Partyflock

Forumonderwerp · 779576
Waarschuw beheerder
[img width=100 height=139 cacheid=0013676100195d7c56460f9c1a00c0e3d1]http://www.probeernu.nl/images/aanbiedingen/drogisterij/syneo5/potje.jpg[/img]Wie kent het? Gebruik het zelf al een tijdje: echt een wondermiddel!
De anti-transpirant die tot 5 dagen blijft werken! Iedereen die lange tijd onderweg is kent het probleem: na een paar uur is je deodorant uitgewerkt en begin je overdadig te zweten met alle onaangename luchtjes die erbij komen. syNeo 5 werkt door zijn speciale samenstelling tot en met 5 dagen tegen een onaangename zweetlucht! Naar gelang het huidtype kan syNeo 5 het zweten reduceren en u zo zeker beschermen tegen overmatige transpiratie.

Door intensief gebruik van deodorants kan de huid geïrriteerd raken en zelfs uitdrogen. In syNeo 5 zit de werkzame stof Allantoinat die de huid tegen irritatie beschermt en het uitdrogen van de daarin aanwezige vochtinbrengende stoffen tegengaat. syNeo 5 is dermatologisch getest.

Deze anti-transpirant is uitermate geschikt voor de normale huid. Gebruik syNeo 5 onder de oksels en op de voeten bij overmatig transpireren. U voorkomt de onaangename lichaamsgeur waar u zich bij anderen zo aan stoort.

syNeo 5 is ongeparfumeerd en is dus geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Deze deospray heeft een milieuvriendelijke pompverstuiver die voor een gelijkmatige verspreiding over het huidoppervlak zorgt.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik gebruik een anti-perspirant

dez verdoezeld niet zoals een deodorant de geurtjes.. maar bestrijd het zweet

Van het merk ORIFLAME via www.oriflame.com

Waarschuw beheerder
Hier nog een tevreden klant van Syneo5 :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 14 juni 2005 om 19:08:
Morgen weet je of syneo5 bij mij ook werkt!

En werkt t?? bij mij de eerste week nog niet echt maar gebruik het nu een week of 3 en ben helemaal blij :-D

Heb vandaag een felroze truitje aan die ik al een hele tijd in de kast heb liggen maar nooit meer aan had

Gebruik het alleen niet 1 keer per 5 dagen maar 1 keer per 3 dagen meestal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 10:50:
En werkt t?? bij mij de eerste week nog niet echt maar gebruik het nu een week of 3 en ben helemaal blij

Nou.. voorals nog is het iig een stuk beter dan daarvoor!! :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 10:50:
Gebruik het alleen niet 1 keer per 5 dagen maar 1 keer per 3 dagen meestal

je hoeft je dus niet aan die 5 dagen te houden? is het dan niet slecht voor je huid?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op woensdag 15 juni 2005 om 13:26:
is het dan niet slecht voor je huid?

als je je oksels goed wast niet ;)

vind het wel een behoorlijk bedrag :/ odorex werkt ook wel aardig idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 15 juni 2005 om 13:26:
Nou.. voorals nog is het iig een stuk beter dan daarvoor!!

wondermiddel is het :-P

odorex en al die andere anti-transpirant deo's werkte bij mij niet, dus had ook niet verwacht dat t nu wel zou werken maar toch wel dus....

na 3 (soms 4) dagen begon ik al weer een beetje te zweten dus gebruikte ik het weer....verschilt denk ook wel per persoon hoor.....was ook echt verbaasd dat je helemaal niks ruikt terwijl je geen deo gebruikt
Waarschuw beheerder
Wondermiddel! Echt waar!
Het is niet goedkoop maar met 1flesje kun je lang doen..
(ik zo ongeveer 5maanden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het idd werken, maar tis niet zo dat ik nu niet meer zweet bij m'n oksels.. tis iig wél een heel stuk minder!!

Maar ga toch maar om de drie ipv vijf dagen doen zoals ik hier las.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Door dit topic heb ik mijn oude Syneo5 er maar weer eens bij gepakt.Ik gebruikte het niet meer,omdat het bij niet werkte eerst..

Ik moet zeggen nu werkte het wel goed,een hele droge oksel.......maar een zeiknatte rug!

Zoals ik dus ook al krijg met Odorex.

Dat vind ik ook niet echt een geweldig lekker gevoel ofzo :nee:

En zonder die middeltjes zweet ik nooit op mijn rug :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 09:56:
Door dit topic heb ik mijn oude Syneo5 er maar weer eens bij gepakt.Ik gebruikte het niet meer,omdat het bij niet werkte eerst..

Ik moet zeggen nu werkte het wel goed,een hele droge oksel.......maar een zeiknatte rug!

Zoals ik dus ook al krijg met Odorex.

Dat vind ik ook niet echt een geweldig lekker gevoel ofzo

En zonder die middeltjes zweet ik nooit op mijn rug

ja het zweet zal er toch op een andere plaats uit moeten he..
maar je rug das idd ook geen geweldige plek, maar welke wel :s
Waarschuw beheerder
ik had eerst ook die Odorex maar die werkte nie meer na een tijdje :/

Waarschuw beheerder
ik vind oderex extra dry helemaal geweldig!! heb het pas ontdekt en kan eindelijk lekker kleurige truitjes aan na jarenlang in de zomer met zwarte kleding rond te hebben gelopen. Het werkt zon 5 dagen bij mij. Zoalng je je maar aan de gebruiksaanwijzing houdt is er niks aan de hand en ik zweet niet veel meer op andere plaatsen
Waarschuw beheerder
en je kan er mee douchen ook?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 21 juni 2005 om 13:08:
Maar ga toch maar om de drie ipv vijf dagen doen zoals ik hier las..

ja dat werkt bij mij ook beter....omdat ik ik ook best wel vaak moet scheren en heb t idee dat t dan toch wel een beetje weggaat.....

Uitspraak van Obsessive op zondag 26 juni 2005 om 23:03:
en je kan er mee douchen ook?

ja je kan er mee douchen, je moet het savonds voor je gaat slapen aanbrengen, dan snachts laten intrekken en sochtends kun je je gewoon wassen
Waarschuw beheerder
ik gebruik safety five.....ook alleen te koop bij da drogist
is alleen stukken goedkoper dan die ene...en heeft dezelfde werking..

ze hebben niet bij elke da maar hij kan ook besteld worden
Waarschuw beheerder
Hmm.. k gebruik altijd odorex..
Waarschuw beheerder
donateur
odorex is zeker fijn goedje :jaja:
Waarschuw beheerder
Doe mij toch maar syneo5, al 4 maand gebruikt en het flesje is net over de helft leeg... Het is een kleine investering, maar het betaald zichzelf uiteindelijk makkelijk terug!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis|sinneD op zondag 7 augustus 2005 om 21:38:
Doe mij toch maar syneo5, al 4 maand gebruikt en het flesje is net over de helft leeg... Het is een kleine investering, maar het betaald zichzelf uiteindelijk makkelijk terug!!

werkt idd super, ik heb er veel profijt van