Partyflock

Forumonderwerp · 778796
607x bekeken

Waarschuw beheerder
1 keer en nooit meer wat een space is die troep zijn er mensen die ook van lsd manne hard hebben gespaced??

Waarschuw beheerder
Dan ben je een die hard Junky kerel hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thanatos op dinsdag 24 mei 2005 om 15:41:
allemaal gelul,ik heb duizend keer getript en heb nog nooit iets gezien wat er niet was

Ik ook niet, maar dan wil dat niet zeggen dat andere mensen dat niet hebben.

Waarschuw beheerder
zelf vind ik paddos nog erger dan lsd..maar dat ligt denk ik aan het persoon..Je kan het hier in Nederland alleen niet zo makkelijk krijgen...alleen op goa feestjes ofzo..maar het wordt hier ook niet veel gebruikt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 16:07:
Jammer dat het zo'n slechte naam heeft, want als je een niet te zware trip neemt, is het ook super om op feesten te gebruiken Sinds ik dat weet, gebruik ik geen pilletjes meer

ja het gaat veel lnager door..dus je hoeft niet steeds meer te nemen..chill ja

Waarschuw beheerder
Ik zie ook nooit dingen die er niet zijn. Misschien als er veel fanta had..

Je kan het hier in Nederland alleen niet zo makkelijk krijgen

Goed zoeken dan is er altijd wat te vinden :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je moet je ook enigzins concentreren op het dingen zien geloof mij dat je dan dingen kan zien hoor :D

maar k heb ook wel is gehad dat ik alleen alles wazig zag, beetje bewegen enzo en kleurverandering de hele tijd maar verder niks :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op dinsdag 24 mei 2005 om 17:56:
je moet je ook enigzins concentreren op het dingen zien geloof mij dat je dan dingen kan zien hoor

Volgens mij scheelt dat per persoon, omdat iedereen z'n hersenen anders ontwikkeld zijn.

Met 3 porties paddo's ga ik nog steeds geen kabouters zien :(

Alleen maak ik weleens van de planten in de tuin vage monsters enzo :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 17:53:
Goed zoeken dan is er altijd wat te vinden

Wel heel goed zoeken, maar dan heb je ook wat :P
Waarschuw beheerder
kabouters neej die heb ik ook nog nooit gezien :D

wel een vuurvogel toen ik me ogen dicht deed :P...en alsof ik het bloed zag stromen door me armen enzo :)

wolken die echt met 10000km per uur langs vlogen, en dan zag ik ze gewoon voor me neus gemaakt worden :D...alsof elke seconde 1 dag was zo moet je het voorstellen :P

scooter rijden super vaag, 3x gestopt lekke band dachten we maar later kwamen we erachter dat je gewoon zweeft over de weg voor je gevoel :D

soep maken van gras enzo :vaag:

hou maar op :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op dinsdag 24 mei 2005 om 19:06:
scooter rijden super vaag, 3x gestopt lekke band dachten we maar later kwamen we erachter dat je gewoon zweeft over de weg voor je gevoel

hahahahahaha manne space ouwes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thanatos op dinsdag 24 mei 2005 om 15:41:
allemaal gelul,ik heb duizend keer getript en heb nog nooit iets gezien wat er niet was.

Ik weet toch echt zelf wel wat ik gezien heb :S