Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 137547x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ba269691b59f11a00e4eb4b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8Q8LWTEV[/img]

dit wil ik straks ook:D
Waarschuw beheerder
[img width=152 height=130 cacheid=0009a885001ba27b4ed95d621a00e4ebe0]http://img38.imageshack.us/img38/3972/foto76fl.th.jpg[/img]

[img width=152 height=130 cacheid=0009a88b001ba2abfa6a46f51a00e4ebe0]http://img38.imageshack.us/img38/9017/foto84ay.th.jpg[/img]

7 blaadjes O:)

Waarschuw beheerder
is dat goed dan?
wat is het verschil met een plant met 5 bladeren?

vond trouwens nog wat leuke uitleg over e bladeren en voeding:

http://www.snow-white.nl/nederland/h18.htm
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 13:22:
ruilen???

Mja......nee natuurlijk niet....:@ ghehehe......je mag wel op me oogstfeessie komen als je wil...;) es kijken of ik nog wat recente pics kan plaatsen.....;)
Waarschuw beheerder
heb mij laten vertellen hoe meer blaadjes hoe happier je plant is ;)

en G(M)euren dat die doet joh

Waarschuw beheerder
tadaaaaaa!!!!!
:cheer:

ik heb ook 7 blaadjes!!!
:woep:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ba2ce5ee01c6f1a00e4ed35]http://www.mijnalbum.nl/Foto=P3TIFG6C[/img]

very blije plantjes dus..:D
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001ba2d63dd36b071a00e4ed35]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Z8YVISKB[/img]

zo zien de dames er nu uit op de stengels..
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ba2cf42e5b75b1a00e4ede6]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/IMAGE_353.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ba2dfcda542fb1a00e4ede6]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/IMAGE_355.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ba2e98a05382b1a00e4ede6]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/IMAGE_356.jpg[/img]

Ps...blaadjes met 9 vingers zijn geen uitzondering, kan het alleen niet showen, kan niet zoomen met mijn phonecam...:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die van jou hebben wel echt al die toppen erin he?

zien er mooi uit:D
Waarschuw beheerder
cool (Y)
Waarschuw beheerder
tja....2e jaar nu...alleen de plantjes buiten beginnen nu pas met topjes maken....die 3 binnen ( en buiten met mooi weer!) staan zeker al 3 weken te bloeien.....;) het moet alleen ff wat groeien nog....voor het goeie...(Y)
Waarschuw beheerder
ghehe....mag ook wel...doe toch wel wat moeite ervoor, ondanks dat dat niet geplant was...( ps....ondanks eerdere verhalen/suggesties....er is géén speciale voeding gebruikt....;)...puur natuur dus....)

Waarschuw beheerder
t mag alleen wel wat meer zonnig worden..:@
het regent hier nu alweer met bakken tegelijk..:/
Waarschuw beheerder
hier ook, schopt me plannen in de war....zou gaan winkelen....:(:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 13:12:
komt misschien omdat ik heel internet plat lees over de plantjes.....
t is ook zoooooooo interresant he...

Kheb liever dat je alles gaat lezen over sex :cheer:

Waarschuw beheerder
:frusty:

mannen.......:Z

Waarschuw beheerder
jammer van het weertje, ze groeien gestaag

oogst van 2003 zullen we wel nooit meer halen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 19:20:
oogst van 2003 zullen we wel nooit meer halen

nou wij hebben helemaal geen oogst...hebben onze plantjes uit de tuin gejat...met het lef om het nog in 2 dagen te doen ook grrrrrrr :[

Waarschuw beheerder
hebben de planten de regenbui overleefd?

Waarschuw beheerder
Mooie plantjes :k
Waarschuw beheerder
Plantjes overleven álles......het is niet voor niks onkruid....(Y)

Waarschuw beheerder
jee zeg..ze zullen inderdaad je planten maar jatten zeg...:S

kon je ze zien staan dan? best balen zeg....
Waarschuw beheerder
ghehehe......das idd klote......bij mij zie je ze ook staan, van verre al....mja.....9 meter de hoogte in.....ze kijken wel uit....!! Mijn buurman on the other hand woont op 1 hoog......bij hem probeerden ze een plant van ze vensterbank te jattten, maar meneer heeft er ook Cactussen naast staan....hoor je inene een schreew......en een doffe dreun....lag er een gast in de bosjes...(Y) met stekeltjes in ze klauwtje....(Y)

Waarschuw beheerder
:respect:

hahah aanpakken!!
de onze kun je gelukkig niet zien vanaf de straat:)

Waarschuw beheerder
we hebben idd open tuinen maar zitten wel in een stuk waar je niet doorheen loopt of zow...staat wel elke avond een groepje van die kutkleuters op het grasveldje en dankzij de gemeente die zonodig moest snoeien is alles beter zichtbaar.

nu staat er nog 1 heel klein stekkie (was niet goed genoeg voor ze) en die ga ik omringen met brandnetels of cactussen (y) goed plan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon prikkeldraad eromheen gooien, stroom erop.......blijven ze er wel vanaf.....:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 4 augustus 2005 om 13:38:
gewoon prikkeldraad eromheen gooien, stroom erop.......blijven ze er wel vanaf.....

dan kan k er zelf ook niet meer bij hahaha ;p
Waarschuw beheerder
das waar.....:p

Waarschuw beheerder
@ Ellepel

iemand van hennepdesk zei tegen mij dat de gele bladeren kwamen doordat mn potten te klein.

denk dat dat bij veel mensen zal zijn die in potten kweken aangezien op het eind de pot vol zit met wortels en geen kant meer op kan. In volle grond kunnen de wortels zich natuurlijk wel optimaal blijven ontwikkelen.

ik heb 3 kleinere in 7.5ltr erg klein maarja, en daar zitten gele bladeren aan en heb er nog 1 van +1.90 mtr en die heeft precies hetzelfde...
Waarschuw beheerder
zou kunnen heb ook kleinere pot en int begin onderaan ook gele bladeren nu niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 14:09:
ik heb 3 kleinere in 7.5ltr erg klein maarja, en daar zitten gele bladeren aan en heb er nog 1 van +1.90 mtr en die heeft precies hetzelfde...

Gooi ze is heel snel in een minimaal 10 liter pot :[ je verkracht je plant. Wil je een flinke opbrengst en lekker lang kunne roken :D gooi em dan in een 25 liter :kwijl: alleen et is buitenwiet dus mindere kwaliteit

Waarschuw beheerder
Plantenverkrachter :[ :P

Waarschuw beheerder
Ojah als je em in een grotere pot overpot moet je er rekening mee houden dat je plantje ineens een stuk in de lengte schiet hij wordt echt heel groot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 14:32:
buitenwiet dus mindere kwaliteit

licht eraan wat je voor high verwacht.....je kan aardig naar de klote gaan van buitenwiet....:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 4 augustus 2005 om 14:41:
licht eraan wat je voor high verwacht.....je kan aardig naar de klote gaan van buitenwiet....

mijn voorkeur gaat uit naar binnenwiet
Waarschuw beheerder
mijne uiteraart ook.....duhuh....maar als alternatief in minder geweldige tijden prefereer ik eigenteelt......wordt er ook stoned van.....
Vorig jaar had ik groen voor een kleine 4 maanden, scheelt zoveeeeeeel geld......en als mijn maatje van mijn wiet rookte dan was ie helemaal :vaag: terwijl hij een DIE-hard binnenwiet roker is...( net als ik...;) ) mja.....buitenwiet is wat scherper en wat minder sterk....ik douw ook snel 0.8 tot 1.2 in een jonko.....maar dan sta je wel op je kop......(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 4 augustus 2005 om 14:54:
ik douw ook snel 0.8 tot 1.2 in een jonko.....maar dan sta je wel op je kop......

Dat mag ook wel :vaag:
Waarschuw beheerder
mja buitenwiet is toch anders....als ik dat met binnenwiet doe dan eh.......:vaag:

Waarschuw beheerder
hoe groter de pot hoe beter :d
ik gebruik min 60 liter speciekuipen :d
90 liters zijn ook toppie :d heb ik dan wel een hondje onder staan zodat ze makkelijk te verplaatsen zijn

Waarschuw beheerder
90 liters zijn ook toppie

Niet iets teveel van het goede !!!

Ik gebruik de 25liter Is ruim voldoen voor mijn PP planten
ze zijn bijna uitgegroeid nog 2 weken !

FF een vraagje voor Ricardo
ik heb de lamp snacht,s aan staan (nu)wel balen maar goed zoo ben ik begonnen s,avond,s

Maar ik wil volgende week Gezellig met de planten buiten zitten maar dan moeten ze 24 uur licht, en dat een hele dag lang verdragen kan dit of zal ik ze gewoon maar laten staan tot het klaar is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 16:27:
of zal ik ze gewoon maar laten staan tot het klaar is.

Ik zou ze gewoon laten staan :D Maar ja wie ben ik ;)

Waarschuw beheerder
ghehe wij wonen dan wel 3 hoog maar wij hebben weer een ander probleem, wij hebben geen last van plantenjatters maar van onze katten hahaha we hebben maar gaas gekocht en in de bak gedaan want de katten zijn er iets te dol op

laatst al de steel zowat doormidden :S

Waarschuw beheerder
hahaha das ook niet fijn :no:

heb toch liever dat mn katten ze mollen dan dat je helemaal niks meer hebt door irritante rotkinderen

Waarschuw beheerder
Maar ik wil volgende week Gezellig met de planten buiten zitten maar dan moeten ze 24 uur licht, en dat een hele dag lang verdragen kan dit of zal ik ze gewoon maar laten staan tot het klaar is.

heb je ze al in bloei staan dan ? 12 uur licht ? dan kan je ze beter niet buiten gaanzetten ivm met meer lichturen buiten
krijgen ze of kunnen ze stress krijgen ik zou ze binnen uit laten bloeien voor de zekerheid

90 liters zijn ook toppie

Niet iets teveel van het goede !!!

hoe meer ruimte je wortels hebben hoe beter het voor de plant is ,minder kans op verzouting van de wortels en overvoeding
en worden inderdaad bomen ,zelfs de zijtakken zijn dan verhout ,maar opbrengst is werelds altijd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die katten slapen in de bakken ja !! lekker warm en heerlijk high wakker worden

maar dat is niet de bedoeling als ze er een x in piesen
krijg je op ckers piswiet

Waarschuw beheerder
Ok (y) Thanx voor de info Ricardo

Waarschuw beheerder
:smoke: (y)
Waarschuw beheerder
Life's a bitch and then you die,that's why we puff la,cuz you never know when you gotta go :D :smoke: