Partyflock

Forumonderwerp · 779406
916x bekeken
Waarschuw beheerder
hey mensen wat vinden jullie van bier drinken door de weeks? en hoeveel zou je normaal vinden... geef je mening maar !!! -xx-iez
Waarschuw beheerder
na het voetbal altijd :)
Waarschuw beheerder
ik drink nie veel anders :P
Waarschuw beheerder
Zoalang je Jupiler drinkt maakt dat niet uit, hoeveel je drinkt..... En ja, je moet drinken met Mate(n)!!!!
Waarschuw beheerder
Goeie zaak, bier door de week. Biertje of 4 per dag moet toch kunnen.

Waarschuw beheerder
:bier:BIER BIER BIER is goed voor dit yury dier!!!!!:yes: :bier:

Waarschuw beheerder
Meestal 2/3 per dag (doordeweeks)

In het weekend LOS! :bier:
Waarschuw beheerder
Pffffff.. laatst nog een dikke discussie over gehad met me ouders! :| Die gingen een weekje naar Berlijn en dus was ik die week alleen thuis. Het was de hele week geweldig weer en elke avond had ik het huis dus vol zitten. Er is behoorlijk wat pils weg gedronken en ik heb alle kratten en flessen laten staan, omdat het nu eenmaal makkelijker is om die weg te brengen met de auto. Het huis was uiteraard brand schoon, 2 uur lang aan 1 stuk schoongemaakt. Maarja.. ouders komen thuis en ik kreeg me toch te horen dat ik een een 1 of andere zuiplap was enz...
Me ouders zijn nogal van de oude garde zeg maar... dus ik kreeg ze niet aan het verstand dat het niet meer dan normaal is als je doordeweeks eens een biertje drinkt als student zijnde... Ze wisten wel dat ik zaterdags eens een biertje dronk,.. maar niet dat ik veeeels te sjikkers ben elk weekend! Laat staan doordeweeks.
Het is dus de hoogste tijd om maar eens uit huis te gaan,,, voordat ze achter nog veel meer dingen komen..hehehe! Ze moesten eens weten...:)
Waarschuw beheerder
drink zelf nu even geen alcohol, maar ik vind dat t gewoon moet kunnen door de weeks als je jezelf maar in de hand houd... vooral in de zomer heerlijk :bier:
Waarschuw beheerder
drink tegenwoordig niet zoveel meer doordeweeks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomergirl18 op maandag 30 mei 2005 om 09:32:
okej jullie drinken zowat allemaal bier maar ga je dan ook nog achter het stuur zitten!!! als je al te veel op hebt xxx

Als ik moet rijden drink ik geen druppel, daarom zorg ik altijd dat ik gereden wordt als ik weg moet! :yes:

:bier:
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
er is toch niets mis mee dacht k

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
alles met mate (y)
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
lekker bier :bier::bier::bier::bier::bier::bier: 6 packie soms door deweeks net lekker
Waarschuw beheerder
In het weekend wanneer ik op stap ga dan tel ik het bier niet maar het zullen er zeker genoeg zijn.
S'avonds thuis op de bank is het altijd lekker om speciaal bier te drinken. Flesje of twee voor het slapen...

Waarschuw beheerder
Ik ga vaak doordeweeks ook nog wel eens wat drinken, dus meestal dan 2 biertjes/wijntjes...
Idd met een voetbalwedstrijd soms iets meer..