dat kan echt niet als ze het meestal een keer doen dan doen ze het de volgende keer ook het hoef niet zo te zien maar meestal wel
Ken namelijk ook iemand die dat doet
Geen woorde voor
tja, maar soms gebeurt het ook andersom!
ik heb hier in de straat een kerel wonen die word soms geslagen alsof hij een hond is!
echt debiel gewoon, ze roept dat hij moet komen en als hij dan rustig aan komt krijgt hij me toch een mep geloof me dit is geen spelletje
(wel beetje zwak van hem dat hij zich laat slaan maar ok)
tja slaan moet gewoon helemaal niet, in een relatie niet maar ook elders niet! (mits het in de sportschool is)
tja, maar soms gebeurt het ook andersom!
ik heb hier in de straat een kerel wonen die word soms geslagen alsof hij een hond is!
echt debiel gewoon, ze roept dat hij moet komen en als hij dan rustig aan komt krijgt hij me toch een mepgeloof me dit is geen spelletje
(wel beetje zwak van hem dat hij zich laat slaan maar ok)
als je vriendin jou mept dan
precies hetzelfde joh
gewoon van elkaar afblijven
hehhe...slikkenofstikken, en als je morst mag je overnieuw>>
nee ff serieus, slaan is teken van onmacht. Uberhaupt hoort een man nooit een vrouw te slaan. Ben je geen echte vent in mijn ogen.
nee ff serieus, slaan is teken van onmacht. Uberhaupt hoort een man nooit een vrouw te slaan. Ben je geen echte vent in mijn ogen.
hhaha, WAT??? Ben vet braaf, weet je best haha
zou nooit me vriendin slaan zou het niet over mijn hart verkrijgen.
wat ze ook gedaan zou hebben.
ik heb twee keer een vrouw geslagen ,schaam mij d rtotaal niet voor .1 keer mijn ex die stompte mij tot drie keer toe op mijn gezicht voluit na drie keer waarschuwen wou ze het weer doen ,en toen was ik net wat sneller .andere keer had ik ruzie sprong dr een griet van achter op mij en trok aan m ehaar en krabbelde me in me bek die haalde zowat t vel van m ebek af ,die heb ik knockie geslagen ,zou het niet zomaar doen ,maar soms heb je geen andere keus
om eerlijk te zijn geef ik je in die gevallen groot gelijk
Had ik ook gedaan....
kerels verdiene het...whahaha
ja dat had ik juist expres nie geschreven anders denk je zo weer dat ik je bijdehand vind....
BOEIEND !!!! ga je moeder pesten ofzo
just say hello!!!hello!!! ooh neej dat nummer is weer van iemand anders...
zijn vriend heette toch natasha
slaan hahahaha
dan kan die lachen ook
kan ik het niet met me handen af dan pak ik wel iets
nou voor uit dan als je het heel zachtjes doet
jij spoort niet
Uitspraak van marjanturkans op vrijdag 3 juni 2005 om 23:47:
soms heb je het verdient
dan sla je maar tegen een deur
ben altijd geslagen door een ex en ik zge je kun je beter neit toe laten wat maakt je van binnen en buiten helemaal kapot..
Wat een idioot, het spijt me voor je dat je dat mee hebt moeten maken!