Partyflock

Forumonderwerp · 783211
1414x bekeken

Waarschuw beheerder
...Schijnt nog geiler te zijn, een sprookje of echte waarheid?

Waarschuw beheerder
het enige wat ik er van weet is dat je een rode kop krijgt van de warmte en je aars spier open gaat staan zodat een rugtourist hem er zo in kan jassen...

bah bah
Waarschuw beheerder
aars open gaat staan??? aaaaaaaaaaaaa :[
Waarschuw beheerder
Mwah....poppers kan best lekker zijn (met of zonder sex) maar je krijgt er wel snel hoofdpijn van...:S en of je dat wil tijdens een heftige vrijpartij?

Is ook nog best aan timing onderhevig...eerst zorgen dat je allebei tegelijk klaar kunt komen, en dan ook nog eens voordat dat moment komt snel zonder morsen die poppers onder elkaar neus duwen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GHB is boterzuur. Dat is een stof die tijdens t afbraakproces van alcohol ontstaat. daar wordt je oa zat van.
Is ook de rede waarom ghb zo hard aanklapt. en dat t vrij link kan zijn.

In principe kan je net zo goed wat sterke drank (2 tot 4 glaasjes ofzo) naar binnen werken als je graag onder invloed wil seksen:D
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Waarschuw beheerder
het werkt als volgt

vlak voordat je komt een keer goed ruiken aan dat potje poppers en dan voel je een warme plek zich verspreiden van het kruintje van je hoofd richting je gezicht, dan je borst en voordat je het weet voelt je hele lichaam warm.
je armen en benen worden een beetje slap en alle impulsen die je krijgt van buitenaf worden wat versterkt...
en als je dan komt.....PPFFFFF veel heftiger en naar mijn gevoel langer dan normaal....

maar effect kan verschillen per persoon en is ook afhankelijk van welke poppers je gebruikt, want ze zijn niet allemaal even goed!!
Waarschuw beheerder
waarom zoeken mensen altijd naar middelen die de sex lekkerder maken of dat je er geiler van wordt...

sex lekker maken: Gewoon goed neuken, al doende leert men

geiler worden: Dat doe je door middel van "voorspel" bij sommige een woord dat niet in hun woordenboek voor komt maar oke... Waar je ook erg geil van wordt is het gewwon meer dan een 3 weken niet doen,voorspel en wedde dat je geil wordt!!

tada!!!! oplossing op natuurlijke wijze gevonden

drugs en sex is voor stakkers of mensen die gewoon niet kunne neuken

Wat een sneue uitspraak zeg! Laat iedereen in z'n waarde! Mijn vriendin en ik vrijen de sterren van de hemel! Maar af en toe een blowtje/poppertje/pilletje of ghb voegt toch echt wel wat toe!

Je moet geen dingen gaan veroordelen omdat je zelf te schijterig bent om het uit te proberen!

En sex echt lekkerder maken??? Liefde het beste middel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie hebben allemaal wel een beetje gelijk. Maar ik heb altijd gelijk! Zelfs wanneer ik ongelijk heb heb ik toch gelijk. en dat is handig!;P

Waarschuw beheerder
donateur
Poppers & sex = (y)