Partyflock

Forumonderwerp · 780932
657x bekeken
Waarschuw beheerder
Naar 1.5 jaar gaat me beugel er uit...:D:D:D

Op 24 Juni om half 2 :D

Word dan weer eens tijd om dingen te doen die zonder beugel een stuk makkelijker gaan..:P:P:P
Waarschuw beheerder
Nopu ik ben nog steeds bezig het rond te krijgen dat het vergoed wordt. Als ik het uit eigen zak moet betalen zit het er sowieso niet in.

Maar goed, ben dr iig mee bezig, zodra mn tentamens voorbij zijn heb ik een afspraak bij de tandarts...voor het eerst in 5 jaar! :O En ben dus al bij een ortho geweest.

Ik merk wel hoe en wat. Open tegen die tijd zelf wel een topic hehe, zit deze nu te vervuilen!

I'm out! :)

Waarschuw beheerder
tjah dit topic gaat over een beugel toch ;)

maar goed ik krijg maar 300 euro vergoed, dus waarschijnlijk 1000 zelf dokken.

succes ermee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 22:02:
ik krijg er deze zomer een, en ook maar voor n jaar gelukkig, maar goed dat word dan een jaar niet lachen enzo maar heb t er voor over

dacht ik eerst ook, maar na een paar maanden raak je er wel aan gewend hoor ;)

Waarschuw beheerder
WAUW Jacky hey... Ok, jij wint! :O
jeetje noue, ik hoop maar dat het Echt deze keer goed gaat komen!

Enige manier om het bij mij goed te krijgen is mn kaak te laten breken :S Als ik me mond open doe, zie je niks verkeerds hoor, maar voor jezelf is het shit..

Sterkte allemaal ;)

Waarschuw beheerder
hehehe heb er wel een gehad toen ik 12 was, herinner me nog dat mijn tanden in het begin pijn deden :| en dat gevoel toen ik m er zelf met een tang had uitgesloopt :S je tanden weer voelen met je tong :S vaag!

maar goed nu wil ik die dingen gewoon mooi recht en misschien laat ik ze daarna nog wel ff bleken, zo'n vette prodentsmile ;p

Waarschuw beheerder
Het is mij nooit opgevallen dat jij scheve tanden of iets hebt,wackyjackie
Maar in ieder geval veel sterkte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 21:50:
MAARE niemand zal het zien hoor, moet je het echt laten zien, mond half open, dan zie je dan dat het naar rechts een beetje afloopt Enne, van mn beugel, dikke onderlip. Naja, scheelt weer botox inspuiten later! hahaha

HAHAHHAHAH idd..
Maar wel beter dat ze het niet zien als je je mond dichht heb :d

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 31 mei 2005 om 21:59:
Dusse...Mellie? Ik snap dat je HEEL blij bent dat jij er vanaf bent! Proficiat in ieder geval en geniet straks lekker van je nieuwe gebit!

Dank je :d

Ben ook echt heel blij :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 22:27:
hehehe heb er wel een gehad toen ik 12 was, herinner me nog dat mijn tanden in het begin pijn deden

Ja ik heb er ook echt last van gehad toen die er in ging ik kon er gewoon niet van slapen zo pijn dee het..
Waarschuw beheerder
k had er 1 maah die heb k verbogen en weg gepleuaht kk ding werd er gek van:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op woensdag 1 juni 2005 om 18:09:
k had er 1 maah die heb k verbogen en weg gepleuaht kk ding werd er gek van

Das ook een oplossing he :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gelukkig ook nooit een beugel gehad :nee: Lijkt me maar niks, zo'n ding in je mond :O
Waarschuw beheerder
Mijn beugel mag er over half jaartje uit:D
Hhaaha zit me er al helemaal op te verheugen:P

Waarschuw beheerder
donateur
k ben m alweer een jaar kwijt.. en mis m echt niet :P

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd meid (K)

kheb er ook 1, maar moet helaas nog 2 jaar ofzo :( maja tis voor een goed doel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 13:41:
gefeliciteerd meid

Dank je (K)

Waarschuw beheerder
Nou wacky jacky jou staat dus nog heel wat te wachten.
Ik hoop dat ik er snel vanaf ben heb hem meer dan twee jaar en ben het nu wel zat.Maar ik heb er nog geen spijt van!!!
Waarschuw beheerder
Heb hem gelukkig maar 11 maanden gehad..

Waarschuw beheerder
nog 3 dagen ;p

ik ben net voor mijn eerste gesprek bij de orthodontist geweest, brrrrrr.
krijg ook een kaakoperatie :(
Waarschuw beheerder
Ik heb iets van 3 jaar lang een beugel gehad. (buitenboord beugel, blokbeugel (zitten je kaken lekker op elkaar), blokjes, een plaatje) Toen mn tanden rechts waren en hij eruit mocht, werd ik een maand later in elkaar getrapt en lagen mn tanden in puin.
Gelukkig staan ze nog wel recht, heb nu alleen nog een draadje achter mn tanden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardstyleAddict * op dinsdag 21 juni 2005 om 12:29:
Ik heb iets van 3 jaar lang een beugel gehad. (buitenboord beugel, blokbeugel (zitten je kaken lekker op elkaar), blokjes, een plaatje) Toen mn tanden rechts waren en hij eruit mocht, werd ik een maand later in elkaar getrapt en lagen mn tanden in puin.
Gelukkig staan ze nog wel recht, heb nu alleen nog een draadje achter mn tanden.

Dat is wel kut voor je :s

Het is nu nog drie gaen en dan mag die bij mij er uit :d
Zal er een foto bij zetten hahahha :P