3647x bekeken
donateur
nee hoor
vind t wel lachen
ken een jongen die heb dr ook 1tje
warom zou een navelpiercing iets alleen voor meisjes zijn
omdat dat gewoon van vroeger uit zo is bepaald
??!! vind er eerlijk gezegd nixx aparts aan je ziet t alleen nooit ...
meisjes hebben tepellpiercings jongens ook
meisjes hebben navelpiercings en bij jongens kan DAT ineens weer niet...
maarjha das mijn mening
de meeste vinden t toch nixxx
warom zou een navelpiercing iets alleen voor meisjes zijn
meisjes hebben tepellpiercings jongens ook
meisjes hebben navelpiercings en bij jongens kan DAT ineens weer niet...
maarjha das mijn mening
Dan maar narrow minded, maakt mij niet uit 
Vind het ronduit smerig als ik een kerel zie lopen ze korte broek met geschoren beentjes, zonder t-shirt en alles weggeschoren op de borst en buik, en dan in het midden zo'n vies glimmend ding!
Neej je bent 100% poot in mijn ogen dan. Of je weet het nog niet, maar dat komt dan nog wel....

Vind het ronduit smerig als ik een kerel zie lopen ze korte broek met geschoren beentjes, zonder t-shirt en alles weggeschoren op de borst en buik, en dan in het midden zo'n vies glimmend ding!
Neej je bent 100% poot in mijn ogen dan. Of je weet het nog niet, maar dat komt dan nog wel....
laatste aanpassing
Sisqo heeft er ook een zonnetje omheen getatooerd!
. Al vind ik het nou niet echt sexy 
Gatver!
kijk mensen stop alsjeblieft met achterbaks te doen, we leven zogezegd in de "moderne" tijd, maar als ik vaak te lezen krijg dat iets nieuws onmiddellijk een gay moet voorstellen of een andere bepaalde freak, sorry, dat kan niet, als jullie al zo ouderwets denken, dan kan ik de mensen uit de bergen in de rest van de wereld heel goed begrijpen, als mannen de vrouwen kleineren, want zelfs jullie doen het gelijkaardig!
ik geef m'n eigen als vb: ik vind navelpiercing vies en lelijk zowel bij meisjes als jongens, maar dan ga ik hier niet beginnen te zeggen dat die meisjes satanisten zijn en de jongens gay he! dus probeer zoals mij gewoon RESPECT te tonen, en geef dan gewoon je mening of je het iets vind of niet! en nu MIJN MENING: ik vind het lelijk en vies zowel bij jongens als meisjes, maar ik heb respect
ik geef m'n eigen als vb: ik vind navelpiercing vies en lelijk zowel bij meisjes als jongens, maar dan ga ik hier niet beginnen te zeggen dat die meisjes satanisten zijn en de jongens gay he! dus probeer zoals mij gewoon RESPECT te tonen, en geef dan gewoon je mening of je het iets vind of niet! en nu MIJN MENING: ik vind het lelijk en vies zowel bij jongens als meisjes, maar ik heb respect
Ik kende ook een man die een navelpiercing heeft ... is al weer paar jaar terug ... ligt idd aan de man, hij was best excentriek enzow en het had ook zeker iets aparts en neeeee ... hij was verre van gay 
daarnaast ... nu denken we met z'n allen zo "bekrompen" maar let op mijn woorden: over 10 jaar vinden we mannen met navelpiercings heel normaal
btw: zoals al gezegd, waarom wel tepel maar geen navelpiercing bij man idd ... en wie bepaalt wat wel en niet "mag" of "gay" is??

daarnaast ... nu denken we met z'n allen zo "bekrompen" maar let op mijn woorden: over 10 jaar vinden we mannen met navelpiercings heel normaal
btw: zoals al gezegd, waarom wel tepel maar geen navelpiercing bij man idd ... en wie bepaalt wat wel en niet "mag" of "gay" is??

![[img width=305 height=525]http://www.cobusnet.nl/images/funny2/navelpiercing.jpg[/img]](http://www.cobusnet.nl/images/funny2/navelpiercing.jpg)

![[PT2] Vark](/images/user/31660_806849.jpg)