Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 137908x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?

Waarschuw beheerder
ik had een tijd geleden een van onze planten getopt, viel het me gisteren ineens op dat naast de hoofdtop( die er nu dus uit is) ineens best veel zijtoppen groot worden.

van onze 4 planten zit er best veel verschil onderling in, er zijn er twee die heel dicht zijn, veel blaadjes, met veel kleine topjes, de ene die getopt was krijgt dus ineens een groeispurt met zijtoppen, en gisteren heb ik er nog een de top uit gehaald, toch benieuwd wat nou straks het verschil is..

zal zo ff fotootje maken, kijken of t verschil te zien is:D

Waarschuw beheerder
okee dit is dus plant 1 die is ongetopt:
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001ac7d26d65b58b1a00db4acc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q6W78DEI[/img]
met dus de top:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ac7d7987f9b0a1a00db4acc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FH63YKXD[/img]

dit is dus die andere ,waar ik wel de top uit gehaald had:
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001ac7dd0ef36de91a00db4acc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MNHLRMUW[/img]

komen dus wel vier dikke zijtoppen in:D
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ac7e4fd51e36c1a00db4acc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WXT73RZE[/img]

maar...zou ik die dan ook weer moeten toppen?
of lekker laten zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m'n stek ook tegelijk met iemand anders gehaald, die van mijn is nu denk 1 meter hoog en begint net te bloeien
en die van die andere gozer is maar een centimeter of 30 en stond al volop te bloeien, maar gaat nu ineens weer groeien
Waarschuw beheerder
donateur
:D nice ellepel :D

dat wordt lekker :smoke:

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aMsTeRdUiVeL aKa PaRTYFoCKeR aKa WaCKoL op donderdag 14 juli 2005 om 22:33:
denk dat ik r behoorlijk verstand hep van wiet gappie...;)
ennuh die van mijn zijn al uitgebloeit... met flinke toppe... rook r nu een stickie van ;)
flessies van rond de 60 euries wortelgroei enz enz moeje is kijke .

lijk me sterk al sje plant buitenstaat momenteel dat die uitgebloeid is :yes: en ook al gebruik ie voeding van rond de zestig euro ,dat heeft totaal geen invloed op de bloei ofzo :d dat doen de lichturen :D

Waarschuw beheerder
zien dr goed uit ellepel :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van klaver op zondag 22 mei 2005 om 13:34:
gewoon zaadjes zoeken tussen je wiet van de shop en proberen..kijken of het vrouwtjes worden en van daaruit weer over stekken.

waar the fuck haal jij je wiet?
een beetje goede shop verkoopt alleen wiet en geen zaadjes tussen de wiet door

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 15 juli 2005 om 12:08:
waar the fuck haal jij je wiet?
een beetje goede shop verkoopt alleen wiet en geen zaadjes tussen de wiet door

inderdaad :d binenwiet horen absoluut geen zaadjes tussen te zitten ,en is dat wle t geval dan mzijn die personen genaaid bij de koop van de stekken :D en hebben dr mannekes tussen gezeten :d

Waarschuw beheerder
wij hebben niks aan voeding, en bloeien duurt volgens mij nog wel een week of vier?

ik heb wel hele dikke pillen( lijken wel xtc-pillen haha)
zijn speciaal voor kuipplanten,zit extra voeding in en die gaan over een twee weken erbij in de grond, ongeveer drie per plant.
en als ze bloeien krijgen ze een beetje appelsap, dan schijnt de smaak beter te zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 12:10:
wij hebben niks aan voeding,

alhoewel wortelstimulator wel aan te raden is :d gebruik i kaltijd in het begin voor gezond sterk wortelstelsel.
maar is in principe niet egt nodag :d
ik heb wel hele dikke pillen

ow die stop je in de grond bij je plant ? geven zeker beetje bij beetje voeding weg ? ik heb voor de binenkweek ook bruistabletten zeg maar :d gooi ik zo in t vat wel handig :d
tabletten zijn afgesteld op de grotte van je watervat ,dus afmeten is dr tegenwoordig ook niet meer bij :d
appelsap ? heb ik nog nooit gehoord :d maar zal best wel invloed hebben , kwam ooit eens eentje naar me toe di ezeg zeik maar eens tegen je plant aan ,en dan bedoeld die urine in de aarde , wous of niet :d heb ik maar niet gedaan :d alleen de gedachte al :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh jaaa. in t begin toen we de plantjes net hadden heeft mijn vriend inderdaad wel wortelstimulator in de grond er bij gedaan, maar dan voor gewone fruitbomen en coniferen, klopt wel, die planten zijn wel een keer zo groot als de planten waar het niet bij inzat.

maar verder hebben we dus niks bijzonders, gewoon potgrond waar ze in staan:D

leuke site voor info:

http://wietheuvel.punt.nl/

http://cannabis-forum.sabikeli.nl/viewtopic.php?t=40
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 12:26:
maar verder hebben we dus niks bijzonders, gewoon potgrond waar ze in staan

wiet groeit overal op en in :d egt niet te geloven :D heb haast alle mediums al geprobeerd ,maar tog blijft aarde t beste in mijn ogen ,alleen glaswol of steenwol is wat makkelijker as je vier hoog zit bijv :d
Waarschuw beheerder
hoe doen jullie dat allemaal met aarde dan? al voorbemest en voor hoeveel weken hebben de lady's dan genoeg voeding? of gewoon aarde en direct beginnen met voeding uit de fles geven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 09:14:
komen dus wel vier dikke zijtoppen in

:kwijl:

Ziet 'r goed uit Ellie (y)

Hmmmm was jij toevallie op Black ? ? ?

Waarschuw beheerder
ik voeg wortel simulator toe in de eerste weken ,maar meestal potgrond uit de tuincentrums bevatten al voedingswaarde voor een paar weken ,en dan is water geven naderhand voldoende voor buiten planten :d . growshops hebben meestal neutrale aarde zodat je zelf kan bepalen en je plant kunt sturen naar je eigen wens met behulp van voeding :d

Waarschuw beheerder
jaaaaa..ikke was ook op black :bounce:
Waarschuw beheerder
Gehehe ik zag je profielfoto en d8, he die komt me bekend voor :D

Volgens mij heb ik je voorbij zien springen (y)

Topfeessie :yes:

Waarschuw beheerder
whehehe ja was absoluut toppie :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan om Grapefruit te gaan halen. Zie link, op ¾ van de pagina ongeveer :D

http://www.femaleseeds.nl/Engels/index.htm

Iemand ervaring mee ? ?

Of nog tips voor soorten die laag blijven van zichzelf (zeg 60/70 cm) ?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
inderdaad binenwiet horen absoluut geen zaadjes tussen te zitten ,en is dat wle t geval dan mzijn die personen genaaid bij de koop van de stekken en hebben dr mannekes tussen gezeten

Ehm....mijn buurman heeft binnenwiet en die bestuifd van elke plant een topje met stuifmeel van een mannetje om zo zaadjes van een vrouwelijke plant te halen....( athans, hij beweert dat hij dat doet) het schijnt te werken want hij zakken met zaad liggen.....:p
Mja.....het lijkt me idd dat er in wiet die je in de sjop koopt geen zaad zit....moet eerlijk toegeven dat incidenteel zoiets wel voorkomt, zelfs bij de sjop waar ik haal.....:P maar dan praat je echt over incidenteel.....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 15 juli 2005 om 18:42:
mijn buurman heeft binnenwiet en die bestuifd van elke plant een topje met stuifmeel

Dat kan, als je wat stuifmeel in een zakje doet, en dat om een topje van een zijtak schuift en dichtknoopt. Wat schudt en 3 dagen laat zitten, dan bevrucht je alleen dat topje, voorzichtig met het zakje eraf halen. Je wil natuurlijk niet dat heel je plant vol zit met zaad :no: Ik heb wel gelezen dat je dat in het begin van de bloei moet doen. Op overgrow.com geloof ik :D

Hiero weer een updatejte, gaat lekker geloof ik 8)

[img width=417 height=480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HSWVJW6A[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NN6KVPKZ[/img]
Waarschuw beheerder
Mooi plantje Kaas.....;p het wordt echt wel wat.....:P:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 15 juli 2005 om 18:42:
Ehm....mijn buurman heeft binnenwiet en die bestuifd van elke plant een topje met stuifmeel van een mannetje om zo zaadjes van een vrouwelijke plant te halen....( athans, hij beweert dat hij dat doet) het schijnt te werken want hij zakken met zaad liggen....

dat is een manier :d maar wat ik bedoel is dat coffeshops wiet opkopen van broodfokkers en de beste kwaliteit willen ,meeste binnenkwekers starten met stekken ,omdat ze zeker weten dat ze vrouwtjes hebben en dan ook goede kwaliteit wiet ,want wneer dr mannetjes tussen staan komt dr dus stuifmeel vrij die zorgt dat dr zaadjes in de vrouwtjes komen .waardoor de kwaliteit minder word van de plant, het eindproduct dus bedoel ik .wat ik wou zeggen is dus dat dan die telers van BINNENWIET dan genaaid zijn met wat mannetjes dr tussen .
en wat jij zegt klopt inderdaad met dat zakje, wij zijn aan t expirimenteren met skunk en witsoorten te kruisen in een speciaal hok . wij planten mannetjes en vrouwtjes van twee soorten en laten de ventilator het werk doen in plaats van het zakje :d
Waarschuw beheerder
T was ook zeker niet aanvallend bedoel Ric......jou tips zijn bruikbaar......maar k wou alleen maar ff aangeven dat het wel degelijk kan gebeuren....( per ongeluk of genaaid)

Waarschuw beheerder
was ook niet defensief :d
:p kom mischien zo over :smoke: JWT ? :woopwoop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 00:04:
skunk en witsoorten te kruisen

Ik ben benieuwd wat daar uit komt voor lekkers.

Ik zelf heb een Ice mannetje staan hiero, ff stuifmeel trekken en dan thuis bij een maat van me zijn B52 bevruchten :D We zien wel wat 'r van komt (y)

Als het uberhaupt lukt gehehe 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 15 juli 2005 om 19:20:
het wordt echt wel wat.....

Dis de 2de dag op 12/12, hopen dat dit wel een vrouwtje is grrrrrrrrrrr :D

Anders volgend jaar beter, in een kast zal het zo en zo wel sneller gaan, en beter :D
Waarschuw beheerder
altijd een leuke hobby nou, heb ik ook een paar jaar gedaan maar was kut wiet maja et staat wel leuk

Waarschuw beheerder
http://www.overgrow.com/strainguide/KC_Brains/Mango/1364/
dit is pas een plant(binnen en buiten plant)
deze wiet smaakt naar mango, ruikt zoet
en er kan 4/5 KG vanaf komen

Waarschuw beheerder
had in zeeland ook een paar plantjes buitenstaan...maar mag nu niet meer van m'n stiefpa..

Waarschuw beheerder
maar mag nu niet meer van m'n stiefpa..

:( aah
Waarschuw beheerder
Gaat goed hiero met die lekkere felle zon....ik heb 1 plantje Purple...:

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ad3a73336f8661a00dc0bb2]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/DSC00096.jpg[/img]

De anderen gaan ook lekker....(y):

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ad3b18c0646071a00dc0bb2]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/DSC00098.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001ad3c1b1666fb71a00dc0bb2]http://i7.photobucket.com/albums/y270/jemoer/DSC00099.jpg[/img]

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 15 juli 2005 om 18:39:
ben van plan om Grapefruit te gaan halen. Zie link, op ¾ van de pagina ongeveer :D

http://www.femaleseeds.nl/Engels/index.htm

Iemand ervaring mee ? ?

Of nog tips voor soorten die laag blijven van zichzelf (zeg 60/70 cm) ?

ik heb wel eens nola grapefruit gerookt ,lekker smaakie zit dr aan :yes:
kleine planten top 44 is een soort die klein blijft en ook snellere calendar draait dan een andere plant

Waarschuw beheerder
ff vraagje...bij onze planten komen nu best veel hele lichte bladeren erin.. het zijn de grootste bladeren zeg maar, en die verkleuren ineens heel licht...

heb ik ze nou teveel water gegeven, of is dit een normaal verschijnsel?

vorig jaar werd onze purple plant ook helemaal geel, maar dat was pas aan het eind van het bloeien, en deze bloeien nog lange niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:01:
heb ik ze nou teveel water gegeven, of is dit een normaal verschijnsel?

zitten dr ook een soort van roestvlekjes op ? is geen roest maar dat lijkt dr op :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, dat gelukkig niet, de bladeren worden alleen erg licht...
Waarschuw beheerder
denk teveel zon? verbrand de plant. ook vooral geen water geven terwijl ze in de zon staan: de plant verbrand dan

Waarschuw beheerder
en sproei je je plant ook terwijl het licht is ?

Waarschuw beheerder
nee dat doe ik al niet, maar meende dat het zo was bij teveel water dat ze dan ook gelig worden, t zijn maar een blad of drie per plant hoor, dus t valt nog mee:D

ik geef alleen savonds laat water gewoon op de grond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor de zekerheid die bladeren er maar afhalen ofniet?

Waarschuw beheerder
ja je kan ze dr af halen ,want msich is het zo dat het blad al op is ofzo :d en als de nieuwere kleine blaadjes gewoon gezond dr uitzien is dr weinig aan de hand :d
maar zodra je blaadjes krijgt met roestvlekachtige verschiningen of bladeren heb waarvan de punt van een wietbladvinger schuin gaan groeien ,dan is dr een probleem met de voeding :D

Waarschuw beheerder
zou wel kunnen, de potgrond waar ze inzitten( gewone voor kuipplanten) bevat voeding voor 8 weken, die zijn denk ik nu zo'n beetje om, ik heb voor straks nog speciale tabletten die je gewoon in de grond kan drukken..

maar ik knip ze er idd wel af, vorig jaar ook gedaan, die grote bladeren houden alle licht weg van de kleine topjes:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:28:
maar ik knip ze er idd wel af, vorig jaar ook gedaan, die grote bladeren houden alle licht weg van de kleine topjes:D

lieve ellepel :d dat maakt niet zo veel uit :D de topjes hoeven geen licht te vangen :d maar het blad :D en je hoeft alleen maar grote bladeren te verwijderen die weer bij andere grote bladeren het licht wegneemt :d het gaat dr om dat het blad llicht opneemt bij het hele gebeuren ,niet de top :D

Waarschuw beheerder
ohw...
:/ja nou,, beginner he? dan wil je t wel goed doen..:jaja:

maar leer een hoop van jullie:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en teregt :d maar je plantjes zien dr toppie uit heur :d

Waarschuw beheerder
hihihi...nou maar afwachten hoe ze gaan bloeien...

Waarschuw beheerder
spannend is dat altijd heh :d gewoon zijn belooplaten gaan ,veel mensen worden ongeduldig en gaan allerlei dingen proberen om een zo grote mogelijke top te krijgen :D
maar je hebt je plantje uit zaad opgekweekt tog?