Partyflock

Forumonderwerp · 782344
Betreft: evenement: Lakedance, zaterdag 25 juni 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Strandparty op Aquabest

Op zaterdag 25 juni wordt er op recreatieterrein Aquabest bij Beachclub Sunrise het nieuwe feest Lakedance georganiseerd, 12 uur lang worden de bezoekers getrakteerd worden op een zomerse line-up op een unieke locatie. De organisatie is in handen van de nieuwe beachclubs Sunrise en Stranders die dit jaar geopend zijn op het terrein. Deze dag organiseren de locaties samen het feest Lakedance.

Unieke locatie

Lakedance wordt gehouden op Aquabest en wel bij de nieuwe strandclubs ( Sunrise en Stranders) die dit jaar geopend zijn. Aquabest is een unieke locatie met een prachtig meer gelegen in de buurt van de snelweg gelokaliseerd nabij Eindhoven.

Aquabest is bij vele bekend van het Extrema festival wat jaarlijks gehouden wordt op dit terrein en inmiddels meer dan 25.000 bezoekers trekt. De bezoekers die bekend zijn met de locatie zullen het er dan ook mee eens zijn dat Aquabest een ideaal terrein is voor een feest, goed bereikbaar, veel parkeermogelijkheid en een uitgestrekt strand.

Speciaal voor deze dag zal er een groot podium gebouwd worden met dansplateau’s in het water. Beide beachclubs zullen gewoon open zijn deze dag zodat er ook de mogelijkheid is om lekker binnen te loungen of wat te eten.

Line-up
Roog, Secret Simba, Mike van Loon, Ricky Rivaro, Victor Coral, Benny Rodriques, Jay-ve, vocals: Miss Bunty

Prijs:
15 euro in de voorverkoop... 20 euro aan de deur!

Ziet er leuk uit, met lekker weer is het natuurlijk super genieten en 's avonds weer los in het beursgebouw. Lijkt dat 25 juni een mooie dag gaat worden, ook mee gerekend dat dan net mijn examens afgelopen zijn en dat mijn vakantie begint!
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op donderdag 23 juni 2005 om 22:11:
Jullie gaan er al bij voorbaat van uit dat ie gaat zeuren daar over. Misschien vind ie dat ook leuke muziek???

Hehe nee hoor, ik had er ook een knipoogje bijgezet (dus niet al te serieus opvatten). Maar in z'n profiel staat:
Favoriete muziekgenres: darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, techno, terror

Ik maak het wel vaker mee dat er mensen zijn die alleen naar zo'n feestje gaan omdat het toevallig in de buurt is en niet omdat ze voor de muziek gaan. Die lopen dan verveeld rond te kijken en zeuren dat er niks aan is en de muziek te soft bla bla... Blijf dan thuis! :)

Mijn reactie was dan ook meer bedoeld in het algemeen voor dat soort mensen, of hij daar bij hoort weet ik niet..

Maar goed, ik hoop in ieder geval dat iedereen lekker los gaat zaterdag, aan de lineup en het weer zal het iig niet liggen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennar-D op vrijdag 24 juni 2005 om 02:44:
Ik maak het wel vaker mee dat er mensen zijn die alleen naar zo'n feestje gaan omdat het toevallig in de buurt is en niet omdat ze voor de muziek gaan. Die lopen dan verveeld rond te kijken en zeuren dat er niks aan is en de muziek te soft bla bla... Blijf dan thuis!

So true. Ben benieuwd, hoop dat er veel diehards komen die echt voor de muziek van Roog en Rivaro gaan en lekker uit hun dak gaan :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik maak me nooit zo druk om anderen mensen, heb altijd genoeg leuke vrienden om me heen die het uitzicht op futloze, saaie, uit de hoogte typetjes blokken :devil:

Verder moet je het toch zelf naar je zin maken en believe me dat gaat he le maal goed komen morgen :yes:
Waarschuw beheerder
Roog en Ricky Rivaro draaien ook altijd (y) op sundale in Bloemendaal. Het zijn gewoon allemaal top dj's :yes:
wordt een gaaf feestje!!

Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :yes:

Gastenlijst :D
Waarschuw beheerder
Kan iemand even een zonnedansje maken?O:)

Heb net het weer bekeken en na de middag gaat de eventuele regen weg en komt de zon, temp. 25 graden (y) na regen komt echt zonneschijn ;)
Waarschuw beheerder
Oef, wat een onweer, hier in Enschede.
Hoe is het daar Bri? Slippertjes weer? Of dan toch maar de regenponcho?

Tot vanmiddag...
Waarschuw beheerder
het zonnedansje heb ik net gemaakt :p komt helemaal goed!

En anders bel ik de zon wel effe op vanmiddag...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is hier nu compleet bewolkt op het moment, er is geen harde wind.. toch maar hopen dat het een beetje open waait. Het is niet koud maar toch..
Waarschuw beheerder
Ach ja, vorig jaar op Extrema outdoor werd 't op Aquabest ook pas ECHT gezellig na die heftige bui, dus wat dat betreft ... :-)

Waarschuw beheerder
word weer zo'n ontzettend nichten feestje....
maar we zullen toch maar weer gaan kijken
Waarschuw beheerder
basje wat een formiedabele taal echt een frapantuh jonguh HOERRR --?
Waarschuw beheerder
donateur
hehe