Partyflock
 
Forumonderwerp · 777454
­ Nederland
Helft vrouwen baalt van menstruatie

Uitgegeven: 19 mei 2005 11:02
Laatst gewijzigd: 19 mei 2005 11:07

DEN HAAG - Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen baalt van de menstruatie. Een op de vijf voelt zich in die periode onhygiënisch of vies, 8 procent zegt blij te zijn met de maandstonde. "Het geeft me het gevoel vrouw te zijn", stellen deze vrouwen. Dat blijkt donderdag uit een onderzoek van het tijdschrift Gezondheid.

De meeste vrouwen ergeren zich ook aan reclames voor maandverband of tampons die benadrukken dat vrouwen zich door hun product zeker, onafhankelijk en vrouwelijk voelen. De helft van de vrouwen (52 procent) wordt niet goed van 'het blije gedoe' in reclameuitingen.


Bijna de helft (49 procent) vindt het zonde van het geld en laat er zich niet door beïnvloeden. Twee op de vijf (39 procent) vindt het juist goed dat de uitingen laten zien dat menstruatie niet belemmerend hoeft te zijn.

BRON: www.nu.nl



arme arme vrouwen... ik krijg af en toe ook wel eens medelijden met jullie als ik die irritante reclames zie over luchtjes en oncomfortabel inlegkruisjes ala tampon met groefjes zodat de levensduur langer is 8)
 
haha die sasje 8)

(y)

Klopt, ben het ook grotendeels met je eens, wijf is respectloos! Maar je gaat toch de mist in...

Als je een zwangere vrouw lelijk vind is dat een mening :)

Ik vind het lelijk en natuurlijk is de vagina rekbaar, denk jij dan 8) Niet zo serieus doen he :flower: crisje ook zo lief voor je, maar cris ik heb een relatie hoor, dus sjorren gaat ook niet door sasje :D Ik zin undercover :bier:
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 13:35:
Als je een beetje verstand van de vagina hebt weet je dat deze zeer rekbaar is en ook gewoon weer terug rekt in de oude positie.

wrom worden de meeste vrouwen dan ingeknipt of scheuren ze iets uit :/
en je maakt mij niet wijs dat je vagina precies hetzelfde is nadat er een flink hoofdje doorgekomen is O:)

sex met ene vrouw die een kind heeft gehad of sex met ene vrouw die nog gene kind heeft gebaard ,enof er een verschil inzit O:)

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 13:35:
Bovendien vinden ECHTE (ik citeer) mannen een zwangere vrouw heel aantrekkelijk hoor

mischien in de toekomst als de desbetreffende vrouw mijn kind draagt zolang dat niet het geval is vind ik aan een zwangere vrouw niks aantrekkelijks aan ;P
heb je het wellis zien gebeuren waar mensen zijn?


Jawel :yes:


Alhoewel vrouwen over het algemeen meer fatsoen hebben dan mannen en dit meestal NIET in het openbaar doen.... :)
 
jezus heb je wel eens vrouwen horen juichen dat ze ongesteld zijn??
stom bericht, dat weet elke sukkel!
 
Yeah right, kan me niet voorstellen dat iemand er blij mee is..zo van yes morgen komt het weer :s

:s :s
 
Nou.. als je bang bent zwanger te zijn.. kan het weleens reden voor gebak zijn natuulek ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:18:
kan me niet voorstellen dat iemand er blij mee is..zo van yes morgen komt het weer

Wanneer gaan we nou walsen? O:)
 
Wanneer gaan we nou walsen?


Als ik ongesteld ben? (moet wel een beetje OT blijven natuurlijk)
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 13:35:
dan zon zwabberend krom geval

Dan moet je er ook voor zorgen dat ie nie zo zwabberd en krom hangt.
DEN HAAG - Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen baalt van de menstruatie

niet alleen de helft van de vrouwen baalt er van, ook de mannen balen ervan, anders kan d'r toch weer een week extra geneukt worden in de maand:jaja:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:23:
Als ik ongesteld ben?

:kwijl:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:05:
jezus heb je wel eens vrouwen horen juichen dat ze ongesteld zijn??
stom bericht, dat weet elke sukkel!

nou eigenlijk wel... een maat van mij heeft een pik tot op zijn knieen! dus zij is heeel blij als ze ongesteld is ;) jammer joh!
 
anders kan d'r toch weer een week extra geneukt worden in de maand


:x dat kan ook wel gewoon hoor :yes: heb je handige dingen voor tegenwoordig :d
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:34:
heb je handige dingen voor tegenwoordig

Heb daar geen dingen voor nodig heur :x
 
Uitspraak van TheCrow op donderdag 19 mei 2005 om 14:34:
nou eigenlijk wel... een maat van mij heeft een pik tot op zijn knieen! dus zij is heeel blij als ze ongesteld is jammer joh!

ze kan ook gewoone ens zeggen dat ze geen zin heeft :/

maar ik ben t gelukkig maar 1keer in de 3maanden B)
 
Heb daar geen dingen voor nodig heur


Kan ook natuurlijk ;-)
nou we houden het er maar op dat mannen het allemaal zooooo goed weten te vertellen! Hebben natuurlijk al ontzettend veel bevallingen en menstruaties meegemaakt 8)

de knulletjes die hier het hardst gillen hebben uberhaupt nog nooit een kutje gezien man MOEHAHAHHAHAHA...schei uit :-D

enne jochemsanity byebye zwaaizwaai met je grote grafbek :-)
laatste aanpassing
 
Hate it!:[ 1voordeel,alsk ongesteld ben ga ik wel altijd opruimen en schoonmaken:d
 
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 14:51:
nou we houden het er maar op dat mannen het allemaal zooooo goed weten te vertellen! Hebben natuurlijk al ontzettend veel bevallingen en menstruaties meegemaakt

Bevallingen eentje, of eigenlijk twee.. en menstruaties zat ja, niet iedere mokkol is ut zelfde Sasje ut fakertje.. :)
laatste aanpassing
fakertje nog wel?????:-D laat ik dat maar als compliment zien he :jaja: zullen we de cam eens aandoen kijken wie er het echtst is????? :-) durf nu al te wedden dat ik een scharminkeltje van 10 aantref met zon ziekenfondsbrilletje MOEHAHAHAHAHAHAHA
 
Zullen we dan maar meteen om je leven wedden?
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 14:51:
de knulletjes die hier het hardst gillen hebben uberhaupt nog nooit een kutje gezien man MOEHAHAHHAHAHA...schei uit

shit! ze heeft me door :( idd... ik denk dat ik het oudste maagd ben van NL :'( ik heb hulp nodig! sniff sniff...


(of bedoelde je mij niet? 8))
Mirena spiraaltje... Nooit meer ongesteld, ook nooit meer wat te zeiken
 
Sinds ik aan de pil ben stelt mijn ongesteldheid niet zo veel meer voor,maar nog steeds heb ik er een hekel aan.
Echt pijn enzo heb ik niet,ik vind het gewoon een vies en vervelend gevoel zeg maar ...

Chagerijnig ben ik er ook niet van eigenlijk..
De helft maar.. ?!
he sasje24 als je straks moeder bent wel je taalgebruik een beetje aanpassen he, geef je kind het goede voorbeeld.
 
Pfff... de helft maar?

- Kost geld
- Iets extra's om rekening mee te moeten houden
- Belemmering op sexgebied
- Verder gewoon vervelend

En ik heb niet eens last van pijntjes of humeur....
 
ik baal er ook van, hou niet zo van saggo meisjes
8 procent zegt blij te zijn met de maandstonde. "Het geeft me het gevoel vrouw te zijn", stellen deze vrouwen.


Snappen hun het wel :frusty:
ik ben er toch echt totaal niet blij mee hoor :no:
diana dat heeft een man weer verzonenn die flauwekul ;-)
 
de helft maar??
 
Baluh!!:S
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 19 mei 2005 om 18:03:
diana dat heeft een man weer verzonenn die flauwekul ;)

jah dat kan weer niet missen natuurlijk 8)
 
ik baal stukken meer
 
Ik zou ook balen als ik een tampon in mn lul moest duwen... dus ik geef ze groot gelijk:D
 
Uitspraak van TheCrow op donderdag 19 mei 2005 om 12:50:
Helft vrouwen baalt van menstruatie

Vertel eens iets nieuws :p
laatste aanpassing
Ik HAAAAT ongesteld zijn!
vind t ook nie leuk en heel irritant en kost cker ook weer geld extra.. :/
 
kost idd wat ja.. maarja meestal hebk dr gelukkig geen last van, dan merk k niej eens dak ongesteld ben..
maar laatst hadk echt t tegenovergestelde :(
 
Ik kan je vertellen... Mannen vinden er ook geen reet aan hoor als hun vrouwtje ongesteld is :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 09:02:
Ik kan je vertellen... Mannen vinden er ook geen reet aan hoor als hun vrouwtje ongesteld is

kan het niet erg vinden! :s :D my name is: captain Crowy
Pfff, geloof er niks van dat maar de helft ervan baalt zeg. :s

En ik heb ook wel eens een meisje horen zeggen dat ze zich dan vrouwelijk voelde en geil.

"Ja, dat zal wel uit de natuur zijn blijven hangen, katten zijn toch ook krols?"

:frusty: Dat is als ze ovuleren. :s
 
zal toch wel meer dan de helft zijn lijk mij :[ kut ongesteldheid :[
Denk dat voor pak m beet zo'n 100% van de mannen ook wel geldt.