Partyflock

Forumonderwerp · 782621
9524x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 24 januari 2007 om 21:36:
vind het een eikel

jalours

Ik zou ook erg jalours zijn als je net Ellemieke kwijt bent! ;)
Waarschuw beheerder
boeiend, voor haar tien andere...

ellemieke zou ik ook zat worden, paar keer ff knallen en dan mag ze weer gaan... beter gaat ie weer op tienertour
Ik zou ook erg jalours zijn als je net Ellemieke kwijt bent!

En Yolanthe Cabeau van Kasbergen rijk bent 8)

'Jan Smit nu met Yolanthe van Kasbergen'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: woensdag 24 januari 2007 @ 20:15
De Volendamse zanger Jan Smit wordt gelinkt aan ONM-soapie Yolanthe Cabau van Kasbergen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De redactie van pagina Privé weet te melden dat de twee innig samen zijn gespot. Ook Jans familie zou in de ban zijn van de donkerharige Yolanthe. Zo kon de soapie het zichtbaar goed vinden met Jans zus Monique.

Zowel Smit als Cabau van Kasbergen zijn 21 jaar oud. De vorige relatie van Jan smit was met de 30-jarige Ellemiek Vermolen. Yolanthe heeft een jarenlange relatie achter de rug en versleet daarna in korte tijd onder meer een Engelsman en, volgens insiders, voetballer Johnny Heitinga en rapper Baas B.

[img width=449 height=300 cacheid=000d7b1f0026b0df96cc9b741a01beda52]http://images.fok.nl/upload/070124_272_Smityol.jpg[/img]

Doet ie ook niet slecht toch? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn hun gewoon vrienden, door haar had hij toen dat gastrolletje in ONM :yes:

en zo niet -> :respect: 4 Jan !! :respect:
Waarschuw beheerder
wateen koning:D
Waarschuw beheerder
zou het leuk vinden als ze stel zouden worden
maar volgens mij zoals kiffie zegt zijn ze vrienden waardoor hij een rol heb gehad in onm
maar ja als nog zou het leuk zijn voor hem
kijken hoe lang dat stand houd

Waarschuw beheerder
Ik zelf vind het een dikke prutser als zanger. De originaliteit van de muziek, die zijn producers componeren, springt er ook vanaf. Hij zou eens een keer meer zijn eigen ding moeten doen ipv platvloerse meuk te maken. Want om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit iets van hem gehoord waarvan ik onder de indruk was.

En ja hij heeft best een goede stem, maar doe daar dan ook wat mee. Maar nee, Jan holt het grote geld liever achterna ipv met een ECHTE zangcarriere te beginnen. Want wat zou het erg zijn als hij een gedeelte van zijn fans kwijtraakt.

Jan Smit vond ik zooi, Jan Smit is zooi en Jan Smit zal altijd zooi blijven als hij zelf niet eens een keer met echt wat nieuws komt.
Waarschuw beheerder
Jan is gewoon een arrogante gast :)
Ik vind Jan leuk :cheer:
En zijn zogenaamde verkering met Yolanthe ook! :cheer:

Hij had toch ook zogenaamd een 'vriendschap' met Ellemieke, en toen ineens hadden ze ook verkering? 8)

Kan allemaal, but we'll never know for sure! :woepwoep:

Kif, echt tijd om binnenkort eens naar Volendam te gaan :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:43:
Hij zou eens een keer meer zijn eigen ding moeten doen

Ik snap dat niet.. Heb je weleens naar de tekst van: "als de morgen is gekomen" geluisterd?! Dat gaat over te veel zuipen en vervolgens een mega kater hebben.. Alsof een producer dat gaat schrijven?! %) Jan schrijft al z'n teksten (samen met Simon Keizer).. Lijkt mij aardig z'n eigen ding dan?! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 19:26:
Lijkt mij aardig z'n eigen ding dan?!

Dacht je echt dat je met teksten alleen er al bent? De gehele lijn om die tekst wordt op een compleet verkeerde manier naar voren gebracht. Aangezien hij met producers werkt, die niet in het bezit zijn van een creatief brein.

Jan Smit kan misschien best goede teksten bedenken, maar er moet veel meer gebeuren wil er ook echt een goed nummer uitkomen. En daar ontbreekt het nog steeds aan.

Hetzelfde met Frans Bauer, Marianne Weber, Corry Konings en noem maar op. Ze kiezen voor de meest makkelijke weg omdat ze dan trouw blijven aan hun fans en weten dat hun muziek verkoopt en hun concerten uitverkocht zijn.

Je kunt van deze vorm van muziek maken houden, maar ik hou er duidelijk niet van, omdat het bij mij niets zegt wat een zanger of een producer nu daadwerkelijk kan.
Je kunt van deze vorm van muziek maken houden, maar ik hou er duidelijk niet van, omdat het bij mij niets zegt wat een zanger of een producer nu daadwerkelijk kan.

Dan ga jij hem ff vertellen hoe hij het wél moet doen. :loser:

maar ik hou er duidelijk niet van

That's your problem, we do like it! 8) :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:43:
Ik zelf vind het een dikke prutser als zanger. De originaliteit van de muziek, die zijn producers componeren, springt er ook vanaf. Hij zou eens een keer meer zijn eigen ding moeten doen ipv platvloerse meuk te maken. Want om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit iets van hem gehoord waarvan ik onder de indruk was.

En ja hij heeft best een goede stem, maar doe daar dan ook wat mee. Maar nee, Jan holt het grote geld liever achterna ipv met een ECHTE zangcarriere te beginnen. Want wat zou het erg zijn als hij een gedeelte van zijn fans kwijtraakt.

Jan Smit vond ik zooi, Jan Smit is zooi en Jan Smit zal altijd zooi blijven als hij zelf niet eens een keer met echt wat nieuws komt.

ik viend jou een onming grote prutser

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 20:00:
Je kunt van deze vorm van muziek maken houden, maar ik hou er duidelijk niet van

En dat is nou het hele eieren eten, JIJ houdt er niet van. Dat wil niet zeggen dat de mensen achter hem prutsers zijn. Z'n muziek schrijft ie er ook zelf onder, het is zijn ding! Anders was ie niet zo waanzinnig loaded op z'n 21ste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 20:00:
Jan Smit kan misschien best goede teksten bedenken, maar er moet veel meer gebeuren wil er ook echt een goed nummer uitkomen. En daar ontbreekt het nog steeds aan.

Uhm...volgens mij is Jan dr al aardig, paar keer op nummer 1,onnoemelijk veel fans..Ik weet niet waar jij dan vandaan komt?Maar jan is op zn hoogtepunt
Waarschuw beheerder
ff tussendoor wat zien die vrouwen in Jan??:O vond ellemieke en vind yolante te mooi voor Jan... smaken verschillen maar toch snap het echt niet haha centjes misschien??
haha centjes misschien??

Dat kan idd :jaja: En bijna heel Nederland is ervan overtuigd dat dat inderdaad het geval was bij Ellemieke 8)
Maar volgens mij heeft Yolanthe zelf ook heel wat centjes te spenderen :)
Misschien is het wel echt liefde! :lief: You'll never know!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 26 januari 2007 om 13:58:
Misschien is het wel echt liefde! You'll never know!

ja wie weet :D nou ik ben benieuwt!
eerste wat er bij mij op kwam toen ik hoorde dat hij met yolanthe ging was: :O het is geen blondine (Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. Lucylicious :cheer: op vrijdag 26 januari 2007 om 13:58:
Ellemieke

Dat wief gaat alleen achter kerels aan die Geld hebben!.
`n Bitch is het :[
Yolanthe is wel leuk voor jan :roflol: Al speeld ze `t kutwijf in ONM Geweldig.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Shirley op vrijdag 26 januari 2007 om 15:08:
het is geen blondine

ben vorige week bij concert geweest en toen vertelde hij na t liedje met de tekst wil een blondine met een limousine, dat t hem niet uitmaakt blond bruin zwart etc etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama Deb(l) op vrijdag 26 januari 2007 om 15:33:
ben vorige week bij concert geweest en toen vertelde hij na t liedje met de tekst wil een blondine met een limousine, dat t hem niet uitmaakt blond bruin zwart etc etc

:jaja: dat zei hij idd ook op het concert waar ik was :D
Waarschuw beheerder
tuulek zegt ie dat, hijs geboren speler, wilt iedereen...

hijs mijn mang :respect:
Hihi bij ons op het concert ook :jaja:

Waarschuw beheerder
Volgens mij doen al die artiesten dat.. ik heb 2x Wolter Kroes in een zelfde optreden als Jan gezien, bij allebei had ie het over een kroeg in een wintersport gebied waar hij zo ongelooflijk dronken met Jan is geworden dat ie er een nummer over had geschreven.. :s

Waarschuw beheerder
Uiteraard :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=449 height=300 cacheid=000d7b1f0026b0df96cc9b741a01c045fa]http://images.fok.nl/upload/070124_272_Smityol.jpg[/img]
waar koop je die apenbenen?
Waarschuw beheerder
waar vind je zo mooie meid?
Waarschuw beheerder
die chick is echt wel :kwijl:
Waarschuw beheerder
weet een van jullie waar ik een plattegrond van de indeling van de brabanthallen kan vinden??
ik wil weten waar ik zit as donderdag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 2 februari 2007 om 17:43:
www.brabandhallen.nl

daar heb ik al op gekeken en die heb ik ook al een mail verstuurd. maar ik moet dus contact opnemen met de ntk, dus die moet ik dan even mailen.
Waarschuw beheerder
op zn tijd met n flinke :mixje:

Waarschuw beheerder
Jan is Cool..B).. Volgende keer in Volendam biertje met hem doen..

Heb Nichten op Marken dus kom er zo tussen..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 19:26:
Volgende keer in Volendam biertje met hem doen..

Das ook steeds mijn voornemen, maar helaas nog nooit gelukt :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op donderdag 8 februari 2007 om 15:39:
Jang

Hebben we het nu over een chinees of een schrijffoutje?! :s
Artiest {SHOWLIST artist 43446, 64076}
Waarschuw beheerder
Dit is PF toch ?

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Kon Jan hier niet in ontdekken :no: