Partyflock

Forumonderwerp · 779248
Waarschuw beheerder
Emporium 2005 Bijna Uitverkocht !!!!!!!!!!!!!!!!

Vers van de pers,

Dit Gigantische festival op het recreaterrein Berendonck is zo goed als uitverkocht.

Het wordt tegen de 30 graden

Dus wat kan je beter doen dan genieten van vette dj's, acts enz in een omgeving van zon en water.

Be There !!!!!!!!!!!!!!!!

Grtzzz

Erik

zie Agenda: Emporium ,The festival
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BrainErp op vrijdag 27 mei 2005 om 00:58:
Het is idd nog niet uitverkocht, zal ook niet gebeuren (al heb je soms dat de organisatie dit om bepaalde redenen wel zegt)

Precies!! Vaak zeggen ze dat het uitverkocht is omdat het anders een status krijg van pfff het is niet eens uitverkocht wat een kut feest.
Waarschuw beheerder
Op de website van de matrixx staat dat het uitverkocht is!!!

Maar op de emporium website, en op de ticketbox website staat er nog niks over vermeld. Beetje vreemd :vaag: is het nu wel of niet uitverkocht?

Waarschuw beheerder
Een kleine 20 minuten geleden heb ik nog een kaartje gekocht.......dus lijkt me vrij stug dat het uitverkocht is.....

Al is het natuurlijk wel een slimme marketingtruc.....(zoals menig organisatie dat tegenwoordig doet)
Waarschuw beheerder
marketing of niet, het is een vet feest en ik verbaas me dat het nog niet is uitverkocht.
De enige verklaring die ik kan geven is dat iedereen wachtte op de weersvoorpelling en die zijn meer dan goed, kaarten gaan nu dus errug hard.
Waarschuw beheerder
Boeiend of het wel of niet uitverkocht gaat, feestje wordt toch wel vet nu ze het terrein vergroot hebben!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nouja dat is nou juist de vraag paul. Waarom staat dit niet op de emporium website, en op de website van ticketbox. En waarom heeft Basz 20 min. geleden dat kaartje nog kunnen halen terwijl dat bericht op matrixx.nl er al minstens een uur staat?

Edit: ok al aangepast haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja zat weer eens niet op te letten, had niet gezien dat het al eerder gepost was;)!

Waarschuw beheerder
donateur
Emproium uitverkocht!!
Alle 12.500 kaarten voor Emporium zijn nu helemaal uitverkocht! Het eerste out-door feest van The Matrixx belooft dan ook een groot succes te worden. We gaan er met z'n alleen een mooi feest van maken.

Precies zoals ik dus hierboven al had gezegd en verwacht.

Alles te maken met de naam van het feest.

Nu denkt iedereen zie je wel het is uitverkocht vet feest.........

Maar dat wordt het zowiezo wel ;)