Partyflock

Forumonderwerp · 778224

haha tja ik kijk daar zo vaak tegenop he als ik die hond weer moet uitlaten :P
honden zij echt vette beesten maar kan et gewoon neit opbrengen om een hond elke dag uit te laten
ik weet wel als ik later op mezelf woon dat ik nooit een hond ga nemen :D

wie heb er nog meer zo'n hekel aan of vind het juist leuk om een hond uit te laten :)

Ik vind het meestal maar kut, maar ja voor mijn moppie heb ik het wel over:yes:

als je vandag je hond moet uitlaten heb je schitterend weer!!
veel plezier mensen ;)

nix leuker als met een doggie wandelen!!!!! Liefst met hordus en stofje!!!! :D

vind 't eg wel leuk:) ga altijd om 6u smorgens hardlopen en savonds skaten.. dus zou leuk zijn als er een hond met me mee zou gaan!
vind er nix aan...
Ik vind het juist erg leuk. Je hebt veel meer aanspraak op straat en zeker nu het mooi weer wordt is het een prettige bijkomstigheid van het hebben van een hond.

Ben gisteren lekker wezen zwemmen met een vriendin en onze staffordjes. Gezellig op de hondenstrook met allemaal hondeneigenaren en hun hondjes. Er is toch niks leukers dan die beesten die met elkaar lopen te dollen terwijl we met z'n allen een biertje pakken?

ik vind het alleen leuk als ik een eindje ga lopen,, dat ons luna kan zwemmen:) dat is altijd wel gaaf.. mijn vriendin wil dus altijd de honden uitlaten hahah
neem gewoon engelse bull-dogs: bij regen willen ze niet lopen en die van ons laten zichzelf uit!! maar op zondag lekker naar het bos vinden ze ook errug leuk!!

nou ik vind het ook nooit zo leuk eigelijk..
mazzel dat we voor ons huis een grasveld hebben
dus deur open honden rennen naar buiten en blijf zelf lekker in de deuropening staan hehe :D
maar als er leuke gozer bij me is vind ik het nooit erg om blokkie om te lopen :$
mijn jacky is 15 geworden en echt tot de dood toe speels vond het nooit vervelend om hem uit te laten ik mis het nu zelfs :(

Vind het niet erg. Alleen als het regent is het klote.

Heb ik echt een hekel aan...
Alleen op t strand of in een bos lopen met de hond is leuk!

als t lekker weer is vind ik het niet erg :no:

Hondenuitlaten vind ik heerlijk :D heb nu helaas geen honden meer...maar vind het echt niet erg...of het nou lekker weer is of het regent...ik loop wel met dat beest :)
Als je zelf een hond neemt dan moet je ook de moeite nemen om hem meerdere keren per dag uit te laten.

inderdaad...ik nou me kleine heks uitlaten :)