Partyflock

Forumonderwerp · 782842
Braindamage vs Overdosed · Vol Hakkuhh Editie

zaterdag 27 augustus 2005
21:00 - 03:00
Zaal Oos Heim
Neerbeek

Prijzen
Voorverkoop: € 7 ,50
Deurverkoop: € 10 ,-

Kaarten
Voorverkoop start op vrijdag 15 juli 2005.
Kaarten zijn te verkrijgen via email, bij een aantal verkooppunten

Muziekstijlen
darkcore, hardcore, terror

Line-up

Minimum leeftijd is 16 jaar.

Nou laat maar horen wie er allemaal komt en wat er verder nog te melden valt op dit nieuwe topic :P

aanwezig :P
Uitspraak van actief op woensdag 3 augustus 2005 om 16:02:
ow ow mensen 27 augustus wordt een plaat gedraaid van DJ SYNDROM FEAT. MC SCORPIO - HARDCORE SOLDIER
Wordt echt een knalle plaatjuh!!greetz mc scorpio

zo te zien word er een terreur aanslag aangekondigd... krachtig plaatje van C4 materiaal :X en alexander eist hem al op... wat zal de AIVD hiervan zeggen dat het gaat knallen in oos heim :O
haha echt weer een antw van brammetjuh hehehehe :d:p

samen met Dani aanwezig :yes:

wij zijn ook vd eerste keer vd partij.....
Als het een goeie wordt zeker niet de laatste keer:D:D

grtz

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
tja...nieuwe lokatie dus we zullen zien :9
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
triax als afsluiter kan wel leuk worden:jaja: Hoe zit het daar met die lokatie, beetje goed geluid, niet te warm, beetje chille inrichting?

Want wou eigenlijk naar sick gaan in steenwijk, maar denk niet dak haal allemaal, moet het s'zondags nog mee doen aan scootersprints hier:s
by the way, k zie dat er terror bij de stijlen staat, wie gaat dit uberhaupt draaien eigenlijk? Ik neem aan de afsluiter, maar voor zover ik weet is terror niet echt triax zijn ding, desalnietemin is hij toch zeker een knallende afsluiter:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 105129, 53774, 47315, 17147}
wij hebben dit forum niet gestart daar staat terror jah maar op pf staat darkcore/hardcore de volgende editie zal hoogst waarschijnlijk terror in het zonnetje staan ;)
met een goed darkcore setje ben ik ook al zeeeeer tevreden hoor:jaja: Lekker wat spul van outside agency, en het duisterdere enzyme werk. Mischien flink wat industrial door de avond heengooien, k vind namelijk zelf dat je zown muziek erg weinig hoort op de kleinere feestjes hier in de regio:(
Uitspraak van Budburner op woensdag 17 augustus 2005 om 18:05:
Hoe zit het daar met die lokatie, beetje goed geluid, niet te warm, beetje chille inrichting?

De lokatie is een zaal. Dus geen cafe/discotheek!! Het geluid hebben we volledig uitbesteed, maar dat gaat helemaal goed komen :D
Over de hitte kan ik niks zeggen, dit is namelijk de 1ste keer dat we daar een feest organiseren.
Overigens zal Music Machine met een stand komen, waar o.a. cd's, petjes en andere kledij kan worden gekocht!!

Music Machine zal ook zorgen voor een mobile pin. Dus als je te weinig geld bij je hebt is dat geen probleem en kan je je waar toch kopen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Silvain op woensdag 17 augustus 2005 om 18:47:
Overigens zal Music Machine met een stand komen, waar o.a. cd's, petjes en andere kledij kan worden gekocht!!

das goeie (Y)

hehe als ik vervoer trg heb zeker aanwezig :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 22:28:
hehe als ik vervoer trg heb zeker aanwezig

Taxi?!?
alsof iedere 16 jarige daar geld voor heeft;)

idd evil :/
zelfs ik kan me dat nog geen eens altijd permiteren alsk in mn eentje ben. retourtje zaandam is vaak nog goedkoper:/
Ja als je alleen bent dan kan het niet. Maar ik pakte toen ik 16 was regelmatig met 5 tot 8 man taxi(busje) terug van de peppermill en dat was wel te doen dan.

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Nog ff en dan mag evil me de hele avond bier komen brengen:P:P

Uitspraak van Budburner op woensdag 17 augustus 2005 om 18:05:
Want wou eigenlijk naar sick gaan in steenwijk, maar denk niet dak haal allemaal, moet het s'zondags nog mee doen aan scootersprints hier

Dan zien we je wel op Braindamage vs Overdosed 27 aug.:P:bounce::D
ey bij 10 houd het op he alex :P
Uitspraak van Silvain op donderdag 18 augustus 2005 om 17:22:
Ja als je alleen bent dan kan het niet. Maar ik pakte toen ik 16 was regelmatig met 5 tot 8 man taxi(busje) terug van de peppermill en dat was wel te doen dan.

das idd nog wel te doen:) of taxi klaas, als je daar zown pasje van hebt krijg je ook 40% korting ofwat, scheelt hendig veel:jaja:

Uitspraak van actief op donderdag 18 augustus 2005 om 17:33:
Dan zien we je wel op Braindamage vs Overdosed 27 aug

zit er dik in denk ik:woop:

Uitspraak van actief op woensdag 3 augustus 2005 om 16:02:
ow ow mensen 27 augustus wordt een plaat gedraaid van DJ SYNDROM FEAT. MC SCORPIO - HARDCORE SOLDIER

Sorry Gabbers plaatjuh wordt later kan niet afgemaakt worden op tijd

Uitspraak van Budburner op donderdag 18 augustus 2005 om 17:44:
zit er dik in denk ik

Dan wordt t tijd om t feest in je agenda te zetten want nu geloof ik er nix van:P:P:D
k weet het nog niet helemaal zeker eigenlijk:) heb geen enkel idee hoe laat die sprints beginnen, maar denk niet dat het wat word, aangezien k op zn vroegst pas om een uur of 12 terug in sittard zal zijn:( Maar SICK was wel meer mijn muziek:cry:
Uitspraak van actief op donderdag 18 augustus 2005 om 17:31:
Nog ff en dan mag evil me de hele avond bier komen brengen

Haal het je maar zelf :P

voor mij toch maar dit feest ipv sick
is wat korter bij :bier:

ey budburner hoe laat hadde jullie de trein terug van zaandam
k had jullie niet meer gezien..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 19:54:
voor mij toch maar dit feest ipv sick
is wat korter bij

en goedkoper :)
uhmm... de eerste gewoon he, we hebben daarna nog zeker 3 kwartier staan wachten in amsterdam op de eerste aansluiting. Heb jij de volgende gepakt zeker he?

jah volgens mij wel hehe
hoe laat waren jullie in sittard dan? wij om een uur of 10 al geloof ik...
Music Machine zal op dit feest aanwezig zijn met een promotie stand. We delen gratis promotie pakketten uit met kortingsbonnen en stickers van Cavello en Australian. Verder zal er van alles te koop zijn, zoals kleding en muziek

en ook nog eens promotiepakettten uitdelen :p

mooi toch :9
nog ongeveer 1 weekje :D

hehe maja zal een beetje duur zijn he van neerbeek na hoensbroek met een taxi of we moeten gewoon met de hele zaal een grote taxi pakken :D:P
breakcore is gewoon rotte muziek jongen;) Niet voor watjesO:) Of bedoel je dat de cd's rot zijn? Vink niet gek, hebben al genoeg feesten meegemaakt:jaja:
valt best mee te taxi als je met 6 mensen bent..
ma ik kan hier helaas niet bij zijn :x

Werkzaam bij Braindamage events
heej mensen weet je ik heb er echt super zin in braindamage vs overdosed.

eeeeeeecht wel :yes:

Uh... dat van die beamer was eigenlijk wel goeie reclame geweest, toch? Nix over gehoord. :S

Nog 6 daagjes... Mwahahahaaa :[

Nog ff een dan gaat t knallen in OOS HEIM.:bounce::bounce:
morgen of overmorgen even kaartje halen :yes:
Deze keer zal ik net als bij de vorige Braindamage (toen in de kleine zaal boven) de projectie verzorgen van lekker smerige beelden :p :-p , dit is helaas nergens aangekondigd ofzo dus zeg ik het maar ff in dit forum!

dit ook naar aanleiding van forum berichtje van Noel (Splatt Inc.) (en gelijk had ie!)

See ya all on saturday :doetiwoep: :doetiewoep:
Uitspraak van Mark Antoni op woensdag 15 juni 2005 om 15:27:
zeker weten + natuurlijk een beamer met coole filmpies

\

Ik heb er wel iets overgezegd ;)
Mark Bijdevoetjuh gun Frank ook eens wat.:P:P:P:D