Partyflock

Forumonderwerp · 783398
2 volgers · 34018x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
het seizoen is geopend kan me niet voorstellen als er zoveel karpervissers zijn dat niemand gericht op snoek vist....ik doe het beide gr tim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 13:13:
rond de 10-14 cm...zo geweldig deden ze het niet hoor:nö: met voorntjes had ik al lang een dikke snoek te pakken

ja?hoe weet je dat?

Baarzen zijn gewoon goed aas,vraag elke snoekvisser maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: 1 en al fred :banana: op woensdag 21 november 2007 om 13:33:
mee eens!!

vorig jaar haakt m`n kameraad een baars van ong. 30cm...... nog geen kans gehad om hem op de kant te krijgen omdat ie voor de kant gepakt werd door een snoek van 118 cm, kon m`n ogen gewoon niet geloven!!

holy crap!!!:o

hmmm...ik geef de baars maar nog een kans dan:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 13:55:
ja?hoe weet je dat?

Baarzen zijn gewoon goed aas,vraag elke snoekvisser maar.

okido...ik probeer het nog eens dan maar:) gelukkig zijn baarzen ook een stukkie steviger dan een gewoon voorntje 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: 1 en al fred :banana: op woensdag 21 november 2007 om 13:33:
Uitspraak van haasie jwt :rot: op woensdag 21 november 2007 om 12:57:
Baars is een perfecte aasvis,ook voor snoekbaars.

mee eens!!

vorig jaar haakt m`n kameraad een baars van ong. 30cm...... nog geen kans gehad om hem op de kant te krijgen omdat ie voor de kant gepakt werd door een snoek van 118 cm, kon m`n ogen gewoon niet geloven!!

dan vraag ik mij af. hoe weet jij in vredesnaam dat dat beest 118 was :S. als je zegt hij was dikke 110 of ongeveer 120 dan kan ik er nogaan denken. maar ja wie ben ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op woensdag 21 november 2007 om 16:41:
dan vraag ik mij af. hoe weet jij in vredesnaam dat dat beest 118 was :S. als je zegt hij was dikke 110 of ongeveer 120 dan kan ik er nogaan denken. maar ja wie ben ik.

Misschien is die snoek al vaker op 1.18 gevangen op dat water.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gravity op woensdag 21 november 2007 om 16:46:
Misschien is die snoek al vaker op 1.18 gevangen op dat water.

dan nog zou ik twijfelen. er zitten soms wel meerder grotere snoeken op 1 water. en zou jij denken dat een snoek rest van z'n leven 1.18 blijft. snap et punt wel maar ik zou dan alleen geen exacte maat er bij noemen.
Waarschuw beheerder
wie gaat er trouwens hiero nog meer naar hengelsportbeurs a.s. weekend utrecht veemarkthallen??

ik ben zeker de zondag aanwezig.
zaterdag mooi vissen in de boksloot es ff kijken wat we hier uit zullen gaan slepen:D
Waarschuw beheerder
hoe weet jij in vredesnaam dat dat beest 118 was

wie zegt dat die snoek niet gehaakt is en op de kant belandt is ??
heb het namelijk ook wel eens gehad een baars van 30 hapt een plug echt niet helemaal naar binnen...

maja wie ben ik...
Waarschuw beheerder
dan vraag ik mij af. hoe weet jij in vredesnaam dat dat beest 118 was .

omdat ie hem gevangen heeft mischien? en er een wonder dat centimeter heet bestaat!
ongelovige visser! :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 15:11:
zijn baarzen ook een stukkie steviger dan een gewoon voorntje

blijven idd langer leven :P

Waarschuw beheerder
ik had vandaag 2 snoeken en een baars op een aasvis :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op woensdag 21 november 2007 om 17:16:
wie gaat er trouwens hiero nog meer naar hengelsportbeurs a.s. weekend utrecht veemarkthallen??

ik ben zeker de zondag aanwezig

ik was der ook ma jouw alleen nie gezien , heb nu een striker jake belly buster en wat shadjes derbij was wel ff leuk zo vond ik :)

Waarschuw beheerder
ik heb jullie ook niet gezien :D

owjah en men baarsje...hoelang..igg een dikke 40cm hoelang precies geen idee :S

[img width=360 height=480]https://album.partyflock.nl/26000099.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op zondag 25 november 2007 om 16:23:
ik was der ook ma jouw alleen nie gezien , heb nu een striker jake belly buster en wat shadjes derbij was wel ff leuk zo vond ik

ja ben hele dag er geweest. misschien hebben jullie wel een blinde man gezien. die moest ik begeleiden, die lui vallen altijd op met hun stok :P.

mooie dingen gezien, ontdekt enzovoort. was erg gezellig alleen wat een geitennneukers dat je daar neit mocht roken, kreeg bijna 150 euro boeten en ontzegging van gebouw :S snap er geen kloten van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op zondag 25 november 2007 om 20:28:
alleen wat een geitennneukers dat je daar neit mocht roken, kreeg bijna 150 euro boeten en ontzegging van gebouw snap er geen kloten van

hahaha, wen er maar vast aan, volgend jaar mag het bijna nergens meer! wel vet sucks!!
discotheek hier 5 km over de grens mag het al niet meer, best wel rustig geworden sinds het niet meer mag.

als maar niet iedereen gaat vissen! :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het een beetje tegen vallen ,aleen een nieuwe shad methode gezien,schuivend ofzo. En zeker bout dat je niet mocht roken ,anders waren we zeker langer gebleven, en meer gekocht .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 23:37:
gericht op snoek vist

Ik vis alleen maar op snoek(en aasvisjes;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op maandag 26 november 2007 om 18:00:
waren we zeker langer gebleven, en meer gekocht .

dus omdat je niet mocht roken ging je eerder weg?Is de drang zo groot dat je geen paar uurtjes zonder kan?
hahaha, wen er maar vast aan, volgend jaar mag het bijna nergens meer!

Waarschuw beheerder
kom ik net tegen op pf hier..... en dan tegen mij een grote mond dat hij een "grotere" heeft!!
hij moest verbannen worden!! :dood:
en niet omdat ie van hem groter is..... 8)

[img width=496 height=620]https://album.partyflock.nl/25890998.jpg[/img]

jezus zeg, schaam me dood dat ik hem laat zien....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo houd je toch GVD geen snoek vast, kats onder het zand en zo. wat een eikeltje zeg.

moet es bij ons doen bij de snoekstudiegroep. krijgt ie toch klappen.

volges mij is het beest hartstikke dood ook nog.
hij heeft trouwens voor zo ver ik kan zien wel mooi tekening

GRRRRRR EIKELTJEEEEEEE

[img width=500 height=375 cacheid=000000450029d81816bd28721a02167974]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TA8EVM68.jpg[/img]
willekeurige foto net geen meter.
maar zo hoor je een snoek vast te houden.
daarbij durf ik te wedden dat ik ze groter heb gevangen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op maandag 26 november 2007 om 20:55:
maar zo hoor je een snoek vast te houden

Ff miereneuke :P je moet niet staan met zo'n vis,zo kan ie harder valle ;p
Waarschuw beheerder
hij woont een dorp verder op, als ik hem tegen kom krijgt ie er 1 op z`n smoel en rol m door het zand, weet ie hoe het voelt!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:10:
je moet niet staan met zo'n vis,zo kan ie harder valle

:lol: maar je hebt wel gelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: 1 en al fred :banana: op maandag 26 november 2007 om 21:12:
hij woont een dorp verder op, als ik hem tegen kom krijgt ie er 1 op z`n smoel en rol m door het zand, weet ie hoe het voelt!

je durf ze wel uit te zoeken he :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:10:
je moet niet staan met zo'n vis,zo kan ie harder valle

klopt, maar vaak houd ik ze zo goed vast dat ze daar geen kans toe krijgen. maar je hebt idd gelijk van dat staan.

( kut dat er dan net ff tegen opmerking komt hé als je ff wat perfectie wil laten zien)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op maandag 26 november 2007 om 21:41:
maar vaak houd ik ze zo goed vast dat ze daar geen kans toe krijgen

Hoef niet,90% van de mensen laten de vis los zodra hij begin te spartelen. :9

Uitspraak van D-T-C op maandag 26 november 2007 om 21:41:
kut dat er dan net ff tegen opmerking komt hé als je ff wat perfectie wil laten zien

moet het wel perfectie zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
was die gast ook al een keer op een andere site tegen gekomen.
Die gast neemt alles mee naar huis. Brood vissertje. wat een kut gezicht om z'n mooie snoek daad te zien

Waarschuw beheerder
stomp hem dan maar neer idd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:18:
je durf ze wel uit te zoeken he

kon ik ze maar uitzoeken.

nee, als je zo met vissen omgaat maakt het mij niet uit hoe groot of klein, dit gaat te ver!
Waarschuw beheerder
beetje lompe foto ja , en zo te zien is tie dood die snoek ,of bijna , tja jammer dat de jeugd zo met vissen omgaat , ik ben voor verplichte cursus zoals in duitsland al het geval is . niet geslaagd = geen vis vergunning .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op dinsdag 27 november 2007 om 18:31:
ik ben voor verplichte cursus zoals in duitsland al het geval is . niet geslaagd = geen vis vergunning .

das nog best lastig als ik dat zo hoor, woon op de grens en er komen echt te veel duitsers hier vissen omdat ze in duitsland niet slagen.
maar denk wel dat het zal helpen!

ik stem ook voor!
Waarschuw beheerder
maar als ik zo,n manneke zie stuntelen met een grote vis .dan help ik hem wel even hoor , leg ik ze ook gelijk de kiewgreep uit , maar die is nog best gevaarlijk bij kleine snoek omdat die nogal wild zijn ,je hebt zo je handen open liggen . ik heb al een tijdje een gripper nu ,en ik moet zeggen bevalt me prima ,zeker voor kleine snoek tot 60 cm ,de grotere land ik met de hand .maar soms met de gripper .maar dan moet je wel de buik ondersteunen .
Waarschuw beheerder
ik heb ook al ff dikke lompe opmerking bij hem geplaatst op zijn foto op z'n PF. hopelijk komt de boodschap over.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 21:59:
Hoef niet,90% van de mensen laten de vis los zodra hij begin te spartelen.

moet er bij zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan. heb eerder dat ik hem helemaal vast houd dan. doe veel visonderzoek en ook in woonwijken veel mensen erom heen dan kun je het zeker niet veroorloven om een vis uit je handen te laten vallen.
vandaag nog de overijsselse vecht bemonsterd. donders wat een boel mooie vis. veel snoek en veel leuke soorten als o.a.:
- kwabaal
- snoek
- aal
- blankvoorn
- bittervoorn
- rietvoorn
- bermpje
- brasem*
- kleine / grote modderkruiper
- kolblei
- rivierdonderpad
- baars
- snoekbaars
- alver
- kopvoorn
- zeelt
- winde
- roofblei
- pos
- riviergrondel
- tiendoornige stekelbaars
- enz
(* = geen leuke soort tenzij ze boven de 60 cm zijn zoals nu in dit geval)

kortom leuke ervaring vandaag weer aan de waterkant. morgen weer erop uit, wij zoeken trouwens nog steeds gemotiveerde vissers voor de visbemonsteringsgroep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op dinsdag 27 november 2007 om 19:06:
moet er bij zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan

Daarom zeg ik 90%,meeste doen het wel,heb het ook wel eens gedaan O:) hiel mijn duim te dicht bij zijn bek en plop,snee in mijn vinger en vis uit mn handen :/
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=000ebbf80029dc0dff4254851a0216bd39]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8BEOAWGK.jpg[/img] een mooi zondags snoekje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=000ebbff0029dc1cf20e71311a0216bfbc]http://www.mijnalbum.nl/Foto-EGQX8P7Z.jpg[/img] 114 aleen jammer van de gripper ,maar moest ff vlug een fototje maken ,toen was het nml zomer en behoorlijk warm ,dus moest snel gebeuren .en van de week hebben ze hem weer gevangen op dezelfde plaats , kijk en da vin ik nou mooi ,zo heeft er iedereen plezier van . aleen jammer dat er mensen zijn .die zoiets moois de hersens inslaan .maar ja het mag helaas . 1 snoek per dag meenemen .staat tenminste in de vergunning .

Waarschuw beheerder
114? zou je totaal niet zeggen op de foto :/

Heb je altijd die kleren aan als het zo warm is? :P
Waarschuw beheerder
ja het viel wel mee toen met warm ,maar dan nog moet je in de zomer sneller handelen he ,en ja die kleren heb ik altijd aan ,ben een beetje een camofreak ha ha .hij was toch echt 114 maar foto vertekend he . en hij was mager vond ik maar dat zie je wel he .meestal zijn ze moddervet van dat formaat .

Waarschuw beheerder
je moet altijd snel handelen,maar leer die gripper af,hoe hou je de vis onder controlle als hij gaat spartelen?
Waarschuw beheerder
ik zweer nog altijd bij kieuwgreep, vandaag ook tot bloedens aan toe van mij dan. gelukkig niet de vis. waren trouwens mooi snoeken, 2 van boven de meter, en stuk of 9 net geen meter maar wel lekker boven de 90. helaas heb ik daar dan geen sport aan, maar vind het toch zeer leuk even zo'n snoek te zien. uiteraard Catch & Release.

gripper is alleen ff handig bij meten en wegen maar verder leer het echt af. met gripper beschadig je de vis snel en hij kan wel eerder vallen.
Waarschuw beheerder
klopt mijn fout en ik vind het ook niet netjes om met dat ding op de foto te gaan ,maar ja het was mijn enige foto ,ff snel gemaakt door een klein manneke .ben allang blij dat ie gelukt is ha ha .

Waarschuw beheerder
leer met zelfontspanner werken ;p heb je geen kleine mannetjes meer nodig :P
Waarschuw beheerder
idd, zelfontspanner kan ik goed mee overweg,
nou moet ik zeggen dat vriend van mij (geloof of niet) die is blind en kan de mooiste visfoto's maken, ja idd blind. ik snap ook niet hoe hij dat doet maar hij kan het echt.

[img width=425 height=239]http://www.regionaalviswaterbeheer.nl/getdata.php?id=142[/img]
o.a. snoekbaarsfoto door hem gemaakt.
vorige week gemaakt tijdens afvissen voor visbemonstering.
zelf ontspanner is net zo goed bijna. nadeel wel is in het donker dat je soms ff moet zoeken waar je gaat staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blinde die fotos maakt? :/ vreemd
Waarschuw beheerder
zelfontspanner ,ha ha helemaal niet aan gedacht .die heb ik ook ja .maar ga ik eerst ff oeffenen zonder vis ,vraagje zetten jullie hem op een steun .of een statief ?
Waarschuw beheerder
ja vond ik dus ook, maar ja zie hier het resultaat, en geloof me hij ziet geen snars, althans lijkt me niet dat hij voor de lol braille lees, met zo'n stok loopt te zwaaien plus hond

maar ja ik vind ook vreemd maar waar.
Waarschuw beheerder
mooie foto ja
Waarschuw beheerder
overal en nergens, heb wel statief, gewoon hengelsteuntje ;) maaar soms ook gewoon op viskoffer leggen of de fiets (mits ik met de fietsgaat) maar hengelsteun is nog wel beste, moet je mee om kunnengaan, want als je iets schuin hebt verneukt dat de hele foto.