Partyflock

Forumonderwerp · 780498

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wij hebben een meisje gezien die werd afgevoerd en het zag er erg slecht en levenloos uit...weet iemand hoe het met haar is afgelopen?
Waarschuw beheerder
allemaal ontzetend dom die lui die er geen verstand van hebben laat je eerst goed informeren en gebruik de juiste hoeveelheid en vraag aan de verkoper wat er in zit.

vooral vrouwen nemen te veel wat hun lichaam aan kan heb ook al bosjes zien neergaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beetje ongepast, deze topic... :s
iedereen heeft al meteen z'n oordeel klaar dat het meisje in kwestie vast drugs heeft gebruikt, dat het haar eigen schuld zou zijn...

we weten met z'n allen helemaal niks over haar toestand, over de oorzaak ervan (het zou inderdaad net zo goed een epileptische aanval kunnen zijn geweest, of een allergische/extreme reactie op iets wat in haar drinken is gegooid)... en als we zouden weten dat ze gestorven is, dan zouden reacties als "het boeit me geen flikker als het door drugs komt" en "tja, gewoon risico van het vak" écht niet kunnen.
kom op hey, show some respect... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drugs aren't bad, mmkay? :|

sommige mensen gaan er gewoon onverstandig mee om. dat zijn de mensen die je KO de EHBO-post in ziet verdwijnen.

en bovendien is 't wel weer zeer makkelijk om te zeggen dat 't door de drugs komt, mensen die met bijv. een hartafwijking enige fysieke inspanning leveren kunnen ook 'zomaar' een hartaanval krijgen. en ja, dat kan ook op zeer jonge leeftijd gebeuren.

Waarschuw beheerder
wen. :lief:

ik ben boos op je. :[
Waarschuw beheerder
donateur
~ wen ~ :respect:

Waarschuw beheerder
ja nou is toch zo als je naar een feest gaat weet je dat je op je drinken moet letten en dat er altijd wat kan gebeuren ... heb t zelf ook al is gehad nou gewoon me eigen schuld hoor...had ik maar beter op moeten letten...en gewoon dood neer vallen kan overal.. risico van t vak dus... en al gebruik je wel zelf drugs of zuip je teveel dan is t ook eigen schuld en al val je zomaar neer door wat anders ja shit happens..that's life
Waarschuw beheerder
ken je grensen

Gelukkig krijgen we een nieuwe grondwet in europa kunnen
we onze grensen verleggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihihihi ja leuk bedacht..
Waarschuw beheerder
Meisje zal het best wel overleeft hebben :)
Anders had je dat allang gehoort op het nieuws.
Waarschuw beheerder
Ik denk ook inderdaad dat je niet te snel kunt oordelen dat het haar eigen schuld is. Epileptie ziet er ook schokkend uit, en in het ergste geval heeft iemand dus drugs in haar drankje gedaan, heeft ze niet goed opgelet . Dan is het helemaal zielig.
En nu kan er wel gezegd worden: eigen schuld als je niet op je drankje let maar ja..het kan jezelf altijd overkomen zo alert op een feest ben je ook niet contineu.
Waarschuw beheerder
donateur
ze was vast OUT gegaan omdat het een OUTdoor feest was

Waarschuw beheerder
donateur
dat zal het wel geweest zijn ja
Waarschuw beheerder
heb ff gegoogled en er is niks te vinden daarover, dus het was vast niet zo erg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Judzde* op zondag 29 mei 2005 om 12:40:
Epileptie ziet er ook schokkend uit, (...)

:D :x
Waarschuw beheerder
Ik onderschrijf de mening van Wen. Ik doe dit topic dus even dicht. Kan best zijn dat het meisje of haar vrienden hier lid zijn en we weten totaal niet wat er was of de oorzaak ervan.