1688x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
beetje ongepast, deze topic... 
iedereen heeft al meteen z'n oordeel klaar dat het meisje in kwestie vast drugs heeft gebruikt, dat het haar eigen schuld zou zijn...
we weten met z'n allen helemaal niks over haar toestand, over de oorzaak ervan (het zou inderdaad net zo goed een epileptische aanval kunnen zijn geweest, of een allergische/extreme reactie op iets wat in haar drinken is gegooid)... en als we zouden weten dat ze gestorven is, dan zouden reacties als "het boeit me geen flikker als het door drugs komt" en "tja, gewoon risico van het vak" écht niet kunnen.
kom op hey, show some respect...
iedereen heeft al meteen z'n oordeel klaar dat het meisje in kwestie vast drugs heeft gebruikt, dat het haar eigen schuld zou zijn...
we weten met z'n allen helemaal niks over haar toestand, over de oorzaak ervan (het zou inderdaad net zo goed een epileptische aanval kunnen zijn geweest, of een allergische/extreme reactie op iets wat in haar drinken is gegooid)... en als we zouden weten dat ze gestorven is, dan zouden reacties als "het boeit me geen flikker als het door drugs komt" en "tja, gewoon risico van het vak" écht niet kunnen.
kom op hey, show some respect...
laatste aanpassing
drugs aren't bad, mmkay? 
sommige mensen gaan er gewoon onverstandig mee om. dat zijn de mensen die je KO de EHBO-post in ziet verdwijnen.
en bovendien is 't wel weer zeer makkelijk om te zeggen dat 't door de drugs komt, mensen die met bijv. een hartafwijking enige fysieke inspanning leveren kunnen ook 'zomaar' een hartaanval krijgen. en ja, dat kan ook op zeer jonge leeftijd gebeuren.
sommige mensen gaan er gewoon onverstandig mee om. dat zijn de mensen die je KO de EHBO-post in ziet verdwijnen.
en bovendien is 't wel weer zeer makkelijk om te zeggen dat 't door de drugs komt, mensen die met bijv. een hartafwijking enige fysieke inspanning leveren kunnen ook 'zomaar' een hartaanval krijgen. en ja, dat kan ook op zeer jonge leeftijd gebeuren.
ja nou is toch zo als je naar een feest gaat weet je dat je op je drinken moet letten en dat er altijd wat kan gebeuren ... heb t zelf ook al is gehad nou gewoon me eigen schuld hoor...had ik maar beter op moeten letten...en gewoon dood neer vallen kan overal.. risico van t vak dus... en al gebruik je wel zelf drugs of zuip je teveel dan is t ook eigen schuld en al val je zomaar neer door wat anders ja shit happens..that's life
Ik denk ook inderdaad dat je niet te snel kunt oordelen dat het haar eigen schuld is. Epileptie ziet er ook schokkend uit, en in het ergste geval heeft iemand dus drugs in haar drankje gedaan, heeft ze niet goed opgelet . Dan is het helemaal zielig.
En nu kan er wel gezegd worden: eigen schuld als je niet op je drankje let maar ja..het kan jezelf altijd overkomen zo alert op een feest ben je ook niet contineu.
En nu kan er wel gezegd worden: eigen schuld als je niet op je drankje let maar ja..het kan jezelf altijd overkomen zo alert op een feest ben je ook niet contineu.
heb ff gegoogled en er is niks te vinden daarover, dus het was vast niet zo erg