Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 136425x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Waarschuw beheerder
aanvoer van warmere lucht uit een andere ruimte..
ma hoe dan ook een kast buiten neerzetten om er binneteelt in te doen gaat niet werken,of de kast moet zo groot zijn als een schuur en dan goed isoleren :) mja dan kan je dr wel meer kwijt als 5 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 25 oktober 2005 om 08:05:
ma hoe dan ook een kast buiten neerzetten om er binneteelt in te doen gaat niet werken,of de kast moet zo groot zijn als een schuur en dan goed isoleren

dan moeten we de kast in een loods neer zetten, in die tuin hadden we een mooi hoekje van +/- 2 bij 1.5 meter geheel onzichtbaar voor de buiten wereld
Waarschuw beheerder
kast in loods...neem dan de loods :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 25 oktober 2005 om 12:53:
neem dan de loods

(y)

als dat zou kunnen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op dinsdag 25 oktober 2005 om 02:31:
zoals??

normaal in een hok binnen he bje een kachel staan die je op temparatuur zet en op een tijdschakelaar wneer je lichten uitspringen dat je verwarmiing aanspringt , je kan zoals eerder een beschreven een temp regeling kopen zodat alles automatisch gaat . ,
voor een growbox binnen zet je gewoon de kachel aan in het kamertje waar de box staat ,zodat die de kamertemp automatisch naar binnen blaast . een growbox buiten heb ik geen ervaring mee :no: ik zou het ook niet doen omdat het me erg onpraktisch lijkt ,

Waarschuw beheerder
godver :/ planten gaan hangen en heb geen netten,morgen dus kutte met stokjes en ijzerdraadjes :/
Waarschuw beheerder
donateur
ben net mn buitenwiet aan t knippen maar t is niet veel dit jaar
die broodjes kroket en kaassoufle's als voeding werkt niet zo goed als ik d8
had gehoopt dat ik echt vette toppen zou krijgen maar helaas

Waarschuw beheerder
HA Ha ha

:gaap:
Waarschuw beheerder
:cheer: 220 gram,droog van 1 plant ;) = 220 euro (L) volgend jaar min.5 planten `planten`

Zo,maandag word`t knipdag :kwijl: nieuwe plantjes zijn ook al binnen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op dinsdag 25 oktober 2005 om 21:17:
220 gram,droog van 1 plant = 220 euro

moeje nagaan wat 1 struik in de volle grond in een kas opbrengt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 25 oktober 2005 om 20:21:
ben net mn buitenwiet aan t knippen maar t is niet veel dit jaar
die broodjes kroket en kaassoufle's als voeding werkt niet zo goed als ik d8
had gehoopt dat ik echt vette toppen zou krijgen maar helaas

:D

wat heb je met je been gedaan dan, altijd herrie??

Waarschuw beheerder
hmm antalianen ofzo toch?
hadden hem aangereden :( :no: tuig!
Waarschuw beheerder
donateur
is nog de schuld van de politie ook, en ze pakken die teringleiers niet eens, omdat ze bang zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Het THC-gehalte is daarbij gestaag gestegen van gemiddeld 8,6% in 2000 tot gemiddeld 20,3% in 2004

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 26 oktober 2005 om 08:56:
gemiddeld 20,3% in 2004

en dan te bedenken dat de overheid niet hoger gehalte dan 11 procent in de shop wil hebben , mag ookniksmeer tegenwoordag heh :d
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 26 oktober 2005 om 00:21:
en ze pakken die teringleiers niet eens, omdat ze bang zijn

gewoon je poot STIJF houden :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 09:03:
gemiddeld 20,3% in 2004

:smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
en dan te bedenken dat de overheid niet hoger gehalte dan 11 procent in de shop wil hebben , mag ookniksmeer tegenwoordag heh

:D

gewoon je poot STIJF houden

je moet niet zo lopen zeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 26 oktober 2005 om 10:03:
e moet niet zo lopen zeuren

ik WANDEL de kantjes dr nie van af :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 10:12:
ik WANDEL de kantjes dr nie van af

zit je nu weer steen en been te klagen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 26 oktober 2005 om 13:25:
zit je nu weer steen en been te klagen ;)

nee ik blijf met beide benen op de grond staan :d
maar zijn dr nog meer oogsten geweest dan om eff ontopic te gaan :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:17:
maar zijn dr nog meer oogsten geweest dan om eff ontopic te gaan

we zullen geen zout meer op de wonden strooien

heb jij nog niet geoogst ricardo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 26 oktober 2005 om 14:41:
heb jij nog niet geoogst ricardo?

meerdere keren al ,bijna weer tijd voor 1 tje
Waarschuw beheerder
donateur
pic's ???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op woensdag 26 oktober 2005 om 16:57:
pic's ???

niet van buitenplanten :no: moet ze eff op me pc gooien nog,en uploaden nog .zet ze dr vandweek op :bier:
Waarschuw beheerder
Zo,zondag word`t knipdag :yes: heb net ook m`n droognet gekregen ;),zo`n ronde met allemaal verdiepingen erin,ideaal,neemt amper ruimte in geslag,en je kunt`m ook nog in de wasmachine doen (Y) zo tijd voor`n vette :smoke: ben d`r wel aan toe nu pfff....

Waarschuw beheerder
ideaal??Vind ze maar kut :S om te vullen en om te legen :9

Ik moet nog een kleine 2 weken wachten :( gaan wel super :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 22:27:
Vind ze maar kut

hoe droog jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
smaakt lekker mijn eigen kweekje:D
morgen cakje bakkenn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op donderdag 27 oktober 2005 om 09:02:
hoe droog jij dan?

Nieuwe topic-vraag...

Hoe droog jij,aangezien toch iedereen al wel zijn buitenwiet geoogst heeft,en het al gedroogt/of nog aan het drogen is.

[img width=480 height=640]http://i17.photobucket.com/albums/b69/apeldoorn/DSCN2691.jpg[/img]
mijn manier,werkte goed :D en koste totaal nog geen 250eurie.

Waarschuw beheerder
Waarom heb je niet gewoon van die rekjes, die je op elkaar kan stapelen. Die hebben iig hogere tussenruimtes dan dat je nu hebt, droogt het misschien ook wel beter ?!
Waarschuw beheerder
omdat die rekkies 70bij70 zijn en die kast 80bij50... oftewel pastniej :P

en hier zat dan maar 5 cm ruimte tusse de lagen,maar drogen dee het zeker wel !!

en die rekkies koste 7eurie de stuk,zou ik al minimaal 140 eurie kwijtzijn aan droogrekken,en met dit gaas 30 eurie... wat zou jij doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op donderdag 27 oktober 2005 om 12:17:
omdat die rekkies 70bij70 zijn en die kast 80bij50... oftewel pastniej

en hier zat dan maar 5 cm ruimte tusse de lagen,maar drogen dee het zeker wel !!

en die rekkies koste 7eurie de stuk,zou ik al minimaal 140 eurie kwijtzijn aan droogrekken,en met dit gaas 30 eurie... wat zou jij doen

Oke, dacht te lezen 250 euro. Mijn fout.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op donderdag 27 oktober 2005 om 12:17:
wat zou jij doen ;)

ik zou opzeker zoals ik zie meer ruimte tussen de lagen doen aangezien je de ruimte heb dr voor ,maar is inderdaad een mooi systeem wat je heb gefixed mate :bier:en je wiet wat meer verspreiden dat het losser licht van elkaar ,en elke dag eff husselen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 12:19:
Oke, dacht te lezen 250 euro. Mijn fout.

hajje goed gelezen,totaal.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 12:20:
ik zou opzeker zoals ik zie meer ruimte tussen de lagen doen aangezien je de ruimte heb dr voor ,maar is inderdaad een mooi systeem wat je heb gefixed mate en je wiet wat meer verspreiden dat het losser licht van elkaar ,en elke dag eff husselen

jah is ook de bedoeling de volgende keer,bouw ik wel uitneembare lade's iets in die richting,want nu kan je er amper tussen,en ik verw88 dat alle lagen vol kwamen en heb het daarom extra dicht opeen gelegt wat achteraf niet nodig bleek maja.. van foutjes leer je :)
Waarschuw beheerder
kheb samen met een maat ook wat plantjes maar hoe kun je het nou het beste drogen gewoon aan de tak laten zitten dat is wat hij zegt of tog gewoon los knippen die toppen en zo drogen wie heeft er advies voor mij???
Waarschuw beheerder
alles nat knippen,
en los,niet aan takken,duurt het drogen langer.

Waarschuw beheerder
Nat knippen ja, snelste gaat met zo'n machine.
Waarschuw beheerder
oke maar hij dnekt dat t dan betere kwaliteit wordt en meer van overblijft enzo maar volgens mij maakt dat helemaal nie zoveel uit ofwel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@R1O op donderdag 27 oktober 2005 om 12:51:
oke maar hij dnekt dat t dan betere kwaliteit wordt en meer van overblijft enzo maar volgens mij maakt dat helemaal nie zoveel uit ofwel?

als je de planten in stukken knipt,al het blad op steel (grote blad) verwijderd en deze stukken tak te drogen hangt houdt de top een mooiere vorm en een zoetere smaak,aangezien de plant dan nog zetmeel omzet in suikers(verbeter me als ik het fout heb.)
meer gewicht zul je er niet echt aan over houden,en het drogen op die manier duurt langer dan wanneer je alle topjes losknipt en te drogen legt.

keuze is aan jullie.
Waarschuw beheerder
tsa we hebben het nu tog al zo gedaan en zijn bijna klaar met knippen zo duurt het nog langer al die takken kaal knippen is gewoon niet te doen de rest maar gewoon losknippen.
Dus als ik t goed begrijp wordt de weed alleen wat zoeter en beter van vorm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@R1O op donderdag 27 oktober 2005 om 13:02:
Dus als ik t goed begrijp wordt de weed alleen wat zoeter en beter van vorm

jup, maar het drogen duurt nu geen 7tot12 dagen maar reken op een weekie extra.
Waarschuw beheerder
de eerste lading hangt al bijna twee weken dus die is al bijna klaar denkikzo ennuh goed blijven ventileren en geen kachel tog?
voor me eerste keer smaakt t geenes verkeerd maar barweinig vanover volgende keer gewoon binnen niet meer buiten is niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@R1O op donderdag 27 oktober 2005 om 13:24:
de eerste lading hangt al bijna twee weken dus die is al bijna klaar denkikzo ennuh goed blijven ventileren en geen kachel tog?
voor me eerste keer smaakt t geenes verkeerd maar barweinig vanover volgende keer gewoon binnen niet meer buiten is niks

jah je moet niet geforceerd gaan drogen,dan gaat het te snel,wordt je wiet kurkdroog en scherper van smaak,en je verliest gewicht.

ene tja dat is het met buitenwiet he,leuke toppen maar na het drogen lijkt het nix meer :S
Waarschuw beheerder
Duurt ook gewoon veels te lang buiten en je bent afhankelijk van het weer dit jaar dus niet zo best volgende keer gewoon binnen dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 12:44:
snelste gaat met zo'n machine.

raak je meer kwijt dus is de winst minder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op donderdag 27 oktober 2005 om 09:02:
hoe droog jij dan?

Grote hoge kast met allemaal netten erin

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 12:44:
Nat knippen ja, snelste gaat met zo'n machine

:X dat schiet dus echt niet op.Je moet eerst je takken los knippen,dan grote blad eraf en dan takje voor takje eroverheen wrijven.

Heb me kapot gelachen op de beurs toen ze dat lieten zien,ik knip 100% zeker 150% sneller als iemand met zo'n ding.