Partyflock

Forumonderwerp · 783398
2 volgers · 34203x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
het seizoen is geopend kan me niet voorstellen als er zoveel karpervissers zijn dat niemand gericht op snoek vist....ik doe het beide gr tim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op woensdag 26 september 2007 om 18:59:
k zeg niet dat ie em heeft geslikt hoor !!!

hij zat vrij los in het midden dus ik had geluk :D

knijp de dreggen nooit plat, alleen op de pluggen zet ik altijd gamakatsu dreggen en een extra ringetje :)

Waarschuw beheerder
Geen snoek maar een nog gekkere idioot aan de hengel gehad......Aanschouw mijn pr roofblei van 65cm :). Ik heb men Spro Red arc nog nooit zoo horen krijsen

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/20786321.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 20:39:
Geen snoek maar een nog gekkere idioot aan de hengel gehad......Aanschouw mijn pr roofblei van 65cm . Ik heb men Spro Red arc nog nooit zoo horen krijsen

motherfucker!!!:o das een flinke roofblei:o
ik probeer die krengen al een jaar te belagen zonder succes en heb een godsvermogen Asp-jes kwijtgeraakt!!!:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 10:15:
motherfucker!!! das een flinke roofblei

:)...gevangen op een 10cm salmo pearch
Waarschuw beheerder
dats mijn aasje in de winter voor de snoek :) nah vorige winter dan.. denk deze winter buster jerks .. salmo slider 12 + prologd saveger geval ofzo :P kortom de zin zit er goed in ..
alleen minpuntje is de perch imo van salmo fatso is nu flatser en die van vorig jaar die tekening krijgen ze nie meer binnen :/ iemand idee waar ik de (orginele) versie kan kopen op bijv t www ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op donderdag 9 augustus 2007 om 14:27:
hier btw foto van me maat zijn pr ,, 1,20

:x die haalt de 1.20 niet of t is een hele slechte foto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 14:11:
die haalt de 1.20 niet of t is een hele slechte foto

kijk maar is in verhouding met de boot .. en dats geen kano .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 14:11:
of t is een hele slechte foto

weinig vissen anders in jou album of op dit forum .. beter iets als niet dan maar he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op vrijdag 28 september 2007 om 14:37:
weinig vissen anders in jou album of op dit forum

ik vist veel met de korte hengel gap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan wel een foto van me pieler maken maar dan zet ik er ook niet bij dat ie 1.20 is maar gewoon 21 cm
Waarschuw beheerder
hier op een parkvijvertje bij mij voor de deur worden tegenwoordig gewoon roofbleien gevangen van 80 cm en de meerval wordt ook al af en toe gevangen

moet niet gekker worden :P

Deze had ik pas nog...:9

[img width=500 height=375 cacheid=000e140300283fa024a9bea01a02076eb2]http://www.mijnalbum.nl/Foto-EEI3MYUB.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
maar wel jammer dat als je een roofblei vangt dat ze 6 van de 10 keer zo beschadigd zijn :(

doe mij maar gewoon een fijne snoek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op vrijdag 28 september 2007 om 18:36:
tog beter als zon vleesetende voornsoort

inderdaad jah :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op vrijdag 28 september 2007 om 18:36:
die goeie ouwe robuuste snoeken...
tog beter als zon vleesetende voornsoort

niet mee eens :)

We hadden vandaag met streamers 4 snoeken tussen 75cm en 95cm en 1 meter .....en heeeeeeeul veul aanbeten gemist. De rest van de foto's komen nog

[img width=470height=350]http://fish-fetish.nl/artikelen/29sept/img2.jpg[/img]

[img width=470height=350]http://fish-fetish.nl/artikelen/29sept/img3.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooie foto en mooie vis :D

Waarschuw beheerder
De laatste weken ben ik langzaam aan weer wat vaker aan het jerken geslagen. Vandaag pakte ik eindelijk de eerste snoek op een Buster Jerk. Fijne jerkbait wat mij betreft ;) Daarnaast heb ik wraak genomen op een obstakel waar ik van de week een jerkbait in verspeelde. Met mijn kunstaasredder trok ik een winkelwagen naar de kant, compleet met de eerder verspeelde jerkbait :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op zondag 30 september 2007 om 12:49:
mooie foto en mooie vis

thnxs men

Heb trouwens de meter van men vismaat er ook bijgezet :):) Ik heb trouwens ook nog een busterjerk. Een zwarte met een gele buik. Althans wat er nog geel is :D...idd topaaas. Kijk es op guusbaits.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op maandag 1 oktober 2007 om 11:10:
miss toch ff de hengel uit t vet halen ...

Uit het vet :S Die van zijn nog nooit in t vet geweest. Jammer van het vet
Waarschuw beheerder
spreekwoordelijk natuurlijk ;) vorige week voor t laats gevist en dat is voor mij doen vrij lang terug :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op vrijdag 28 september 2007 om 18:17:
hier op een parkvijvertje bij mij voor de deur worden tegenwoordig gewoon roofbleien gevangen van 80 cm en de meerval wordt ook al af en toe gevangen

moet niet gekker worden

Deze had ik pas nog...

wat de fok???:S ik ga ook mijn parkvijver checken!!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:37:
Uit het vet Die van zijn nog nooit in t vet geweest. Jammer van het vet

voordat je de hengel in mekaar zet altijd eerst ff een beetje neusvet eraan :D :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:53:
wat de fok??? ik ga ook mijn parkvijver checken!!!

deze vijvers elk jaar vager :P

Waarschuw beheerder
Ik ga de nieuwe site en logo voor www.guusbaits.com maken hoe vinden we die. De huidige header en logo had ik 2 jaar geleden al eens gemaakt maar gaan we een dikke site in elkaar draaien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 21:42:
Kijk es op guusbaits.com

Daar heb ik Buster en de kunstaasredder gekocht. Binnen 24 uur lag er een dikke enveloppe op de mat: super snelle afhandeling dus! ;) Eerdere ervaringen zijn ook goed.
Nu nog ff de eerste op mijn Guusbaits Jerkbaits vangen, want meer dan een paar mooie aanvallen heb ik daar nog niet op gehad :S

Waarschuw beheerder
kwestie van tijd,guusbaits vangen wel :) heb tot nu toe ook altijd goede service gehad,af en toe een gratis testonderlijn erbij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: PiNk-FloyD :respect: op maandag 1 oktober 2007 om 19:10:
dat zei mijn plaatselijke hengelsport eigenaar ook al

het werkt geweldig :9

Waarschuw beheerder
de pinky is mijn favoriet....wat een topjerkbait
Waarschuw beheerder
op die site staan leuke dingen :D

binnenkort maar ff wat bestellen denk ik :)

Waarschuw beheerder
wederom een dagje geprobeerd op roofblei...ik weet gewoon dat die pokkebeesten dr zitten!!!:@:@:@ ik heb in de stroomversnelling van het gemaal bij ons gevist met me ASP'jes waar ze zich graag ophouden..maar behalve 5 dikke baarzen laten die %^$#@beesten zich niet vangen...ik dacht dat ze overal in zuid-holland voorkwamen onderhand! iemand nog goeie stekken?

Waarschuw beheerder
ik durf te wedden dat je als je tijdens zonsopgang
ze moet kunnen vangen. Ga er anders een keer tijdens de schemering gewoon op je kont zitten en houd het in de gaten.......als er roofblei zit laten ze zich zeker wel een keer zien
Waarschuw beheerder
guusbaits ,mooie kunstaasjes daar , maar die zinkende jerks bedoele ze daar mee dat ie ie gewoon heel rustig zinkt (suspense) of dat ie wel aardig vlot zinkt ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 23:48:
ik durf te wedden dat je als je tijdens zonsopgang
ze moet kunnen vangen. Ga er anders een keer tijdens de schemering gewoon op je kont zitten en houd het in de gaten.......als er roofblei zit laten ze zich zeker wel een keer zien

zonsopgang..daar zeg je wel wat:) ik ging altijd in de schemering vissen in de harde stroming en snel indraaien..maar niks.

Okido, we proberen het:D
Waarschuw beheerder
ik had gisteren avond ook nog ff een hengeltje uitgegooid. ik was van plan ff een half uurtje te vissen voor de ontspanning, dit half uur werd anderhalf uur, dit namelijk omdat ik vette snoek van 109 cm eraan had geslagen, ik heb wel grotere gevangen maar nog nooit zo allemachtig sterk en uithoudingsvermogen, ik sloeg hem vol in de stroming aan en ging meteen 150 meter lijn nemen. prachtig.

heb nu nog steeds spierpijn in mijn armen, ik hield hem bijna niet meer hahaha, maar wat een kick prachtig.

[img width=500 height=375 cacheid=000000450029660e8cd3c23a1a020a6ed0]http://www.mijnalbum.nl/Foto-K468QZTX.jpg[/img]
het resultaat mocht er toch zeker zijn.

uiteraar heeft deze snoek de vrij natuur weer mogen opzoeken, 100% catch and release..
mensen, houd die lijnen strak!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op donderdag 11 oktober 2007 om 20:22:
heb nu nog steeds spierpijn in mijn armen

dan ben je echt wel een mietje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 21:20:
dan ben je echt wel een mietje

wou jij zeggen dat je dat dan niet zou hebben na 1 uur en 15 minuten :P
geloof me, ik ben veel gewend op vis gebied maar dit sloeg echt alles

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op donderdag 11 oktober 2007 om 22:32:
wou jij zeggen dat je dat dan niet zou hebben na 1 uur en 15 minuten
geloof me, ik ben veel gewend op vis gebied maar dit sloeg echt alles

1 en 15 minuten? Waar heb je mee gevist dan. Handlijn of winkelpickert? :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-T-C op donderdag 11 oktober 2007 om 22:32:
1 uur en 15 minuten

hahaha of je kan niet rekenen of je bent zo simpel of je hebt inderdaad met een winkelpickertje gevist!

maar die snoek is wel vet hoor, maar laat die 1 uur en 15 minuten fantasie even achterwegen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op vrijdag 12 oktober 2007 om 18:10:
maar laat die 1 uur en 15 minuten fantasie even achterwegen

hahahahahahahaha idd :D
Waarschuw beheerder
zekers :D

Waarschuw beheerder
vandaag 25 snoekbaarzen 4 baarzen 4 roofbleien oftwel dikke topdag....Nieuw pr snoekbaars 68cm :)
Waarschuw beheerder
omg dat is wel een dikke vangst (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op zaterdag 13 oktober 2007 om 18:36:
omg dat is wel een dikke vangst

Ben met elk drie kwartier bezig geweest ;)
Waarschuw beheerder
Gisteren leuk tong en gul gevangen aan het noordzeekanaal, lekker bikken van de week dus :9

Vandaag rond de heksloot polder (vanaf de kant) voor het eerst met spinner baits gevist, das mooi spul zeg, ik laat voortaan (vanaf de kant) mijn pluggen en soft baits thuis :devil:

[img width=247 height=291 cacheid=000222a70004ff044ef719221a020aed97]http://www.jcpoiret.com/bapw/images/materiel/leurres/wazp_prizm_spinnerbait.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 20:52:
Ben met elk drie kwartier bezig geweest

ja de baarzen zijn in oktober ook oersterk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoppppaaaaaaaaaaaaaaaa

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/22358134.jpg[/img]