Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 136193x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?

Waarschuw beheerder
alsof je een spuitcabine kan vergelijken met een wiethok???Over hoeveel gassen praat je nou eenmaal??1 scheet per dag?? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 november 2005 om 22:28:
alsof je een spuitcabine kan vergelijken met een wiethok???Over hoeveel gassen praat je nou eenmaal??1 scheet per dag?? :9

wil je een perfect hok of niet ? dat is de vraag :d

Waarschuw beheerder
elk hok dat ik bouw is perfect B) bespaard zowiezo nergens op,haal het beste van het beste :)beloont zich uit eindelijk toch wel weer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 12 november 2005 om 19:06:
jaja,als jij er 1 koopt verbouw ik het wel

nee is niet nodig hoor ben al tevreden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 21:46:
Ik pomp 1500cub in een hokje van 250x130x150,dus lucht word 328127 x ververst in een uur

en hoe zijn de temp. dan in je hok?
valt dat nog een beetje te regelen?

Waarschuw beheerder
3lampen,is meer dan genoeg.Met 300cub per lamp heb je al genoeg,ik heb 500 :)
Waarschuw beheerder
Geen flau benul daarvan :gaap: gewooon zorgen dat je een lucht inblaas en goeie afzuiging hebt;afzuiger altijd groter dan de inblaas....

Iemand nog een idee waar ik een kleine ventilator kan fixen,van 30 of 40 cm. in doorsnede ????
Liefst een tafelmodel i.v.m. plek...
Waarschuw beheerder
heb nog een dvd op mn pc staan... 647 mb...ik rar em wel ff en probeer em wel erges online te krijgen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op dinsdag 15 november 2005 om 16:08:
Iemand nog een idee waar ik een kleine ventilator kan fixen,van 30 of 40 cm. in doorsnede ????
Liefst een tafelmodel i.v.m. plek...

hang zon badkamerkokerventilatording dingetje op .of monteer hem op een voet :d :bier: wel andersom zetten want dan blaast die :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op dinsdag 15 november 2005 om 17:50:
wat voor dvd als ik vragen mag

ene handige rob&nico dvd voor degenen die een hokje willen bouwen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:34:
ene handige rob&nico dvd voor degenen die een hokje willen bouwen...

Top Quality wiet kweken ;)

dr was eerst een link op HD om hem te downloade maar geloof dat die niet meer leeft :(

ene als je hem online wil zetten:

http://www.megaupload.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 15 november 2005 om 20:41:
http://www.megaupload.com/nl/

is max 250 mb upload...

yousendit is al een hele tijd bezig denk dat ie mislukt is ofzo :(

Top Quality wiet kweken

idd :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb die dvd ook thuis :) prachtig gefilmd enne het werpt ook zo zijn vruchten af :) plantje gaf 180 gram

Waarschuw beheerder
http://s36.yousendit.com/d.aspx?id=14HQW1UIGLW933FG414QOLE2KB

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op dinsdag 15 november 2005 om 21:51:
zou echt perfect uitkomen die dvd

door al jouw vragen schoot et me opeens te binnen dat ik hem nog ergens had...;)

truste mensen...ik ga ff lekker genieten van mn NLxBB
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op zondag 13 november 2005 om 23:58:
Ik pomp 1500cub in een hokje van 250x130x150,dus lucht word 328127 x ververst in een uur

Hoe hou jij je temperatuur en luchtvochtigheid oppeil? afzuiging is goed, maar teveel is ook niet goed..
Waarschuw beheerder
:cheer: gisteren ff een paar growshop`s bij afgegaan;moest nog een paar zakjes hebben,en ik heb nu ook een kleine ventilator,die ook nog kan verwarmen ;) Vanmiddag ff ophangen in een hoek,aan een ketting,kan ik`m makkelijk verstellen ten opzichte van de plantjes ;)

En natuurlijk nog ff de laatst lectuur opgehaald : Essensie,Highlife,en Soft secret`s : weer genoeg te lezen de komende tijd :smoke:

Waarschuw beheerder
elk straalkacheltje kan ook koude wind blazen ;p

Waarschuw beheerder
vet he B)
Waarschuw beheerder
:yes: we moeten dit Topic toch levendig houden ;)
Waarschuw beheerder
ik ga denk ik zoon keter kast 2 hoog 2 lang 1.50 breed zoiets (wel van plastic) halen bij de growshop hier in de buurd, mooi isoleren lijkt me wel wat. of zijn er mensen hier die daar slechte ervaringen mee hebben? of tips natuurlijk , ik moet alleen nog een afzuiger halen hoeveel m2 zal ik nemen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op woensdag 16 november 2005 om 17:59:
ik ga denk ik zoon keter kast 2 hoog 2 lang 1.50 breed zoiets (wel van plastic) halen bij de growshop hier in de buurd, mooi isoleren lijkt me wel wat. of zijn er mensen hier die daar slechte ervaringen mee hebben? of tips natuurlijk , ik moet alleen nog een afzuiger halen hoeveel m2 zal ik nemen??

zoeen kast moet je NIET bij een growshop halen... die drukken er belachelijk veel geld bijop.
bouw hem zelf,als je beetje handig bent!
kun je hem na je eigen wensen maken.

http://www.mholf.nl/nl/dept_49.html 333eurie hajje een lege kast,
ene afzuiging 350 denk ik,hangen geloof ik standaard in die kant&klaar-kasten,filter erop van 400 erop(beter is wat meer)

ene tips: niet in een lege kast kweken,zwart/wit folie aan de binnekant hangen.

Waarschuw beheerder
Of gewoon zelf wat platen regelen, bij de doe-het-zelf zaak, maten kan je wel op het net vinden,afzuiging berekenen, paar plantjes erin een 400 Watt Natrium erboven en je bent ook al een heel eind..
Waarschuw beheerder
ik ga ook zowiezo geen kant en klare kast kopen, want daar is niks aan. Ik haal zoon keter kast en "richt" hem zelf helemaal in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(Y) Een komplete kast betaal je je eigen scheel aan,gewoon een lege halen,en de rest los erbij kopen ; als je alles in 1 x koopt kun je vast wel aardig wat korting krijgen bij de Growshop...
`k heb zelf ook zo`n soort kast en`t bevalt me (Y) gewoon op de logeerkamer,nix geen last van geur en lawaai of wat dan ook ;)
Waarschuw beheerder
:o die dvd,is dat die ene waar ze van een slaapkamertje een hok maken met 3 x 600w. ??

:respect: daar staat`t precies allemaal op :yes:
Waarschuw beheerder
he hardenberg zie ik, dat is in de buurt :D
maar ik ga ook nog allemaal info opzoeken want weet nog niet precies hoe ik alles straks in de kast ga zetten (op welke plek wat enzo)

Waarschuw beheerder
wat moet je weten dan??
Waarschuw beheerder
veel makelijker om een kanteklare te kopen veel minder energie verbruik en ruik loos moet je maar eens op http://www.neill.nl/ hij is nu in de aanbieding

Waarschuw beheerder
dat is dus echt ROMMEL :x ksot je handenvol geld aan stekken en komt amper gewicht uit.Heb zelf ook zo'n kreng gehad,na 1 oogst weggedonderd.

Of de planten groeien niet

of ze groeien tegen het glas aan en verbranden

je heb zowiezo bijna geen oogst :9

Heb ook nog nooit een fotos gezien van een leuke oogst erin 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 22:09:
je heb zowiezo bijna geen oogst

nog geen 8 gram per stekkie,fluffie toppies oftewel das de moeite niet.
Waarschuw beheerder
nee dat moet ik ook niet hebben :no: , ik moet gewoon een kast hebben. ik ga gewoon efef bekijken wat allemaal goedkoper is (lege kast bestellen, of zelf maken) ik dnek het laatst maarja dan moet het wel allemaal goed gedaan zijn en aangezien ik niet zo heel handig ben haha ;P

Waarschuw beheerder
zelf maken....is zoveel voordeliger :yes:

zoals ze uitleggen op de DVD...zoek gewoon de goedkoopste winkel voor de goeie planken enzo... op de diverse fora kunnen ze je wel vertellen welk hout wel en niet geschikt is..

kan ook altijd langs de oud-houthandel gaan...misschien ligt dr voor een paar tientjes wat je nodig hebt...

succes iig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op woensdag 16 november 2005 om 18:16:
ga denk ik zoon keter kast 2 hoog 2 lang 1.50 breed zoiets (wel van plastic) halen bij de growshop hier in de buurd, mooi isoleren lijkt me wel wat. of zijn er mensen hier die daar slechte ervaringen mee hebben? of tips natuurlijk , ik moet alleen nog een afzuiger halen hoeveel m2 zal ik nemen??

bij de neckerman verkopen ze de zelfde kasten als de Igrows, maar dan leeg als tuinopslag kast :) is 100% dezelfde. voor de rest een beetje de creabea uithangen..
Waarschuw beheerder
zo al iemand kennen oogsten?? O:)
Waarschuw beheerder
Heb nu al 2x geprobeerd die dvd te downloaden, maar iedere keer dezelfde fout; hij zagt dan namelijk: de verbinding met de server is opnieuw ingesteld. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Waarschuw beheerder
bandwidth overschreden?

:S klote yousendit....als iemand betere opslag heeft...
Waarschuw beheerder
bij yousendit is het ook zo dat na 7 dagen het eraf is , en na 20 keer downloaden. Maarja wel zoonbeetje de enige waar je veel mb op kwijt kan
Waarschuw beheerder
Zou je hem nog een keer online willen zetten, nu is hij namelijk helemaal weg :(
Waarschuw beheerder
:cheer: Ha Carlos,ja c-town is dicht bij (Y) Ik heb nog wel een dvd thuis liggen van die cursus wiet kweken,als je een x deze kant op komt mag je`m wel hebben :yes: ;kun je gelijk mjn kast bekijken,en natuurlijk wat proeven :smoke:

Kun je een beetje zien waar wat moet hangen enzo :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 17 november 2005 om 15:14:
als je een x deze kant op komt mag je`m wel hebben ;kun je gelijk mjn kast bekijken,en natuurlijk wat proeven

dat klinkt helemaal niet slecht trouwens :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 17 november 2005 om 15:14:
Kun je een beetje zien waar wat moet hangen enzo

dat is precies wat ik nodig had eigenlijk :D , want ga al heel snel beginnen met bouwen van het ding

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op woensdag 16 november 2005 om 22:59:
nog geen 8 gram per stekkie

mocht je willen 8gram,dan heb je namelijk 8x220= leuk gewicht.Je mag al blij zijn met de helft :/
Waarschuw beheerder
M`n plantjes staan nu 8 dagen op voorgroeien ; ik wil ze +- 20 dagen laten staan,iemand enig idee,wanneer ik het beste een paar planten kan `toppen` ?????

Ikzelf dacht zo rond de 14 dagen.....:smoke:

Waarschuw beheerder
tot ze groot genoeg zijn om te toppen ;p ik doe het na een week al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 17 november 2005 om 18:23:
Ikzelf dacht zo rond de 14 dagen.....:smoke:

ik doe het wneer ik vier takken van onder kan tellen .maa je moet op je gevoel afgaan :d