Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hehe ik zou t je niet kunne vertellen maar wel origineel topic
heeeeeeeee pausssssssieeeeeeeeeee
Heb wel eens gehad dat ik door het bed ben gezakt tijdens, maar uit je bed vallen??? Hoe zie je dat voor je?? Of is het je al wel eens overkomen?
Uitspraak van Quingess op zondag 22 mei 2005 om 00:50:
Nou... bij het voorspel raakten we aan het kietelen en toen rolden we een beetje van het bed af...
Als kietelen al bij jou voorspel is, dan wil ik niet weten wat bij jou een partij sexen is
BIJ het voorspel RAAKTEN we aan het kietelen...
Beetje humor en speelsheid in sex kan geen kwaad
Tog?
Hoe raak je aan het kietelen als je geil bent????
En nee, geen humor en geen speelsheid in sex. Gewoon keihard neuqen. Je vriend is volgens mij een mietje, nog niet geleerd hoe je je vriendin moet africhten
Door niet alleen aan jezelf te denken, gok ik... Door mee te gaan in de gevoelens die je voor elkaar hebt... En ik val op lieve jongens... Wanneer jij hen mietjes noemt, is dat niet mijn probleem
Gadverdamme, jij bent er zo eentje die nog leeft in een droomwereld. Lieve jongens bestaan niet, dat is gewoon een masker die ze voor hun ware ik houden. Lief zijn is een middel om iets te krijgen. En het is niet mijn probleem dat jij op dat soort jongens valt. Ik zou me alleen wel gaan afvragen waarom je op dat soort jongens valt
Uitspraak van Quingess op zondag 22 mei 2005 om 01:13:
Ik ben onwetender dan een pasgeboren biggetje dat in de stront van z'n mamma ligt te rollen
Jij rolt gewoon in andersmans stront???
Ik begin me nu serieus af te vragen wat jij voor je examen nederlands had... Hier boven geeft het woordje 'dan' een vergelijking aan...
En voor de volgende les moet je opdracht 4 en 5 afmaken
Hoger dan jij ooit zult hebben meisje. Dat je niet ziet dat een vergelijking 2 kanten uit kan werken, bewijst je eigen vergelijking volledig klopt
Maar toch... Noem je cijfer... Dan ga ik proberen voor m'n examens jou te overtreffen!
Ik houd wel van een uitdaging
en al zag het er niet puik uit ben wie ik ben en heeft iemand er moeite mee kijkt hij of zij maar de andere kant op kan er niet mee zitten!!!
Waarom gaat dat me geld koste
Ik mag je toch wel lelijk vinde???
Waarom gaat dat me geld koste
Ik mag je toch wel lelijk vinde???
Dat vind jij jah
nou heb wel een keer last van me ballen gehad omdat ze iets te hard te keer was gegaan
en die kut vogels gaan ook al weer fluiten