...........in de zomer 8)

Uitspraak van D-T-C op woensdag 2 januari 2008 om 23:11:
als je hier echt karper wil vangen moet je wel een dooie arm in gaan ofzo. en minstens anderhalve week goed voeren.

:no: heb ze na 3 dagen al gevangen, wel bij een arm van een slootje van 2 mtr
Waarschuw beheerder
hmm vandaag had de grieperigheid me te pakkken toch maar ff me jerkbait die ik zelf aan t bouwen ben getest maar zonder het resulaat dat ik wilde hebbbe. tijdens t tikken kantelt ie me net iets te veel dit komt zeer waarschijnlijk door dat ik t lood te diep zal hebben geplaatse waardoor die kantelt ,bovedien had tijdens een onoplettend moment onze bijtgrage pup de vers op geschuurde jerk bait ook ontdekt waardoor die tog al nie meer de vorm zal hebben gehad die ik wenste .. ach geluk heb genoeg tijd en matriaal om er weer wat te fabricheren :)
Waarschuw beheerder
Vandaag de eerste twee snoekjes van het jaar mogen vangen, beide binnen 3 minuten: een haring van ongeveer 30 cm en eentje van rond de 60.

Daarna nieuw viswatertje geprobeerd en ik kon gewoon ruiken dat er grote snoek zat. Na een paar keer gooien had ik al een volger van een dikke meterbak, maar die miste tot drie keer toe mijn guusbait :frusty:

Daarna geen activiteit meer, maar als het weer meezit dan ga ik zondag op diezelfde stek doodazen (Y)

Waarschuw beheerder
ook eerste 2 te pakken van dit jaar (Y) 1 snoek van 81 cm en 1 van 86 cm alleen waren mijn en mijn kameraad zijn poten bevroren :S geen geweldige foto"s dus maargoed wel mooie vangste en waren beide moddervet !

Waarschuw beheerder
zijn toch niet in de pan verdwenen he :X...;)

Ik heb het hele weekend geblankt. 3 missers gehad verder niets :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 19:24:
zijn toch niet in de pan verdwenen he

:no: snoek he ;) gaat niet mee :no: alleen enkele snoekbaars :yes:
Waarschuw beheerder
nee dank je ik koop mijn vis wel bij de visboer als ik persee moet .is ook gevangen hoor .maar niet uit mijn water .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op zondag 6 januari 2008 om 20:30:
nee dank je ik koop mijn vis wel bij de visboer als ik persee moet .is ook gevangen hoor .maar niet uit mijn water .

ieder zijn eigen he (Y) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op zondag 6 januari 2008 om 20:30:
nee dank je ik koop mijn vis wel bij de visboer als ik persee moet .is ook gevangen hoor .maar niet uit mijn water

nee,tuurlijk niet....boeit nou waar de rest vandaan komt.

er is niks mis met een lekker snoekbaarsje :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 20:39:
nee,tuurlijk niet....boeit nou waar de rest vandaan komt.

idd ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 20:39:
er is niks mis met een lekker snoekbaarsje

Cker niet :no: en idd :kwijl:
Waarschuw beheerder
zondag was voor mij een vruchtbaar dagje me busterjerk 2 was goed de sjaak in ochtend 4 stuks zelfde aantal missers en een meut twijfelaars :D s middags doodazen in havens ma was niks aleen maat ving 50 er snoekbaars :)

Waarschuw beheerder
vanmiddag nog ff geprobeerd ...maar was zo aller jezuste koud :S maja snoekje cm of 55 naa kwartiertje ofzo en daarna nooit beet weer gezien :S maargoed heb emmer vol aasvisjes dus gaan morgen weer vrolijk verder en hopen dat niet zo koud is ;)

Waarschuw beheerder
net weer ff geprobeerd binnen 1 1/2 4 snoeken allemal boven de 60 cm :D ook echt super aanbeten 1 klein tikje en klap weg ....alleen waait het fucking hard das iets minder maargoed zo weer ff proberen :yes: ff beetje warm worden en gaan we er weer tegen aan ;)
Waarschuw beheerder
ja idd, de wind was vanmorgen wel ff kloterig maar ja roeien met de riemen die je hebt. heb vanmiddag nog ff gevist rond uurtje of 2 had ik 6 volgers en 1 gevangen van wel 57 hele centimetertjes :D toch nog iets.

Waarschuw beheerder
ik wilde gisteren eerst op witvis....om te gaan doodazen;)....maar er was geen witvis dus ook geen doodaas sessie
Waarschuw beheerder
ik ken dat probleem jah ;) denk je ff makkelijk aan wat witvissies te komen in een half uurtje blijkt dat toch nog vies tegen te vallen soms :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 13:56:
maar er was geen witvis

geen blije duikertjes ofso waar je een netje kan laten zakken ofso?

of een klein hengeltje? :P

hier zitten op sommige plekken nog wel massa's voorns :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op vrijdag 11 januari 2008 om 17:51:
of een klein hengeltje?

zo vang ik ze ook ;) stijf tegen de kant aan en achter elkaar binnen half uurtje emmertje vol(Y)
Waarschuw beheerder
size does matter ;) heb graag voorns van igg 20 cm , voor mij is doodaasvissen toch beetje hunten op groot wild dus vandaar ook liever wat groters,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op vrijdag 11 januari 2008 om 19:26:
heb graag voorns van igg 20 cm

dat vindt net iets te groot ;) heb ze liever iets van cm of 15 (Y) dat vindt wel goed genoeg :yes:

Waarschuw beheerder
Najah mijn weekend is meer dan goed (L). Vandaag bezig geweest met het afbouwen van de boot van men vismaat. Even naar de hengelsportzaak geweest om wat spullen te kopen voor morgen "visdag".

Toch even twee hengels meegenomen om een half uur te proberen in een bekend monsterwater. Dat ze er zaten dat wisten we al. Dat ik er 1 ging vangen daarover zat ik de winkel te grappen.

Een nieuw recordvis, dat ze de mooiste en dikste tot nu toe is is een feit geworden vandaag ?!?! :D:D

[img width=640 height=480 cacheid=000ee590002a387ecca10e431a0221b8de]https://album.partyflock.nl/30008056.jpg[/img]

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/30008048.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: (Y) super :yeS: mooie vis ook ;) hoe groot was die als ik vragen mag ?? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
103cm

Waarschuw beheerder
dikke shit hoor :respect:

zo heb ik ze nog niet mogen vangen helaas :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 18:29:
103cm

(Y) echt super snoek ;) zo 1 hoop ik ook ooit nog eens te vangen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 18:31:
zo 1 hoop ik ook ooit nog eens te vangen

Ik ving drie jaar achter elkaar geen 1 meter maar tientallen vissen tussen de 80 en de meter en nu binnen 3 weken 2 meters :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 januari 2008 om 18:32:
Ik ving drie jaar achter elkaar geen 1 meter maar tientallen vissen tussen de 80 en de meter en nu binnen 3 weken 2 meters

jaa kan soms raar gaan :yeS: vang alleen maar tussen de 60 en 90 cm :S maargoed is ook leuk ;) maar x 1 van dikke meter blijft toch een droom :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus nogmaals :P.....Iedereen zakdoekjes bij zich ;)

[img width=640 height=480 cacheid=000ee590002a387ecca10e431a0221bd50]https://album.partyflock.nl/30008056.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Zo das een hele mooie Esox Lucius :kwijl:

Mooi getekend,

Top foto (y)
Waarschuw beheerder
hele mooie snoek (Y)
Waarschuw beheerder
idd, zeer mooi getekend. net formaat :D en niet te dik maar ook niet te dun. prachtige dame;)

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
nette snoek pik :D

Waarschuw beheerder
dank u dank u. De aanbeet wat minstens zo mooi. 2 meter uit de kant greep ze men bucktail vol. Ik zag alleen een open bek uit de diepte komen