Partyflock

Forumonderwerp · 777382

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Radio 538-dj Barry Paf heeft sinds een jaar een relatie met een man. Het ANP maakte het bericht gisteren wereldkundig nadat Paf zelf in een interview met homojongerenblad Expreszo deze week toegeeft homoseksueel te zijn.

Volgens het ANP was het de eerste keer dat de 25-jarige dj in het openbaar sprak over zijn seksuele geaardheid. In Expreszo zegt Paf daarover: ''Je hebt in het radiowereldje diskjockeys die hun hele leven de ether in slingeren, dat is niets voor mij. Ik ben meer een dj die de luisteraar in de spotlights zet. Ik voel niet de behoefte mijn homoseksualiteit te exploiteren zoals Gordon dat doet.''

Pafs 538-collega Rick van Velthuysen verbaast zich over het nieuws van het ANP. Op zijn weblog schrijft Van Velthuysen: ''Ik wist het al een jaartje of 6 of 7: Barry Paf is homo! Wow wat een nieuws! Kan iemand mij uitleggen wat voor een nieuwswaarde het heeft, dat het ANP het serieus publiceert?''.

Bron: FOK!.NL

Ben het helemaal met Rick van Veldhuizen eens. Wist iedereen toch al???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik denk het. Laatst kwamen ze ook al met zo'n onzinnig iets. Weet alleen ff niet meer waar het over ging

goh, laat me raden, ze waren erachter gekomen dat Handsfree bellen in de auto verplicht is tegenwoordig? :S
Waarschuw beheerder
HUh mag dat niet meer dan :O

Waarschuw beheerder
HUh mag dat niet meer dan

nee, maar mocht je nou geen headset hebben, dan plak je je foon gewoon tegen je oor aan, elastiekje eromheen, klaar is clara :D !!
Waarschuw beheerder
Wreed goed idee, heb laatst ook zo een adressenboek gezien voor op mijn telefoon b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 11:12:
goh, laat me raden, ze waren erachter gekomen dat Handsfree bellen in de auto verplicht is tegenwoordig

Neej was ook iets in de trend van die en die is homo ofzow. Ik zal es kijken waar dat nou over ging.

Waarschuw beheerder
Neej was ook iets in de trend van die en die is homo ofzow. Ik zal es kijken waar dat nou over ging.

misschien kan je ook gelijk ff checken of er nog iets te vinden is over hoe ze ontstaan , want aangezien ze toch niks te doen hebben, zullen ze dat ook wel gepubliceerd hebben :S

Waarschuw beheerder
ow

Waarschuw beheerder
donateur
Had ik eerlijk gezegd niet gedacht :$

Maar verder.. lekker belangerijk.. Laat die gozer lekker (F)

Waarschuw beheerder
ooh lkkr belangrijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 16:00:
gedver

ach meid daar kun je toch niks aan doen, ik hoop dat je verder wel tevreden bent met jezelf?

Waarschuw beheerder
Leuk voor hem
Waarschuw beheerder
wtf is barry paf?? :P
Waarschuw beheerder
komkommertijd is eindelijk begonnen... :yes: