Partyflock

Forumonderwerp · 778264

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie er nu van.. dat iedereen hetzelfde moet wezen je ziet er un beetje anders uit en je word gewoon voor ander geslacht uit gemaakt is dat normaal.. :S of... wat vinden jullie er nu van dat iedereen maar mooi moet zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady shy op dinsdag 24 mei 2005 om 16:48:
zo liep ik laatst op een feestje met gsus kleding, krijg je te horen "gsus KAKKER!". Grappig, ik dacht dat bij jullie het 'we don't care' principe aanwezig was?
Terwijl ik daar echt als een van de originelere rondliep zonder kistjes etc.
In een woord, het is echt 'nep' allemaal wat jullie voor voorstelling neerzetten.laatste aanpassing 24 mei 2005 17:13

nou ik ga geregeld naar hardcore feesten en ik draag geen kisten heb geen half kaal geschoren hoofd en draag geen lonsdale.

draag gewoon me eigen merkkleding. onder andere g-sus. ik heb nog nooit een opmerking gekregen!!!!!!!!!!! het is hoe je gedraagt, wat je innerlijk is of je bij een bepaalde groep hoort en word opgenomen. tja en jij hoort daar waarschijnlijk dan niet bij.

en mensen laten we eerlijk blijven,
mensen plaatsen elkaar nou eenmaal in hokjes, dat is mensen eigen. zo gaat het al sinds de holbewoners.

als je ouder word is het niet meer in je dagelijks leven te merken, maar op party's zal het altijd in de lucht blijven hangen

Waarschuw beheerder
Ah nog iemand die eens iets wijs zegt.
The true spirit. Gewoon je gedragen naar het idee/concept van de plaats/... zonder jezelf te verlochenen, steeds met respect. Daar is hetgeen waar het hem om draait en wat iedereen doet aanvaarden en aanvaarbaar maakt.

Waarschuw beheerder
Dwergje is nog een klein meisje....

Waarschuw beheerder
mja wor d'r ook ziek van, ma doe wel lekker mee
Waarschuw beheerder
Kijk probeer der ook leuk uit te zien..
maar soms krijg ik der een beetje de schijt van dat dat het enigste is wat telt..

Waarschuw beheerder
Ja sommige gaan ook over de top en daar word ik een beetje ziek van :s
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen gewoon moet dragen waar hij of zij zich prettig in voelen niet omdat anderen het ook dragen...voel je gewoon prettig!:D
Waarschuw beheerder
doe dan het tegenovergestelde van wat "iedereen doet" jezelf verminken :P

Waarschuw beheerder
Lelijke shit!

Waarschuw beheerder
Wordt jij nou eerst maar es echt jezelf!

En stop met meelopen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schijt eraan hebben, hoe anderen over je eigen denken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk is KnijperDwergje ook zo'n persoon waarvan american history x haar favoriete film is en unleash the beast haar favoriete liedje is :/
Waarschuw beheerder
Meisjes in puntsg03nuuuuuuuuuuuuuuu de geilste!!!!! :kwijl: :yes:

(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op maandag 30 mei 2005 om 00:34:
Meisjes in puntsg03nuuuuuuuuuuuuuuu de geilste!!!!!

Correct, alhoewel hakken ook (Y) zijn