tja ik denk dat ze er verdomd weinig mee uithalen of laat staan mensen bekeren en tot het inzicht laten komen dat feesten "slecht" zijn.....naja ze moeten het zelf weten als ze dat nou leuk vinden....
hehe iemand die ik ken z'n neef heeft dat zelfs opgericht...voor de rest niet boeiend maar vond et wel een leuk feitje...
hehe iemand die ik ken z'n neef heeft dat zelfs opgericht...voor de rest niet boeiend maar vond et wel een leuk feitje...
Ze staan niet alleen bij feesten van ID&T hoor..
Ik vind ze een beetje dramatisch, en een disnummer als Alles Kapot is ook niet meer dan terecht. Het is toch de arrogantie ten top, dat zij voor jou gaan bepalen wat goed is en wat slecht. Op die manier ontstaan oorlogen ook.
Kijk maar naar Ierland.. kijk maar naar het MIdden-Oosten. Dat zijn ook religieuze fanatici die claimen het almachtige gelijk te hebben en gaan erg ver om de mensen die wel wat plastischer zijn in hun denken te beinvloeden.
Ach ja.. .misschien neem ik het allemaal ook wel te serieus..
Ik vind ze een beetje dramatisch, en een disnummer als Alles Kapot is ook niet meer dan terecht. Het is toch de arrogantie ten top, dat zij voor jou gaan bepalen wat goed is en wat slecht. Op die manier ontstaan oorlogen ook.
Kijk maar naar Ierland.. kijk maar naar het MIdden-Oosten. Dat zijn ook religieuze fanatici die claimen het almachtige gelijk te hebben en gaan erg ver om de mensen die wel wat plastischer zijn in hun denken te beinvloeden.
Ach ja.. .misschien neem ik het allemaal ook wel te serieus..
donateur
Echt zwaar kansloos, maar als t koud is en je ben alles en iedreen kwijt heeft t zn voordelen.
Tsja ik was best wel blij dat die er was nadat ik eruti was gekicked met outblast.... 10 min later een maatje van me ook eruit gekicked en toen hebben we vanaf half 4 tot 6 in die bus gezeten. Kregen gratis thee, appels, twixen
Maar ik hoop het toch niet meer mee te maken dat ik er een halve nacht inzit.
dan geef ik ze mijn mailadres waar ze me kunnen berijken: luda@herejezus.nl
donateur
zo'n wijsneus die je gaat vertellen dat jezus je komt redden.
Dat valt echt allemaal wel mee hoor. Ze dringen je echt totaal niks aan. Heb echt geen problemen met die mensen. Ze zijn een lusiterd oor. En nadat je eruit ben gekicked zit je wel met wat frustraties die je daar kan uiten onder het genot van een bakkie thee.
En je kan natuurlijk god vervloeken omdat hij ervoor heeft gezorgt dat je eruit ben gekicked!
die gasten zijn lachen man,
ze herkennen me al helemaal altijd even voor een feest en daarna een bakkie halen, altijd lachen
heb voor de rest niks met geloof, maar die gasten gaat het er ook niet om denk ik, ze proberen je te laten zien dat er ook iets anders is.
is mij niet opgevallen dat ze echt zietltjes proberen te winnen.
hoop wel dat ze er staan, weer even achter het stuur hangen
ze herkennen me al helemaal altijd even voor een feest en daarna een bakkie halen, altijd lachen
heb voor de rest niks met geloof, maar die gasten gaat het er ook niet om denk ik, ze proberen je te laten zien dat er ook iets anders is.
is mij niet opgevallen dat ze echt zietltjes proberen te winnen.
hoop wel dat ze er staan, weer even achter het stuur hangen
weer present @ defQon.
was me eigen bus kwijt, vroeg aan hun of ze wisten waar die stond, vroegen ze aan me hoe die eruit zag, wit met wielen zei ik, begon zo'n gast heel driftig met me mee te zoeken hahaha, onderweg nog een vet vaag religieus gesprek gehad. weet niet meer precies waar het over ging maar meen me iets te herinneren dat die gast iets zei dat ik here jezus moest vinden en dat ik dan altijd de weg naar huis terug kon vinden. zei ik iets van dat ie dan wel moest opschieten omdat de bus elk moment kon vertrekken. En ja hoor, deze woorden nog niet fatsoenlijk uitgesproken te hebben, TADAAA daar was me bus. jezus bro
2 u. 
was me eigen bus kwijt, vroeg aan hun of ze wisten waar die stond, vroegen ze aan me hoe die eruit zag, wit met wielen zei ik, begon zo'n gast heel driftig met me mee te zoeken hahaha, onderweg nog een vet vaag religieus gesprek gehad. weet niet meer precies waar het over ging maar meen me iets te herinneren dat die gast iets zei dat ik here jezus moest vinden en dat ik dan altijd de weg naar huis terug kon vinden. zei ik iets van dat ie dan wel moest opschieten omdat de bus elk moment kon vertrekken. En ja hoor, deze woorden nog niet fatsoenlijk uitgesproken te hebben, TADAAA daar was me bus. jezus bro
Aardige mensen dat zowieso!!
Toen Defqon afgelopen was en we terug liepen ging ik de bus maar eens van binnen bekijken. Leuk vrouwtje trouwens die me probeerde te overtuigen dat er meer is na de dood! Helaas lukte de overtuiging niet.......
Lekkere koffie? Beetje slap, of ik drink em sterk
Volgende keer ga ik weer een praatje maken daar binnen, best gezellig en grappige-geloofswardige-mensen die ik wel kan waarderen want wees eerlijk; welke party-animal houdt zich tegenwoordig nog bezig met God en z'n hele kermis?

Toen Defqon afgelopen was en we terug liepen ging ik de bus maar eens van binnen bekijken. Leuk vrouwtje trouwens die me probeerde te overtuigen dat er meer is na de dood! Helaas lukte de overtuiging niet.......
Lekkere koffie? Beetje slap, of ik drink em sterk
Volgende keer ga ik weer een praatje maken daar binnen, best gezellig en grappige-geloofswardige-mensen die ik wel kan waarderen want wees eerlijk; welke party-animal houdt zich tegenwoordig nog bezig met God en z'n hele kermis?
Ik had een patient (werk in de thuiszorg) die echt enorm in god geloofde, nouja, dat moet ie zelf weten. Maar hij vond dus ook dat meisjes 'op van die feesten' (dat zijn dus de rustige dance feesten) er zelf om vragen dat ze verkracht en aangerand worden...
Dan spring ik echt uit mijn vel hoor!! Kan hij makkelijk zeggen als man zijnde... Trouwens, hij had vroeger zelf alles (ALLES!) uitgeprobeerd, maar ja, hij had zich nu bekeerd, dus god vond dat niet erg... Nouja!! 
Na afloop van Pavo X-qlusive kreeg
ik een kaartje in mijn handen gedrukt
die vanuit die bus kwam. Ik stopte hem
in mijn achterzak en kwam hem pas een
maand later tegen op een hoop oud papier.
ik besloot te gaan kijken en wat ik daar heb
gelezen vindt ik niet echt gezond.
Volgens de website waren partygangers door
de duivel bezeten enz enz. Aan het woord komt
de oprichtert van deze bus die een keer zijn
zoon van een party heeft gehaald. Toen hij
binnen was zag hij de duivel aan het werk. Ik
zou zeggen , je kan de dingen ook overdrijven.
De bus waar dit topic over gaat is eigendom
van de stichting naar House.
hier de link: www.naarhouse.nl
ps: ieder zijn eigen ding hoor maar dat sommige mensen zulke ideeen erop na kunnen houden. We leven toch niet meer in de middeleeuwen ?????
ik een kaartje in mijn handen gedrukt
die vanuit die bus kwam. Ik stopte hem
in mijn achterzak en kwam hem pas een
maand later tegen op een hoop oud papier.
ik besloot te gaan kijken en wat ik daar heb
gelezen vindt ik niet echt gezond.
Volgens de website waren partygangers door
de duivel bezeten enz enz. Aan het woord komt
de oprichtert van deze bus die een keer zijn
zoon van een party heeft gehaald. Toen hij
binnen was zag hij de duivel aan het werk. Ik
zou zeggen , je kan de dingen ook overdrijven.
De bus waar dit topic over gaat is eigendom
van de stichting naar House.
hier de link: www.naarhouse.nl
ps: ieder zijn eigen ding hoor maar dat sommige mensen zulke ideeen erop na kunnen houden. We leven toch niet meer in de middeleeuwen ?????
laatste aanpassing
hmpf.. ik heb nog nooit een link gelegd naar de duivel op een feest.. wat is er nou mooier dan een feest met een goede sfeer.. Als ik naar discotheken ga wordt er bijna altijd wel een keer ruzie gemaakt.
Maargoed ik denk dat dat naarhouse.nl meer een beetje denkt dat echt iedereen drugs gebruikt, en dan heb je denk ik geen eigen wil ofzo.. i don't know.. maar ik weet altijd drommels goed wat ik wel en niet wil
Maargoed ik denk dat dat naarhouse.nl meer een beetje denkt dat echt iedereen drugs gebruikt, en dan heb je denk ik geen eigen wil ofzo.. i don't know.. maar ik weet altijd drommels goed wat ik wel en niet wil
wat is er nou mooier dan een feest met een goede sfeer..
Dat vind ik nou ook!!
Oke, als je Sensation voor de eerste keer ziet, al die mensen dansen op dezelfde muziek, in dezelfde kleren, dan lijkt t ook wel een sekte... Maar ik zeg tenminste niet dat mensen die NIET naar een feest gaan, naar de hel gaan ofzo. Tuurlijk, iedereen mag geloven wat ie wil, maar dan niet zeggen dat mensen die niet doen wat jij wil, ineens door de duivel bezeten zijn ofzo.
stelletje weirdo's
kijk ik snap wel dat zij "ons" dan slechtbezig vinden en omdat partys al gauw worden geassocieerd met drugs en overmatig alcoholgebruik en schaarsgekleden dames
maarre tis echt neit zo dat het slecht is ofso
die mensen zijn gewoon eenkennig en zijn zelf een beetje bezeten als je het mij vraagt
kijk ik snap wel dat zij "ons" dan slechtbezig vinden en omdat partys al gauw worden geassocieerd met drugs en overmatig alcoholgebruik en schaarsgekleden dames
schaarsgekleden dames
mee eens!

![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)