Partyflock

Forumonderwerp · 782440

Waarschuw beheerder
donateur
Eminem en 50 Cent rocken binnenkort samen op een podium. Met The European Anger Managment Tour 3 zullen de twee grootste players van de hiphopgame opnieuw bewijzen dat zij momenteel nog steeds over de gruwelijkste skills beschikken.
En dat is nog niet alles, want zij nemen ook nog een hoop bevriende rappers mee. D12, G Unit, Obie Trice, Stat Quo en Flipsyde, zij zijn er allemaal bij. Maar het draait natuurlijk om de twee zwaargewichten uit de ruffe wereld van beats, spitting and dissing. Zondermeer wordt er geschiedenis geschreven in Amsterdam. Absoluut de hiphopshow van 2005!
Waarschuw beheerder
eminem is op zich wel oke niet dat het nog mijn muziek is maar oke: maar 50 cent echt baggere shit een zin: rap zuigt hard
Waarschuw beheerder
Niet aanwezig..

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik op zekers wel !! ;)

Waarschuw beheerder
Afgelast!!

Rapper Eminem niet op tournee
LOS ANGELES - De Amerikaanse rapper Eminem gaat om gezondheidsredenen in september niet op tournee in Europa. De platenmaatschappij van de artiest heeft dit dinsdag in Los Angeles summier bericht.

De 32-jarige Marshall Mathers, zoals de artiest werkelijk heet, wordt verzorgd en behandeld aan uitputtingsverschijnselen "die worden gecompliceerd door andere medische kwesties", aldus het communiqué.

De uit Detroit afkomstige Eminem heeft wereldwijd zeker 60 miljoen albums verkocht. Hij zou van 1 tot en met 17 september concerten geven in Duitsland, Denemarken, Zweden, Nederland, Groot-Brittanië en Ierland.

Bron: Telegraaf
Waarschuw beheerder
afgelast? en die hele andere bende dan die zou komen, die komen ook nie omdat hij nie kom? dan maar helft van kaartje terug en zonder hem gaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja is afgelast !!! en ken waarschijnlijk kaartjes terug brengen en krijg je je geld terug !!
Waarschuw beheerder
is dit serieus?? :O

:(

Waarschuw beheerder
je krijgt het geld gewoon trug op www.hiphopagenda.nl staat dat je het kaartje kan inleveren vanaf vandaag tot een maand nah geplande datum. mah tog ik vindt zoooo kut gvd:'( en er komt waarschijnlijk ook geen ander concert:(

Waarschuw beheerder
donateur
misschien warem er wel niet zoveel kaarten verkocht en is dit gewoon een smoesje van die gezondheidsklachten?