Partyflock

Forumonderwerp · 782111
Waarschuw beheerder
Geel wil seks in Twentse disco
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: vrijdag 3 juni 2005 @ 09:34
Discotheek New York in Hengelo gaat binnenkort speciale flirtnachten houden. Bezoekers kunnen dan middels een polsbandje aangeven of ze zin hebben in seks of al bezet zijn.

Er komen vier kleuren lichtgevende polsbandjes: Rood (zin om te flirten), Groen (ben homo), Blauw (heb al een relatie), Geel (zin in een seksdate). Bij binnenkomst kan de bezoeker zelf kiezen welke kleur bandje hij wil.

Het artikel (in de Telegraaf) vermeldt niet of homo's die zin in seks hebben twee bandje om moeten (groen en geel). De eerste 'Flirt Night' staat gepland voor 11 juni.

Jacco Bijlsma, van het landelijke vakblad Nightlife Magazine, zegt in een reactie dat discotheekeigenaren steeds innovatiever worden in hun strijd klanten binnen te halen. Ze zullen ook wel moeten, meent Bijlsma, want tot een paar jaar terug was een kroeg of een disco de beste ontmoetingsplek van Nederland. Nu moet de horeca de concurrentie aangaan met internet.

8)

Waarschuw beheerder
nu is zijn dag weer helemaal goed, weet ik zeker...
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand een foto van algemeen dagblad van vandaag over deze avond?? Want volgens mij staan we in de krant:P
Kep me al aangmeld opd e site maar geen foto kunnen vinden:/
Waarschuw beheerder
als ik naar new york ga wil ik :bier: drinken met kameraden en niet met zo'n achterlijk bandje om lopen :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
acht t was niet verplicht hoor;)
Waarschuw beheerder
ik kan ook wel zonder polsbandje gaan neuke

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oja geel=sex, nou dan trek ik volgende week m'n gele shirt en gele broek aan en draag ik m'n gele nikes en zet die toffe gele bandana op m'n kop want geel is geil.