Partyflock

Forumonderwerp · 783287
1 volger · 14444x bekeken
Betreft: evenement: Megarave, zaterdag 31 december 2005 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ja ja ik zie net dat MEGARAVE 2006 weer wordt gehouden op 31december 2005 in enschede,tis dus goed bevallen en dat is zekers mooi helemaal omdat ze gewoon goed geluid hebben en een leuke locatie dus iedereen kom gezellig weer in enschede
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 16:17:
dat ga je niet mene

Ach troost je:p laatste x dak daar was hadden wel een soort Flügel voor 1 bon, noemden ze een vluggertje ofwat haha:vaag: Wat is er nou mooier dan aan een mooie bardame vragen of ze je ff een vluggertje wilt geven he:D
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 16:12:
Maaruh mensen kom naar de meeting he op megarave
Hij staat al geplant chek it out

Ff inschrijven(Y)

Uitspraak van IsprayAlot op dinsdag 6 december 2005 om 16:19:
Ben benieuwd naar de DNA/Epileptik zaal, maat waarmee ik ga wil daar naar de livesets kijken, ga ik gewoon mee. Nu heb ik nog niet echt een mening klaarliggen,daarna wel. Maar..denk trouwens wel dat ik het mooi vind.

Mwoahhh... Ligt er aan... Celcius moet je echt van houden, is heel langzaam, ambient achtig spul:) Al core is gewoon franse stijl door ragge, en slavefriese ken je wel:)

Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 16:12:
DNA je hebt mensen die er gek van zijn en mensen die er totaal niks aan vinden tis niet zo van dat je maar een paar nummers lekker vind

Dna sound spreekt me over het algemeen zeer zeker aan(Y) ook een aparte, herkenbare sound allemaal:) Zitten natuurlijk ook wel een paar kutnummers tussenO:)
Waarschuw beheerder
Kga trouwens eens ff googlen over dat evenementenbier, want de 1 zegt dit, de ander zegt dat, wil het nou toch wel precies weten eigenlijk...
Waarschuw beheerder
Ik zie het dan wel, als het me niet bevalt ben ik zo weer weg, maar ik wil gewoon even wat aanhoren, het is niet zo ik kom..achh kutnummer en weer weg en vervolgens zeggen wat een kutstijl etc, want dat kan gewoon niet na 1 nummer of 2 nummertjes.
Waarschuw beheerder
Uhmm... zou k zo snel niet weten, maar vind ze zeker niet allemaal even vet;) Majah, bij welk label heb je dat nou niet he:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 16:27:
Kga trouwens eens ff googlen over dat evenementenbier, want de 1 zegt dit, de ander zegt dat, wil het nou toch wel precies weten eigenlijk...

Mwoah, tapbier hoeft niet altijd partybier te zijn, maar heb wel gemerkt dat ze tijdens Oldschoolmadness partybier hadden, hoe dat komt? Misschien in verhouding veel water.

Niet alleen bij labels, ook bij bij artiesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 16:26:
Zitten natuurlijk ook wel een paar kutnummers tussen

Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 16:29:
Uhmm... zou k zo snel niet weten, maar vind ze zeker niet allemaal even vet Majah, bij welk label heb je dat nou niet he

blaaaaaaaaaaaaaat:9

Noem er ff 1 dan:9
Waarschuw beheerder
E-noid zit toch ook bij D.N.A ,die heeft mooie producties, negative A ookwel, maar wat epileptik voor stijl is:)zeer benieuwd.maar dat hebben jullie al geprobeerd uit te leggen, gewoon horen dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 16:31:
Noem er ff 1 dan

There's someting elseO:)

Maar dies niet van een dna artiest geloof ik:p

Uitspraak van IsprayAlot op dinsdag 6 december 2005 om 16:30:
Mwoah, tapbier hoeft niet altijd partybier te zijn, maar heb wel gemerkt dat ze tijdens Oldschoolmadness partybier hadden, hoe dat komt? Misschien in verhouding veel water.

Niet alleen bij labels, ook bij bij artiesten.laatste aanpassing 6 december 2005 16:31

Kan er niet veel over vinden... Alleen dat het maar 2% alcohol bevat:s Moet je er al 2 tegelijk drinken:s Wat meestal ook nog zo vies is dat je de helft weg smijt:s
Waarschuw beheerder
donateur
there's something else

is dus echt geeeen slecht nummer:no:

Krad Evitagen

tuut tuut
tuut tuut
tuut tuut
tuut tuut

reng reng reng :kwijl:

Its just killing our sleep

Do you feel this :kwijl: met die opkomende beat:jaja:

Geil nummer
Waarschuw beheerder
mijn eptje word heel varierend. geen een track is hetzelfde.gewoon mijn eigen stijltje. en natuurlijk hoop ik dat de mensen die van dna houden dat wat vinden natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is het een boutplaat wat ik me niet kan voorstellen:P
kopen doe ik hem toch wel:jaja:

DNA is hetzelfde als eten en drinken:P

Je moet het gewoon hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 16:51:
Geil nummer

Heb hem vorig jaar MR gehoord, in zown grote zaal heeft het wel wat ja:) Maar is bij mij thuis nou niet bepaald mn voorkeursnummer.

Daarintegen, als ik mn lievelingsnummers van dna zou moeten noemen allemaal dan wask nog wel ff bezigO:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan ook geen favo noemen:nee:

nummers zijn gewoon stuk voor stuk zalig:d

En daar is het ook mee gezegt

Trouwens niet van DNA maar van megarave Decepticate van Negative A :kwijl: de tering kippevel bij dat nummer altijd man
Waarschuw beheerder
Ligt eraan welke artiest er om 0:00 in de hardcore zaal draait, hoop graag een keer op een timetable:D
Waarschuw beheerder
donateur
wat maakt dat nou uit:o

Gewoon komen man klaar:D

Hebben we een dik DNA fan meetingkie
Waarschuw beheerder
http://www.epileptik.com/records.php?recordsid=107&labelsid=9

Vind het matig, niet slecht,maar bezorgd me langeweg geen kippenvel die celcius. Echt een aparte stijl:p
Moet je van houden..
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
bier in go planet is gwoon goed hoa, nix op aan te merken, tis al1 redelijk duur, 2 oi voa een muntje...

Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 17:31:
Hebben we een dik DNA fan meetingkie

volgens mij was ik de eerste aangemeld op de meeting:9
gaat helemaal goed kome!
Waarschuw beheerder
donateur
jaja echt een briljant idee om die meeting te doen:D

Met alle liefhebbers het nieuwe jaar in knallen:D:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IsprayAlot op dinsdag 6 december 2005 om 17:32:
Vind het matig, niet slecht,maar bezorgd me langeweg geen kippenvel die celcius. Echt een aparte stijl
Moet je van houden..laatste aanpassing 6 december 2005 17:33

Stukjes wat je daar hoort geven geen goed beeld eigenlijk... Je hoort namelijk alleen het begin van nummers, zijn genoeg kippevelmomenten in die nummers, met name als je in het midden een break hebt, en alleen de melodie hoort, gevolgt door een bas wat van de achtergrond opkomt:K
Waarschuw beheerder
donateur
hmm net ff naar die link geweest na site van EPL en na celsius geluisterd, moet zegge da ook nie verkeerd klinkt... D.N.A. is natuurlk beter:[

iemand miss linkje van een complete cd van celsius?O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 6 december 2005 om 17:57:
een complete cd van celsius?

Is er maar 1 van... EPKACT8 En zijn een paar vinyl van, heb zelf epk hs 8-1, en 8-2 van hem.

Kan je die cd wel uppen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 18:01:
Kan je die cd wel uppen...

graag :yes:

Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 6 december 2005 om 17:57:
gewoon netjes kopen

EPL kopen? :/ :x :9

nee grapje hoa, tis dak em snel een opini wil over de complete cd, kijke of de LP's het geld waard zijn:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is al bezig met inzippen(Y) kan in totaal wel allemaal een 1,5 uur duren:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 6 december 2005 om 18:06:
nee grapje hoa, tis dak em snel een opini wil over de complete cd, kijke of de LP's het geld waard zijnlaatste aanpassing 6 december 2005 18:07

LP's van hem dus hs 8-1 en hs 8-2 vind ik tegenvallen... paar vette nummers van de cd ontbreken namelijk:(
Waarschuw beheerder
Ff voor de duidelijkheid: Bij EPK is de HS serie, dus het vinyl van de ACT serie:)
Waarschuw beheerder
Zie net trouwens dak nog een geldige link heb bij yousendit, epkmix7 van Mark N, is meer drum N bass, Breakcore georienteerd. PM maar ff voor de link:)
Waarschuw beheerder
Uhmmm... Hoe moek dat nou uitleggen:p

Ze hebben 2 cd reeksen:

de mix,

en de act,

mix is gewoon een mixcd samengesteld door 1 dj, met allemaal verschillende nummers erop

act is een verzamelwer met allemaal tracks van 1 bepaalde dj.

Ze hebben ook verschillende vinyl...

EPK, is gewoon het het epk vinyl

HS, is een afspiegeling van de actjes, van iedere act is een hs.

EPK short LTD. weet ook niet precies wat dit inhoud, zijn wel vette producties onder uit gekomen, en zal wel limited zijn:p

Hierapolis: 1 of ander sublabel...
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm, die franse kunne ut wel moeilijk make zeg:9
Waarschuw beheerder
Paar keer lezen manUMaX je kunt het wel:p
Waarschuw beheerder
zelfs daisy draaid veel dna enzo...en zelf zit ze geloof ik bij epileptik

dus jongens>>heel veel dna voor jullie

:p
Waarschuw beheerder
donateur
kearl schijf jij me naam maar eerst goed:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 6 december 2005 om 19:24:

kan me geluk niet op :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoorde net dat mijn remixie van tiny sparks of air-e noid is gedraaid door daisy.

geeft me een heel warm gevoel dat gehoord te hebben

echt (y) vind ik dat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj darkcontroller op dinsdag 6 december 2005 om 19:24:
zelfs daisy draaid veel dna enzo...en zelf zit ze geloof ik bij epileptik

Daisy zit zelf niet bij EPK geloof ik... Heeft alleen een cd gemaakt voor hun. Maar DNA valt wel aardig binnen haar stijl hoor. Zij is echt van de industriële slag he. EPKMIX12 is sowieso een puik cd'tje(Y) past alleen niet volledig binnen het concept EPK vind ik, majah...
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wat er tijdens de jaarwisseling (0:00) gebeurd, aftellen? Etc?iemand een idee?hoe ging dat vorigjaar
Waarschuw beheerder
Ik hoop op uhmmm... Celcius live, van 12 tot half 1:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 21:51:
die komt volgens mij niet meer.

:o lijkt me jmmr, sinds vandaag btje positief over hem:)

Uitspraak van IsprayAlot op dinsdag 6 december 2005 om 21:35:
ben benieuwd wat er tijdens de jaarwisseling (0:00) gebeurd, aftellen? Etc?iemand een idee?hoe ging dat vorigjaar

aftelling und vuurwerk
Waarschuw beheerder

:O
Waarschuw beheerder

Zou je denken:o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 22:40:
Zou je denken

ik weet niet meer zeker of het cetra was of celcius, maar meende celcius, want die kwam niet, want er was iets klote geconstanteerd
Waarschuw beheerder
Cetra? wies dat dan? Want als celcius niet kwam zou dat mn feest goed bederven:x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op dinsdag 6 december 2005 om 23:00:
Want als celcius niet kwam zou dat mn feest goed bederven

echt ik ben er bang van, maar ik durf niks zeker te zeggen, want het zijn alleen wandelgang verhalen he.
Waarschuw beheerder
Ben benieuwt in ieder geval... Zou niet de eerste x zijn dat een dj waar k me echt op verheug om te zien, plotseling wegvalt.