Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 138400x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Waarschuw beheerder
Je groeit onder kunstlicht, das zo en zo niet toe gestaan :no:

Kan je er net zo goed 9 op 1 m² zetten :yes:

5 planten worden gedoogd, mits het zonder kunstlicht is, nederlandse wetten :frusty:

Kweek je uit zaad of met stekken ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een stek en nu lees ik over dat FIM toppen
dat klink intressant moet ik dat doen bij elke top
(uitlopers) of alleen de hoofd top
of ben ik daar al te laat mee (ik heb hierboven ergens foto's staan)
Waarschuw beheerder
Alleen de hoofdtop toppen ;) Aan je plantje te zien kan het nog wel, hij bloeit toch nog niet ?

Als ie niet bloeit gewoon doen, zodra ze bloeit niet meer toppen, dat zou zonde zijn.

Succes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 5 juli 2005 om 19:18:
ghehehe ook wel waard.... ghehehe......je plantjes zien er wel erg mooi uit ellepel... en dat ie half omwaait boeit niet, die groeit wel weer recht hoor....

Wat lul je nou weer met ellepel man??
:P

Waarschuw beheerder
moet jij niet werken?

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 12:36:
moet jij niet werken?

Ga jij es de tuin in...mijn plantjes strelen..en met ze praten
ik kan me al helemaal niet herinneren dat ik je toestemming had gegeven om achter de computer te gaan...

Waarschuw beheerder
:woepwoep:

hahaha de plantjes hebben hun knuffels al gehad moppie:P
Waarschuw beheerder
Ach ja...voor 9 plantjes heb ik de ruimte in principe wel,maar met 5 staat`t al helemaal vol,en kwa opbrengst maakt`t weinig uir denk ik..

Ik verwacht minimaal 500gr. droog eraf te halen,maar ik hoop stiekem op de kilo O:) lopen al verschijdenen weddenschappen hierover ;)
Waarschuw beheerder
we gaan wel heel erg " off topic", maareh

Moppie...ik hou van je
(ik hoop dat de rest ons dit voor deze ene keer kan vergeven):D

Mijn hartje is voor jou mijn liefje...tot straks

Waarschuw beheerder
:cheer:

:hug:
Waarschuw beheerder
waar blijft die zon me plantje word niet vrolijk van al die regen

Waarschuw beheerder
t valt hier nog mee, zelfs af en toe een zonnetje die doorbreekt, vind dat we tot nog toe best mazzel hebben gehad met het weer..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bananeman op woensdag 6 juli 2005 om 12:49:
(ik hoop dat de rest ons dit voor deze ene keer kan vergeven)

Hallo, hallo, ff ontopic blijven ja :[

;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 12:54:
vind dat we tot nog toe best mazzel hebben gehad met het weer..

Het weerjte van vandaag kan er inderdaad wel mee door. Ze fleurde helemaal op vanmorgen :D

Waarschuw beheerder
[img width=174 height=256]http://www.smoking-pot.com/images/skunkp.jpg[/img]
:)

Waarschuw beheerder
[img width=377 height=561]http://www.foreverlovingjah.cannaweb.ch/ganja/varietes/herbe/varietes/images/SuperHaze.jpg[/img]
:9

Waarschuw beheerder
[img width=201 height=318]http://www.smoking-pot.com/images/White-Widow.jpg[/img]
wat een verschil tussen die skunk en white widdow...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of deze :P orange bud weer heel anders
[img width=200 height=266 cacheid=00137233001a7eace2a99e261a00d64473]http://www.effettoserra.biz/Images/CaliOrange.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
of deze:
double purple:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001a7eb49cb2233b1a00d6450d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HTCADHBM[/img]
topje van onze plant van vorig jaar:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vaag hoor die double purple

Waarschuw beheerder
maar t werkte wel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
haha..... dat geloof ik graag!!
Waarschuw beheerder
Lachen dat paarse, ik las laatst iets over Bleuberry. Die krijgt een blauwe gloed over de toppen heen met bloeien, best grappig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op woensdag 6 juli 2005 om 12:49:
Ik verwacht minimaal 500gr. droog eraf te halen

Zoiets hoop ik van m'n 3 buitenplantjes af te halen :yes:
dan kan ik weer een jaar vooruit :smoke:
Waarschuw beheerder
(Y) ja gaat mij ok wel heel wat cash schelen ;);rook nu per week een voordeelzak op O:) 25 euro,zeg maar 5 gr.

Elke dag 1 of 2 :smoke: s`weekends natuurlijk ietsje meer....:p

Denk dat m`n buiten plant ook wel aardig groot gaat worden :yes: maar kun je echt niet vergelijken met binnen;heb ze gelijktijdig geplant,maar buiten is nog steeds aan`t groeien en binnen heb ik 7 toppen zo groot als cola flessen al :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ja, ik zie het zo, ik heb 3 plantjes buiten, dat is 'legaal' O:) en het kost niks :)
En zolang ik er 350 gram of meer af haal, heb ik meer dan genoeg :smoke:

[img width=600 height=450]http://www.bugtown.demon.nl/pics/toppen04.jpg[/img]
Vorig jaar, flink wat grote toppen, hoogste top bijna 3 meter :p

Waarschuw beheerder
jeej......kijk dat wil ik ook wel!

:D
Waarschuw beheerder
Dan moet je ze uit die potten halen en in de volle grond zetten :p
Waarschuw beheerder
Ziet er lekker uit !! :kwijl:

Die bij m`n ouder`s in de tuin staat heb ik ook in de volle grond gezet :p gat gegraven eerst,zelfde aarde als voor binnenkweek erin gedaan,en af en toe geven m`n ouder`s haar water+voeding,beetje x-rooting en bio 1, m`n ouder`s zorgen wel goed voor m`n plantje ;)
Ze is nu ongeveer 60cm hoog...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img  cacheid=001289bb001a8241d7b9d2d31a00d6a6b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=JCMOPECG[/img] [img width=500 height=375 cacheid=001289bb001a82453750129d1a00d6a6b7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=JNEQBL46[/img] ;)

De bovenste foto zijn 3 plantjes.. Heb er totaal 9 (y) Kben benieuwd wat het gaat worden...
laatste aanpassing

Artiest Dizney
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op dinsdag 5 juli 2005 om 20:21:
zou ze wel ff beter in`t midden planten als ik jou was en minimaal een 10l. emmer gebruiken;`k heb zelf 5 onder de lamp in 25l. emmers,zit nu in week 5,en heb al een paar `cola`flessen er tussen zitten en dat voor de 1e x

Bij m`n ouders heb ik d`r ook 1 in de tuin gezet,ook een stekkie,die gaat ook wel aardig;stammetje is 1 1/2 cm. in doorsnee... duurt nog wel ff voor daar topjes aankomen...

haha ik heb de plantjes van mij over gepot (die rode emmers) ze zijn 15 L...daarom is 1 niet helemaal goed gegaan, ik ben er niet verder mee ant kloten geweest omdat ik anders die wortels breek en dat is 1 ding wat zoizo heel moet blijven...Maar ik heb ze nu gezellig naast me staan in een klerenkast op mijn kamer...dus dat zit wel goed....
binnenkort update van mijn plantjes

als PARTY-GANGER weer langs wil komen met de cam
TOEDELEDOKI an goed goan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tef op woensdag 6 juli 2005 om 21:01:
Dan moet je ze uit die potten halen en in de volle grond zetten

dat leg dr aan :yes: heb je plek waar de zon de meeste tijd van de dag staat ? is de bodem wel goed ?
ik zeg 60 tot 90 liter speciekuip met gaatjes onderin zodat je ze lekker kan doorspoelen wneer je een tijdje met voeding gegoten heb . en je kan de kuip verplaatsen zodat hij de gehele dag zon kan pakken en je kan hem draaien .
plus de grond in de kuip kan beter in de gaten gehouden worden en gespoeld worden mochten dr complicaties optreden :d
ik heb flinke bomen gekweekt in 60 tot 90 liter kuipen :yes:
en wat je ook kan doen .is de takken rustig ombuigen naar zijkant en vastmaken met een touwtje aan de pot zodat het zonlicjht alles kan bereiken ,na een tijdje kan e de touwtjes losmaken en blijve de takken zo staan ,ook kan e gaan toppen watik opzich beter vind ,dan 1 grote hoofdtop .
wneer je topt ,de bovenkant gelijk maakt dan creeer je meerdere grote toppen en word de voeding beter verdeeld over de plant in plaats van dat ze zoveel moeite moet doen voor 1 hoge hoofdtop .i smaar en tip en mijn manier :d ieder heb ze eigen ding .
in ieder geval veel succes allemaal :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De foto's van vandaag :D

[img width=360 height=480 cacheid=00000045001a8725d4e3cdbe1a00d6c2a3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EHUQIET8[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001a872930a307821a00d6c2a3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KCQK3ACT[/img]

Foto van de getopte gedeelte van de plant, ik heb de FIM techniek toegepast. Ziet er naar uit dat het 4 groei scheuten oplevert :yes:
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001a872a6a1c20231a00d6c2a3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=X7QAMQGX[/img]
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Nice, kaas........gaat goed....;p(y) vandaag zal ik ook weer een paar pics online gooien.....:D
Waarschuw beheerder
Yep dis me 2de plantje alweer, het mannetje staat op hte balkon en dit kleine plantje binnen.

Lekker kort en bossig is ze, als 't een ze is :bloos: Dat FIM toppen werkt ook prima. 4 inplaats van 2 topscheuten :kwijl:
Waarschuw beheerder
:quote:Yep dis me 2de plantje alweer, het mannetje staat op hte balkon en dit kleine plantje binnen.:/quote:

Wat,laat jij een mannetje leven ???? zou ik toch echt wel weghalen;voor je`t weet heb je ineens zaadjes tussen je vrouwlijke plantjes staan....
Waarschuw beheerder
Misschien wil Kaas wel zaad kweken voor vlg jaar.....;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 7 juli 2005 om 13:34:
Misschien wil Kaas wel zaad kweken voor vlg jaar.....

Misschien wel, misschien niet ;P
Waarschuw beheerder
Ik denk het wel, anders neem je nooit de moeite....:p

Waarschuw beheerder
ziet dr goed uit :yes: welk merk dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 16:48:
welk merk dan ?

Ice :D
Waarschuw beheerder
ghehehe.....:respect: gaan we nog een "oogstfeessie" organiseren???? vroegah hier in Haarlem had je de WillyWortel, de ouwe locatie op de gracht had altijd oogstfeesten, ben daar vaak totaal van de kaart weggegaan....:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 7 juli 2005 om 18:32:
Haarlem

hehe hken je de empire ook vast wel ?
Waarschuw beheerder
oogst feesten (Y) hiero bij ons in de shop :Far Out in Dedemsvaart geven ze elk jaar een oogstfeest :p

2 jaar terug hadden ze een joint van meer dan 1 meter lang !!! Als je een hijs wou nemen moest je gewoon op volle kracht zuigen :p

:smoke:

Maar eh,een Partflock-oogstfeest zie ik wel zitten ;) alleen nog ff een plaats afspreken ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 19:20:
hehe hken je de empire ook vast wel ?

Ik woonde in de straat van de Empire...;) wel een tijdje geleden, maar ik herinnner mij vooral de vuurwerkshows met o/n.....;) viel bij mij altijd me hele keukenkast naar beneden van de harde mortiertjes:D toptijd gehad, kwam er ook bijna dagelijks toen.....tegenwoordig kom ik alleen nog maar in de Regine....;) Beste wiet van Haarlem en omstreken!!
Mja....oogstfeessie??
Waarschuw beheerder
Heeft iemand nog tips om zaadjes te ontkiemen?

Ik heb nu een paar zaadjes op vochtige watten in een doorzichtig bakje met van dat folie erop,
een schaaltje met vochtige watjes zonder folie,
een paar in de grond bij een kamerplant,
en een paar in een glas water! (Hoorde dat ze hier soms ook van ontkiemen? najah..)

Welke is het beste denken jullie en ontkiemt et snelst?:)