Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 3 juni 2005 om 22:23:Vertel niemand je gevoelens
Vertel niemand je geheim
Want wie vandaag je vriend is
Kan morgen je vijand zijn...helaas!!!
Precies
daarom is zo'n muurtje om je heen zeer handig
Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 3 juni 2005 om 22:23:Vertel niemand je gevoelens
Vertel niemand je geheim
Vertel niemand je geheim
zou kunnen, maar heb je zelf ook in de hand!
Vertel niemand je geheim
ik ben het helemaal met je eens,...je moet erg voorzichtig zijn met mensen,..want vertrouwen kan je bijna niemand....wanneer je vrienden nodig hebt ..kom je er achter wie je echte vrienden zijn......
maar goed ,....je kunt het ook positief bekijken ,...zie het als een leer voor de next time !!
Weet je wat ik ook zo grappig vind, deze uitspraak.. "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet". Ik geloof meer in deze uitspraak "keep your friends close, and your enemies even closer". Ik geloof niet meer in de goedgelovigheid van iedereen en speel daar gewoon op in. Vertel iemand een lulverhaal wat niet klopt, en als dat ineens via andere weg weer bij jezelf komt weet je al genoeg. En met de instelling dat wie je vriend vandaag is morgen je vijand kan zijn is er dus NIEMAND die je kan vertrouwen op deze wereld. Kwestie van inschattingsvermogen, en goed opletten wat je doet. Reëel blijven hoort daar ook bij. Op je bek gaan doen we allemaal, maar daar word je harder van. Live and let die..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:24:En met de instelling dat wie je vriend vandaag is morgen je vijand kan zijn is er dus NIEMAND die je kan vertrouwen op deze wereld.
Ben het met niemand vertrouwen niet eens
Okay vertrouwen is misschien niet altijd even verstandig,
maar nooit iemand vertrouwen schiet je ook vrij weinig mee op!!
Al ben ik zo een keer flink (en dan bedoel ik ook echt flink) op mijn bek gegaan,
waar ik nu nog steeds last van heb en bang ben daar altijd last van te houden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:33:Ben het met niemand vertrouwen niet eens
Okay vertrouwen is misschien niet altijd even verstandig,
maar nooit iemand vertrouwen schiet je ook vrij weinig mee op!!
Daarmee zeg je precies wat ik inhoudelijk bedoelde
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:36:Daarmee zeg je precies wat ik inhoudelijk bedoeldeWe zitten op 1 lijn
Haha
Tis en blijft een moeilijk iets!!
Je moet het toch een kans weten te geven...
Ik zal bijvoorbeeld door een bepaalde situatie altijd een bepaalde
wantrouwen hebben naar mensen toe (en gaat niet alleen voor mannen op
vooral in het begin!
Maar om nu te gaan zeggen me nooit meer met mensen in te laten...
Heb ik dan alleen mezelf mee
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:24:Op je bek gaan doen we allemaal, maar daar word je harder van.
Wel afhankelijk van hoe je op je bek gaat hoor!!
Sommige situaties richten zoveel schade aan dat het wel meer met je doet!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:41:Wel afhankelijk van hoe je op je bek gaat hoor!!
Sommige situaties richten zoveel schade aan dat het wel meer met je doet!! Helaas
Ik ben een voorbeeld op 2 benen
Geen geheimen hebben is nog beter!
Je hebt geen stress, schaamte en kunt er nog flink om lachen ook!
Ik vertel bijna alles wat ik meemaak en dan is het maar aan de rest om het te geloven of nie.
Maar het is erg mooi om soms onzin die je aan één kant loopt uit te praten (ja, da kan ik ook) via de andere kant weer terug te horen komen...
(het regent hier trouwens hard!!)
Ik vertel bijna alles wat ik meemaak en dan is het maar aan de rest om het te geloven of nie.
Maar het is erg mooi om soms onzin die je aan één kant loopt uit te praten (ja, da kan ik ook) via de andere kant weer terug te horen komen...
(het regent hier trouwens hard!!)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:44:Maar het is erg mooi om soms onzin die je aan één kant loopt uit te praten (ja, da kan ik ook) via de andere kant weer terug te horen komen...
En het werkt gewoon nog ook
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:44:Geen geheimen hebben is nog beter!
Gaat echt niet op voor ieder geheim!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:07:Misschien ben ik ook wel erg simpel en heb ik nooit echt diepe (emotionele) problemen.
Heeft niets met simpel zijn te maken hoor!!
Meer met geluk denk ik!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:07:Dus het is voor mij erg moeilijk in te schatten hoe of wat je meemaakt dat het zoveel los kan maken bij een ander
Denk dat het met paalde situaties niet veel uitmaakt
Wat voor de een niet belangrijk is kan dat voor ene ander wel zijn en en andersom natuurlijk!!
Soms wordt er wel gedacht:
Hmmm stelt toch niet voor! (zal eerlijk zeggen dit ook wel eens bij een ander gedacht hebben)
Maar kan voor die persoon wel veel betekenen!
Mensen moeten meer rekening houden met elkaars gevoelens!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 07:07:Vertel niemand je gevoelens
Vertel niemand je geheim
Want als je het vandaag opkropt
Zal je zelf de dupe morgen zijn!
Ja.. da klopt ook..
Uitspraak van joyce en angie op zaterdag 4 juni 2005 om 14:27:Vertel niemand je gevoelens
Vertel niemand je geheim
Deze zinnen kloppen dus echt van geen kanten he!
Want als je aan niemand je gevoelens en geheimen vertelt, krop je het dus op!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:32:Deze zinnen kloppen dus echt van geen kanten he!
Want als je aan niemand je gevoelens en geheimen vertelt, krop je het dus op!
Das waar ja..
Ut moet zijn:
Vertel iemand je gevoelens
Vertel iemand je geheim
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:35:Gelukkig, blijkt dat ik toch redelijk fit en wakker ben...
Uitspraak van joyce en angie op zaterdag 4 juni 2005 om 14:45:ik was nog aan het slape zo wat
Ken gebeuren!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:32:Want als je aan niemand je gevoelens en geheimen vertelt, krop je het dus op!
Datzelfde dacht ik ook ja haha...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:33:Vertel iemand je gevoelens
Vertel iemand je geheim
Nu vind ik hem ook klopppen ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:48:Datzelfde dacht ik ook ja haha...
Jij bent ook wakker dusz!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:50:Normaal word ik op zaterdag ook pas wakker om 5 uur smiddags (aangezien ik moet werken op vrijdag avond)
Maar gister voor de verandering eens optijd in mijn nest...
Zal vanavond wel weer anders worden, dus morgen ben ik weer een waggelend lijk...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:48:Jij bent ook wakker dusz!
Ja, maar ben er niet op ingegaan haha...
Dacht dat het aan mij lag haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 14:58:Ja, maar ben er niet op ingegaan haha...
Dacht dat het aan mij lag haha
Whahahahaha!

![[FPT] :woep: Petr@ :woep: [FPT]](/images/user/154558_270595.jpg)