Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 137070x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Topjes van recente oogst...

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001d6bc3997d85aa1a00f85f59]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/IMAGE_577.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001d6bc91b2d127b1a00f85f59]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/IMAGE_578.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op vrijdag 16 september 2005 om 23:26:
die funboxen zijn op zich universeel voor alle kweek :/

klopt jje kan dr bijv ook tomatenplantjes onder zetten .maar aangezien binnenshuis 4 plantjes uit zaad opgekweekt .mits neutraal gevoed toegestaan is . is het dus niet strafbaar . 100procent zeker :yes:

Waarschuw beheerder
maare er zijn toch ook wel droog netten om die wiet te drogen neem ik aan?moet ik ff wete

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 23:32:
maare er zijn toch ook wel droog netten om die wiet te drogen neem ik aan?

ik gebruik die rekjes van blokker ,die men gebruikt om wollen truien te drogen .die kan je zo hoog opstapelen ook als je zelf wilt ,ik vind ze handig .ook heb ik droogkasten met filter dr in

Waarschuw beheerder
dat hangt van het gemeente beleid af.de landelijke norm staat weer los van het gemeentebeleid.
Waarschuw beheerder
ja drogen met filter is perfect

Waarschuw beheerder
ok is goed dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 23:37:
dat hangt van het gemeente beleid af.de landelijke norm staat weer los van het gemeentebeleid.

licht dr ook aan of je huurt of een koop huis hebt ,en via een makelaar of woningbouw :d altijd even je contract doorlezen :d
vooral de kleine lettertjes :d

Waarschuw beheerder
wat een gefilter weer ja...gewoon op de kop hangen die dingen als ze dan van buiten komen. komen ze van binnen op de kop ermee in het zelfde hok als dat ze gekomen zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 23:43:
gewoon op de kop hangen die dingen als ze dan van buiten komen. komen ze van binnen op de kop ermee in het zelfde hok als dat ze gekomen zijn...

scheelt je een paar kweekweken op een jaar :d niet zo slim dus :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op vrijdag 16 september 2005 om 23:29:
Topjes van recente oogst...

ziet er toch wel lekker uit, jammer dat de uitwerking niet lekker is.

ik ben benieuwd wat mijn plantje gaat doen
Waarschuw beheerder
Ik zag laatst bij een maat van me een droogrek,die leek op een `vis`leefnet`,maar dan met aan de zijkant allemaal gaten erin en zo`n 10 à 15 lagen,kun je zo aan je plavond hangen,en je kan er wel een kilo of wat in kwijt ;)

Dat ding is ook veel makkelijker op te bergen dan al die rekjes,in en uit mekaar zetten enzo,die dingen kosten maar 15/20 euro ofzo :p Bij de beter growshop te verkrijgen (Y)

:smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 17 september 2005 om 13:17:
Dat ding is ook veel makkelijker op te bergen dan al die rekjes,in en uit mekaar zetten enzo

dat is wel zo :d ik had een keer een toren gestapeld :d saar zat zoveel spanning op dat em toppen ineens door de hele droogkamer vlogen :d ben benieuwd naar dat net :yes:
Waarschuw beheerder
In Heerenveen werkt een maat van me bij de growshop,daar kun je ze wel krijgen;die staat ook wel ergens op`t net,maar ik weet helaas alleen niet waar...
Als ik`m spreek zal ik wel ff er naar vragen...:smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 17 september 2005 om 13:39:
Als ik`m spreek zal ik wel ff er naar vragen...

:bier: thanx :d
Waarschuw beheerder
als het zo simpel zou zijn om te kweken zou elke gast gaan kweken, hij noemt de basis-benodigtheden op,niet dat je dan geen leuke oogst kan halen,kan heus wel.
maar een ec/ph meter,kennis van electriciteit,groene vingers..kennis van ziekte enz....komt tog egt wel meer bij kijken.

ene buiten kan je ook meerdere oogsten halen,2 heel miss 3 moet lukken (verduisteren)

ene dat net is deze?:

[img width=640 height=480 cacheid=000a2ffa001d6c9a69cd72c61a00f88098]http://i17.photobucket.com/albums/b69/apeldoorn/droognet.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 17 september 2005 om 14:13:
als het zo simpel zou zijn om te kweken zou elke gast gaan kweken, hij noemt de basis-benodigtheden op,

kennis komt met de tijd :d en wat mensen tegenhoud is de wet meestal :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op zaterdag 17 september 2005 om 02:03:
ziet er toch wel lekker uit, jammer dat de uitwerking niet lekker is.

ik ben benieuwd wat mijn plantje gaat doen

Van de foto met de stapel toppen weet ik niet of de uitwerking wat is, het is nog natjes.....roken komt met een paar weken wel....:)
Waarschuw beheerder
:yes: that`s the net (Y) ideaal ;)

Waarschuw beheerder
je kan ze ook huren
Waarschuw beheerder
grappen maker.....die kosten geen cent,en dan wil jij er 1 huren ???? haha !!!! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 17 september 2005 om 19:01:
grappen maker..

hij is zestien :d hij verbouwt radijs in de schooltuinen

Waarschuw beheerder
dat hadden we natuulk kenne verw8 dat je dat zou zeggen
k verbouw helemaal nix ma k weet er wel wat van af waarschijnlijk niet zoveel als jullie
werk redelijk vaak in een growshop snap je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 19:16:
dat hadden we natuulk kenne verw8 dat je dat zou zeggen
k verbouw helemaal nix ma k weet er wel wat van af waarschijnlijk niet zoveel als jullie
werk redelijk vaak in een growshop snap je

:p maak je nie druk goos :d beetje humor tussendoor :bier:

Waarschuw beheerder
dat mag
Waarschuw beheerder
donateur
ff een vraagje:

als je gaat oogsten, moet je dan gelijk de bladeren weg knippen of moet je wachten tot alles droog is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op zaterdag 17 september 2005 om 22:31:
ff een vraagje:

als je gaat oogsten, moet je dan gelijk de bladeren weg knippen of moet je wachten tot alles droog is?

De meeste mensen vinden het fijner om het gelijk weg te knippen. Ik vind dat zelf ook veel fijner (Y) hou je een mooi schoon wietje aan over
Waarschuw beheerder
donateur
oke dan,

en hoe zit het met het weer, volgens mij zit de eerst nacht vorst er al aan te komen

kunnen de dames daar tegen?
Waarschuw beheerder
ik hoop het, heb geen tijd om te knippen :@ ( zit gelukkig niet op de grond)
Waarschuw beheerder
donateur
gister mooi afdakje gemaakt.....alleen al me bladeren worden opgevreten:(
Waarschuw beheerder
ag een beetje nachtvorst kunnen ze wel hebben, paar graadjes aan de grond.
mare ik zie nerges dat het eraan komt,duurt nog wel ff tog?

ene *Celes* al je bladeren?
als je een beetje mooie struiken staan heb,maakt een beetje vraatschade nie uit... kwee nie hoe de jouwne dr bij staan... foto?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op zondag 18 september 2005 om 13:07:
gister mooi afdakje gemaakt.....alleen al me bladeren worden opgevreten

onderkant van je bladeren en takken bekijken :yes: slakken of rupsen . de rupsen zijn moeilik op te sporen ,zitten meestal aan de onderkant van het blad /tak en zijn net zo groen als je plant dus moeilijk op te sporen .maar eff de tijd voor nemen :d succes
Waarschuw beheerder
donateur
heb ze goed bestudeerd maar geen beesjes te bekennen....iets vreen echt heel me planten op..:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op zondag 18 september 2005 om 14:38:
heb ze goed bestudeerd maar geen beesjes te bekennen....iets vreen echt heel me planten op..

dat is niet de bedoeling

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op zondag 18 september 2005 om 14:38:
.iets vreen echt heel me planten op..

hebbie last van duiven ?
Waarschuw beheerder
donateur
nee nix...snap er echt nix van:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op zondag 18 september 2005 om 22:31:
nee nix...snap er echt nix van:S

ok :s sprinkhanen? krekels ?
veel mieren ?
Waarschuw beheerder
donateur
tsja kan allemaal denk ik he...
zal dr een camera op ztten haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op zondag 18 september 2005 om 22:45:
sja kan allemaal denk ik he...
zal dr een camera op ztten haha

ja als je echt wil t weten wat t is :d maar mieren ken ook .heb ik wel s gehad die grbuiken stukjes blad voor hun nesten

Waarschuw beheerder
heb ook 3 plantjes..
heb alleen hele slechte aarde gebruikt,heb nu konstant last van ongedierte :S
Waarschuw beheerder
er zitten soms bij mijn planten van die kleine soort vliegjes , is dat erg voor de lady's eigenlijk??

Waarschuw beheerder
Ja das d varenrouwmug..

heb k ook last van,de larven van die vliegjes vrete aan d wortels van j plant..

moet j ffies aaltjes hale..

hoeveel planten heb j?

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF4UXIoEoXILc0ZEiwoaQQ1ys0WBkdDBA1x5XZXQzO8KMperkYr3uYVHxs8kGGQ9iuhPYWHNKiuyGXwIoAV_ZJdy8Thx6dP8QQHU-lN_3nkQpSjkdyj00E5VXZrlMMVKHb2T5qAczFLGtA[/img]

die pot is veelste klein eigelijk.

Waarschuw beheerder
ja idd..
cement kuip was beter geweest

Waarschuw beheerder
Overpotten die handel...en GEEN pokon!

Gewoon voeding, net als bij de geraniums van je oma! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 00:57:
Gewoon voeding, net als bij de geraniums van je oma

die zal wel pokon gebruike,denk j ook nie?

Waarschuw beheerder
pokon kan heel goed hoor!

we zijn gister ff bij m'n moeder geweest, die heeft 2 planten staan, die krijgen elke week pokon.

mijn vriend is ff tussen die planten in gaan staan zodat je goed kan zien hoe groot die dingen zijn.
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001d7c565c4600d81a00f91835]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SZ4XRQT7[/img]

en ze staan in speciekuipen , enne m'n vriend is bijna 1m90..

en ruiken dat ze doen!
:D
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001d7c5dd86b34b11a00f91835]http://www.mijnalbum.nl/Foto=V783FDQ3[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 00:50:
die pot is veelste klein eigelijk.

ik weet het, eerst keer he.......

volgend jaar beter, maar al met al doet ze het prima hoor voor in dat kleine emmertje
Waarschuw beheerder
donateur
zo ellepel!!!

dat worden ook leuke struikjes!!!

:smoke: