Partyflock

Forumonderwerp · 777490

Hoii.. ik heb echt vaak last van droog/dof haar. ik was mn haar elke dag + conditioner. toch blijft t droog :(

iemand DE tip voor mooi gezond glanzend haar??

Thnx!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 19:17:
En als je gaat douchen gewoon zo'n suffe badmuts opzetten.
niet als je vriend naast je staat natuurlijk

tuurlijk wel:P heb een hele mooie gebloemde enme vrien dis er ook erg blij mee als ik dat ding opzet:D o:)
ik had heel lang haar maar t was zoo gigantisch dood duzz heb e rmaar ene stuk afgeknipt en nu houd ik t netjes bij...
tis i.i.g niet meer een bosje stro:P
heb t pas weer geblondeerd en met de stijltang stijlen is natuurlijk geen goeie combi amar t gaat nog goed tot nu toe:P

ik douche wel elke dag,maar was het om de dag,heb ook een charmante badmuts :lief: mijn vriend is er inmiddels al aan gewend :P
Lee Stafford heeft een hele lijn van Shine Head met shampoo en conditioner en gel en spray en de hele flikkerse boel :D Ik heb dat ook en die spray is helemaal super. Werkt heel goed en ruikt ook meteeen erruug lekker. Kan je bij de etos kopen zijn van die roze bussen (y)

Herbal Essences shampoo :cheer: Zooo lekker :lief:

En in ieder geval NIET de cremespoeling van Schwarzkopf met perzik geur gebruiken... heb me een tijdje geleden met die shampoo gewassen.. en mijn haar was echt supervet :@

Maar een haarmasker wil natuurlijk ook nog weleens helpen.. zijn ook heel goed te doen (y)

haarmaskers idd ... en anders .. bier door je haar heen gooien :yes: ... donker bier werkt het best ... en ja het meurt :yes: .. maar werkt als een tiet

Je haar niet elke dag wassen (Y) en un maskertje erin:)
Mn moeder heeft daar ook last van die gebruikt et merk Gliss Kur van Schwarzkopf, ik hoorde dat Elvive ook wel goed helpt tegen droog/dof haar!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:31:
ik was mn haar elke d

je moet juist niet je haar elke dag wassen.